Кому выгоден отказ Головкина боксировать с Деревянченко

Кто может стать соперником украинского боксера в бою за титул чемпиона мира

Кому выгоден отказ Головкина боксировать с Деревянченко
© boxing911.ru. Сергей Деревянченко
Ну, вот и случилось! 36-летний Геннадий GGG Головкин (38-0-1, 34 КО) был лишен руководством IBF титула чемпиона мира. Причина тому весьма и весьма банальна. Нет-нет, не думаю, что Геннадий боится Сергея Деревянченко, как черт ладана. Все куда проще. Головкин никак не сложит себе цену, не понимая одной простой вещи, что цена ему уже назначена.
 
То, как он повел себя с Альваресом в феврале-марте, что воспринималось изначально, как хейт-ток, быстро переросло в непонятный поток обвинений, как в адрес самого Сауля, так и его промоутера Оскара Де Ла Хойи. 
 
Видит Бог, что можно было сыграть куда филигранней и куда чище в достижении более выгодных условий для себя, чем начать быковать, причем «не по-детски», выставляя себя в глупом положении, а своего промоутера и менеджера - виноватыми перед своими коллегами. Я могу говорить о том, что многие члены команды Геннадия сами удивлялись его поведению, понимая, что сказанное им слово ведет к уничтожению его второго боя против Альвареса.
 
Боялся нового поединка против Сауля Геннадий или нет, не могу сказать. По моему мнению, с Головкиным произошел нервный срыв, причинами которого могло стать все, что угодно. Я видел подобные срывы у Тимо Хоффмана накануне его поединка против Виталия Кличко. Тимо никого не интересовал, а все внимание уходило в сторону более популярного в Германии украинца. И это очень бесило Тимо, который кричал даже перед церемонией взвешивания, что он откажется от боя. Что-то подобное было и с Василием Жировым накануне его боя с Джеймсом Тони, когда спокойный Василий стал напоминать человека, увидевшего привидение и впавшего в оцепенение.
 
Возможно, объяснение того, что Гена включил заднюю, куда более примитивно, как и все наши страхи. Головкин понимал, что Альварес вполне может его «раскороновать», а без своих титулов Геннадий вообще ничего не стоит. Так это или нет - неважно. Важно то, что волна, поднятая Геной, стала причиной официального антидопингового расследования Государственной атлетической комиссией штата Невада причин появления в организме Альвареса кленбутерола. Чиновники выполняли протокол, который просто обязаны были выполнить. Хотя к моменту начала расследования было известно, что никакого специального приема препарата, что скорее вредит Альваресу, нежели помогает ему, не было. Был банальный перенос во время приема зараженной говядины.
 
И дисквалификации Альвареса тоже не было. Дисквалификация предусматривает наложение штрафных санкций, а этого и близко не случилось. Все, что произошло с лицензией Альвареса - она была приостановлена по медицинским причинам, и он ее легко вернет. 
 
А когда Геннадий начал артачиться с равным распределением гонорара за второй поединок против Альвареса, стало окончательно понятно – Геннадия понесло. Но Бог с ним, понесло и пронесло. Выходи и защищай свой пояс чемпиона по версии IBF против Сергея Деревянченко и позволь промоутерам и менеджерам вести непростую игру, итогом которой станет для тебя второй поединок против Альвареса. Но нет… Геннадий, так много говоривший о чести и достоинстве, о соблюдении правил игры и предвзятом отношении, наступил на грабли чванства и лицемерия, которые, хлопнув его по лбу, сбили титул чемпиона по версии IBF. Ну, Бог с ним, с Геной. Он взрослый парень и пусть сам воюет со своими демонами. Нас это интересует уже постольку поскольку…

 
Итак, теперь 32-летний Сергей The Technician Деревянченко (12-0, 10 КО) будет оспаривать вакантный титул, о чем, если честно, можно было только мечтать. Согласитесь, лучшего расклада и просить не надо, он сам пришел.
 
По словам самого Сергея, пока рано говорить о том, где, когда и с кем возможен его бой. Лу ДиБелле и Киту Конноли сейчас предстоит получить у комитета по проведению чемпионских поединков кандидатуру или кандидатуры соперников, с менеджерами которых и будут достигнуты договоренности о дате и месте проведения, что потом и согласуется уже с телевидением.
 
Но нам никто не мешает проанализировать ситуацию, присмотревшись к бойцам первой десятки, которые могут быть потенциальными претендентами на поединок против Деревянченко.
 
Итак, первое место принадлежит Сергею. 

 
Второе место – вакантно.
 
На третьем месте 31-летний Даниэль Miracle Man Джейкобс (34-2, 29 КО), которого усиленно сватают для сентябрьского поединка против Сауля Альвареса.  Напомним, что Сергея и Джейкобса тренирует один и тот же тренер – Андре Рузия. Поэтому, по словам Деревянченко, кто-то должен будет получить нового тренера. Проблем в этом случае не избежать.
 
