ФОТО ДНЯ. Свитолина проявила любовь к Украине

Родина всегда в душе лучшей украинской теннисистки

ФОТО ДНЯ. Свитолина проявила любовь к Украине
© Jimmie48 Photography. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина рассказала о любви к Украине.

«Немного украинского настроения для вас. Возможно, я не провожу достаточно времени в Украине, но вы никогда не отнимете её от моей души», - написала Свитолина.

 

 

Отметим, что Элина на этой неделе не выступает, а дальше сыграет в Индиан-Уэллсе и Майами.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Twitter

(11 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 28.02.2019 09:18
    +2
    SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    Итог - В теннисе вы не разбираетесь, если считаете, что олимпиада важнее, чем ТБШ.
    Муґунот
      Муґунот, 28.02.2019 08:44
    -1
    Elis, 27.02.2019 23:10
    Якби він її з якоїсь гори кидав, то хоча було б що обговорювати)))
    ... Шановний пане професійний коментатор, Ви колись падали в сніговий замет? Серйозно. Він як пухова перина. Ви кидали свою дівчину в замет чи в осінню купу листя? Робили це так, що мало не роздовбали їй голову? ))
    Ви відчуваєте різницю між бавитись з коханим і подавати на виліт? Еліна чесно сказала, що не зможе бути корисна збірній із травмою. Нетравмована Леся була там і програла гру. Кількість лайна на неї від того не менша, ніж на Еліну.
    Еліна просто зважена й розумна дівчина, вона розуміє, що "навіть якщо вона ходитиме по воді, її звинуватять у тому, що вона не вміє плавати" (с) То навіщо ризикувати здоров'ям? Буде у своїх кращих кондиціях - не сумніваюсь, що гратиме за збірну. Але тоді шановне панство розведе плач Ярославни, що "тільки через олімпіаду грає"...
    До речі, мої іноземні друзі високо оцінили цей Елінин вияв патріотизму. То, може, все банально просто: "нет пророка в своем отечестве"?
    Та яка б та перина мяка не була, але
    є шанс, невеликий, але є, такою поведінкою якщо не нову травму отримати, то стару "усуґубіть", адже під тим снігом щось могло твердіше бути чи шар того снігу недостатній
    А я куди б кого не кидав чи сам не падав - я не публічна людина, заб'ю я плече чи не заб'ю, зламаю руку чи не зламаю - то моя особиста справа
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 28.02.2019 04:37
    -3
    Украинская нация только складывается, должно пройти как минимум 40 лет, когда украинцы будут четко позиционировать что они украинцы. У меня в рабочем коллективе русские, армянин, евреи и я один украинец четко себя позиционируют с украинским государством. А вот этнические украинцы позиционируют то ли с Россией, то ли с СССР
    VoOne1983
    VoOne1983, 28.02.2019 03:45
    +1
    SEMIRAMID, 27.02.2019 14:24
    Действия Свитолиной иногда выглядит странными! То она отказывается выступать за сборную Украины, сославшись на лёгкую травму, а теперь в ней проснулся дух патриотки! Если ещё вспомнить, что жених Свитолиной чернокожий представитель африканского континента, то всё больше веришь в её патриотические чувства. Странные вопросы к зрителям от Свитолиной, которая не может определиться: какой трофей ценнее - золотая медаль Олимпиады или победа в турнире Большого Шлема! Тогда как любому спортсмену понятно, что золото на Олимпиаде, которая проводиться раз в четыре года, сравнивать с победами на турнирах большого Шлёма, которые проводятся четырежды в году - просто глупо. Возможно, у Свитолиной возникают такие странные вопросы только потому, что у неё лучшее достижение в турнирах БШ - выход в четвертьфинал. А это следствие того, что она многие игры проводит спустя рукава, витая где-то в облаках. А потом опускается на землю и начинает героически исправлять ситуацию на корте. Правда, не всегда удаётся..
    Шановний, що за маячню ви пишете??? Це просто ганьба, що в Україні є люди з подібним баченням і напревеликий жаль вас таких немало. Невже ви серйозно вважаєте, що колір шкіри Еліниного коханого якимось чином характеризує її патріотизм чи непатріотизм??? Те що ви пишете це расизм в чистому вигляді. Мені вас шкода
    deutsch777777
      deutsch777777, 27.02.2019 23:23
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    а вчити українську іхтамнєти розпочнуть тільки тоді, коли в Україні буде УКРАЇНСЬКА влада))) в умовах антиукраїнської влади цього не буде))) з цим треба змиритися)))
    deutsch777777
      deutsch777777, 27.02.2019 23:18
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).
    ну й для Вас українська не є рідною...))) калька з російської або суржик...в основному))))
    Elis
      Elis, 27.02.2019 23:10
    +4
    Муґунот, 27.02.2019 18:49
    так то воно так. от тільки...
    ...шановна пані професійна неспортсменка, а як Ви прокоментуєте той факт, що професійна спортсменка з травмою плеча і руки, навіть несерьйозною, дозволяє своєму бойфренду кидати себе плазом в сніговий замет?
    Якби він її з якоїсь гори кидав, то хоча було б що обговорювати)))
    ... Шановний пане професійний коментатор, Ви колись падали в сніговий замет? Серйозно. Він як пухова перина. Ви кидали свою дівчину в замет чи в осінню купу листя? Робили це так, що мало не роздовбали їй голову? ))
    Ви відчуваєте різницю між бавитись з коханим і подавати на виліт? Еліна чесно сказала, що не зможе бути корисна збірній із травмою. Нетравмована Леся була там і програла гру. Кількість лайна на неї від того не менша, ніж на Еліну.
    Еліна просто зважена й розумна дівчина, вона розуміє, що "навіть якщо вона ходитиме по воді, її звинуватять у тому, що вона не вміє плавати" (с) То навіщо ризикувати здоров'ям? Буде у своїх кращих кондиціях - не сумніваюсь, що гратиме за збірну. Але тоді шановне панство розведе плач Ярославни, що "тільки через олімпіаду грає"...
    До речі, мої іноземні друзі високо оцінили цей Елінин вияв патріотизму. То, може, все банально просто: "нет пророка в своем отечестве"?
    Elis
      Elis, 27.02.2019 22:31
    +1
    WladWest, 27.02.2019 20:50
    Мадам, здесь спортивный сайт, а не сайт "готовим вкусно и вышиваем гладью", здесь ножками не шоркают.
    Тоді до чого Ваші розшоркування, Месье?
    Зверталась я не до Вас.
    WladWest
      WladWest, 27.02.2019 20:50
    -7
    Elis, 27.02.2019 18:23
    Захоплююсь Вашою дипломатичністю та культурою спілкування з людьми! Відразу відчувається, що маєш справу з високо професійною людиною.
    Мадам, здесь спортивный сайт, а не сайт "готовим вкусно и вышиваем гладью", здесь ножками не шоркают.
    common_sense
      common_sense, 27.02.2019 20:48
    +1
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).
    я гражданин Украины, плачу налоги и буду разговаривать на том языке, каком захочу
    WladWest
      WladWest, 27.02.2019 20:43
    -1
    SEMIRAMID, 27.02.2019 14:24
    Действия Свитолиной иногда выглядит странными! То она отказывается выступать за сборную Украины, сославшись на лёгкую травму, а теперь в ней проснулся дух патриотки! Если ещё вспомнить, что жених Свитолиной чернокожий представитель африканского континента, то всё больше веришь в её патриотические чувства. Странные вопросы к зрителям от Свитолиной, которая не может определиться: какой трофей ценнее - золотая медаль Олимпиады или победа в турнире Большого Шлема! Тогда как любому спортсмену понятно, что золото на Олимпиаде, которая проводиться раз в четыре года, сравнивать с победами на турнирах большого Шлёма, которые проводятся четырежды в году - просто глупо. Возможно, у Свитолиной возникают такие странные вопросы только потому, что у неё лучшее достижение в турнирах БШ - выход в четвертьфинал. А это следствие того, что она многие игры проводит спустя рукава, витая где-то в облаках. А потом опускается на землю и начинает героически исправлять ситуацию на корте. Правда, не всегда удаётся..
    !00% согласен.
    Robert Monroe
      Robert Monroe, 27.02.2019 20:38
    -3
    SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    А победитель турнира Большого шлема навсегда останется победителем турнира Большого шлема. Всё аргументы исчерпаны?
    Leonid Frantseskevich
      Leonid Frantseskevich, 27.02.2019 20:29
    +3
    Вова Чертрогатый, 27.02.2019 15:34
    Насколько я знаю, в теннисе олимпийское золото не очень ценится - там не играют топы...
    Ахахахх)))) Что за бред? ))))))))))) Топы как раз и играют на Олимпийских играх)))) Олимпийское золото ценно во всех видах спорта!
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 27.02.2019 19:04
    -3
    Как то общие понятия. Янукович тоже признается в любви к Украине
    Муґунот
      Муґунот, 27.02.2019 18:49
    -2
    Elis, 27.02.2019 18:13
    Чому? Хіба Еліна жодного разу не грала за збірну?
    Я не професійна спортсменка, але займаюсь танцями і чудово розумію, що таке травма. Був випадок, коли під час тренувань потягнула зв'язку і нозі треба було дати спокій усього на 10 днів. Остеопат зняв біль, ходити я могла (без підборів), але не танцювати. Але якраз протягом тих 10 днів в Україну приїжджали закордонні викладачі, на чиї уроки я мріяла потрапити кілька років. Я ходила на уроки і героїчно танцювала через біль, варто зазначити, що біль відчувається тільки спочатку, потім в процесі забуваєш про нього. Ту несерйозну травму після свого безголового героїзму я лікувала замість 10 днів 4 місяці (а на уроки тих викладачів потрапляла за кордоном ще, і не раз). Це було 5 років тому. Успішно вилікувала і забула. Так думала, аж поки 1,5 роки тому повторно не травмувалась. Попередні заліковані травми мають схильність повертатись і провокувати нові. Тепер травма постійно загострюється при навантаженнях. Через сувору заборону лікарів я не танцюю вже 1,5 роки. І якби була професійною спортсменкою, то змушена була б завершити кар'єру.
    Рішення Еліни може зрозуміти той, хто опинявся в подібній ситуації. Переконана, що в Еліни було багато консультацій з лікарями і фізіо. І радію, що їй вистачило здорового глузду тверезо і зважено підійти до ситуації і прийняти таке непросте і непопулярне рішення, і витримувати цей шквал негативу і критики від "патріотів". Легких травм не буває. Бувають травми. І їх треба лікувати. Вчасно. Особливо, якщо спорт - це твоя робота (і ще когорти людей).
    До речі, закордонні викладачі дуже суворо поставились до мого рішення відвідувати уроки з травмою, коли дізнались. Бо з власного досвіду знають, що таке вщент стерті суглоби і скільки коштів щороку витрачають на лікування, щоб продовжувати займатись цією професією.
    "Героїзм" у спорті - це не героїзм. Це суїцид.
    так то воно так. от тільки...
    ...шановна пані професійна неспортсменка, а як Ви прокоментуєте той факт, що професійна спортсменка з травмою плеча і руки, навіть несерьйозною, дозволяє своєму бойфренду кидати себе плазом в сніговий замет?
    Elis
      Elis, 27.02.2019 18:23
    +2
    SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    Захоплююсь Вашою дипломатичністю та культурою спілкування з людьми! Відразу відчувається, що маєш справу з високо професійною людиною.
    Elis
      Elis, 27.02.2019 18:13
    +10
    Ма У Ґлі, 27.02.2019 14:26
    А проявить эту любвь игрой за сборную она не хочет?
    Чому? Хіба Еліна жодного разу не грала за збірну?
    Я не професійна спортсменка, але займаюсь танцями і чудово розумію, що таке травма. Був випадок, коли під час тренувань потягнула зв'язку і нозі треба було дати спокій усього на 10 днів. Остеопат зняв біль, ходити я могла (без підборів), але не танцювати. Але якраз протягом тих 10 днів в Україну приїжджали закордонні викладачі, на чиї уроки я мріяла потрапити кілька років. Я ходила на уроки і героїчно танцювала через біль, варто зазначити, що біль відчувається тільки спочатку, потім в процесі забуваєш про нього. Ту несерйозну травму після свого безголового героїзму я лікувала замість 10 днів 4 місяці (а на уроки тих викладачів потрапляла за кордоном ще, і не раз). Це було 5 років тому. Успішно вилікувала і забула. Так думала, аж поки 1,5 роки тому повторно не травмувалась. Попередні заліковані травми мають схильність повертатись і провокувати нові. Тепер травма постійно загострюється при навантаженнях. Через сувору заборону лікарів я не танцюю вже 1,5 роки. І якби була професійною спортсменкою, то змушена була б завершити кар'єру.
    Рішення Еліни може зрозуміти той, хто опинявся в подібній ситуації. Переконана, що в Еліни було багато консультацій з лікарями і фізіо. І радію, що їй вистачило здорового глузду тверезо і зважено підійти до ситуації і прийняти таке непросте і непопулярне рішення, і витримувати цей шквал негативу і критики від "патріотів". Легких травм не буває. Бувають травми. І їх треба лікувати. Вчасно. Особливо, якщо спорт - це твоя робота (і ще когорти людей).
    До речі, закордонні викладачі дуже суворо поставились до мого рішення відвідувати уроки з травмою, коли дізнались. Бо з власного досвіду знають, що таке вщент стерті суглоби і скільки коштів щороку витрачають на лікування, щоб продовжувати займатись цією професією.
    "Героїзм" у спорті - це не героїзм. Це суїцид.
    Муґунот
      Муґунот, 27.02.2019 16:59
    0
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:40
    На рахунок Олімпіади чи Великого шлему - практично кожен тенісист скаже, що титул на одному з 4-х турнірів Великого шлему значно важливіший !!!
    Ото перш ніж патякати тут про те, якою мовою коментарі писати патріотично, а якою ні, комусь не завадило б ту мову підівчити
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 27.02.2019 16:07
    -4
    SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    Опечатка Це тоБі говорить людина, ЯКА пропрацювала
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    -4
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:40
    На рахунок Олімпіади чи Великого шлему - практично кожен тенісист скаже, що титул на одному з 4-х турнірів Великого шлему значно важливіший !!!
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    Вова Чертрогатый
    online
      Вова Чертрогатый, 27.02.2019 14:40
    +14
    взять в руки стаканчик с гербом и сфоткатся с ним гораздо проще чем сыграть за сборную... Любовь проявляется делами.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 27.02.2019 13:43
    +13
    Так хочеться верить в ее искренность...
    Elis
      Elis, 27.02.2019 18:13
    +10
    Ма У Ґлі, 27.02.2019 14:26
    А проявить эту любвь игрой за сборную она не хочет?
    Чому? Хіба Еліна жодного разу не грала за збірну?
    Я не професійна спортсменка, але займаюсь танцями і чудово розумію, що таке травма. Був випадок, коли під час тренувань потягнула зв'язку і нозі треба було дати спокій усього на 10 днів. Остеопат зняв біль, ходити я могла (без підборів), але не танцювати. Але якраз протягом тих 10 днів в Україну приїжджали закордонні викладачі, на чиї уроки я мріяла потрапити кілька років. Я ходила на уроки і героїчно танцювала через біль, варто зазначити, що біль відчувається тільки спочатку, потім в процесі забуваєш про нього. Ту несерйозну травму після свого безголового героїзму я лікувала замість 10 днів 4 місяці (а на уроки тих викладачів потрапляла за кордоном ще, і не раз). Це було 5 років тому. Успішно вилікувала і забула. Так думала, аж поки 1,5 роки тому повторно не травмувалась. Попередні заліковані травми мають схильність повертатись і провокувати нові. Тепер травма постійно загострюється при навантаженнях. Через сувору заборону лікарів я не танцюю вже 1,5 роки. І якби була професійною спортсменкою, то змушена була б завершити кар'єру.
    Рішення Еліни може зрозуміти той, хто опинявся в подібній ситуації. Переконана, що в Еліни було багато консультацій з лікарями і фізіо. І радію, що їй вистачило здорового глузду тверезо і зважено підійти до ситуації і прийняти таке непросте і непопулярне рішення, і витримувати цей шквал негативу і критики від "патріотів". Легких травм не буває. Бувають травми. І їх треба лікувати. Вчасно. Особливо, якщо спорт - це твоя робота (і ще когорти людей).
    До речі, закордонні викладачі дуже суворо поставились до мого рішення відвідувати уроки з травмою, коли дізнались. Бо з власного досвіду знають, що таке вщент стерті суглоби і скільки коштів щороку витрачають на лікування, щоб продовжувати займатись цією професією.
    "Героїзм" у спорті - це не героїзм. Це суїцид.
    Elis
      Elis, 27.02.2019 23:10
    +4
    Муґунот, 27.02.2019 18:49
    так то воно так. от тільки...
    ...шановна пані професійна неспортсменка, а як Ви прокоментуєте той факт, що професійна спортсменка з травмою плеча і руки, навіть несерьйозною, дозволяє своєму бойфренду кидати себе плазом в сніговий замет?
    Якби він її з якоїсь гори кидав, то хоча було б що обговорювати)))
    ... Шановний пане професійний коментатор, Ви колись падали в сніговий замет? Серйозно. Він як пухова перина. Ви кидали свою дівчину в замет чи в осінню купу листя? Робили це так, що мало не роздовбали їй голову? ))
    Ви відчуваєте різницю між бавитись з коханим і подавати на виліт? Еліна чесно сказала, що не зможе бути корисна збірній із травмою. Нетравмована Леся була там і програла гру. Кількість лайна на неї від того не менша, ніж на Еліну.
    Еліна просто зважена й розумна дівчина, вона розуміє, що "навіть якщо вона ходитиме по воді, її звинуватять у тому, що вона не вміє плавати" (с) То навіщо ризикувати здоров'ям? Буде у своїх кращих кондиціях - не сумніваюсь, що гратиме за збірну. Але тоді шановне панство розведе плач Ярославни, що "тільки через олімпіаду грає"...
    До речі, мої іноземні друзі високо оцінили цей Елінин вияв патріотизму. То, може, все банально просто: "нет пророка в своем отечестве"?
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 27.02.2019 15:16
    +4
    Уже видели ее любовь в играх за сборную!
    Ма У Ґлі
      Ма У Ґлі, 27.02.2019 14:26
    +4
    А проявить эту любвь игрой за сборную она не хочет?
    Leonid Frantseskevich
      Leonid Frantseskevich, 27.02.2019 20:29
    +3
    Вова Чертрогатый, 27.02.2019 15:34
    Насколько я знаю, в теннисе олимпийское золото не очень ценится - там не играют топы...
    Ахахахх)))) Что за бред? ))))))))))) Топы как раз и играют на Олимпийских играх)))) Олимпийское золото ценно во всех видах спорта!
    SKIF1927
      SKIF1927, 27.02.2019 13:55
    +3
    Підтримую...але якось наче схудла ?
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 28.02.2019 09:18
    +2
    SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    Итог - В теннисе вы не разбираетесь, если считаете, что олимпиада важнее, чем ТБШ.
    Elis
      Elis, 27.02.2019 18:23
    +2
    SEMIRAMID, 27.02.2019 16:06
    Ти хлопче, з глузду з'їхав, якщо мелеш такі нісенітниці? Якщо щось мелеш, то краще зайвий раз поміркуй, ніж писати усілякі дурниці! Це тоді говорить людина, яука пропрацювала тривалий час у прес-центрі Міністерства України у справах сім'ї та молоді та кілька років спортивним кореспондентом на телебаченні. спілкуючись з багатьма відомими спортсменами!
    Доречно буде згадати висловлювання Валерія Борзова - дворазового Олімпійського чемпіона з бігу: "Золота медаль найцініша у кар'єрі будь-якого спортсмена! Адже немає екс-олімпійського чемпіона, а назавжди лише Олімпійський чемпіон! Тоді як чемпіон світу з часом стає екс-чемпіоном!" Різницю уловлюєш? Якщо - НІ, то розмову з тобою немає про що вести!
    Захоплююсь Вашою дипломатичністю та культурою спілкування з людьми! Відразу відчувається, що маєш справу з високо професійною людиною.
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:40
    +2
    SEMIRAMID, 27.02.2019 14:24
    Действия Свитолиной иногда выглядит странными! То она отказывается выступать за сборную Украины, сославшись на лёгкую травму, а теперь в ней проснулся дух патриотки! Если ещё вспомнить, что жених Свитолиной чернокожий представитель африканского континента, то всё больше веришь в её патриотические чувства. Странные вопросы к зрителям от Свитолиной, которая не может определиться: какой трофей ценнее - золотая медаль Олимпиады или победа в турнире Большого Шлема! Тогда как любому спортсмену понятно, что золото на Олимпиаде, которая проводиться раз в четыре года, сравнивать с победами на турнирах большого Шлёма, которые проводятся четырежды в году - просто глупо. Возможно, у Свитолиной возникают такие странные вопросы только потому, что у неё лучшее достижение в турнирах БШ - выход в четвертьфинал. А это следствие того, что она многие игры проводит спустя рукава, витая где-то в облаках. А потом опускается на землю и начинает героически исправлять ситуацию на корте. Правда, не всегда удаётся..
    На рахунок Олімпіади чи Великого шлему - практично кожен тенісист скаже, що титул на одному з 4-х турнірів Великого шлему значно важливіший !!!
    VoOne1983
    VoOne1983, 28.02.2019 03:45
    +1
    SEMIRAMID, 27.02.2019 14:24
    Действия Свитолиной иногда выглядит странными! То она отказывается выступать за сборную Украины, сославшись на лёгкую травму, а теперь в ней проснулся дух патриотки! Если ещё вспомнить, что жених Свитолиной чернокожий представитель африканского континента, то всё больше веришь в её патриотические чувства. Странные вопросы к зрителям от Свитолиной, которая не может определиться: какой трофей ценнее - золотая медаль Олимпиады или победа в турнире Большого Шлема! Тогда как любому спортсмену понятно, что золото на Олимпиаде, которая проводиться раз в четыре года, сравнивать с победами на турнирах большого Шлёма, которые проводятся четырежды в году - просто глупо. Возможно, у Свитолиной возникают такие странные вопросы только потому, что у неё лучшее достижение в турнирах БШ - выход в четвертьфинал. А это следствие того, что она многие игры проводит спустя рукава, витая где-то в облаках. А потом опускается на землю и начинает героически исправлять ситуацию на корте. Правда, не всегда удаётся..
    Шановний, що за маячню ви пишете??? Це просто ганьба, що в Україні є люди з подібним баченням і напревеликий жаль вас таких немало. Невже ви серйозно вважаєте, що колір шкіри Еліниного коханого якимось чином характеризує її патріотизм чи непатріотизм??? Те що ви пишете це расизм в чистому вигляді. Мені вас шкода
    Elis
      Elis, 27.02.2019 22:31
    +1
    WladWest, 27.02.2019 20:50
    Мадам, здесь спортивный сайт, а не сайт "готовим вкусно и вышиваем гладью", здесь ножками не шоркают.
    Тоді до чого Ваші розшоркування, Месье?
    Зверталась я не до Вас.
    common_sense
      common_sense, 27.02.2019 20:48
    +1
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).
    я гражданин Украины, плачу налоги и буду разговаривать на том языке, каком захочу
    Володимир Кузьмін
      Володимир Кузьмін, 27.02.2019 15:39
    +1
    Деякі напевно мріють щоб Еліна взяла снайперську гвинтівку й довела свою любов до краіни? Далі не коментую.
    deutsch777777
      deutsch777777, 27.02.2019 23:18
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).
    ну й для Вас українська не є рідною...))) калька з російської або суржик...в основному))))
    Муґунот
      Муґунот, 27.02.2019 16:59
    0
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:40
    На рахунок Олімпіади чи Великого шлему - практично кожен тенісист скаже, що титул на одному з 4-х турнірів Великого шлему значно важливіший !!!
    Ото перш ніж патякати тут про те, якою мовою коментарі писати патріотично, а якою ні, комусь не завадило б ту мову підівчити
    Golhrenshtanga
      Golhrenshtanga, 27.02.2019 15:51
    0
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).
    Украиномовный,в чем у тебя больше патриотизма чем у меня,русскоговорящего?
    Golhrenshtanga
      Golhrenshtanga, 27.02.2019 15:51
    0
    Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).
    Украиномовный,в чем у тебя больше патриотизма чем у меня,русскоговорящего?
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 27.02.2019 15:35
    0
    Зі всіх коментів тільки один на українській мові. Зразу видно справжніх українців, в яких Україна та патріотизм проявляються не словами, а ділами (а точніше - клацанням по клавіатурі).