Україна проведе товариський матч з Естонією

Поєдинок відбудеться 14 листопада

Україна проведе товариський матч з Естонією
© ФФУ
14 листопада 2019 року національна збірна України проведе домашній товариський матч з командою Естонії.
 
Місце та час початку товариського поєдинку буде визначено пізніше.
 
Додамо, що у своїй історії наша національна команда чотири рази зустрічалася з естонцями й неодмінно перемагала свого суперника. Більше того, збірна України в цих поєдинках забила 10 м’ячів та не пропустила у свої ворота жодного.
 
Нагадаємо, останній поєдинок відбору до Євро-2020 проти команди Сербії підопічні Андрія Шевченка мають зіграти 17 листопада на виїзді.
 

Також раніше повідомлялося про можливість проведення товариського поєдинку 10 вересня.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Украинская ассоциация футбола

(6 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    khatskevich_bog
      khatskevich_bog, 26.01.2019 11:59
    0
    интересный матч со сложным соперником
    flydog773
      flydog773, 25.01.2019 21:10
    -1
    Норм. Для розминки перед сербами годиться. Тільки треба бути вкрай обережними що-до травм.Естонці досить груба команда в плані фолів. Нехочеться щоб з основи когось травмували,перед важливим виїздом.
    ZAKARPATFAN
      ZAKARPATFAN, 25.01.2019 20:24
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    Естонія уже играет как фины. В лиге наций эстонцы обыграли Грецию на выезде 0-1.А Украина же итак может вылететь даже Мальте, не то что Эстонии
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 25.01.2019 19:28
    +1
    Краще товарняк зіграти було збірній із збірною м. Дрогобича Львівської області. Там пацани посильніше будуть за естонців !
    Муґунот
      Муґунот, 25.01.2019 18:48
    0
    у Львові до того часу газон приживеться?
    Kevko
    online
      Kevko, 25.01.2019 18:33
    -1
    Ждем рассказа Шевченко о серьезности и силе соперника
    Pavlo
    Pavlo, 25.01.2019 18:02
    +4
    А зачем перед важной игрой с Сербами играть против сильной команды?
    Тут гравное в тонус войти. Алюс на эту дату не так уж и много свободных команд. Большинство будут свои матчи в группе играть.
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 25.01.2019 17:45
    -1
    Дуже серйозний суперник-аж страх бере,повний "Олімпійський,незабутні враження,скоріше б 14.11...
    Сергій Поліщук
      Сергій Поліщук, 25.01.2019 17:13
    0
    Невже таки вдалося домовитись з таким суперником! Це неймовірно!!!
    Юрий Карпенко
      Юрий Карпенко, 25.01.2019 17:00
    -2
    Ну хоть не з Зімбабве
    Pavlo
    Pavlo, 25.01.2019 18:02
    +4
    А зачем перед важной игрой с Сербами играть против сильной команды?
    Тут гравное в тонус войти. Алюс на эту дату не так уж и много свободных команд. Большинство будут свои матчи в группе играть.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 25.01.2019 19:28
    +1
    Краще товарняк зіграти було збірній із збірною м. Дрогобича Львівської області. Там пацани посильніше будуть за естонців !
    khatskevich_bog
      khatskevich_bog, 26.01.2019 11:59
    0
    интересный матч со сложным соперником
    Муґунот
      Муґунот, 25.01.2019 18:48
    0
    у Львові до того часу газон приживеться?
    Сергій Поліщук
      Сергій Поліщук, 25.01.2019 17:13
    0
    Невже таки вдалося домовитись з таким суперником! Це неймовірно!!!