Четвертая позиция принадлежит 28-летнему Джермаллу Чарло (27-0, 21 КО). Однако Джермалл 21 апреля нокаутировал во втором раунде Уго The Boss Центено (26-1, 14 КО), получив право временного обладания поясом чемпиона мира по версии WBC, а также статус официального претендента на поединок за титул чемпиона мира по версии этой боксерской организации. Гипотетически Джермалл может провести с Сергеем поединок. Сам Деревянченко этого не исключает. Однако, тогда Чарло надо будет отказываться от всех позиций в WBC. Примет ли его промоутер Эл Хеймон такое решение или нет? Я думаю, что нет. Поединок против Головкина для Чарло куда предпочтительнее. Но и возможность завоевать титул чемпиона по IBF привлекательна. Случись последнее, Хеймон получает куда большие козыри в переговорах против Головкина для организации объединительного поединка.
 
Пятая строчка за 30-летним Деметриусом Boo Boo Андраде (25-0, 16 КО). Тут надо вспомнить о том, что поединок Деметриуса и Сергея должен был состояться в декабре прошлого года. Потом он не случился в марте уже этого года. И если отказы Андраде можно было понять, то теперь, уверен, его желание бороться за титул будет более мотивирующим к тому, чтобы, наконец-то, подняться в ринг против Сергея.
 
Расположившегося на шестой строчке 28-летний Томми Лэнгфорд (20-2, 6 КО) пока вне игры. 4 мая он проиграл решением большинства в поединке за титул чемпиона Британии 32-летнему Джейсону Велборну (23-6, 7 КО). Согласитесь, что после проигрыша на поединок за титул чемпиона не выходят. Кроме того, Томми побывал на канвасе во втором раунде, что привело к разрыву барабанной перепонки, а в третьем он неудачно упал, задев лицом канаты и получил глубокий разрез левой брови. В общем, не повезло Лэнгфорду.
 
С седьмым номером рейтинга 35-летним Мартином Мюрреем (36-4-1, 17 КО) вопросов нет. Ему не повезло. Чемпион мира по версии WBO Билли Джо Соундер после травмы в апреле снова «поломался» и 23 июня его бой против Мюррея не состоится. Мартину обещают нового соперника, чтобы его подготовка не прошла зря. Но ситуация с вакантным титулом может повернуть Мюррея от просто проведения боя к проведению боя за титул. По крайней мере, промоутер Ммартина Эдди Хирн может разыграть эту карту, послав Френка Уоррена и договорившись с Лу ДиБеллой.
 
Оставшиеся три позиции, а также расположившихся на них натурализованного в Германии 36-летнего доминиканца Рафаэля Karibik Tiger Бехарана (25-2-1, 11 КО), 28-летнего польского проспекта Камила Шеремета (17-0, 3 КО) и 28-летнего Луиса Эриаса (18-1, 9 КО), чья лицензия приостановлена Государственной атлетической комиссией штата Нью-Йорк, мы во внимание не берем.
 
Поэтому если говорить о дате проведения поединка, то, скорее всего, соперником Сергея может стать Джермалл Чарло, Деметриус Андраде или Мартин Мюррей.
 
Относительно даты поединка, то до конца месяца команды бойцов получают возможность договориться, чтобы в случае положительного результата IBF могла назначить торги на 29 июня или 1 июля. И от одной из этих дат надо отсчитать 90 дней, то есть продолжительность стандартного процесса подготовки, как промоутера к ивенту, так и бойцов к своему противостоянию. Получается, что бой Сергея за титул может состояться в один из первых уикендов сентября.
 
