Перші кроки українського чемпіона на Formula Renault

Тести Чемпіона України з картингу Іллі Замули за кермом формульного боліда Formula Renault 2.0

Перші кроки українського чемпіона на Formula Renault

Нагадаємо, що Ілля Замула є не тільки триразовим Чемпіоном України з картингу. Свого часу він також завоював чемпіонський титул німецької серії DMV Kart Championship і був віце-чемпіоном в одній із найпрестижніших європейських картингових серій - ADAC-Germany. Логічний розвиток спортивної кар'єри для більшості вчорашніх картингістів це формула.

Продовжувати кар'єру Ілля налаштований в Європі. Першим кроком перш ніж перейти на автоспортивну щабель вище - тести. Це тим більш актуально, коли пілот ніколи в житті раніше не сидів за кермом формульного боліда. І ось минулого тижня Іллі Замула довелося познайомитися зі справжньою формулою, причому відразу досить потужною - Formula Renault 2.0.

Самі тести проходили не де-небудь, а на відомій французькій трасі «Маньї-Кур» (Circuit de Nevers Magny-Cours), яка приймала Гран Прі Формули-1 протягом майже 20 років.

З урахуванням повної відсутності досвіду у Іллі на подібній техніці, поки мова йшла тільки про перше знайомство і осягнення азів пілотування формулою, що серйозно відрізняється як від картингу, так й від кузовних гонок, в яких Ілля вже встиг небезуспішно "відзначиться" на національному рівні.

Для початку вчорашній картингіст напередодні тестів ознайомився з самої трасою. А «Маньї-Кур» відома своєю складністю - особливо «шпилькою» «Аделаїда», вірніше агресивним гальмуванням перед нею і ще однієї подібної точкою перед останнім поворотом. Не кажучи вже про проходження двох зовсім не схожих один на одного «шикан», плюс кількох затяжних швидкісних поворотів, включаючи відомі Grande Curve і «Ешторіл».

Будь-якому пілотові-початківцю дуже важливо мати досвідченого тренера «під рукою» і Іллі в цьому плані пощастило - його перші тести пройшли під пильною увагою українського пілота Олексія Чукліна.

Олексій має на своєму рахунку чималий досвід в кокпіті формульних болідів класу Formula Renault 2.0 і європейської Formula 3. У теперішній же час він виступає на спортивному прототипі категорії LMP3.

Після ознайомлення з трасою на наступний день настав, мабуть, найзаповітніший момент для будь-якого вчорашнього картингіста - перші кола за кермом справжньої формули! Однак перед цим Іллі треба було ще кілька «дрібниць». Ретельна підгонка сидіння, вивчення органів управління болідом, процедура старту.

 

Практично з перших кіл Ілля почав нарощувати свій темп, все впевненіше відчуваючи себе за кермом формули. Але ж для українського чемпіона це був абсолютно новий досвід!

Після заїзду на трасі часу на перепочинок не було - за ним пішла не менш важлива «робота над помилками». Аналіз телеметрії і розбір «он-боард» відео, відпрацювання правильних рефлексів управління формульним болідом, особливо гальмування. У всьому цьому Іллі не мало допоміг досвід Чукліна, а також робота з досвідченим французьким телеметристи з команди Formula Motorsport.

Після «коачінгу» з кожним наступним колом Ілля відчував себе все впевненіше, скорочуючи відстань точки гальмування від апекса повороту, наближаючись до тих показників, які від нього вимагали наставники.

Дамо слово самому Іллі Замулі: «Як тільки я сів у болід, відразу ж зрозумів - якщо порівнювати з Турінгом і картингом, формула це щось зовсім інше! Динаміка розгону, притискна і відцентрова сили в поворотах просто божевільні! Коли летиш на 7-ій передачі на швидкості під 220 км на годину, а гальмувати треба до 60 і на другій передачі, та ще й на відстані всього в 80 метрів, емоції просто зашкалюють.

Плюс до всього траса «Маньї-Кур» не з легких. Дуже багато різноманітних поворотів, швидкісні і повільні «шикани» змінюються довгими поворотами. У них було таке враження, що відцентрова сила хоче викинути тебе з машини.

Дуже позитивні враження залишилися й від роботи з командою «Формула Моторспорт», а поради від Олексія Чукліна дозволяли робити правильний акцент і швидко адоптувати свій пілотаж під формулу. Дані телеметрії, проходження кожного повороту і моменту гальмування - все було розібрано до найдрібніших подробиць. Всі мої помилки були роз'яснені, а потім виправлені на трасі. Я дуже радий, що мені випав такий шанс спробувати формулу, і точно можу сказати, що це перевершило всі мої очікування!»

Перші тести українського чемпіона-картингіста за кермом формули позаду. Природно виникає логічне запитання - Що далі ?!

У Іллі є конкретний план на 2020 рік - виступ в чемпіонаті Ultimate Cup Series на боліді класу Formula Renault 2.0. Етапи цієї серії проводяться на таких трасах як «Ешторіл», «Діжон», «Мюджелло», «Ногаро», «Поль Рікар», «Валенсія» і «Маньї-Кур». У найближчих же планах на цей рік у менеджменту Іллі робота зі спонсорами та формування бюджету, необхідного для виступів на європейському рівні.

 

У найближчу неділю, 8 вересня, Ілля Замула запрошує всіх на прес-конференцію, де він поділиться своїми враженнями від першого досвіду, отриманого за кермом формули.

Вона відбудеться в «Champion Hall | Parimatch» (Паркова 16а) безпосередньо перед трансляцією етапу Формули 1 з легендарної «Монци». Важливо те, що дана прес-конференція зарезервована не тільки для представників ЗМІ, а буде доступна для фанатів автоспорту! Кожен зможе поставити своє запитання українському пілоту і отримати відповідь, що називається, - «з перших рук». Початок прес-конференції о 15.30.

Хто знає, як далеко піде кар'єра Іллі Замули ?! У картингу він зміг добитися перемог і титулів не тільки на національному, а й на європейському рівні. Будемо сподіватися, що і в формулах українця чекає не менший успіх.

 

Прес-служба Formula Motorsport

UkrKarting

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(3 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Метки
Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2019 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности