НБА. Четыре трехочковых Михайлюка помогли Детройту обыграть Кливленд

Состоялись очередные матчи регулярного чемпионата НБА

НБА. Четыре трехочковых Михайлюка помогли Детройту обыграть Кливленд
© Detroit Free Press
Украинский защитник Святослав Михайлюк провел очередной успешный матч в НБА. Украинец вышел в стартовом составе в игре «Детройта» и «Кливленда» (115:113).
 
За 35 минут на паркете Михайлюк набрал 12 очков (4-12 с игры, 4-10 трехочковые), отдал 5 передач, сделал 1 подбор и 1 перехват.
 
НБА. Регулярный чемпионат
«Детройт» - «Кливленд» - 115:113
«Детройт»: Роуз - 24, Драммонд - 23, Думбуйя - 18, Снелл - 15, Михайлюк - 12, Браун - 9, Вуд - 6, Мэйкер - 5, Гэллоуэй - 3.
«Кливленд»: Лав - 30, Секстон - 20, Осман - 17, Гарланд - 14, Найт - 13, Томпсон - 8, Жижич - 5, Уэйд - 3, Деллаведова - 3.
 
Подписывайтесь на канал >>> SPORT.UA в YOUTUBE
 
«Бруклин» - «Оклахома-Сити» - 103:111
«Бруклин»: Принс - 21, ЛаВерт - 20, Динуидди - 14, Аллен - 12, Темпл - 11, Харрис - 9, Джордан - 8, Куруц - 4, Чендлер - 2, Луваву-Кабарро - 2.
«Оклахома-Сити»: Пол - 28, Гилджис-Александер - 22, Шредер - 14, Адамс - 10, Бэзли - 8, Надер - 7, Фергюсон - 7, Диалло - 6, Мускала - 6, Бертон - 3.
 
«Торонто» - «Портленд» - 99:101
«Торонто»: Лаури - 24, Ибака - 17, Буше - 12, Бриссет - 12, Томас - 8, Холлис-Джеферсон - 8, Аннуноби - 8, Маккоу - 6, Джонсон - 4.
«Портленд»: Энтони - 28, Лиллард - 20, Уайтсайд - 14, Саймонс - 12, Макколлум - 10, Бейзмор - 7, Хезонья - 5, Литл - 3, Трент - 2.
 
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(4 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    kvlad200760
    online
      kvlad200760, 09.01.2020 14:09
    0
    ВВВ, 09.01.2020 11:17
    Ти мені про збірну школярів не заливай,бо я знаю як збірна школярів формувалася!!! Драли ми тих мажорів на першість України і не раз! Ось тільки в збірну чомусь не брали,бо то тепленьке місце! До приходу в збірну Капелло ринци формування збірних не мінявся.Можливо і зараз такий самий принцип формування збірної школярів.Тому ти тут не розказуй про збірну України. Ну а чому не РТІ чи Динамо Тбілісі?Тому що їх в моїй біографії не було.Була ще гра зі СКА Мінськ.А що таке о молодіжці?То трохи старше як по школярам,якщо ти не в курсі!!! Ну а як там на рахунок технічної омилки Свята,прохфесор??? Ти ж мудрий,книжки пишеш,аж страшно вимовити,за збірну школярів грав.Ось тільки драли ми в січні 1976 року ту збірну школярів!!! Бо там понтів завжди було через край!!!
    Сорі,не Капелло а Фрателло!
    Sadixson
      Sadixson, 09.01.2020 14:00
    +2
    вальдемар холмский, 09.01.2020 10:38
    ты с логикой не дружишь! )))))))))))))))))))))))) При чём здесь Михайлюк к спорт.юа? ((( Нет никакой ненависти - есть МНОГОЛЕТНЯЯ АНАЛИТИКА!
    Прочти и может что-то поймёшь!? ))))))))))))))))))))))))
    - "Слабое выступление Михайлюка на драфт-комбайне, как закономерная деградация баскетбольных традиций "Канзас Джейхокс" (доказательства прилагаются)" на портале слемданк.ру
    - "Серпом по ... ! (или "Так почему же Святославу Михайлюку нет места в НБА"?)" - на трибуна.ком.юа.
