Фаны Ливерпуля призывают клуб подписать Джеррарда, чтобы тот выиграл АПЛ

Стивен провел семнадцать лет в стане «красных», но так и не становился чемпионом

Фаны Ливерпуля призывают клуб подписать Джеррарда, чтобы тот выиграл АПЛ
© givemesport.com. Коллаж

Болельщики «Ливерпуля» в социальных сетях массово обращаются к клубу с просьбой заключить краткосрочный контракт с легендой клуба Стивеном Джеррардом, чтобы тот имел возможность провести необходимый минимум матчей (5 поединков) и получить «золотую» медаль чемпиона Премьер-лиги.

Один из первых постов с таким обращением уже набрал 25 тысяч лайков и активно обсуждается поклонниками «красных».

Напомним, что 39-летний Стивен Джеррард завершил карьеру профессионального футболиста еще в начале 2017 года в рядах «Лос-Анджелес Гэлакси». Спустя месяц он начал работать в «Ливерпуле» тренером детских команд, затем работал с командой U-18.

С лета 2018 года Стивен Джеррард является главным тренером шотландского «Рейнджерс».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Give me Sport

(52 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Maradona
    online
      Maradona, 04.02.2020 17:15
    0
    Semiramida, 04.02.2020 12:27
    Згодна з тобою. Це мені нагадує збірну України на ЕВРО-2016, коли у доданий час випустили на кілька хвилин Тимощука, аби він увійшов в історію українського футболу, як найвіковий гравець, що одяг футболу української збірної...
    І виглядає це від фанів Ліверпуля так, що зараз це шанс якщо і не в останній раз, то на років так 20-30
    delta475
      delta475, 04.02.2020 16:12
    0
    ...ой хорошо бы и Оуэна,Фаулера,Каррагера в этот список включить,каждому по 5 игр...
    Semiramida
    online
      Semiramida, 04.02.2020 12:27
    +4
    Maradona, 04.02.2020 12:21
    Це навіть дурнею називати не потрібно, це ейфорія фанів Ліверпуля, яку можна зрозуміти!
    За період безчемпіонства у Ліверпулі було багато зірок, що заслуговували стати чемпіоном з цією командою, взяти того ж Каррагера, чому Каррагера не хочуть підписати??? Провів за Лівер не менше.
    Щоб стати чемпіоном чи заробити більше, гравці попросту змінюють клуб, часто навіть до суперників по дербі (казалось би де принципи??))
    Проте з Джеррардом ситуація інша, ця людина стала легендою свого часу для червоних, тому відсутність чемпіонства аж ніяк не применшить його ролі і слави, навпаки, він є символом вірності клубу, як і Тотті для Роми.
    Можливо колись Стіві Джі ще здобуде чемпіонство, але вже в якості тренера своєї рідної команди.
    Згодна з тобою. Це мені нагадує збірну України на ЕВРО-2016, коли у доданий час випустили на кілька хвилин Тимощука, аби він увійшов в історію українського футболу, як найвіковий гравець, що одяг футболу української збірної...
    Maradona
    online
      Maradona, 04.02.2020 12:21
    +7
    Це навіть дурнею називати не потрібно, це ейфорія фанів Ліверпуля, яку можна зрозуміти!
    За період безчемпіонства у Ліверпулі було багато зірок, що заслуговували стати чемпіоном з цією командою, взяти того ж Каррагера, чому Каррагера не хочуть підписати??? Провів за Лівер не менше.
    Щоб стати чемпіоном чи заробити більше, гравці попросту змінюють клуб, часто навіть до суперників по дербі (казалось би де принципи??))
    Проте з Джеррардом ситуація інша, ця людина стала легендою свого часу для червоних, тому відсутність чемпіонства аж ніяк не применшить його ролі і слави, навпаки, він є символом вірності клубу, як і Тотті для Роми.
    Можливо колись Стіві Джі ще здобуде чемпіонство, але вже в якості тренера своєї рідної команди.
    vitaha33
    online
      vitaha33, 04.02.2020 11:49
    +2
    samird, 04.02.2020 11:36
