Бланко-Лещук пребывает в процессе получения украинского гражданства

Густаво сообщил, что вот уже 1,5 года ждет получения паспорта гражданина Украины

Бланко-Лещук пребывает в процессе получения украинского гражданства
© eldesmarque.com. Густаво Бланко-Лещук

Форвард «Шахтера» Густаво Бланко-Лещук, который в нынешнем сезоне на правах аренды выступает в Испании за «Малагу», заявил, что пребывает в процессе получения украинского гражданства.

«Недавно украинские журналисты приезжали к Евгению Селезневу и, между прочим, пообщались со мной, спросив, хочу ли я играть за сборную Украины. Однако я не решаю эти вопросы, они в компетенции главного тренера команды Андрея Шевченко».

«Вот уже полтора года я пребываю в процессе получения паспорта гражданина Украины и я не знаю, когда этот вопрос будет разрешен. В курсе этих деталей мой адвокат. Знаю только, что играть в Украине мне было бы куда проще, если бы я был гражданином этой страны, а не легионером», - заявил Бланко-Лещук.

Отметим, что в нынешнем розыгрыше Сегунды на счету Бланко-Лещука 27 матчей, 6 голов и 4 результативные передачи.

Как сообщалось ранее, в контракте «Шахтера» и «Малаги» за испанским клубом закреплена опция выкупа форварда за 2,5 миллиона евро.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Eldesmarque