    мне достаточно Ваших неадекватных и неуместных комментариев под каждым постом об игре Михайлюка, плохой или хорошей, спасибо ещё читать что-то этого же автора не тянет) по поводу остальных персональных оскорблений я даже комментировать не буду, мне и так давно всё ясно)
    ВВВ
    online
      ВВВ, 09.01.2020 11:17
    +1
    вальдемар холмский, 09.01.2020 10:51
    Со сборной школьников Польши играла сборная Украинской ССР, а не "по молодёжке (за какую команду ты играл?????????????) ТОЛЬКО против ВЭФа и ЦСКА" - придумал бы ты поинтереснее что-то: с РТИ или Динамо (Тбилиси) - НУ ТЫ ПОНЯЛ ХОД МЫСЛИ! )))))))))))))))))))))
    А против негров я играл, когда тренировался с командой "Динамо" (Москва) во время обучения в МВТУ имени Н.Э. Баумана - это не твоё ПТУ!!!!! )
    Ти мені про збірну школярів не заливай,бо я знаю як збірна школярів формувалася!!! Драли ми тих мажорів на першість України і не раз! Ось тільки в збірну чомусь не брали,бо то тепленьке місце! До приходу в збірну Капелло ринци формування збірних не мінявся.Можливо і зараз такий самий принцип формування збірної школярів.Тому ти тут не розказуй про збірну України. Ну а чому не РТІ чи Динамо Тбілісі?Тому що їх в моїй біографії не було.Була ще гра зі СКА Мінськ.А що таке о молодіжці?То трохи старше як по школярам,якщо ти не в курсі!!! Ну а як там на рахунок технічної омилки Свята,прохфесор??? Ти ж мудрий,книжки пишеш,аж страшно вимовити,за збірну школярів грав.Ось тільки драли ми в січні 1976 року ту збірну школярів!!! Бо там понтів завжди було через край!!!
    вальдемар холмский
      вальдемар холмский, 09.01.2020 10:51
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    ВВВ, 08.01.2020 12:00
    Написати книжку для ВУЗа не означає ще розбиратися в баскетболі! Тебе ,знавця,запитали яку помилку робить Свят,що отримує гамаки,а ти про підручник! До речі шкільна збірна Польші в 1974 році то не показник,як і грати проти негрів! Просто негр і негр з НБА то дві великі різниці. Я грав проти ВЕФа і проти ЦСКА по молодіжці,якщо ти знаєш що це таке,проти дубля Будівельника і СКА Львів,тому твої школярські забави для мене не авторитет!!!
    Со сборной школьников Польши играла сборная Украинской ССР, а не "по молодёжке (за какую команду ты играл?????????????) ТОЛЬКО против ВЭФа и ЦСКА" - придумал бы ты поинтереснее что-то: с РТИ или Динамо (Тбилиси) - НУ ТЫ ПОНЯЛ ХОД МЫСЛИ! )))))))))))))))))))))
    А против негров я играл, когда тренировался с командой "Динамо" (Москва) во время обучения в МВТУ имени Н.Э. Баумана - это не твоё ПТУ!!!!! )
    вальдемар холмский
      вальдемар холмский, 09.01.2020 10:38
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Sadixson, 08.01.2020 23:05
    наконец раскрыт секрет ненависти владира туленко к михайлюку) уволили со спорт.уа, и он теперь льёт желчь под каждым постом, бедняга)
    ты с логикой не дружишь! )))))))))))))))))))))))) При чём здесь Михайлюк к спорт.юа? ((( Нет никакой ненависти - есть МНОГОЛЕТНЯЯ АНАЛИТИКА!
    Прочти и может что-то поймёшь!? ))))))))))))))))))))))))
    - "Слабое выступление Михайлюка на драфт-комбайне, как закономерная деградация баскетбольных традиций "Канзас Джейхокс" (доказательства прилагаются)" на портале слемданк.ру
    - "Серпом по ... ! (или "Так почему же Святославу Михайлюку нет места в НБА"?)" - на трибуна.ком.юа.
    Sadixson
      Sadixson, 08.01.2020 23:05
    +2
    наконец раскрыт секрет ненависти владира туленко к михайлюку) уволили со спорт.уа, и он теперь льёт желчь под каждым постом, бедняга)
    Владимир Туленко
      Владимир Туленко, 08.01.2020 21:37
    -4
    Комментарий свернут. Показать
    vital, 08.01.2020 13:32
    Читав на ютубі таку думку - онлайн-переклад : "чувак повинен перестати намагатися забити з будь-якого місця, крім дуги 3 бали". Святослав традиційно гірше виглядав у проходах в 3-секундну зону, ніж у кидках із-за дуги. За останні матчів 5 у Михайлюка не було жодної вдалої спроби в проході із десь порядка 10 кидків. Звісно це непокоїть справжніх українських вболівальників баскетболу, що проблеми в атаці Сві в проходах під щит, які тягнуться ще з студентської ліги НСАА, нікуди не зникли і зараз. Свят додав у захисті, став більше кидати і забивати 3-очкових і на фоні травм гравців Детройта тренер йому зараз довіряє і це дуже добре. Але все ж треба щось вирішувати Михайлюку в кращу сторону з 2-очковими кидками. Може вже не зараз, а під час міжсезоння, чи в літній лізі НБА.
    В будь-якому разі критика має бути, але конструктивною, а не як у Туленка - банальний негатив у будь-якій новині про Михайлюка.
    1. Про проблемы Михайлюка мною написано так много и полно, что не хочется повторяться! Вот для твоего Виталька Шевченко (нанятый, как обозреватель спорт.юа вместо меня после ходотайства Мойше Бродского и Ко) такой себе копипастер-передёрщик (см. твою статью "про Лава") ссылки на другие ресурсы:
    - "Слабое выступление Михайлюка на драфт-комбайне, как закономерная деградация баскетбольных традиций "Канзас Джейхокс" (доказательства прилагаются)" на портале слемданк.ру
    - "Серпом по ... ! (или "Так почему же Святославу Михайлюку нет места в НБА"?)" - на трибуна.ком.юа.
    2. Поучись у мэтра Лео Мистерио аналитике.
    3. Твои глупости по типу " Сви ... надо что-то решать с 2-очковыми, но не сейчас, а в межсезонье" как раз и говорят о твоей профнепригодности, как спортивного журналиста. Запомни, что если ты издаёшь "пук", то надо бы сделать и "как".
    - Михайлюка учили лай-апу лет 5-6 очень профессиональные люди, но ОТСУТСТВИЕ ПРЫЖКА и КОРОТКИЕ РУКИ - вот основа того, что он при сближении с защитником старается не бросить, а ИЗБАВИТЬСЯ ОТ МЯЧА!
    ИТОГ: Не пыжся там, где ты нечего не понимаешь - будешь посмешищем, да и только! )))))
    Владимир Туленко
      Владимир Туленко, 08.01.2020 21:15
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    mayakovskiy1, 08.01.2020 12:29
    Свят реально слабый. И здесь не нужно спорить. Посмотрите процент реализованных бросков. 12-14 очков для "шутера" за 30-35 минут это провал. И это не из желания обидеть Свята. Ему нужно просто работать и развиваться. Просто такой шары как этот Детройт может в лиге больше и не быть
    Совершенно согласен! "Детройт" и Кейси - отстойная клоака НБА! Никаких идей по развитию баскетбола и баскетболистов - G-League в исполнении относительно дорогих по стоимости, а не по мастерству игроков! И Сви - тому подтверждение! )))))))
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 08.01.2020 16:08
    +1
    На мій погляд, проблема Сві в тому, що він намагається забити в проходах з-під кільця. Причому ще на першому кроці зрозуміло, як саме він буде це робити. Центри його читають і блокують. Наприклад, Ліллард вирішує свої проходи завдяки швидкості: великї за ним не встигають просто. Партнер Михайлюка Роуз показує фейки і забиває реверси. Трей Янг використовує високі парашути. Для Сві, мені здається, найкращими варіантами є або скидки (на які він, до речі, перейшов після пари горщиків сьогодні вночі, і 5 передач, по-моєму, це рекорд для нього), або розрив дистанції та середній кидок, який він взагалі чомусь не використовує.
    А з дальніми в нього все здорово: знаходитися в 20-ці всієї НБА за відсотком трьох - крутий показник.
    VVO
      VVO, 08.01.2020 13:54
    0
    vital, 08.01.2020 13:32
    Читав на ютубі таку думку - онлайн-переклад : "чувак повинен перестати намагатися забити з будь-якого місця, крім дуги 3 бали". Святослав традиційно гірше виглядав у проходах в 3-секундну зону, ніж у кидках із-за дуги. За останні матчів 5 у Михайлюка не було жодної вдалої спроби в проході із десь порядка 10 кидків. Звісно це непокоїть справжніх українських вболівальників баскетболу, що проблеми в атаці Сві в проходах під щит, які тягнуться ще з студентської ліги НСАА, нікуди не зникли і зараз. Свят додав у захисті, став більше кидати і забивати 3-очкових і на фоні травм гравців Детройта тренер йому зараз довіряє і це дуже добре. Але все ж треба щось вирішувати Михайлюку в кращу сторону з 2-очковими кидками. Може вже не зараз, а під час міжсезоння, чи в літній лізі НБА.
    В будь-якому разі критика має бути, але конструктивною, а не як у Туленка - банальний негатив у будь-якій новині про Михайлюка.
    💯💯💯
    vital
    online
      vital, 08.01.2020 13:32
    +3
    mayakovskiy1, 08.01.2020 12:29
    Свят реально слабый. И здесь не нужно спорить. Посмотрите процент реализованных бросков. 12-14 очков для "шутера" за 30-35 минут это провал. И это не из желания обидеть Свята. Ему нужно просто работать и развиваться. Просто такой шары как этот Детройт может в лиге больше и не быть
    Читав на ютубі таку думку - онлайн-переклад : "чувак повинен перестати намагатися забити з будь-якого місця, крім дуги 3 бали". Святослав традиційно гірше виглядав у проходах в 3-секундну зону, ніж у кидках із-за дуги. За останні матчів 5 у Михайлюка не було жодної вдалої спроби в проході із десь порядка 10 кидків. Звісно це непокоїть справжніх українських вболівальників баскетболу, що проблеми в атаці Сві в проходах під щит, які тягнуться ще з студентської ліги НСАА, нікуди не зникли і зараз. Свят додав у захисті, став більше кидати і забивати 3-очкових і на фоні травм гравців Детройта тренер йому зараз довіряє і це дуже добре. Але все ж треба щось вирішувати Михайлюку в кращу сторону з 2-очковими кидками. Може вже не зараз, а під час міжсезоння, чи в літній лізі НБА.
    В будь-якому разі критика має бути, але конструктивною, а не як у Туленка - банальний негатив у будь-якій новині про Михайлюка.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 08.01.2020 13:10
    +3
    Яку гру витягнув Детройт!Михайлюк поступається провідним гравцям,але у вирішальній кінцівці,тренер йому довірив грати.Значить бачить потенціал, розраховує на майбутнє.
    VVO
      VVO, 08.01.2020 12:49
    +1
    mayakovskiy1, 08.01.2020 12:29
    Свят реально слабый. И здесь не нужно спорить. Посмотрите процент реализованных бросков. 12-14 очков для "шутера" за 30-35 минут это провал. И это не из желания обидеть Свята. Ему нужно просто работать и развиваться. Просто такой шары как этот Детройт может в лиге больше и не быть
    Якщои Ви не помітили, то у нього не має за спиною "вагона" кидків за матч як у деяких баскетбооістів які луплять по 30 спроб + -.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 08.01.2020 12:45
    +1
    Спорт Уа,будь ласка,добавляйте рух Детройта у таблиці.Михайлюк привернув увагу народу до НБА.
    mayakovskiy1
      mayakovskiy1, 08.01.2020 12:29
    -3
    Свят реально слабый. И здесь не нужно спорить. Посмотрите процент реализованных бросков. 12-14 очков для "шутера" за 30-35 минут это провал. И это не из желания обидеть Свята. Ему нужно просто работать и развиваться. Просто такой шары как этот Детройт может в лиге больше и не быть
    ВВВ
    online
      ВВВ, 08.01.2020 12:00
    +3
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    Написати книжку для ВУЗа не означає ще розбиратися в баскетболі! Тебе ,знавця,запитали яку помилку робить Свят,що отримує гамаки,а ти про підручник! До речі шкільна збірна Польші в 1974 році то не показник,як і грати проти негрів! Просто негр і негр з НБА то дві великі різниці. Я грав проти ВЕФа і проти ЦСКА по молодіжці,якщо ти знаєш що це таке,проти дубля Будівельника і СКА Львів,тому твої школярські забави для мене не авторитет!!!
    kerch30
    online
      kerch30, 08.01.2020 12:00
    +6
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    Що туленко тулишь ти жирний кабан и алкаш
    kerch30
    online
      kerch30, 08.01.2020 12:00
    +6
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    Що туленко тулишь ти жирний кабан и алкаш
    Владимир Туленко
      Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    -7
    Комментарий свернут. Показать
    ВВВ, 08.01.2020 11:46
    Ну певна річ ,що той хто пише очерки про баскетбол,розбирається в ньому краще ніж той хто в неї грав і не на дворовому рівні!!! Писаки вони завжди розбираються в усьому краще!!!
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    ВВВ
    online
      ВВВ, 08.01.2020 11:48
    +2
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:40
    я на таких "спецов", как ты внимание не обращаю! Ведь это же ты, а не я работал новостником и аналитиком на баскет.коме и планете.баскетбол и на этом портале ник автора Вальдемар Холмский - не мой, а твой, дружище?????! )))))))))))
    Продолжай мол _иться на зауряДНОго ролевика из ЧеркАСС! ))) Это твой выбор!
    Аналітик,скажи но всім яка помилка у Свята що він отримує "гамаки" в проході?
    kerch30
    online
      kerch30, 08.01.2020 12:00
    +6
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    Що туленко тулишь ти жирний кабан и алкаш
    kerch30
    online
      kerch30, 08.01.2020 12:00
    +6
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    Що туленко тулишь ти жирний кабан и алкаш
    VVO
      VVO, 08.01.2020 09:01
    +4
    vital, 08.01.2020 08:20
    Святослав знову на рівні з-за дуги і 0/2 2-очкові.
    У Детройта вибув до кінця сезону лідер команди Блейк Гріффін, зараз, мабуть, ще Драммонд кудись перейде і тоді прощай боротьба за ТОП-8 на Сході.
    Скоріш за все так і станеться, але можливо це буде плюсом для Михайлюка, оскільки зявиться відсутність страху за результат своїх дій і він у повній мірі зможе розкрити свій потенціал.
    vital
    online
      vital, 08.01.2020 13:32
    +3
    mayakovskiy1, 08.01.2020 12:29
    Свят реально слабый. И здесь не нужно спорить. Посмотрите процент реализованных бросков. 12-14 очков для "шутера" за 30-35 минут это провал. И это не из желания обидеть Свята. Ему нужно просто работать и развиваться. Просто такой шары как этот Детройт может в лиге больше и не быть
    Читав на ютубі таку думку - онлайн-переклад : "чувак повинен перестати намагатися забити з будь-якого місця, крім дуги 3 бали". Святослав традиційно гірше виглядав у проходах в 3-секундну зону, ніж у кидках із-за дуги. За останні матчів 5 у Михайлюка не було жодної вдалої спроби в проході із десь порядка 10 кидків. Звісно це непокоїть справжніх українських вболівальників баскетболу, що проблеми в атаці Сві в проходах під щит, які тягнуться ще з студентської ліги НСАА, нікуди не зникли і зараз. Свят додав у захисті, став більше кидати і забивати 3-очкових і на фоні травм гравців Детройта тренер йому зараз довіряє і це дуже добре. Але все ж треба щось вирішувати Михайлюку в кращу сторону з 2-очковими кидками. Може вже не зараз, а під час міжсезоння, чи в літній лізі НБА.
    В будь-якому разі критика має бути, але конструктивною, а не як у Туленка - банальний негатив у будь-якій новині про Михайлюка.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 08.01.2020 13:10
    +3
    Яку гру витягнув Детройт!Михайлюк поступається провідним гравцям,але у вирішальній кінцівці,тренер йому довірив грати.Значить бачить потенціал, розраховує на майбутнє.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 08.01.2020 12:00
    +3
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:54
    а ты играл против негроа в 1977 году, как я? А против школьной сборной Польши в 1974: ) Уверен, что нет! )
    Да и чтобы ты окончательно возрадовался, то в 2008 году мною написан учебник для ВУЗов - "Теория и методика баскетбола"
    На этом всё! ОБСЫХАЙ )))
    Написати книжку для ВУЗа не означає ще розбиратися в баскетболі! Тебе ,знавця,запитали яку помилку робить Свят,що отримує гамаки,а ти про підручник! До речі шкільна збірна Польші в 1974 році то не показник,як і грати проти негрів! Просто негр і негр з НБА то дві великі різниці. Я грав проти ВЕФа і проти ЦСКА по молодіжці,якщо ти знаєш що це таке,проти дубля Будівельника і СКА Львів,тому твої школярські забави для мене не авторитет!!!
    ВВВ
    online
      ВВВ, 08.01.2020 11:22
    +3
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:10
    ДНИЩЕвКраске опять порадовалО! ))))))) В 5 матчах подряд Короткорукий получал гамаки - вот умора, так умора! )
    Я бачу що ти розумієшся на баскетболі ще гірше ніж в балеті! В кожній грі НБА,підкреслюю В КОЖНІЙ грі,виходить по 3-4 блок-шоти ,а подеколи це на кожну з команд.То вони всі ДНІЩЕ? Чи може ти розумієшся краще за тренерів Детройта,які дають Михайлюку грати,випускаючи його в старті? То може йди тренером,в тебе гравці не будуть "гамаки" отримувати,ти їх навчиш!!!
    Sadixson
      Sadixson, 09.01.2020 14:00
    +2
    вальдемар холмский, 09.01.2020 10:38
    ты с логикой не дружишь! )))))))))))))))))))))))) При чём здесь Михайлюк к спорт.юа? ((( Нет никакой ненависти - есть МНОГОЛЕТНЯЯ АНАЛИТИКА!
    Прочти и может что-то поймёшь!? ))))))))))))))))))))))))
    - "Слабое выступление Михайлюка на драфт-комбайне, как закономерная деградация баскетбольных традиций "Канзас Джейхокс" (доказательства прилагаются)" на портале слемданк.ру
    - "Серпом по ... ! (или "Так почему же Святославу Михайлюку нет места в НБА"?)" - на трибуна.ком.юа.
    мне достаточно Ваших неадекватных и неуместных комментариев под каждым постом об игре Михайлюка, плохой или хорошей, спасибо ещё читать что-то этого же автора не тянет) по поводу остальных персональных оскорблений я даже комментировать не буду, мне и так давно всё ясно)
    Sadixson
      Sadixson, 08.01.2020 23:05
    +2
    наконец раскрыт секрет ненависти владира туленко к михайлюку) уволили со спорт.уа, и он теперь льёт желчь под каждым постом, бедняга)
    ВВВ
    online
      ВВВ, 08.01.2020 11:48
    +2
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:40
    я на таких "спецов", как ты внимание не обращаю! Ведь это же ты, а не я работал новостником и аналитиком на баскет.коме и планете.баскетбол и на этом портале ник автора Вальдемар Холмский - не мой, а твой, дружище?????! )))))))))))
    Продолжай мол _иться на зауряДНОго ролевика из ЧеркАСС! ))) Это твой выбор!
    Аналітик,скажи но всім яка помилка у Свята що він отримує "гамаки" в проході?
    ВВВ
    online
      ВВВ, 08.01.2020 11:46
    +2
    Владимир Туленко, 08.01.2020 11:40
    я на таких "спецов", как ты внимание не обращаю! Ведь это же ты, а не я работал новостником и аналитиком на баскет.коме и планете.баскетбол и на этом портале ник автора Вальдемар Холмский - не мой, а твой, дружище?????! )))))))))))
    Продолжай мол _иться на зауряДНОго ролевика из ЧеркАСС! ))) Это твой выбор!
    Ну певна річ ,що той хто пише очерки про баскетбол,розбирається в ньому краще ніж той хто в неї грав і не на дворовому рівні!!! Писаки вони завжди розбираються в усьому краще!!!
    ВВВ
    online
      ВВВ, 09.01.2020 11:17
    +1
    вальдемар холмский, 09.01.2020 10:51
    Со сборной школьников Польши играла сборная Украинской ССР, а не "по молодёжке (за какую команду ты играл?????????????) ТОЛЬКО против ВЭФа и ЦСКА" - придумал бы ты поинтереснее что-то: с РТИ или Динамо (Тбилиси) - НУ ТЫ ПОНЯЛ ХОД МЫСЛИ! )))))))))))))))))))))
    А против негров я играл, когда тренировался с командой "Динамо" (Москва) во время обучения в МВТУ имени Н.Э. Баумана - это не твоё ПТУ!!!!! )
    Ти мені про збірну школярів не заливай,бо я знаю як збірна школярів формувалася!!! Драли ми тих мажорів на першість України і не раз! Ось тільки в збірну чомусь не брали,бо то тепленьке місце! До приходу в збірну Капелло ринци формування збірних не мінявся.Можливо і зараз такий самий принцип формування збірної школярів.Тому ти тут не розказуй про збірну України. Ну а чому не РТІ чи Динамо Тбілісі?Тому що їх в моїй біографії не було.Була ще гра зі СКА Мінськ.А що таке о молодіжці?То трохи старше як по школярам,якщо ти не в курсі!!! Ну а як там на рахунок технічної омилки Свята,прохфесор??? Ти ж мудрий,книжки пишеш,аж страшно вимовити,за збірну школярів грав.Ось тільки драли ми в січні 1976 року ту збірну школярів!!! Бо там понтів завжди було через край!!!
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 08.01.2020 16:08
    +1
    На мій погляд, проблема Сві в тому, що він намагається забити в проходах з-під кільця. Причому ще на першому кроці зрозуміло, як саме він буде це робити. Центри його читають і блокують. Наприклад, Ліллард вирішує свої проходи завдяки швидкості: великї за ним не встигають просто. Партнер Михайлюка Роуз показує фейки і забиває реверси. Трей Янг використовує високі парашути. Для Сві, мені здається, найкращими варіантами є або скидки (на які він, до речі, перейшов після пари горщиків сьогодні вночі, і 5 передач, по-моєму, це рекорд для нього), або розрив дистанції та середній кидок, який він взагалі чомусь не використовує.
    А з дальніми в нього все здорово: знаходитися в 20-ці всієї НБА за відсотком трьох - крутий показник.
    VVO
      VVO, 08.01.2020 12:49
    +1
    mayakovskiy1, 08.01.2020 12:29
    Свят реально слабый. И здесь не нужно спорить. Посмотрите процент реализованных бросков. 12-14 очков для "шутера" за 30-35 минут это провал. И это не из желания обидеть Свята. Ему нужно просто работать и развиваться. Просто такой шары как этот Детройт может в лиге больше и не быть
    Якщои Ви не помітили, то у нього не має за спиною "вагона" кидків за матч як у деяких баскетбооістів які луплять по 30 спроб + -.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 08.01.2020 12:45
    +1
    Спорт Уа,будь ласка,добавляйте рух Детройта у таблиці.Михайлюк привернув увагу народу до НБА.
    vital
    online
      vital, 08.01.2020 08:20
    +1
    Святослав знову на рівні з-за дуги і 0/2 2-очкові.
    У Детройта вибув до кінця сезону лідер команди Блейк Гріффін, зараз, мабуть, ще Драммонд кудись перейде і тоді прощай боротьба за ТОП-8 на Сході.
    kvlad200760
    online
      kvlad200760, 09.01.2020 14:09
    0
    ВВВ, 09.01.2020 11:17
    Ти мені про збірну школярів не заливай,бо я знаю як збірна школярів формувалася!!! Драли ми тих мажорів на першість України і не раз! Ось тільки в збірну чомусь не брали,бо то тепленьке місце! До приходу в збірну Капелло ринци формування збірних не мінявся.Можливо і зараз такий самий принцип формування збірної школярів.Тому ти тут не розказуй про збірну України. Ну а чому не РТІ чи Динамо Тбілісі?Тому що їх в моїй біографії не було.Була ще гра зі СКА Мінськ.А що таке о молодіжці?То трохи старше як по школярам,якщо ти не в курсі!!! Ну а як там на рахунок технічної омилки Свята,прохфесор??? Ти ж мудрий,книжки пишеш,аж страшно вимовити,за збірну школярів грав.Ось тільки драли ми в січні 1976 року ту збірну школярів!!! Бо там понтів завжди було через край!!!
    Сорі,не Капелло а Фрателло!
    VVO
      VVO, 08.01.2020 13:54
    0
    vital, 08.01.2020 13:32
    Читав на ютубі таку думку - онлайн-переклад : "чувак повинен перестати намагатися забити з будь-якого місця, крім дуги 3 бали". Святослав традиційно гірше виглядав у проходах в 3-секундну зону, ніж у кидках із-за дуги. За останні матчів 5 у Михайлюка не було жодної вдалої спроби в проході із десь порядка 10 кидків. Звісно це непокоїть справжніх українських вболівальників баскетболу, що проблеми в атаці Сві в проходах під щит, які тягнуться ще з студентської ліги НСАА, нікуди не зникли і зараз. Свят додав у захисті, став більше кидати і забивати 3-очкових і на фоні травм гравців Детройта тренер йому зараз довіряє і це дуже добре. Але все ж треба щось вирішувати Михайлюку в кращу сторону з 2-очковими кидками. Може вже не зараз, а під час міжсезоння, чи в літній лізі НБА.
    В будь-якому разі критика має бути, але конструктивною, а не як у Туленка - банальний негатив у будь-якій новині про Михайлюка.
    💯💯💯