Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Другие новости
| Обновлено 19 декабря 2024, 03:37
683
0

В Києві відбулася Міжнародна конференція зі спортивного маркетингу

Захід відвідали зірки українського спорту

| Обновлено 19 декабря 2024, 03:37
683
0
В Києві відбулася Міжнародна конференція зі спортивного маркетингу

26 квітня за ініціативи міжнародного агентства Top Five Management і ділового клубу H Club в конгрес-центрі Chalet Equides відбулася міжнародна конференція зі спортивного маркетингу.

Захід відвідали «зірки» українського спорту та світового спортивного маркетингу: Віталій та Володимир Кличка, Ганна Різатдінова, Василь Вірастюк, CEO компанії Top Five Management Стефан Гуров, керівник Digital/CRM проектів футбольного клубу «Баварія» Бенджамін Стіна та інші.

Спонсорські програми й інвестиції в спорт стали однією із ключових тем. Учасники заходу дізналися про підходи до роботи зі спонсорами та дієві інструменти залучення інвестицій.

Однією з найцікавіших була дискусія «Спорт і благодійність». Спікерами панелі стали Володимир Кличко, директор благодійної організації Klitschko Foundation Аліна Носенко, керівник проекту Invictus Games (Ігри нескорених) в Україні Михайло Піменов та представник TM Parimatch Вадим Місюра.

Гості розповіли про успішні кейси своїх організацій та поділилися досвідом розвитку меценатських проектів в Україні. Не оминули вони й проблеми сучасного меценатства та обговорили засоби їх вирішення.

«Спорт може розвиватися тоді, коли бізнес, держава і суспільство докладають зусилля і інвестують - кошти, знання і час. Сьогодні під час конференції спікери поділилися, який вклад кожен з них робить і де знайти точки перетину для ефективного впливу на вирішення суспільних проблем» - сказала Аліна Носенко, директор благодійної організації Klitschko Foundation.

Представник TM Parimatch Вадим Місюра розкрив тему історичної трансформації явища меценатства й розповів про найбільш успішні проекти бренду.

«Сьогодні ми бачимо, що в усьому світі явище меценатства стало глобальним й міжнародним. Великі бренди все частіше звертають увагу на спорт й допомагають розвивати цей напрямок. Й саме бізнес став ключовим драйвером розвитку спорту. Україна - не виняток. За 25 років діяльності TM Parimatch ми стали одним з головних меценатів українського спорту. Ми підтримуємо національну збірну з футболу, Українську хокейну лігу, Федерацію баскетболу України, студентський спорт та інші проекти. Основна місія нашого бренду - пропонувати кращі, якісні продукти, при цьому підвищувати рівень розвитку спорту і пропагувати активний, динамічний спосіб життя» - відзначив Вадим Місюра.

Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

«Это было нечестно». Амир Хан оценил победу Усика против Фьюри
Бокс | 23 декабря 2024, 08:55 10
«Это было нечестно». Амир Хан оценил победу Усика против Фьюри

Амир Хан считает результат боя несправедливым

ФОТО. Надя Дорофеева и роскошный фуршет. Как отдыхают украинские спортсмены
Другие виды | 21 декабря 2024, 03:33 0
ФОТО. Надя Дорофеева и роскошный фуршет. Как отдыхают украинские спортсмены

Марина Бех-Романчук показала закулисье благотворительного вечера Vogue

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.