Кубок Федерации. Определились участники полуфиналов

Сборная Чехии впервые за 10 лет не вошла в четверку сильнейших команд мира

Кубок Федерации. Определились участники полуфиналов
© fedcup.com
В минувшие выходные состоялись поединки Мировой группы Кубка Федерации. Восемь сильнейших женских сборных разыгрывали четыре путевки в полуфинал турнира.
 
Отметим поражение сборной Чехии. Действующие чемпионки турнира без Петры Квитовой в составе уступили румынкам и впервые за 10 лет не попали в четверку сильнейших команд по итогам года.
 
Сборная Австралии, у которой украинки едва не выиграли третьим составом в первом раунде Второй мировой группы в 2018 году, одолела команду США благодаря трем победам Эшли Барти.
 
Беларусь и Франция справились с Германией и Бельгией соответственно.
 
Кубок Федерации. Мировая группа
 
ЧЕХИЯ – РУМЫНИЯ – 2:3
 
Каролина Плишкова (Чехия) – Михаэла Бузарнеску (Румыния) – 6:1, 6:4
Симона Халеп (Румыния) – Катерина Синякова (Чехия) – 6:4, 6:0
Симона Халеп (Румыния) – Каролина Плишкова (Чехия) – 6:4, 5:7, 6:4
Катерина Синякова (Чехия) – Михаэла Бузарнеску (Румыния) – 6:4, 6:2
Ирина Бегу / Моника Никулеску (Румыния) – Барбора Крейчикова / Катерина Синякова (Чехия) – 6:7, 6:4, 6:4
 
США – АВСТРАЛИЯ – 2:3
 
Эшли Барти (Австралия) – София Кенин (США) – 6:1, 7:6
Мэдисон Киз (США) – Кимберли Биррелл (Австралия) – 6:2|6:2
Эшли Барти (Австралия) – Мэдисон Киз (США) – 6:4, 6:1
Даниэль Коллинс (США) – Дарья Гаврилова (Австралия) – 6:1, 3:6, 6:2
Эшли Барти (Австралия) / Присцилла Хон (Австралия) – Николь Меличар (США) / Даниэль Коллинс (США) – 6:4, 7:5
 
БЕЛЬГИЯ – ФРАНЦИЯ – 1:3
 
Каролин Гарсия (Франция) – Элисон ван Эйтванк (Бельгия) – 7:6, 4:6, 6:2
Ализе Корне (Франция) – Элиза Мертенс (Бельгия) – 7:6, 6:2
Каролин Гарсия (Франция) – Элиза Мертенс (Бельгия) – 6:2, 6:3
Полин Парментье / Фиона Ферро (Франция) – Кирстен Флипкенс / Исалин Бонавентюр (Бельгия) – 3:6, 6:3, 6:10
 
ГЕРМАНИЯ – БЕЛАРУСЬ – 0:4
 
Александра Саснович (Беларусь) – Татьяна Мария (Германия) – 7:6, 6:3
Арина Соболенко (Беларусь) – Андреа Петкович (Германия) – 6:2, 6:1
Арина Соболенко (Беларусь) – Лаура Зигемунд (Германия) – 6:1, 6:1
Мона Бартель (Германия) / Анна-Лена Гренефельд (Германия) – Виктория Азаренко (Беларусь) / Лидия Морозова (Беларусь) – 1:6, 6:0, 9:11
 
Таким образом, сформировались полуфинальные пары:
 
РУМЫНИЯ – ФРАНЦИЯ
БЕЛАРУСЬ – АВСТРАЛИЯ
 
Матчи данной стадии пройдут 20-21 апреля.
 
Добавим, что из Первой Мировой группы в плей-офф вышли команды Швейцарии, Латвии, Испании и Канады.
 
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(5 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 11.02.2019 21:10
    0
    Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    Это так хотелось бы, но может тупо не повезти, что очень вероятно.
    Hyperion
      Hyperion, 11.02.2019 18:34
    +1
    Браво, Эшли! Ну что тут скажешь? Просто боец!
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 15:34
    +3
    По-перше Леся сама заявила, правда поки тільки Філімі, що гра з Петерсон була останньою за збірну. Спортсмени часто самі відчувають коли треба дати дорогу молодим. У футболі частенько спортсмени завершують своі виступи за національну збірну, продовжуючи ще кілька років професійні виступи на клубному рівні.
    А чи погана це новина для збірноі? Важко сказати. Але те що Цуренко мала бути лідером і двигуном для досягнення позитивного і в Канаді, і в Польщі, так точно, а по факту маємо те що маємо: програші спортсменкам із нижчим рейтингом та не виконання поставлених завдань.
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 11.02.2019 14:59
    +2
    vit-2, 11.02.2019 14:42
    Навіть якщо є обмеження в 5 дівчат у заявці, то:
    1 Еліна - треба зіграти для можливості участі в Олімпіаді,
    2 Даяна - треба виграти турнір і прийняти участь у раунді плей-оф, ну і рейтинг WTA треба мати в ТОП-50, для можливості виступу на Олімпіаді;
    3-4 пара сестер Кіченок;
    5 Костюк, чи Лопатецька, а за відсутності когось із дівчат, то обоє.
    Якщо першими номерами поїдуть Світоліна і Ястремська, то Цуренко точно за збірну більше ніколи не гратиме. Не кажу, що це смертельно, але маємо змиритися з цим
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 14:49
    +2
    vit-2, 11.02.2019 14:42
    Навіть якщо є обмеження в 5 дівчат у заявці, то:
    1 Еліна - треба зіграти для можливості участі в Олімпіаді,
    2 Даяна - треба виграти турнір і прийняти участь у раунді плей-оф, ну і рейтинг WTA треба мати в ТОП-50, для можливості виступу на Олімпіаді;
    3-4 пара сестер Кіченок;
    5 Костюк, чи Лопатецька, а за відсутності когось із дівчат, то обоє.
    Якби Марта не провалилася у виступах, вона теж могла б теоретично претендувати по кількості виступів за збірну претендувати на Олімпіаду-2020, але на жаль у Костюк по факту рух не в гору по рейтингу, а донизу, як сніжна кулька по інерції з гори. Сподіваюся все таки, що в Марти після ігор за збірну, таки почнеться підйом у якості гри і результатах.
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 14:42
    +4
    Martin Riggs, 11.02.2019 14:00
    а як всіх в склад вмістити?
    Навіть якщо є обмеження в 5 дівчат у заявці, то:
    1 Еліна - треба зіграти для можливості участі в Олімпіаді,
    2 Даяна - треба виграти турнір і прийняти участь у раунді плей-оф, ну і рейтинг WTA треба мати в ТОП-50, для можливості виступу на Олімпіаді;
    3-4 пара сестер Кіченок;
    5 Костюк, чи Лопатецька, а за відсутності когось із дівчат, то обоє.
    e8r31-1
      e8r31-1, 11.02.2019 14:15
    +3
    Сергей Богданов, 11.02.2019 13:27
    С Плишковой, жаль редактировать нельзя коменты
    Прошу прощения за off topic, но мне одному кажется, что движок комменариев здесь ужасен?
    Из самого критичного:
    Редактировать цитату нельзя (раньше было можно с помощью разметки). Из длинного цитируемого сообщения не выделить тезис;
    Отсортировать комментарии по дате нельзя - приходится читать в обратном порядке.
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 11.02.2019 14:00
    +2
    Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    а як всіх в склад вмістити?
    Андрей Ткачук
      Андрей Ткачук, 11.02.2019 13:44
    +3
    Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    Не один раз ми вже так думали і постійно розчаровуємось! Цього року теж була ейфорія коли всі побачили склад збірної...Еліна + Леся зразку Брісбен + Даяна! І що вийшло потім? Еліна як завжди, аля Ракицький...Леся приїхала незрозуміло чого, найцікавіше як так можна 2 тижні готуватись спеціально для матчів, щоб потім взяти 2 гейми у Петерсон яку потім пончик Павлюченкова закрила без проблем в двох сетах? Напевно лише Філіма знає рецепт такої підготовки...а Даяна все можливе від себе зробила і навіть більше ніж чекали від неї! Боюсь щоб наступного року така історія не повторилась, хоча за рік ще дуже багато всього поміняється.
    Stelios Komnin
      Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    +3
    Андрей Ткачук, 11.02.2019 13:28
    І знову щастить білорускам! Поражаюсь деколи їх везінню!! Грали напевно 7 матчів підряд дома і завжди проти них суперниці грали резервом! Так потихеньку добрались до еліти і враховуючи їхній склад, і те що Сосновіч і Соболенко ніколи не пропускають матчів + обидві років 10 мінімум можуть ще грати на високому рівні + їхнє нереальне везіння з жеребкуванням, ця команда разом із чешками буде завжди в еліті! До прикладу на вихідних проти білорусок німці виставили команду рівня 3 ліги...коли ми змагались з ними за вихід в еліту, в них грали Кербер і Гергес! Відчуваєте різницю? Тепер знову..в 1/2 гра проти Австралії, де крім Барті нікого не має! І я впевнений на 99% що Білорусь вже в фіналі! А коли ми грали проти Австралії, то ми мусили грати в Австралії і на траві у розпал хардового сезону! І це травою навіть не назвеш...і + якби не було Делякви в нас навіть третім складом було б шанси на пару! Не могла австралійка минулого року завершити кар'єру?? От би нам хоть 10% білоруського везіння на наступний зональний турнір!
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    Андрей Ткачук
      Андрей Ткачук, 11.02.2019 13:28
    +11
    І знову щастить білорускам! Поражаюсь деколи їх везінню!! Грали напевно 7 матчів підряд дома і завжди проти них суперниці грали резервом! Так потихеньку добрались до еліти і враховуючи їхній склад, і те що Сосновіч і Соболенко ніколи не пропускають матчів + обидві років 10 мінімум можуть ще грати на високому рівні + їхнє нереальне везіння з жеребкуванням, ця команда разом із чешками буде завжди в еліті! До прикладу на вихідних проти білорусок німці виставили команду рівня 3 ліги...коли ми змагались з ними за вихід в еліту, в них грали Кербер і Гергес! Відчуваєте різницю? Тепер знову..в 1/2 гра проти Австралії, де крім Барті нікого не має! І я впевнений на 99% що Білорусь вже в фіналі! А коли ми грали проти Австралії, то ми мусили грати в Австралії і на траві у розпал хардового сезону! І це травою навіть не назвеш...і + якби не було Делякви в нас навіть третім складом було б шанси на пару! Не могла австралійка минулого року завершити кар'єру?? От би нам хоть 10% білоруського везіння на наступний зональний турнір!
    Сергей Богданов
    online
      Сергей Богданов, 11.02.2019 13:27
    +3
    С Плишковой, жаль редактировать нельзя коменты
    Сергей Богданов
    online
      Сергей Богданов, 11.02.2019 13:23
    +3
    Халеп конечно молодца протащила Румынию, знатная заруба видать с потоковой была
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 13:22
    +6
    dudigo79, 11.02.2019 13:11
    а ще минулого року ми з австралійками змагались. Вони вже в 1/2. При тому що за іменами нічим не сильніші за нас
    Парадокс, але ми від Австралії знаходимося на 2 ліги нижче, при тому що останні роки в одиночному розряді усі наші дівчата тих австралійок обігрують у WTA на постійній основі.
    dudigo79
    online
      dudigo79, 11.02.2019 13:11
    +2
    а ще минулого року ми з австралійками змагались. Вони вже в 1/2. При тому що за іменами нічим не сильніші за нас
    Андрей Ткачук
      Андрей Ткачук, 11.02.2019 13:28
    +11
    І знову щастить білорускам! Поражаюсь деколи їх везінню!! Грали напевно 7 матчів підряд дома і завжди проти них суперниці грали резервом! Так потихеньку добрались до еліти і враховуючи їхній склад, і те що Сосновіч і Соболенко ніколи не пропускають матчів + обидві років 10 мінімум можуть ще грати на високому рівні + їхнє нереальне везіння з жеребкуванням, ця команда разом із чешками буде завжди в еліті! До прикладу на вихідних проти білорусок німці виставили команду рівня 3 ліги...коли ми змагались з ними за вихід в еліту, в них грали Кербер і Гергес! Відчуваєте різницю? Тепер знову..в 1/2 гра проти Австралії, де крім Барті нікого не має! І я впевнений на 99% що Білорусь вже в фіналі! А коли ми грали проти Австралії, то ми мусили грати в Австралії і на траві у розпал хардового сезону! І це травою навіть не назвеш...і + якби не було Делякви в нас навіть третім складом було б шанси на пару! Не могла австралійка минулого року завершити кар'єру?? От би нам хоть 10% білоруського везіння на наступний зональний турнір!
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 13:22
    +6
    dudigo79, 11.02.2019 13:11
    а ще минулого року ми з австралійками змагались. Вони вже в 1/2. При тому що за іменами нічим не сильніші за нас
    Парадокс, але ми від Австралії знаходимося на 2 ліги нижче, при тому що останні роки в одиночному розряді усі наші дівчата тих австралійок обігрують у WTA на постійній основі.
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 14:42
    +4
    Martin Riggs, 11.02.2019 14:00
    а як всіх в склад вмістити?
    Навіть якщо є обмеження в 5 дівчат у заявці, то:
    1 Еліна - треба зіграти для можливості участі в Олімпіаді,
    2 Даяна - треба виграти турнір і прийняти участь у раунді плей-оф, ну і рейтинг WTA треба мати в ТОП-50, для можливості виступу на Олімпіаді;
    3-4 пара сестер Кіченок;
    5 Костюк, чи Лопатецька, а за відсутності когось із дівчат, то обоє.
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 15:34
    +3
    По-перше Леся сама заявила, правда поки тільки Філімі, що гра з Петерсон була останньою за збірну. Спортсмени часто самі відчувають коли треба дати дорогу молодим. У футболі частенько спортсмени завершують своі виступи за національну збірну, продовжуючи ще кілька років професійні виступи на клубному рівні.
    А чи погана це новина для збірноі? Важко сказати. Але те що Цуренко мала бути лідером і двигуном для досягнення позитивного і в Канаді, і в Польщі, так точно, а по факту маємо те що маємо: програші спортсменкам із нижчим рейтингом та не виконання поставлених завдань.
    e8r31-1
      e8r31-1, 11.02.2019 14:15
    +3
    Сергей Богданов, 11.02.2019 13:27
    С Плишковой, жаль редактировать нельзя коменты
    Прошу прощения за off topic, но мне одному кажется, что движок комменариев здесь ужасен?
    Из самого критичного:
    Редактировать цитату нельзя (раньше было можно с помощью разметки). Из длинного цитируемого сообщения не выделить тезис;
    Отсортировать комментарии по дате нельзя - приходится читать в обратном порядке.
    Андрей Ткачук
      Андрей Ткачук, 11.02.2019 13:44
    +3
    Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    Не один раз ми вже так думали і постійно розчаровуємось! Цього року теж була ейфорія коли всі побачили склад збірної...Еліна + Леся зразку Брісбен + Даяна! І що вийшло потім? Еліна як завжди, аля Ракицький...Леся приїхала незрозуміло чого, найцікавіше як так можна 2 тижні готуватись спеціально для матчів, щоб потім взяти 2 гейми у Петерсон яку потім пончик Павлюченкова закрила без проблем в двох сетах? Напевно лише Філіма знає рецепт такої підготовки...а Даяна все можливе від себе зробила і навіть більше ніж чекали від неї! Боюсь щоб наступного року така історія не повторилась, хоча за рік ще дуже багато всього поміняється.
