ОФИЦИАЛЬНО: Шахтер подписал Маркиньоса Сиприано

Вингер «Сан-Паулу» продолжит карьеру в донецком клубе

ФК Шахтер Донецк. Маркиньос Сиприано
© ФК Шахтер Донецк. Маркиньос Сиприано

Донецкий «Шахтер» заключил контракт с 19-летним бразильским вингером «Сан-Паулу» Маркиньосом Сиприано.

«Клуб подписал 5-летний контракт с бразильским вингером «Сан-Паулу» Маркиньосом Сиприано. У этого талантливого игрока есть все необходимые качества, чтобы вырасти в футболиста высокого уровня. Добро пожаловать в «Шахтер», Маркиньос!», — написал генеральный директор «Шахтера» Сергей Палкин в Facebook.

Подробности сделки не разглашаются. Сиприано предпочитает играть на левом фланге, но может сыграть и на правом.

Вингер начинал карьеру в клубе «Деспортиво Бразил», а в 2015-м году стал игроком «Сан-Паулу». В январе 2018-го Маркиньос дебютировал в Лиге Паулиста (чемпионат штата Сан-Паулу).

Досье

Маркос Робсон Сиприано (Маркиньос Сиприано)

Родился 27-го марта 1999-го года в Катандуве (Бразилия)
Рост: 171 см

Игрок сборной Бразилии U-20.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ФК Шахтер

(5 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Юрий Алпатов
      Юрий Алпатов, 11.07.2018 12:41
    -1
    Фк.Wacanda
    semirahit
      semirahit, 11.07.2018 12:16
    +2
    Nashwill, 10.07.2018 22:55
    reignofshakhtar, 10.07.2018 22:01 Ласкаво просимо в найкращий Клуб України! а до чого тут шлюхтьор? це не український клуб.
    а ты вижу шариш ты кто в каком чемпионате играет)
    semirahit
      semirahit, 11.07.2018 12:12
    0
    zhyr, 10.07.2018 21:03
    на всіх відео порожні трибуни....він вже виступав в Україні?))
    тем приаычнее будет в украине)
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 11.07.2018 11:19
    0
    Zport, 11.07.2018 10:08
    Maceo Plex, 11.07.2018 09:43 Joe777, 11.07.2018 09:41 Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное а в дырнаме как бревна отличают? все деревянные на вид. И эти бревна выиграли у ваших негретят три из четырёх матчей в прошлом чемпионате.
    это, а какое место, напомни-ка, "самыйтитулованный" недоклуб занял?))
    Joe777
    online
      Joe777, 11.07.2018 10:51
    -1
    reignofshakhtar, 11.07.2018 10:25
    Головне щоб Чемпіонство, Кубок та Суперкубок знов виграли Шахтарі.Я взагалі не розумію як можна вболівати за динамо, сіра команда, нічого цікавого, не розвивається, нема гри, немає і не було технічних гравців, нема персоналій, лише бруд та шизофренія від їхніх вболівальників, які досі хворі на ватний імперский комлпекс минулої величі перемішаний з нинішнім комлексом меншовартості. Ще й трофеями, які здобули через поміч суркової ФФУ, яку вони захищали, а тепер через нейтральну плачуть на весь інтернет. Нічого путнього з того не буде, майбутнє за Шахтарем, кажу це роками і досі я правий.Оці от "негретятка" (це ж ми не про динамо, яке на так вже й давно 6 африканців одночасно на контракті мало, так?) тепер грають в Ювентусі разом з Кріштіано Роналдо, також як гравці світового класу. В них таких нема, не було. А от в Маркіньоса того є шанс на цьому рівні грати.

    Самое смешное что ты накалякал, это то, что ффу сейчас нейтральное. дятел даунецкий
    Joe777
    online
      Joe777, 11.07.2018 10:50
    -4
    reignofshakhtar, 11.07.2018 10:25
    Головне щоб Чемпіонство, Кубок та Суперкубок знов виграли Шахтарі.Я взагалі не розумію як можна вболівати за динамо, сіра команда, нічого цікавого, не розвивається, нема гри, немає і не було технічних гравців, нема персоналій, лише бруд та шизофренія від їхніх вболівальників, які досі хворі на ватний імперский комлпекс минулої величі перемішаний з нинішнім комлексом меншовартості. Ще й трофеями, які здобули через поміч суркової ФФУ, яку вони захищали, а тепер через нейтральну плачуть на весь інтернет. Нічого путнього з того не буде, майбутнє за Шахтарем, кажу це роками і досі я правий.Оці от "негретятка" (це ж ми не про динамо, яке на так вже й давно 6 африканців одночасно на контракті мало, так?) тепер грають в Ювентусі разом з Кріштіано Роналдо, також як гравці світового класу. В них таких нема, не було. А от в Маркіньоса того є шанс на цьому рівні грати.

