Жулио Сезар покинул ФК Львов

Стороны расторгли соглашение по взаимному согласию

Жулио Сезар покинул ФК Львов
© Getty Images. Жулио Сезар
Нападающий «Львова» Жулио Сезар завершает выступления за «сине-золотых львов» и покидает львовский клуб.
 
Сообщается, что руководство «горожан» и игрок расторгли соглашение по взаимному согласию сторон.
 
В сезоне 2018/2019 годов 23-летний футболист принял участие в 10-ти матчах «Львова» в УПЛ. Бразилец отыграл в них всего 197 минут, ни разу не отметившись за львовский коллектив.
 
Напомним, что ранее Сезар выступал за «Верес».
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Террикон

(4 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    khatskevich_bog
      khatskevich_bog, 21.01.2019 21:10
    +1
    FCLviv, 21.01.2019 14:33
    Скільки часу ШД йшов до того щоб продавати за 50 млн?! Нам спочатку треба за єврокубки зачіпитись, ще неодного бразильчика переберемо.... Це тільки початок, у королівському клубі будуть грати найкращі !!!
    ФК Львов хот и бандюги но все равно круче Карпат )))
    khatskevich_bog
      khatskevich_bog, 21.01.2019 21:08
    -1
    а это вратарь сборной Бразилии раньше?
    FCLviv
      FCLviv, 21.01.2019 20:46
    -1
    Муґунот, 21.01.2019 19:04
    то чего вже "мєлочіцца", який нах королівський? кажи вже, як є - імператорський,, ... галактичний,... вселенський!!!
    а найкращі не те, що гратимуть, а ще в черзі будуть стояти, аби туди потрапити. Мбаппе з Неймаром на колінах проситимуться...
    Ні, королівський! Тому що це команда міста Львова ! Ти правий, скоро такі, як Мбапе і Неймар будуть виходити з наших футбольних шкіл і гратимуть як за ФК Львів так і за інші європейські гранди ... Нарешті у Львові буде нормальний футбол і нормальна команда, не то шо та пародія діда Петра ...
    Муґунот
      Муґунот, 21.01.2019 19:04
    +2
    FCLviv, 21.01.2019 14:30
    Удачі в подальшому! Для короліського клубу ФК Львів не підійшов, як не як скоро у єврокубках грати !
    то чего вже "мєлочіцца", який нах королівський? кажи вже, як є - імператорський,, ... галактичний,... вселенський!!!
    а найкращі не те, що гратимуть, а ще в черзі будуть стояти, аби туди потрапити. Мбаппе з Неймаром на колінах проситимуться...
    Муґунот
      Муґунот, 21.01.2019 18:40
    -2
    FCLviv, 21.01.2019 14:30
    Удачі в подальшому! Для короліського клубу ФК Львів не підійшов, як не як скоро у єврокубках грати !
    хіба на приз газети "Бабруйскае жыццё""
    Вова Бойко
      Вова Бойко, 21.01.2019 17:47
    +2
    Т. Артём, 21.01.2019 14:29
    Не удалось продать как Шахтёру за 50 млн! Вот неожиданность! Посмотрим что у Динамо выйдет в попытках копировать селекцию Шахтёра. Пока ожидаемо провалы
    Ти дибіл?
    REALIST
    online
      REALIST, 21.01.2019 16:23
    +3
    Т. Артём, 21.01.2019 14:29
    Не удалось продать как Шахтёру за 50 млн! Вот неожиданность! Посмотрим что у Динамо выйдет в попытках копировать селекцию Шахтёра. Пока ожидаемо провалы
    До чого ця новина і твій бомжацько-шахрайський Сахтьол ? ... до чого тут ДК ? ...Ф.Ферейра теж пішов безкоштовно, так іди й мусоль цю новину... Досить логічно розірвати контракт з нападником, який в 10-х матчах себе не проявив...
    FCLviv
      FCLviv, 21.01.2019 14:33
    -5
    Т. Артём, 21.01.2019 14:29
    Не удалось продать как Шахтёру за 50 млн! Вот неожиданность! Посмотрим что у Динамо выйдет в попытках копировать селекцию Шахтёра. Пока ожидаемо провалы
    Скільки часу ШД йшов до того щоб продавати за 50 млн?! Нам спочатку треба за єврокубки зачіпитись, ще неодного бразильчика переберемо.... Це тільки початок, у королівському клубі будуть грати найкращі !!!
    FCLviv
      FCLviv, 21.01.2019 14:30
    -6
    Удачі в подальшому! Для короліського клубу ФК Львів не підійшов, як не як скоро у єврокубках грати !
    Т. Артём
    online
      Т. Артём, 21.01.2019 14:29
    -8
    Не удалось продать как Шахтёру за 50 млн! Вот неожиданность! Посмотрим что у Динамо выйдет в попытках копировать селекцию Шахтёра. Пока ожидаемо провалы
    REALIST
    online
      REALIST, 21.01.2019 16:23
    +3
    Т. Артём, 21.01.2019 14:29
    Не удалось продать как Шахтёру за 50 млн! Вот неожиданность! Посмотрим что у Динамо выйдет в попытках копировать селекцию Шахтёра. Пока ожидаемо провалы
    До чого ця новина і твій бомжацько-шахрайський Сахтьол ? ... до чого тут ДК ? ...Ф.Ферейра теж пішов безкоштовно, так іди й мусоль цю новину... Досить логічно розірвати контракт з нападником, який в 10-х матчах себе не проявив...
    Муґунот
      Муґунот, 21.01.2019 19:04
    +2
    FCLviv, 21.01.2019 14:30
    Удачі в подальшому! Для короліського клубу ФК Львів не підійшов, як не як скоро у єврокубках грати !
    то чего вже "мєлочіцца", який нах королівський? кажи вже, як є - імператорський,, ... галактичний,... вселенський!!!
    а найкращі не те, що гратимуть, а ще в черзі будуть стояти, аби туди потрапити. Мбаппе з Неймаром на колінах проситимуться...
    Вова Бойко
      Вова Бойко, 21.01.2019 17:47
    +2
    Т. Артём, 21.01.2019 14:29
    Не удалось продать как Шахтёру за 50 млн! Вот неожиданность! Посмотрим что у Динамо выйдет в попытках копировать селекцию Шахтёра. Пока ожидаемо провалы
    Ти дибіл?
    khatskevich_bog
      khatskevich_bog, 21.01.2019 21:10
    +1
    FCLviv, 21.01.2019 14:33
    Скільки часу ШД йшов до того щоб продавати за 50 млн?! Нам спочатку треба за єврокубки зачіпитись, ще неодного бразильчика переберемо.... Це тільки початок, у королівському клубі будуть грати найкращі !!!
    ФК Львов хот и бандюги но все равно круче Карпат )))