ОФІЦІЙНО. У Федерації міні-футболу України - новий логотип

Федерація міні-футболу України представила новий логотип

ОФІЦІЙНО. У Федерації міні-футболу України - новий логотип

Основні кольори – жовтий та синій. У центрі – тризуб, який виконаний в оригінальному козацькому стилі. Шрифт та напис Ukraine також підкреслюють український стиль у цій роботі.

Логотип цієї версії вже використовувався на чемпіонаті Європи - 2018. Проте зараз офіційно стає логотипом Федерації міні-футболу України та буде використовуватися у майбутньому на формі збірних України та на всіх офіційних заходах.

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Автор — , Sport.ua

(3 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Mr. Sherlock Holmes
      Mr. Sherlock Holmes , 14.02.2019 18:16
    +1
    Красиво и своеобразно. А то достали уже все однотонно и шаблонно делать
    Сергiй Кудiнов
      Сергiй Кудiнов, 14.02.2019 11:47
    +1
    гарно, бiльше перемог з новим логотипом
    vladnmsk
      vladnmsk, 14.02.2019 10:05
    0
    на татуху похоже, что лет 15 назад модно было набивать
    REALIST
    online
      REALIST, 14.02.2019 09:42
    +1
    Український Патріот, 14.02.2019 00:52
    Почему не сделать, как золотой трезуб, как красивое оружие типа.
    а що таке "трЕзуб" ??? ... логотип симпатичний, але жодного натяку на міні-футбол... може, він якось з м'яча мав би "проростати", чи на фоні воріт футбольних зображатись... А в цілому - може бути, головне щоб він був символом перемог!
    Український Патріот
      Український Патріот, 14.02.2019 00:52
    -4
    Почему не сделать, как золотой трезуб, как красивое оружие типа.
    Український Патріот
      Український Патріот, 14.02.2019 00:47
    -1
    шо попало! каракули!
    Український Патріот
      Український Патріот, 14.02.2019 00:46
    -1
    как то не оч
    Mr. Sherlock Holmes
      Mr. Sherlock Holmes , 14.02.2019 18:16
    +1
    Красиво и своеобразно. А то достали уже все однотонно и шаблонно делать
    Сергiй Кудiнов
      Сергiй Кудiнов, 14.02.2019 11:47
    +1
    гарно, бiльше перемог з новим логотипом
    REALIST
    online
      REALIST, 14.02.2019 09:42
    +1
    Український Патріот, 14.02.2019 00:52
    Почему не сделать, как золотой трезуб, как красивое оружие типа.
    а що таке "трЕзуб" ??? ... логотип симпатичний, але жодного натяку на міні-футбол... може, він якось з м'яча мав би "проростати", чи на фоні воріт футбольних зображатись... А в цілому - може бути, головне щоб він був символом перемог!
    vladnmsk
      vladnmsk, 14.02.2019 10:05
    0
    на татуху похоже, что лет 15 назад модно было набивать