FIFA 19: Стали известны рейтинги игроков Шахтера и Динамо

Марлос – лучший украинец в футбольном симуляторе

ФК Шахтер
© ФК Шахтер

В сети появились рейтинги всех игроков FIFA 19. В новой версии футбольного симулятора будут представлены три украинских команды: «Ворскла», «Шахтер» и «Динамо».

В составе «горняков» сильнейшими игроками являются Марлос (82), Тайсон (82), Степаненко (80) и Ракицкий (80).

У киевлян нет игроков с рейтингом 80, однако по 79 имеют хавбеки Виктор Цыганков и Беньямин Вербич.

Читайте также: ФОТО ДНЯ. Цыганков получил высокий рейтинг в FIFA 19

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(92 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Germesus
      Germesus, 16.09.2018 22:25
    -1
    KOLEJORZ, 14.09.2018 00:10
    Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. Ти тупий овоч, навіть не додумався, що українського чемпіонату немає не тому, що ЕА Sports не хоче, а тому що з УПЛ не може домовитись за ліцензію, через корумпованих чиновників. Ти нагадуєш тупих москалів, які в усьому звинувачують американців, а в себе під носом проблеми не бачать. Перш ніж пернути в калюжу, погугли як правильно це зробити
    Ти, тупа пі.зд.а, всім на питання відповідаєш образами? За те, що ти навчився гуглити, дозволяб тобі, хо.хлозавру, відсмоктати в твоїх московських господарів у Мінську.
    Sergio Maktay
      Sergio Maktay, 14.09.2018 03:35
    0
    dikcher, 13.09.2018 23:30
    Да и толку от этой подачки в виде двух клубов? Когда украинская лига будет в ФИФА? Прока_цапская контора, тфу.

    Так игру блин покупайте, когда-когда.... А долбаным фифашистам стоило бы и региональную скидочку сделать ради популяризации игры...
    KOLEJORZ
    KOLEJORZ, 14.09.2018 00:10
    0
    Germesus, 13.09.2018 08:50
    Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі.
    Ти тупий овоч, навіть не додумався, що українського чемпіонату немає не тому, що ЕА Sports не хоче, а тому що з УПЛ не може домовитись за ліцензію, через корумпованих чиновників. Ти нагадуєш тупих москалів, які в усьому звинувачують американців, а в себе під носом проблеми не бачать.
    Перш ніж пернути в калюжу, погугли як правильно це зробити
    dikcher
    online
      dikcher, 13.09.2018 23:30
    0
    Да и толку от этой подачки в виде двух клубов? Когда украинская лига будет в ФИФА? Прока_цапская контора, тфу.
    BekXan
      BekXan, 13.09.2018 16:46
    +3
    Морозюк 75 ???? Ничё так у них трава заборна)))
    sanitarium
    sanitarium, 13.09.2018 15:32
    +5
    А это точно "новость футбола"?
    amokh
    online
      amokh, 13.09.2018 12:55
    +8
    Треба признати, що Марлос дійсно кращий зараз, та вже не перший рік, за Сбірну в милому відборі був кращий разом з Яромлою.Тайсон не дотягує до Марлоса, Циганкову треба досвіду та не зазвездітись, як в новому сезоні. Вербіч тоже хорош, але ще мало в нас грає, помниться Велозо, який здувся...
    Андрей Овчаренко
      Андрей Овчаренко, 13.09.2018 12:36
    +6
    Еще пару ярких матчей за сборную от Марлоса, и придут его покупать, мне кажется.
    Maksym Iuriev
    online
      Maksym Iuriev, 13.09.2018 11:02
    +7
    я думаю что не в этом главная радость, а в том что реально на ресурсах по фифе типа футхед игроков Украины можно найти в разделе Top Nations, где нас раньше не было. в то время как наши соседи благополучно оттуда улетучились))
    Germesus
      Germesus, 13.09.2018 10:53
    -12
    moradvokate, 13.09.2018 10:46
    Maceo Plex, 13.09.2018 10:16 Germesus, 13.09.2018 09:58 Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки. так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше! не реагуй на цього троляку - хай оть піной захлебнеться))
    А ти хо.хол вдавись його вахлею. Гарно поснідав в його матні?
    moradvokate
      moradvokate, 13.09.2018 10:46
    +1
    Maceo Plex, 13.09.2018 10:16
    Germesus, 13.09.2018 09:58 Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки. так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше!
    не реагуй на цього троляку - хай оть піной захлебнеться))
    Germesus
      Germesus, 13.09.2018 10:22
    -10
    Maceo Plex, 13.09.2018 10:16
    Germesus, 13.09.2018 09:58 Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки. так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше!
    Що ти там гавкнув? Переклади.
    Germesus
      Germesus, 13.09.2018 10:22
    -12
    Maceo Plex, 13.09.2018 10:16
    Germesus, 13.09.2018 09:58 Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки. так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше!
    Що ти там гавкнув? Переклади.
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 13.09.2018 10:16
    +2
    Germesus, 13.09.2018 09:58
    Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки.
    так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше!
    Germesus
      Germesus, 13.09.2018 09:58
    -12
    Maceo Plex, 13.09.2018 09:26
    Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт...
    Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки.
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 13.09.2018 09:26
    +7
    Germesus, 13.09.2018 09:14
    Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською.
    ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт...
    Germesus
      Germesus, 13.09.2018 09:14
    -18
    Maceo Plex, 13.09.2018 08:58
    Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл?
    Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською.
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 13.09.2018 08:58
    +1
    Germesus, 13.09.2018 08:50
    Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі.
    откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл?
    Germesus
      Germesus, 13.09.2018 08:50
    -2
    Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі.
    oscarneon
    online
      oscarneon, 13.09.2018 08:43
    +5
    У ДК и фоток игроков нет почти ни у кого. Дело не в знаменитостях , а в маркетинге
    vovadocent
    online
      vovadocent, 12.09.2018 21:15
    +21
    Ісмаілі 79, ви серйозно? Він точно за Тайсона не гірший
    Bogdan Zavidnyak
      Bogdan Zavidnyak, 12.09.2018 20:39
    +18
    В составе «горняков» сильнейшими игроками являются Марлос (82), Степаненко (80) и Ракицки (80).

