Datagroup: п’ять кубкових років
Кубок України отримав нового титульного спонсора
У понеділок, 5 травня, в Будинку футболу відбулася прес-конференція з нагоди підписання спонсорського контракту між Федерацією футболу України та її давнім партнером − компанією «Датагруп», яка протягом найближчих п’яти років буде Титульним спонсором Кубку України.
Нова назва турніру
Досягнення цієї угоди відбулося у рамках концепції спонсорських програм та пропозицій на 2008-2012 роки, яку національна федерація розробила спільно зі своїм ексклюзивним комерційним агентом ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл». Компанія «Датагруп» отримала право внести свій логотип у назву турніру, який під час проведення фінального матчу розіграшу-2007/08 і впродовж чотирьох наступних сезонів буде офіційно йменуватися «DATAGROUP − Кубок України з футболу».
Довгоочікувана угода
«Пошуки партнера, який став би Титульним спонсором усього кубкового турніру, велися давно, − зазначив голова правління компанії «Україна Футбол Інтернешнл», віце-президент ФФУ Володимир Лашкул. − І дуже приємно, що тривалі переговори з «Датагруп», із якою ми плідно співпрацюємо вже не один рік, нарешті завершилися підписанням контракту. Завдяки цьому проекту ми, зокрема, зможемо підтримати малозабезпечені клуби, що вступають у боротьбу за трофей на ранніх стадіях турніру».
Перспектива нових проектів
«Ми залюбки допомагатимемо вітчизняному футболу, адже вважаємо, що спорт чи не в першу чергу формує імідж України, − підкреслив генеральний директор ЗАТ «Датагруп» Олександр Данченко. − Сподіваюся, що наше співробітництво з ФФУ надалі розширюватиметься і втілиться у нових спільних проектах».
Підтримка збірних
За словами першого віце-президента, виконавчого директора ФФУ Олександра Бандурка, спонсорські кошти підуть не тільки на підтримку учасників Кубку України, але й на забезпечення усіх збірних команд країни. Крім того, гроші вкладатимуться і в проведення міжнародних турнірів під егідою федерації, зокрема Кубку Валерія Лобановського та Меморіалу Віктора Баннікова.
Адекватні ціни
У свою чергу Володимир Лашкул, відповідаючи на запитання журналістів щодо вартості квитків на фінал Кубку України-2008, зазначив: «Я впевнений, що встановлені ціни, які, до речі, узгоджувалися з міською владою Харкова, є абсолютно адекватними. Адже це − головний матч турніру, перепустки на який користуються величезним попитом. Ринок диктує свої умови. Недарма телеканал ICTV вперше в історії Кубку заплатив чималу суму за право трансляції вирішального поєдинку. Стосовно квитків, то більшість з 1100 найдорожчих − по 300 гривень − вже розкуплено. Тому навряд чи нас очікує гра за напівпорожніх трибун», − резюмував голова правління ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл».
ФФУ
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Стив Купер не смог оправдать надежды руководства клуба
Николай Балакин будет работать на поединке «Байер» – «РБ Зальцбург»