    А что здесь крутого, кроме самого Стивена? Он то крут безусловно. Но к этому чемпионству НИКАКОГО отношения не имеет. Это всё глупый детский сад. Не думаю, что такой парень как Стив будет примазываться к чужим заслугам.
    Ну і я про це, хоча він як ніхто заслужив стати чемпіоном
    samird
    online
      samird, 04.02.2020 11:36
    +15
    vitaha33, 04.02.2020 11:24
    Було б круто, але сам Джерард буде проти
    А что здесь крутого, кроме самого Стивена? Он то крут безусловно. Но к этому чемпионству НИКАКОГО отношения не имеет. Это всё глупый детский сад. Не думаю, что такой парень как Стив будет примазываться к чужим заслугам.
    Евгений Семыкин
      Евгений Семыкин, 04.02.2020 11:33
    -6
    мммм... Искусственная прокачка легенд клуба ?))
    Юююююю вил нээээээвэр волк элоооооооон )))
    vitaha33
    online
      vitaha33, 04.02.2020 11:24
    +13
    Було б круто, але сам Джерард буде проти
    samird
    online
      samird, 04.02.2020 11:36
    +15
    vitaha33, 04.02.2020 11:24
    Було б круто, але сам Джерард буде проти
    А что здесь крутого, кроме самого Стивена? Он то крут безусловно. Но к этому чемпионству НИКАКОГО отношения не имеет. Это всё глупый детский сад. Не думаю, что такой парень как Стив будет примазываться к чужим заслугам.
    vitaha33
    online
      vitaha33, 04.02.2020 11:24
    +13
    Було б круто, але сам Джерард буде проти
    Maradona
    online
      Maradona, 04.02.2020 12:21
    +7
    Це навіть дурнею називати не потрібно, це ейфорія фанів Ліверпуля, яку можна зрозуміти!
    За період безчемпіонства у Ліверпулі було багато зірок, що заслуговували стати чемпіоном з цією командою, взяти того ж Каррагера, чому Каррагера не хочуть підписати??? Провів за Лівер не менше.
    Щоб стати чемпіоном чи заробити більше, гравці попросту змінюють клуб, часто навіть до суперників по дербі (казалось би де принципи??))
    Проте з Джеррардом ситуація інша, ця людина стала легендою свого часу для червоних, тому відсутність чемпіонства аж ніяк не применшить його ролі і слави, навпаки, він є символом вірності клубу, як і Тотті для Роми.
    Можливо колись Стіві Джі ще здобуде чемпіонство, але вже в якості тренера своєї рідної команди.
    Semiramida
    online
      Semiramida, 04.02.2020 12:27
    +4
    Maradona, 04.02.2020 12:21
    Це навіть дурнею називати не потрібно, це ейфорія фанів Ліверпуля, яку можна зрозуміти!
    За період безчемпіонства у Ліверпулі було багато зірок, що заслуговували стати чемпіоном з цією командою, взяти того ж Каррагера, чому Каррагера не хочуть підписати??? Провів за Лівер не менше.
    Щоб стати чемпіоном чи заробити більше, гравці попросту змінюють клуб, часто навіть до суперників по дербі (казалось би де принципи??))
    Проте з Джеррардом ситуація інша, ця людина стала легендою свого часу для червоних, тому відсутність чемпіонства аж ніяк не применшить його ролі і слави, навпаки, він є символом вірності клубу, як і Тотті для Роми.
    Можливо колись Стіві Джі ще здобуде чемпіонство, але вже в якості тренера своєї рідної команди.
    Згодна з тобою. Це мені нагадує збірну України на ЕВРО-2016, коли у доданий час випустили на кілька хвилин Тимощука, аби він увійшов в історію українського футболу, як найвіковий гравець, що одяг футболу української збірної...
    vitaha33
    online
      vitaha33, 04.02.2020 11:49
    +2
    samird, 04.02.2020 11:36
    А что здесь крутого, кроме самого Стивена? Он то крут безусловно. Но к этому чемпионству НИКАКОГО отношения не имеет. Это всё глупый детский сад. Не думаю, что такой парень как Стив будет примазываться к чужим заслугам.
    Ну і я про це, хоча він як ніхто заслужив стати чемпіоном
    Maradona
    online
      Maradona, 04.02.2020 17:15
    0