Час нових можливостей для спортивної індустрії

Як пережити кризу і стати сильнішим в ситуації, що склалася?

Час нових можливостей для спортивної індустрії
© Parimatch

Провідні українські та міжнародні експерти в рамках освітньої платформи PM Education обговорили найкращі приклади роботи з уболівальниками і спонсорами під час карантину.

Незважаючи на скасування або перенесення практично всіх спортивних змагань, важливо розуміти головне: рано чи пізно, але вони відновляться. Як пережити кризу і стати сильнішим в ситуації, що склалася? Саме цьому питанню була присвячена онлайн конференція Sports Talk Club, організована торговою маркою Parimatch за підтримки Tribuna.com в рамках освітньої платформи PM Education.

Експерти зійшлися на думці, що ключова задача на даний момент — допомагати суспільству справлятися зі сформованою ситуацією, проводити корисні для аудиторії заходи, чесно і відверто спілкуватися зі спонсорами та партнерами.

«У ці вихідні LaLiga проведе незвичайний музичний фестиваль, в якому візьмуть участь як футболісти іспанських клубів, так і відомі артисти. Всі будуть перебувати вдома, але при цьому вболівальники отримають можливість побачити і почути своїх кумирів», — розповів Даніель Серехідо, представник іспанської LaLiga.

«Зараз найкраще працює залучення уболівальників через спільні онлайн-зустрічі зі спортсменами, турніри з кіберспорту, нестандартні ідеї накшталт спільних переглядів фільмів. Потрібно розуміти, що і великі, і маленькі клуби виявилися в однаковій ситуації. Тому зараз маленькі команди можуть використовувати точно такі ж інструменти, як топ-клуби, так як все це можна реалізовувати практично безкоштовно», — зазначив Бас Шнатер, засновник агентства, що займається залученням уболівальників у спорті.

«Партнерам важливо підтримати спортивну індустрію в ситуації, що склалася. Ще важливіше —  не втратити масовий і дитячий спорт. Незважаючи на всі труднощі, торгова марка Parimatch буде поруч зі спортивної індустрією України і зробить все можливе, щоб підтримати ті проекти, які хочуть навчитися існувати в ринкових умовах», —поділився думкою представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.

«Для будь-якої спортивної організації сьогодні необхідно мати план дій при будь-якому сценарії. Ніхто не знає, як довго триватиме карантин, коли відновляться змагання і в якому вигляді. Саме тому ми заздалегідь пропрацювали 4 варіанти розвитку подій і залишили докладний план для кожного з них», — поділилася своєю стратегією Вікторія Веремієнко, директор по маркетингу Run Ukraine.

«Обов'язково потрібно проговорити з вашими партнерами і спонсорами ситуацію, що склалася. Знайдіть разом з ними рішення, які влаштують обидві сторони. Все розуміють, що потрібно йти на компроміси. Не бійтеся обговорити і дізнатися, що потрібно вашим партнерам в даній ситуації», — резюмував Дмитро Черницький, керівник Run Ukraine.

Понад дві години учасники дискусії ділилися своїми ідеями і давали поради спортивної індустрії з подолання кризи. Повний запис трансляції доступний за посиланнями:

 

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Метки
Новости партнеров
Комментарии
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности