ВИДЕО. Стаховский показал, как богато отдыхает на Мальдивах

Украинский теннисист набирается сил перед новым сезоном

ВИДЕО. Стаховский показал, как богато отдыхает на Мальдивах
© БТУ. Сергей Стаховский

33-летний украинский теннисист Сергей Стаховский показал, как отдыхает на Мальдивах перед стартом нового сезона.

«Еще одно утро в раю. Прекрасное начало дня», — написал Стаховский в Instagram, комментируя ролик.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Instagram

(4 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    mararonamessi
      mararonamessi, 09.12.2019 21:41
    +1
    alefteev77, 08.12.2019 00:30
    Те що має повне право - питань немає. Стаховський постійно грав за збірну Україну та завжди підтримував проукраїнські настрої.
    Але вихвалятись таким відпочинком в найбідніший країні Європи, де 50-60% населення за межі України не виїжджало - це моветон та несмак.
    Я ще розумію, коли це робить дівчина-жінка...
    Ха ха, такого ще не бачив. Украïнец, патрiот i все таке, а у головi совок "дремучий". Ты що комуняка? Хочеш щоб усi жили однаково? моветон.... несмак... тьху на тебе
    alefteev77
    online
    alefteev77, 08.12.2019 00:30
    -1
    Александр Науменко, 07.12.2019 20:32
    Чому ні, за чесно зароблені гроші?
    Те що має повне право - питань немає. Стаховський постійно грав за збірну Україну та завжди підтримував проукраїнські настрої.
    Але вихвалятись таким відпочинком в найбідніший країні Європи, де 50-60% населення за межі України не виїжджало - це моветон та несмак.
    Я ще розумію, коли це робить дівчина-жінка...
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 07.12.2019 22:22
    -4
    Днище-теннисист, но отдыхает побагатому
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 07.12.2019 20:32
    +8
    5-6 тисяч доларів такий відпочинок - для тенісиста навіть топ-500 це фігня повна)))
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 07.12.2019 20:32
    +4
    Чому ні, за чесно зароблені гроші?
    alefteev77
    online
    alefteev77, 07.12.2019 20:18
    +2
    рівнем тенісу Сергію зараз важкувато вихвалятися, то хоча б рівнем відпочинку треба про себе нагадати
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 07.12.2019 20:32
    +8
    5-6 тисяч доларів такий відпочинок - для тенісиста навіть топ-500 це фігня повна)))
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 07.12.2019 20:32
    +4
    Чому ні, за чесно зароблені гроші?
    alefteev77
    online
    alefteev77, 07.12.2019 20:18
    +2
    рівнем тенісу Сергію зараз важкувато вихвалятися, то хоча б рівнем відпочинку треба про себе нагадати
    mararonamessi
      mararonamessi, 09.12.2019 21:41
    +1
    alefteev77, 08.12.2019 00:30
    Те що має повне право - питань немає. Стаховський постійно грав за збірну Україну та завжди підтримував проукраїнські настрої.
    Але вихвалятись таким відпочинком в найбідніший країні Європи, де 50-60% населення за межі України не виїжджало - це моветон та несмак.
    Я ще розумію, коли це робить дівчина-жінка...
    Ха ха, такого ще не бачив. Украïнец, патрiот i все таке, а у головi совок "дремучий". Ты що комуняка? Хочеш щоб усi жили однаково? моветон.... несмак... тьху на тебе