Тамаш КАДАР: «Не розмовляю з Хацкевичем, бо він не знає англійської»

Захисник «Динамо» - про мову спілкування в команді

Тамаш КАДАР: «Не розмовляю з Хацкевичем, бо він не знає англійської»
© ФК Динамо. Тамаш Кадар
Захисник «Динамо» Тамаш Кадар розповів про мову спілкування з партнерами по команді.
 
«Більшу частину часу спілкуюся англійською. На жаль, не знаю ні російської, ні української. Знаю декілька слів, але цього недостатньо для спілкування. Тому з легіонерами говорю англійською, з українцями - жестами, мало хто з них знає англійську. Навіть з Хацкевичем не розмовляю, тому що він також не знає англійську. Тому ми розуміємо один одного мовою тіла.
 
Коли тільки прийшов в клуб, то дуже мала частина футболістів знала англійську. Але зараз можу сказати, що половина команди точно володіє нею. Тому зараз все добре.
 
Є цікава історія з Кендзьорою. Коли ми грали в «Лесі», то він практично не знав англійську, а зараз говорить дуже гарно. Для мене це була несподіванка. Він розповів, що багато займався.
 
Можу сказати, що всі іноземці, крім бразильців, друзі. Ми можемо розважатися і робити все, що завгодно. Але коли збирає тренер, щоб сказати щось важливе, то мені необхідний перекладач.
 
Намагався вчити і польську, і українську, і російську, але для мене це дуже складно. Безумовно, проблема в мені. Я повинен вчити українську, але я з тих людей, яким дуже важко даються мови», – сказав Кадар.
 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — XSport