(14 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Вова Чертрогатый
      Вова Чертрогатый, 13.03.2019 11:31
    -1
    deutsch777777, 10.03.2019 16:33
    іхтамнєт, твої одноплемінники з ізраїлю і кріту нехай їдуть на парашу...розкрадають її....щоб менше йшло на війну проти України))))
    Шановна дуня, це цитата пісні Бумбокс, не більше того, не гавкай будь-ласка
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.03.2019 17:10
    0
    непонятно зачем тянут... или взятки не хочет давать. Разным тварям без особых проблем, а нормальным, которые могут быть полезными стране палки в колеса. Сколько еще тварей в Украине
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 16:33
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    Вова Чертрогатый, 10.03.2019 13:18
    В Ізраїлі, Канаді, на Кріті
    іхтамнєт, твої одноплемінники з ізраїлю і кріту нехай їдуть на парашу...розкрадають її....щоб менше йшло на війну проти України))))
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 16:00
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Dynamo Kyiv Badges, 10.03.2019 15:19
    Кротячій мавпі за тиждень зробили а тут 1.5 року чекае.
    новинському за один день)))))
    Dynamo Kyiv Badges
      Dynamo Kyiv Badges, 10.03.2019 15:19
    0
    Кротячій мавпі за тиждень зробили а тут 1.5 року чекае.
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 14:06
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    та способів море...як залучати закордонних західних українців))) але для того в Українні повинна бути національноорієнтована влада))) та прокацапська..що існує вже 28 років... ніколи того робити не буде)))
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 13:45
    -6
    Комментарий свернут. Показать
    нехай дадуть йому дозвіл виступати за Україну без зміни аргентинського громадянства)
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 13:42
    -6
    Комментарий свернут. Показать
    banderlog78, 10.03.2019 12:46
    одне але. у нас немає подвійного громадянства. а чи відмовиться він від аргентинського це ще питання.
    та яка різниця...яке громадянство в УКРАЇНЦЯ) нехай приїжджають і живуть...не відмовляючись від свого західного) а потім колись вирішать) чи приймуть закон про подвійне громадянство з тією чи іншою ЗАХІДНОЮ країною) загальне подвійне не можна робити...через фактор параши) головне, щоб Україна ставала українською..ото головне)
    Вова Чертрогатый
      Вова Чертрогатый, 10.03.2019 13:18
    0
    PFCLviv, 10.03.2019 10:48
    Ну так це нормально, українська кров дідусева... Так шо проблем ніяких!
    Україні давно треба нашим людям надавати українське громадянство, крім тих хто вибраввбивцю раїсю. Наших валом у Бразилії, Канаді, США, Аргентині та ін. країнах.
    В Ізраїлі, Канаді, на Кріті
    banderlog78
      banderlog78, 10.03.2019 12:46
    -3
    одне але. у нас немає подвійного громадянства. а чи відмовиться він від аргентинського це ще питання.
    Ingvar Savi
    Ingvar Savi, 10.03.2019 12:45
    -4
    Дай менi Боже що тобi негоже.....
    Lawyer
      Lawyer, 10.03.2019 12:43
    +5
    Чудова ідея. Думаю, що Густаво хороший гравець за мірками чемпіонату України та резерву збірної. В Шахтарі він не отримав достатнього шансу. Не всі будуть забивати одразу як Пьонтек в Мілані (один з найсвіжіших прикладів). В Карпатах аргентинець з українським родоводом грав непогано (в протилежному випадку не був він зараз гравцем Шахтаря/Малаги).
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 12:17
    0
    Комментарий свернут. Показать
    оооо.....як кацапури зашипіли.....ну правильно....хто ж з них хоче на рідну парашу)))
    Dyadya_Vova
    online
      Dyadya_Vova, 10.03.2019 12:00
    +4
    Пусть делает, ничего страшного. Будет легче заиграть в Шахтере.
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 11:35
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    треба гнати з України кацапню і російськомовних манкуртів..і давати громадянства українцям західної діаспори......тільки так.....
    PFCLviv
      PFCLviv, 10.03.2019 10:48
    +7
    Ну так це нормально, українська кров дідусева... Так шо проблем ніяких!
    Україні давно треба нашим людям надавати українське громадянство, крім тих хто вибраввбивцю раїсю. Наших валом у Бразилії, Канаді, США, Аргентині та ін. країнах.
    CrimeanMax
    CrimeanMax, 10.03.2019 10:22
    -5
    На данный момент слабый уровень у него
    PFCLviv
      PFCLviv, 10.03.2019 10:48
    +7
    Ну так це нормально, українська кров дідусева... Так шо проблем ніяких!
    Україні давно треба нашим людям надавати українське громадянство, крім тих хто вибраввбивцю раїсю. Наших валом у Бразилії, Канаді, США, Аргентині та ін. країнах.
    Lawyer
      Lawyer, 10.03.2019 12:43
    +5
    Чудова ідея. Думаю, що Густаво хороший гравець за мірками чемпіонату України та резерву збірної. В Шахтарі він не отримав достатнього шансу. Не всі будуть забивати одразу як Пьонтек в Мілані (один з найсвіжіших прикладів). В Карпатах аргентинець з українським родоводом грав непогано (в протилежному випадку не був він зараз гравцем Шахтаря/Малаги).
    Dyadya_Vova
    online
      Dyadya_Vova, 10.03.2019 12:00
    +4
    Пусть делает, ничего страшного. Будет легче заиграть в Шахтере.
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 11:35
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    треба гнати з України кацапню і російськомовних манкуртів..і давати громадянства українцям західної діаспори......тільки так.....
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.03.2019 17:10
    0
    непонятно зачем тянут... или взятки не хочет давать. Разным тварям без особых проблем, а нормальным, которые могут быть полезными стране палки в колеса. Сколько еще тварей в Украине
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 16:00
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Dynamo Kyiv Badges, 10.03.2019 15:19
    Кротячій мавпі за тиждень зробили а тут 1.5 року чекае.
    новинському за один день)))))
    Dynamo Kyiv Badges
      Dynamo Kyiv Badges, 10.03.2019 15:19
    0
    Кротячій мавпі за тиждень зробили а тут 1.5 року чекае.
    Вова Чертрогатый
      Вова Чертрогатый, 10.03.2019 13:18
    0
    PFCLviv, 10.03.2019 10:48
    Ну так це нормально, українська кров дідусева... Так шо проблем ніяких!
    Україні давно треба нашим людям надавати українське громадянство, крім тих хто вибраввбивцю раїсю. Наших валом у Бразилії, Канаді, США, Аргентині та ін. країнах.
    В Ізраїлі, Канаді, на Кріті
    deutsch777777
      deutsch777777, 10.03.2019 12:17
    0