    Вы про Тайсона забыли
    Олег Семенович
      Олег Семенович, 12.09.2018 20:49
    +13
    а як же Циганков 92?
    amokh
    online
      amokh, 13.09.2018 12:55
    +8
    Треба признати, що Марлос дійсно кращий зараз, та вже не перший рік, за Сбірну в милому відборі був кращий разом з Яромлою.Тайсон не дотягує до Марлоса, Циганкову треба досвіду та не зазвездітись, як в новому сезоні. Вербіч тоже хорош, але ще мало в нас грає, помниться Велозо, який здувся...
    Eurospring
      Eurospring, 12.09.2018 20:39
    +8
    Ну це вже реальніше, але проржав з 75 Коваленка

    У кого нема фоток на скріні - будуть бігати по полю безликі рендомні чуваки? Нафіг тоді такий футбол. У Динамо вся команда безликих
    Maksym Iuriev
    online
      Maksym Iuriev, 13.09.2018 11:02
    +7
    я думаю что не в этом главная радость, а в том что реально на ресурсах по фифе типа футхед игроков Украины можно найти в разделе Top Nations, где нас раньше не было. в то время как наши соседи благополучно оттуда улетучились))
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 13.09.2018 09:26
    +7
    Germesus, 13.09.2018 09:14
    Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською.
    ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт...
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 13.09.2018 12:36
    +6
    Еще пару ярких матчей за сборную от Марлоса, и придут его покупать, мне кажется.
    sanitarium
    online
    sanitarium, 13.09.2018 15:32
    +5
    А это точно "новость футбола"?
    oscarneon
    online
      oscarneon, 13.09.2018 08:43
    +5
    У ДК и фоток игроков нет почти ни у кого. Дело не в знаменитостях , а в маркетинге
    Simon-Dimon
      Simon-Dimon, 12.09.2018 21:05
    +5
    Я понимаю что рейтинг не зависит от количества голов.. просто посмотри какие голы забивает мораес и какие Беседин .. набери в Ютубе гол мораеса Лацио , Беседин сможет такой забить?...
    y-grec
    online
      y-grec, 13.09.2018 01:48
    +4
    Для тех кто удивляется рейтингам игроков, то стоит понимать, что их рейтинг -- это сумма разных параметров. Исмаили фланговый защитник, а Тайсон -- фланговый же халфбэк. Их средний рейтинг никак не отражает их играбельность, так как для защитника и полузащитника, с точки зрения механики игры, важны разные параметры. Я бы сказал, что для защитника 79 -- это нормальный рейтинг, а вот для вингера 82 -- может, что даже маловат, хотя номинально Тайсоном должно играться легче.
    Simon-Dimon
      Simon-Dimon, 12.09.2018 21:03
    +4
    Мораес ещё не старый .. у него примерно рейтинг 75-80.. а Беседин мне кажется не тянет на 74 , думаю 65-68 .. дай бог конечно чтобы его уровень рос , я только за ,как болельщик Динамо , но пока так.. особо техники нет, нет скорости..
    Simon-Dimon
      Simon-Dimon, 12.09.2018 20:45
    +4
    Беседин 74 мораес 75.. та ну.. сколько голов забил мораес и каких а сколько Беседин..
    BekXan
      BekXan, 13.09.2018 16:46
    +3
    Морозюк 75 ???? Ничё так у них трава заборна)))
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 13.09.2018 10:16
    +2
    Germesus, 13.09.2018 09:58
    Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки.
    так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше!
    moradvokate
    online
      moradvokate, 13.09.2018 10:46
    +1
    Maceo Plex, 13.09.2018 10:16
    Germesus, 13.09.2018 09:58 Maceo Plex, 13.09.2018 09:26 Germesus, 13.09.2018 09:14 Maceo Plex, 13.09.2018 08:58 Germesus, 13.09.2018 08:50 Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі. откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл? Це як приклад навів. Так грав давно в фіфу, а в championship manager 2017 навіть арабський чемп є, за 2018 не знаю. І ще одне: нема чого писати до мене ка.цапською, я не ка.цап, а Українець. Так що нацмене звертайся до Українців їхньою рідною мовою та мовою країни в якій ти проживаєш та маєш громадянство себто Українською. ой, только про язык не начинай, скажи это политикам нашим, практически всем игроками сборной и главному тренеру... а еще пожалуйся что на западной Украине процентов 30 говорит на румынском и молдавских языках, хотя живут и имеют украинское гражданство... пост не об этом, это спортивный сайт... Усруськомовне, я чітко написав якою мовою звертатись до Українця. В тебе проблеми з розумінням написаного, чи з тим, що потрібно Українською мовою? Чому усруськомовна істота люто не бажає говорити мовою країни в якій проживає, та навіть більше, мовою нації до якої себе примазує? Навіть цей сайт лише за назвою Український, а новини чомусь іноземною, лиш вряди-годи Українською. Й не треба мені тут писати різні ,,відмази,, а би лиш довести що можна,,почтокать да покакать,, так роблять лиш відверті усруські недоумки. так а как ты в фифу играть собрался, там украинского языка нету, патриот диванный! не пиши мне больше!
    не реагуй на цього троляку - хай оть піной захлебнеться))
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 13.09.2018 08:58
    +1
    Germesus, 13.09.2018 08:50
    Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі.
    откуда польский и корейский? ты когда в фифу играл?
    Sergio Maktay
      Sergio Maktay, 14.09.2018 03:35
    0
    dikcher, 13.09.2018 23:30
    Да и толку от этой подачки в виде двух клубов? Когда украинская лига будет в ФИФА? Прока_цапская контора, тфу.

    Так игру блин покупайте, когда-когда.... А долбаным фифашистам стоило бы и региональную скидочку сделать ради популяризации игры...
    KOLEJORZ
    online
    KOLEJORZ, 14.09.2018 00:10
    0
    Germesus, 13.09.2018 08:50
    Завжди було цікаво як EA Games вираховує рейтинг гравців, але якби там не було компютерна гра ніколи не зможе відобразити людський фактор присутній в грі в реальному житті. Мене завжди дратувало, що в FIFA немає чемпіонату України, а слабкий польський є, чи корейський, це тепер наш чемп в дупі але й в найкращі часи нашого не було в грі.
    Ти тупий овоч, навіть не додумався, що українського чемпіонату немає не тому, що ЕА Sports не хоче, а тому що з УПЛ не може домовитись за ліцензію, через корумпованих чиновників. Ти нагадуєш тупих москалів, які в усьому звинувачують американців, а в себе під носом проблеми не бачать.
    Перш ніж пернути в калюжу, погугли як правильно це зробити