(3 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    часпик
      часпик, 25.03.2019 15:27
    -1
    Слуцкого взяли. Реброва взяли. Скрипника взяли. Григорчука взяли - Кемську волость взяли... ну і шо?
    deed17
      deed17, 25.03.2019 14:52
    0
    А что, трудно нанять переводчиком какую-нибудь бойкую пенсионерку-училку венгерского из Закарпатья? Предложить на пару тысяч больше пенсии - и сразу очередь из соискателей выстроится!
    Сергій Найденко
      Сергій Найденко , 25.03.2019 14:48
    0
    ShakhtarUberAlles, 25.03.2019 10:45
    Одна из причин почему постсоветских тренеров никуда не берут.
    Слуцкого взяли. Реброва взяли. Скрипника взяли. Григорчука взяли
    Сергій Найденко
      Сергій Найденко , 25.03.2019 14:45
    0
    Нехай з Лужним спілкується. Він в Арсеналі грав, англійськe повинен знати. А з Хацкевич йому і нема про що говорити. Чому його цей фізрук може навчити, коли він сам нічого не розуміє в своїй роботі?
    Т. Артём
      Т. Артём, 25.03.2019 14:39
    0
    Тойсть по его мнению тренер должен подстраиваться под него и учить английский, ане он белорусский???
    Axmetov
      Axmetov, 25.03.2019 13:30
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Короче,в Германию его не купят.Там у всех клубов пункт в контракте,чтобы через пол года вью давал уже на немецком Ну,а в Англии он нах..не нужен
    REALIST
    online
      REALIST, 25.03.2019 12:43
    +1
    Беляша Камон-плейовича на тебе нема, бестолоч угорська !
    Maccceo Plex Plex
      Maccceo Plex Plex, 25.03.2019 12:37
    0
    ZAKARPATFAN, 25.03.2019 12:26
    Хацкевич не знает английский
    а как же " Ландон из зе кепитал оф Грейт Британ")))
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 25.03.2019 12:26
    0
    Robert Monroe, 25.03.2019 12:00
    Во-первых, Хацкевич знает английский.
    Во-вторых, кто и что мешает Кадару учить язык страны, где он работает?
    Со всех сторон странное заявление.
    Хацкевич не знает английский
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 25.03.2019 12:04
    +6
    Я собі це уявляю: Перед матчем з Челсі (після травми угорця) приходить Хацкевич і на пальцях питає Кадара чи може той грати, а той "мовою тіла" (вивалює своє хазяйство на стіл) типу ні....
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 25.03.2019 12:00
    -6
    Во-первых, Хацкевич знает английский.
    Во-вторых, кто и что мешает Кадару учить язык страны, где он работает?
    Со всех сторон странное заявление.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 25.03.2019 12:00
    +3
    "Тому ми розуміємо один одного мовою тіла" - прям продовження фільму "50 відтінків синього"!!!! Бля пацани припиняйте там хе-ю займатися...
    trasher87 trasher87
      trasher87 trasher87, 25.03.2019 11:36
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    50 на 50. Ласло Боднар после 1 года начал говорить по русски. Вина тренера есть тоже он обязан иметь личный подход к игроку. Все в желании. Кендзера Вербич очень быстро разговарились. Это индивидуально.
    Даже Луческу говорил на русском в Шахтере кроме вьюх. Это уважение к стране.
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 25.03.2019 11:32
    +7
    Теперь понятно почему Бразильцы не играют! Сцуко я такого еще ни где не видел! Уровень не чего не скажешь!
    marko2020
      marko2020, 25.03.2019 11:15
    +4
    Ну как так то? Ты тренер клуба, который выступает в Европе и не знаешь английский!? Время то куча свободного, что бы выучить его, просто банальная лень Хацкевича
    Ігор Середина
      Ігор Середина, 25.03.2019 11:12
    0
    картоху бульбашу вези і всьо буде заїбісь
    Поручик Ржевский
      Поручик Ржевский, 25.03.2019 10:53
    +15
    Блохин хорошо умел рассказать игрокам установку тренера на английском: "Камон, плей". . .
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 25.03.2019 10:45
    +6
    Одна из причин почему постсоветских тренеров никуда не берут.
    Maccceo Plex Plex
      Maccceo Plex Plex, 25.03.2019 10:41
    +3
    «Беланда всегда недоволен! Я не знаю, чем именно, не понимаю французского» (с) Блохин
    Ну что это за команда))) Друг друга не понимают)) Что не новость то хохма)))
    turist86
    online
      turist86, 25.03.2019 10:39
    +4
    "Я повинен вчити українську"
    Боюсь, що тоді Хацкевич теж нічого не зрозуміє
    Поручик Ржевский
    online
      Поручик Ржевский, 25.03.2019 10:53
    +15
    Блохин хорошо умел рассказать игрокам установку тренера на английском: "Камон, плей". . .
    Dyadya_Vova
      Dyadya_Vova, 25.03.2019 09:58
    +15
    Попробуй на белорусском. Понятно почему иностранцы заиграть не могут. Как они могут уяснить требования физручелы, если они с ним даже не общаются?
    russol30
      russol30, 25.03.2019 09:55
    +15
    Ребров був то вільно розмовляв англійською з гравцями, і результат був, а цей нічого не може)
    cucumber
      cucumber, 25.03.2019 10:17
    +8
    не знать английский, особенно молодым игрокам динамо - это зашквар
    lenares85
      lenares85, 25.03.2019 10:08
    +8
    А переводчика тяжело одного хотя бы в команду привлечь.
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 25.03.2019 11:32
    +7
    Теперь понятно почему Бразильцы не играют! Сцуко я такого еще ни где не видел! Уровень не чего не скажешь!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 25.03.2019 12:04
    +6
    Я собі це уявляю: Перед матчем з Челсі (після травми угорця) приходить Хацкевич і на пальцях питає Кадара чи може той грати, а той "мовою тіла" (вивалює своє хазяйство на стіл) типу ні....
    ShakhtarUberAlles
    online
      ShakhtarUberAlles, 25.03.2019 10:45
    +6
    Одна из причин почему постсоветских тренеров никуда не берут.
    deed17
      deed17, 25.03.2019 10:37
    +5
    Конечно, венгру с его языком гораздо проще было бы понять эстонца, карела или ханты-мансийца. Они из одной языковой группы, как это ни странно. Но чтобы гл.тренер известного европейского клуба не смог объясниться с легионером элементарными футбольными терминами - это конечно, нонсенс. Довольно неожиданный инеприятный. На фоне даже того, как допустим, немец Клопп лихо и бегло даёт послематчевые интервью на неродном английском.
    marko2020
      marko2020, 25.03.2019 11:15
    +4
    Ну как так то? Ты тренер клуба, который выступает в Европе и не знаешь английский!? Время то куча свободного, что бы выучить его, просто банальная лень Хацкевича
    turist86
    online
      turist86, 25.03.2019 10:39
    +4
    "Я повинен вчити українську"
    Боюсь, що тоді Хацкевич теж нічого не зрозуміє
    КуцТВ
      КуцТВ, 25.03.2019 10:18
    +4
    Редакторы, что ж вы так расстраиваете. Почему название статьи не «Тамаш КАДАР: "Не розмовляю з Хацкевичем"»?
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 25.03.2019 12:00
    +3
    "Тому ми розуміємо один одного мовою тіла" - прям продовження фільму "50 відтінків синього"!!!! Бля пацани припиняйте там хе-ю займатися...
    trasher87 trasher87
      trasher87 trasher87, 25.03.2019 11:36
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    50 на 50. Ласло Боднар после 1 года начал говорить по русски. Вина тренера есть тоже он обязан иметь личный подход к игроку. Все в желании. Кендзера Вербич очень быстро разговарились. Это индивидуально.
    Даже Луческу говорил на русском в Шахтере кроме вьюх. Это уважение к стране.
    Maccceo Plex Plex
      Maccceo Plex Plex, 25.03.2019 10:41
    +3
    «Беланда всегда недоволен! Я не знаю, чем именно, не понимаю французского» (с) Блохин
    Ну что это за команда))) Друг друга не понимают)) Что не новость то хохма)))
    REALIST
    online
      REALIST, 25.03.2019 12:43
    +1
    Беляша Камон-плейовича на тебе нема, бестолоч угорська !
    deed17
      deed17, 25.03.2019 14:52
    0
    А что, трудно нанять переводчиком какую-нибудь бойкую пенсионерку-училку венгерского из Закарпатья? Предложить на пару тысяч больше пенсии - и сразу очередь из соискателей выстроится!
    Сергій Найденко
      Сергій Найденко , 25.03.2019 14:48
    0
    ShakhtarUberAlles, 25.03.2019 10:45
    Одна из причин почему постсоветских тренеров никуда не берут.
    Слуцкого взяли. Реброва взяли. Скрипника взяли. Григорчука взяли
    Сергій Найденко
      Сергій Найденко , 25.03.2019 14:45
    0
    Нехай з Лужним спілкується. Він в Арсеналі грав, англійськe повинен знати. А з Хацкевич йому і нема про що говорити. Чому його цей фізрук може навчити, коли він сам нічого не розуміє в своїй роботі?
    Т. Артём
      Т. Артём, 25.03.2019 14:39
    0
    Тойсть по его мнению тренер должен подстраиваться под него и учить английский, ане он белорусский???