Источник: Смалийчук подал в отставку с поста вице-президента Карпат

Но пока еще не известно, принял ли ее президент клуба Петр Дыминский

Источник: Смалийчук подал в отставку с поста вице-президента Карпат
© Football.ua. Олег Смалийчук
Олег Смайличук подал в отставку с поста вице-президента «Карпат». Как сообщает источник, мотивы такого решения пока не известны, как не известно и то, принял ли ее президент клуба Петр Дыминский.
 
Смайличук был официально назначен вице-президентом «Карпат» в ноябре 2017 года. За этот срок клуб подписал 30 игроков, а ушли — 29.
 
«Карпаты» ушли на зимний перерыв, занимая 10-е место из 12 после 18 туров.
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sportarena

(6 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Назар Колодов
      Назар Колодов, 10.12.2018 21:00
    -3
    Народ я нарыл способ как без физ. нагрузок и диет сжигать калории и подкачаться дома. Пока опробовал только живот, за две недели убрал пивное пузо и уже проступают кубики, а у жены за неделю ушло пару сантиметров на талии. Мы просто в восторге от этого прибора, вначале не поверили, но решили проверить ведь цена вопроса копеечная. Теперь не нужно сидеть на диетах и ходить в спорт зал, это лучший подарок. А вычитал о нем в этом блоге ---- http://tok.pw/miopres
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 10.12.2018 20:58
    +3
    "лємберг"(він же "фк лв") знову поносить...тільки,щось надрукують про "Карпати",він тут же дуркує...Головне стиль його писанини такий,що якщо він змінить нік на "Папа Римський" всеодно залишиться "лємбергом"-це хронічний діагноз.
    banderlog78
      banderlog78, 10.12.2018 20:37
    +2
    нарешті
    FCLviv
    online
      FCLviv, 10.12.2018 19:49
    -7
    Vel Azazelo, 10.12.2018 19:39
    Для FCLviv
    Я понял, дискуссия просто невозможна с дебилом, который не способен ответить на простые вопросы и понятия не имеет о Львовском футболе, так же ка его ФК в футболе. Уровень интеллекта - на матах из Раши, и ничего более. Жаль, что ФК держится на таком материале.
    Яка з тобою бидляком може бути дискусія, коли ти нормально питання не вмієш сформулювати і задати... Зразу своїми овечими фекаліями починаєш розкидатися ?! Ти, бидлан, прочитай, як ти поносити починаєш перший... Як з рагулем можна вести дискусію ?!
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 10.12.2018 19:40
    +2
    Йди з Богом.
    FCLviv
    online
      FCLviv, 10.12.2018 19:40
    -3
    Golhrenshtanga, 10.12.2018 19:35
    Все бегут,и Я бегу
    Та якшо то правда, то правильно Смайл робить... Там в стайні Дона Педро такий бардак, шо ніхто з нормальних не працюватиме ... Казав і ше раз казатиму: "Поки командою керує втікач Дон Педро, ніякого розвитку Карпат не буде !"
    Vel Azazelo
      Vel Azazelo, 10.12.2018 19:39
    +4
    Для FCLviv
    Я понял, дискуссия просто невозможна с дебилом, который не способен ответить на простые вопросы и понятия не имеет о Львовском футболе, так же ка его ФК в футболе. Уровень интеллекта - на матах из Раши, и ничего более. Жаль, что ФК держится на таком материале.
    Golhrenshtanga
    online
      Golhrenshtanga, 10.12.2018 19:35
    +2
    Все бегут,и Я бегу
    FCLviv
    online
      FCLviv, 10.12.2018 19:27
    -3
    Vel Azazelo, 10.12.2018 19:20
    Питання до FCLviv
    Ну поясни мен дорогенький, що ж таке ФК Львів. Ну було у Львові дві команди - СКА Львів та Карпати, як,і до речі, було створено коли СКА виграло клас Б та мало піти до класу А. Але, батьки міста вирішили створити Карпати, на базі такої собі командочки Львівсільмаш (де до рчеі капітаном був І.Кульчицький), яка постійно програвала перехідні в клас Б такому собі клубу Нафтовик Дрогобич. Тобі ще щось розповісти про львівській футбол? Знаю є така команда Скала Стрий, але що таке це ФК? (це що фекалії?)
    Зачотно в тебе пєр.............дак бомбанув ... Сенс тобі ослу..... ой сорі.... вівці, шось пояснювати ... Ти ж тупий ітак незрозумієш ?!
    Vel Azazelo
      Vel Azazelo, 10.12.2018 19:20
    0
    Питання до FCLviv
    Ну поясни мен дорогенький, що ж таке ФК Львів. Ну було у Львові дві команди - СКА Львів та Карпати, як,і до речі, було створено коли СКА виграло клас Б та мало піти до класу А. Але, батьки міста вирішили створити Карпати, на базі такої собі командочки Львівсільмаш (де до рчеі капітаном був І.Кульчицький), яка постійно програвала перехідні в клас Б такому собі клубу Нафтовик Дрогобич. Тобі ще щось розповісти про львівській футбол? Знаю є така команда Скала Стрий, але що таке це ФК? (це що фекалії?)
    wicker
      wicker, 10.12.2018 19:04
    +3
    давно пора. бувай здоровий.
    FCLviv
    online
      FCLviv, 10.12.2018 18:03
    -1
    Цирк продовжується ...
    Серія 18945 ...
    Vel Azazelo
      Vel Azazelo, 10.12.2018 19:39
    +4
    Для FCLviv
    Я понял, дискуссия просто невозможна с дебилом, который не способен ответить на простые вопросы и понятия не имеет о Львовском футболе, так же ка его ФК в футболе. Уровень интеллекта - на матах из Раши, и ничего более. Жаль, что ФК держится на таком материале.
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 10.12.2018 20:58
    +3
    "лємберг"(він же "фк лв") знову поносить...тільки,щось надрукують про "Карпати",він тут же дуркує...Головне стиль його писанини такий,що якщо він змінить нік на "Папа Римський" всеодно залишиться "лємбергом"-це хронічний діагноз.
    wicker
      wicker, 10.12.2018 19:04
    +3
    давно пора. бувай здоровий.
    banderlog78
      banderlog78, 10.12.2018 20:37
    +2
    нарешті
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 10.12.2018 19:40
    +2
    Йди з Богом.
    Golhrenshtanga
    online
      Golhrenshtanga, 10.12.2018 19:35
    +2
    Все бегут,и Я бегу
    Vel Azazelo
      Vel Azazelo, 10.12.2018 19:20
    0
    Питання до FCLviv
    Ну поясни мен дорогенький, що ж таке ФК Львів. Ну було у Львові дві команди - СКА Львів та Карпати, як,і до речі, було створено коли СКА виграло клас Б та мало піти до класу А. Але, батьки міста вирішили створити Карпати, на базі такої собі командочки Львівсільмаш (де до рчеі капітаном був І.Кульчицький), яка постійно програвала перехідні в клас Б такому собі клубу Нафтовик Дрогобич. Тобі ще щось розповісти про львівській футбол? Знаю є така команда Скала Стрий, але що таке це ФК? (це що фекалії?)