    Stelios Komnin
      Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    +3
    Андрей Ткачук, 11.02.2019 13:28
    І знову щастить білорускам! Поражаюсь деколи їх везінню!! Грали напевно 7 матчів підряд дома і завжди проти них суперниці грали резервом! Так потихеньку добрались до еліти і враховуючи їхній склад, і те що Сосновіч і Соболенко ніколи не пропускають матчів + обидві років 10 мінімум можуть ще грати на високому рівні + їхнє нереальне везіння з жеребкуванням, ця команда разом із чешками буде завжди в еліті! До прикладу на вихідних проти білорусок німці виставили команду рівня 3 ліги...коли ми змагались з ними за вихід в еліту, в них грали Кербер і Гергес! Відчуваєте різницю? Тепер знову..в 1/2 гра проти Австралії, де крім Барті нікого не має! І я впевнений на 99% що Білорусь вже в фіналі! А коли ми грали проти Австралії, то ми мусили грати в Австралії і на траві у розпал хардового сезону! І це травою навіть не назвеш...і + якби не було Делякви в нас навіть третім складом було б шанси на пару! Не могла австралійка минулого року завершити кар'єру?? От би нам хоть 10% білоруського везіння на наступний зональний турнір!
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    Сергей Богданов
    online
      Сергей Богданов, 11.02.2019 13:27
    +3
    С Плишковой, жаль редактировать нельзя коменты
    Сергей Богданов
    online
      Сергей Богданов, 11.02.2019 13:23
    +3
    Халеп конечно молодца протащила Румынию, знатная заруба видать с потоковой была
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 11.02.2019 14:59
    +2
    vit-2, 11.02.2019 14:42
    Навіть якщо є обмеження в 5 дівчат у заявці, то:
    1 Еліна - треба зіграти для можливості участі в Олімпіаді,
    2 Даяна - треба виграти турнір і прийняти участь у раунді плей-оф, ну і рейтинг WTA треба мати в ТОП-50, для можливості виступу на Олімпіаді;
    3-4 пара сестер Кіченок;
    5 Костюк, чи Лопатецька, а за відсутності когось із дівчат, то обоє.
    Якщо першими номерами поїдуть Світоліна і Ястремська, то Цуренко точно за збірну більше ніколи не гратиме. Не кажу, що це смертельно, але маємо змиритися з цим
    vit-2
    online
      vit-2, 11.02.2019 14:49
    +2
    vit-2, 11.02.2019 14:42
    Навіть якщо є обмеження в 5 дівчат у заявці, то:
    1 Еліна - треба зіграти для можливості участі в Олімпіаді,
    2 Даяна - треба виграти турнір і прийняти участь у раунді плей-оф, ну і рейтинг WTA треба мати в ТОП-50, для можливості виступу на Олімпіаді;
    3-4 пара сестер Кіченок;
    5 Костюк, чи Лопатецька, а за відсутності когось із дівчат, то обоє.
    Якби Марта не провалилася у виступах, вона теж могла б теоретично претендувати по кількості виступів за збірну претендувати на Олімпіаду-2020, але на жаль у Костюк по факту рух не в гору по рейтингу, а донизу, як сніжна кулька по інерції з гори. Сподіваюся все таки, що в Марти після ігор за збірну, таки почнеться підйом у якості гри і результатах.
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 11.02.2019 14:00
    +2
    Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    а як всіх в склад вмістити?
    dudigo79
    online
      dudigo79, 11.02.2019 13:11
    +2
    а ще минулого року ми з австралійками змагались. Вони вже в 1/2. При тому що за іменами нічим не сильніші за нас
    Hyperion
      Hyperion, 11.02.2019 18:34
    +1
    Браво, Эшли! Ну что тут скажешь? Просто боец!
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 11.02.2019 21:10
    0
    Stelios Komnin, 11.02.2019 13:36
    На будущий год Украина точно поднимется в дивизион выше. На этот раз уже отговорки не помогут, приедут все + молодежь подтянется (Марта и Лопатецкая).
    Это так хотелось бы, но может тупо не повезти, что очень вероятно.