Александрия будет проводить матчи Лиги Европы во Львове

Об этом заявил главный тренер команды Владимир Шаран

Александрия будет проводить матчи Лиги Европы во Львове
© ФК Александрия. Владимир Шаран

Согласно итогам чемпионата Украины сезона 2018/2019, «Александрия» заняла третье место в турнирной таблице, набрав 49 очков при разнице забитых и пропущенных мячей 39-34.

По регламенту, в следующем сезоне «Александрия» получит право на выступление в Лиге Европы, причем начнет сразу с группового этапа соревнований.

Но проводить домашние еврокубковые матчи команда будет не в Александрии, а во Львове.

«Команда из такого маленького города будет выступать на групповом этапе Лиги Европы. С вероятностью 99%, мы будем выступать во Львове», — заявил главный тренер «Александрии» Владимир Шаран.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ТК Футбол

(3 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 30.05.2019 23:34
    +1
    dudigo78, 30.05.2019 22:35
    боже мій, людина живе в якійсь Нарнії, де є якась лімо арена, королівський клуб, а саме головне повсюди мерещаться вівці і якийсь лисий апельсин. Ну чому? чому наша меди може вилікувати таких хворих людей? Бодай би вже приспали чи що
    мені здається, що цей хворий пише з Кульпару, 13 відділення, так що лікування поки результатів не дало, але є надія)))
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 30.05.2019 23:32
    +3
    PFCLviv, 30.05.2019 22:25
    Прикольно! Підтримаємо обов'язково... При тому що на ЛІМО АРЕНІ найкращий зараз газон в Україні !
    Бля, ти вже всіх зає...ав, збийся, чудо, та 99% львівян пох на фекальвів, трохи менше на карпати, будь людиною, а не змороженим ЛІМОчмом)))
    PFCLviv
      PFCLviv, 30.05.2019 23:12
    -3
    Олександр Бондаренко, 30.05.2019 23:01
    Ти якийсь злий на ФК Карпати,тебе мабуть із структури клуба образив хтось.
    Ні, просто цей договорняцький, скандальний недоклуб незаслуговує на існування!
    Олександр Бондаренко
      Олександр Бондаренко, 30.05.2019 23:01
    +1
    PFCLviv, 30.05.2019 22:40
    Підгорає в тебе, вівця ?! Прикольно !
    Ти якийсь злий на ФК Карпати,тебе мабуть із структури клуба образив хтось.
    PFCLviv
      PFCLviv, 30.05.2019 22:40
    -6
    dudigo78, 30.05.2019 22:35
    боже мій, людина живе в якійсь Нарнії, де є якась лімо арена, королівський клуб, а саме головне повсюди мерещаться вівці і якийсь лисий апельсин. Ну чому? чому наша меди може вилікувати таких хворих людей? Бодай би вже приспали чи що
    Підгорає в тебе, вівця ?! Прикольно !
    dudigo78
      dudigo78, 30.05.2019 22:35
    +10
    боже мій, людина живе в якійсь Нарнії, де є якась лімо арена, королівський клуб, а саме головне повсюди мерещаться вівці і якийсь лисий апельсин. Ну чому? чому наша меди може вилікувати таких хворих людей? Бодай би вже приспали чи що
    PFCLviv
      PFCLviv, 30.05.2019 22:29
    -8
    На рідну ЛІМО АРЕНУ повернеться ПФК ЛЬВІВ! На нашому резервному стадіоні Україна гратиме Рух Винники, а аматори фк каЛпати на чемпіонат області можуть і на Сільмаші грати !
    wicker
      wicker, 30.05.2019 22:26
    +5
    Львів так Львів - у єврокубках підтримаємо
    PFCLviv
      PFCLviv, 30.05.2019 22:25
    -8
    Прикольно! Підтримаємо обов'язково... При тому що на ЛІМО АРЕНІ найкращий зараз газон в Україні !
    dudigo78
    online
      dudigo78, 30.05.2019 22:35
    +10
    боже мій, людина живе в якійсь Нарнії, де є якась лімо арена, королівський клуб, а саме головне повсюди мерещаться вівці і якийсь лисий апельсин. Ну чому? чому наша меди може вилікувати таких хворих людей? Бодай би вже приспали чи що
    wicker
      wicker, 30.05.2019 22:26
    +5
    Львів так Львів - у єврокубках підтримаємо
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 30.05.2019 23:32
    +3
    PFCLviv, 30.05.2019 22:25
    Прикольно! Підтримаємо обов'язково... При тому що на ЛІМО АРЕНІ найкращий зараз газон в Україні !
    Бля, ти вже всіх зає...ав, збийся, чудо, та 99% львівян пох на фекальвів, трохи менше на карпати, будь людиною, а не змороженим ЛІМОчмом)))
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 30.05.2019 23:34
    +1
    dudigo78, 30.05.2019 22:35
    боже мій, людина живе в якійсь Нарнії, де є якась лімо арена, королівський клуб, а саме головне повсюди мерещаться вівці і якийсь лисий апельсин. Ну чому? чому наша меди може вилікувати таких хворих людей? Бодай би вже приспали чи що
    мені здається, що цей хворий пише з Кульпару, 13 відділення, так що лікування поки результатів не дало, але є надія)))
    Олександр Бондаренко
      Олександр Бондаренко, 30.05.2019 23:01
    +1
    PFCLviv, 30.05.2019 22:40
    Підгорає в тебе, вівця ?! Прикольно !
    Ти якийсь злий на ФК Карпати,тебе мабуть із структури клуба образив хтось.