    Сектант, может ты на работу устроишься? Или думаешь на пособие всю жизнь прожить? Беженец даунецкий, сепар недоделаный.
    reignofshakhtar
    online
      reignofshakhtar, 11.07.2018 10:25
    -1
    Головне щоб Чемпіонство, Кубок та Суперкубок знов виграли Шахтарі.

    Я взагалі не розумію як можна вболівати за динамо, сіра команда, нічого цікавого, не розвивається, нема гри, немає і не було технічних гравців, нема персоналій, лише бруд та шизофренія від їхніх вболівальників, які досі хворі на ватний імперский комлпекс минулої величі перемішаний з нинішнім комлексом меншовартості. Ще й трофеями, які здобули через поміч суркової ФФУ, яку вони захищали, а тепер через нейтральну плачуть на весь інтернет. Нічого путнього з того не буде, майбутнє за Шахтарем, кажу це роками і досі я правий.

    Оці от "негретятка" (це ж ми не про динамо, яке на так вже й давно 6 африканців одночасно на контракті мало, так?) тепер грають в Ювентусі разом з Кріштіано Роналдо, також як гравці світового класу. В них таких нема, не було. А от в Маркіньоса того є шанс на цьому рівні грати.
    Zport
      Zport, 11.07.2018 10:08
    +4
    Maceo Plex, 11.07.2018 09:43
    Joe777, 11.07.2018 09:41 Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное а в дырнаме как бревна отличают? все деревянные на вид.

    И эти бревна выиграли у ваших негретят три из четырёх матчей в прошлом чемпионате.
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 11.07.2018 09:43
    -4
    Joe777, 11.07.2018 09:41
    Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное
    а в дырнаме как бревна отличают? все деревянные на вид.
    Joe777
    online
      Joe777, 11.07.2018 09:41
    +1
    Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное
    SamojlovS
    online
      SamojlovS, 11.07.2018 07:59
    +1
    polukrop59, 10.07.2018 21:18
    И кто - то скажет , что Шахтер народная команда.? Какого народа? Бразилии.? Бедные воспитанники футбольной школы Шахтера, им никогда не пробиться в основной состав.
    Только не надо Шахтер с Вересом путать (БЫВШИМ Вересом)...
    Sauron
      Sauron, 10.07.2018 23:45
    -1
    Зашел на трансфермаркете в состав СанПаоло, а там накого нету.
    Наверное играл в аренде где-то в серии Б
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 10.07.2018 23:33
    +4
    Nashwill, 10.07.2018 22:55
    reignofshakhtar, 10.07.2018 22:01 Ласкаво просимо в найкращий Клуб України! а до чого тут шлюхтьор? це не український клуб.
    там кстати всеукраинский клюб двух бразил подписал, парируй)
    silverland1988
    silverland1988, 10.07.2018 23:29
    +5
    sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...
    Я наприклад вболіваю за Шахтар
    silverland1988
    silverland1988, 10.07.2018 23:28
    +5
    sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...

    Я, наприклад, радію за Шахтар
    Nashwill
      Nashwill, 10.07.2018 22:55
    -18
    reignofshakhtar, 10.07.2018 22:01
    Ласкаво просимо в найкращий Клуб України!
    а до чого тут шлюхтьор? це не український клуб.
    Sviatoslav Kudelych
    online
      Sviatoslav Kudelych, 10.07.2018 22:23
    +4
    xrfrx, 10.07.2018 22:16
    мене радує що Шахтарь обравши раз свою політику, вже від неї не відходить (закупка, розкачка і перепродаж молодих бразильців) були, є і будуть промахи, але це працює!
    УРА !
    xrfrx
      xrfrx, 10.07.2018 22:16
    +10
    мене радує що Шахтарь обравши раз свою політику, вже від неї не відходить (закупка, розкачка і перепродаж молодих бразильців) були, є і будуть промахи, але це працює!
    Brian10
    online
      Brian10, 10.07.2018 22:14
    +6
    sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...
    болей за Черноморец, там одни украинцы.
    sahasaha19811981
      sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    -10
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...
    xrfrx
      xrfrx, 10.07.2018 22:16
    +10
    мене радує що Шахтарь обравши раз свою політику, вже від неї не відходить (закупка, розкачка і перепродаж молодих бразильців) були, є і будуть промахи, але це працює!
    s200760
      s200760, 10.07.2018 20:52
    +10
    Отличный пацанчик с очень хорошой левой ногой ))
    FKTNMNTN
    online
      FKTNMNTN, 10.07.2018 21:28
    +9
    polukrop59, 10.07.2018 21:18
    И кто - то скажет , что Шахтер народная команда.? Какого народа? Бразилии.? Бедные воспитанники футбольной школы Шахтера, им никогда не пробиться в основной состав.

    Кто говорил, что Шахтер "народная команда"? Вы в 1955 слегка задержались.
    Brian10
    online
      Brian10, 10.07.2018 22:14
    +6
    sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...
    болей за Черноморец, там одни украинцы.
    zhyr
    online
      zhyr, 10.07.2018 21:03
    +6
    на всіх відео порожні трибуни....він вже виступав в Україні?))
    silverland1988
    silverland1988, 10.07.2018 23:29
    +5
    sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...
    Я наприклад вболіваю за Шахтар
    silverland1988
    silverland1988, 10.07.2018 23:28
    +5
    sahasaha19811981, 10.07.2018 22:08
    и за кого здесь болеть???
    За Петряков и Малышевых...

    Я, наприклад, радію за Шахтар
    Zport
      Zport, 11.07.2018 10:08
    +4
    Maceo Plex, 11.07.2018 09:43
    Joe777, 11.07.2018 09:41 Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное а в дырнаме как бревна отличают? все деревянные на вид.

    И эти бревна выиграли у ваших негретят три из четырёх матчей в прошлом чемпионате.
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 10.07.2018 23:33
    +4
    Nashwill, 10.07.2018 22:55
    reignofshakhtar, 10.07.2018 22:01 Ласкаво просимо в найкращий Клуб України! а до чого тут шлюхтьор? це не український клуб.
    там кстати всеукраинский клюб двух бразил подписал, парируй)
    Sviatoslav Kudelych
    online
      Sviatoslav Kudelych, 10.07.2018 22:23
    +4
    xrfrx, 10.07.2018 22:16
    мене радує що Шахтарь обравши раз свою політику, вже від неї не відходить (закупка, розкачка і перепродаж молодих бразильців) були, є і будуть промахи, але це працює!
    УРА !
    Юрий Алпатов
    online
      Юрий Алпатов, 10.07.2018 21:23
    +3
    Главное что в составе есть Хочолава))))
    semirahit
      semirahit, 11.07.2018 12:16
    +2
    Nashwill, 10.07.2018 22:55
    reignofshakhtar, 10.07.2018 22:01 Ласкаво просимо в найкращий Клуб України! а до чого тут шлюхтьор? це не український клуб.
    а ты вижу шариш ты кто в каком чемпионате играет)
    Joe777
    online
      Joe777, 11.07.2018 09:41
    +1
    Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное
    SamojlovS
    online
      SamojlovS, 11.07.2018 07:59
    +1
    polukrop59, 10.07.2018 21:18
    И кто - то скажет , что Шахтер народная команда.? Какого народа? Бразилии.? Бедные воспитанники футбольной школы Шахтера, им никогда не пробиться в основной состав.
    Только не надо Шахтер с Вересом путать (БЫВШИМ Вересом)...
    semirahit
      semirahit, 11.07.2018 12:12
    0
    zhyr, 10.07.2018 21:03
    на всіх відео порожні трибуни....він вже виступав в Україні?))
    тем приаычнее будет в украине)
    Maceo Plex
    online
      Maceo Plex, 11.07.2018 11:19
    0
    Zport, 11.07.2018 10:08
    Maceo Plex, 11.07.2018 09:43 Joe777, 11.07.2018 09:41 Как они в кротобазе отличают бразил своих? Все одинаковые на вид. Клеймят их наверное а в дырнаме как бревна отличают? все деревянные на вид. И эти бревна выиграли у ваших негретят три из четырёх матчей в прошлом чемпионате.
    это, а какое место, напомни-ка, "самыйтитулованный" недоклуб занял?))
    reignofshakhtar
    online
      reignofshakhtar, 10.07.2018 22:01
    0
    Ласкаво просимо в найкращий Клуб України!