Как будет все в реальности, мы все очень скоро узнаем. Не думаю, что руководство IBF будет затягивать решение вопроса, который давно висит в воздухе.
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(13 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Ajvar
      Ajvar, 09.06.2018 16:54
    0
    Авторы тематики бокса на спортюа "неподражаемы". Канело забанили на пол года. "приостановление лицензии" - это временный инструмент перед окончанием слушаний.
    А итог слушаний - это уже по факту дисквалификация (на пол года или год), хоть и называется suspension.
    "И дисквалификации Альвареса тоже не было. Дисквалификация предусматривает наложение штрафных санкций, а этого и близко не случилось. Все, что произошло с лицензией Альвареса - она была приостановлена по медицинским причинам, и он ее легко вернет."
    Andriy Tarasenko
    Andriy Tarasenko, 09.06.2018 11:32
    0
    bokser2, 08.06.2018 17:55
    Автор Юрий Нестеренко. Та достал ты уже головкина серить. Что он тебе сделал???
    Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Головкин перегорел, Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов.
    Второе, кленбутерол скорее вредит Альваресу. Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил.
    По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся.
    Альварес и без этих ремешков собирает по 20-30 лямов за бой. Если захочет денежный бой, то Головкин ему особо не нужен.
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 09.06.2018 01:18
    +1
    Юрій Нестеренко, 09.06.2018 00:26
    bokser2, ви знаєте, що наша підсвідомість, що за Юнгом, що за Фрейдом, грає із нами злі жарти. Ось подивіться – моє ім‘я та прізвище ви написали згідно правил граматики, а ось прізвище Головкіна - із малої літери.
    Це напряму говорить, що ви, із моєю думкою, в цілому, погоджуєтесь, але молодий дух бунту, з огляду на ваш віковий максималізм, підсвідомо вимагає вас протирічити, тобто виказувати протест. Протес – емоції. Емоції – помилки.
    Я таким себе пам‘ятаю, коли у середині сімдесятих минулого століття, теж бунтував, виключно заради бунту. [/quote]
    Особисто мені?! Нічого! Фанам боксу?! Багато чого злого! Тобто, ви або не розумієте цього, або не маєте бажання поглиблено розібратися у існуючий проблемі, або є адептом церкви Головкіна. І перше, і друге не робить вас особистістю, що може адекватно оцінювати ситуацію. Третє, робить вас небезпечною особою.
    Не пам‘ятаю коли саме ми перейшли на «ти», але таке панібратство можу пояснити тим, що ви намагаєтесь зробити так, щоб я став обок вас рачки. Не можу цього зробити, то ж залишуся на ногах, а ви піднімайтесь самі, та своїм рівнем культури, до моїх висот.

    Бачите, ви вважаєте, що в основному я правий.
    Перепрошую, але я не писав такого. Що Головкін обісрався – писав. Зрозумів факт того, що краше вже не стане – так. Що сцить Альвареса – було таке.
    Але, що він перегорів – не пісав. То ж, не вводьте людей в оману. Не було такого.
    «Голвокин», номінально, абсолютний чемпіон. Такий самий, як чемпіон Свен Откке чи Даріуш Міхалчевські, а ще купа боксерів, що являли собою особу, що номінально володіє однім, двома чи трьома поясами чемпіонів світу.
    За звичай чемпіон, як людина гонорова, є еталоном і прикладом. Тобто виконує обов‘язки із захисту своїх титулів та не бляскає язиком, розтринькуючи безсенсовні звинувачення, що не підтверджені жодним фактом.
    Свого часу Бернард Хопкінс, виконуючи обов‘язки перед IBF, перебуваючи в статусі абсолютного чемпіона світу у середній вазі, мусив виконати свої обов‘язки перед Морадом Хаккаром в березні 2003 року, відмовившись від більш фінансово вигідного двобою проти Вілляма Джоппі. Він навіть зробив вільний вхід для своїх фанів у Філадельфіі на арену, поступившись гонораром та амбіціями заради честі.
    А також був чемпіон Марко Антоніо Баррера, що заради того, щоб замкнути рот Насіму Хамеду, відмовився від титулу чемпіона світу за версією WBО у першій напівлегкій вазі. А коли Джонні Тапіа потребував допомоги, Марко Антоніо провів із ним двобій, поступившись гонораром. А коли керівництво IBF відібрало у Тапія пояс чемпіона, Баррера відмовився від поясу чемпіона за версією WBC. Ось вона солідарність гонорових бійців!
    ОСЬ ТАК ДІЮТЬ ЧЕМПІОНИ!
    Вони ніколи не висувають брехливих звинувачень!
    Вони не втікають від зустрічі із суперником у ринзі, ховаючись за спиною свого тренера та промоутера!
    Вони не просять про те, щоб відкласти захист титулу, а потім, вельми нахабно, кидають претендента.
    Ремінці, бачите як ви охарактеризували пояси Головкіна. РЕМІНЦІ. Курдемоль, підсвідомість, на емоціях, знову грає злі жарти.
    Тепер дивіться. Альварес залишає титули чемпіонів світу у першій середній вази та проводить бій у середній проти Хуліо Сесара Чавеса-молодшого, у якого на той часне було авторитету, а лише саме ім‘я батька. На Сінько де Майо «T-Mobile Arena» аарена була переповнена, трансляція була на USA HBO PPV та 118 країн світу. Альварес заробив за цей бій 5 000 000 доларів.
    Щановний bokser2, який бій Головкіна може наблизитись до подібного показчика? Жоден!!!!
    Бій Головкіна проти Мартиросяна – ось показник реальної популярності та реальної вартості Генадія. І тому, що напівпорожня арена була надана для бою Головкіна проти Мартіросяна, Генадій повинен дякувати Оскару де Ла Хойє та Тому Лоеффлеру. Дивно, що люди, які за словами Головкіна навмисно шкодять йому – отакої, вазяли та допомогли.
    Шановний, ви не розумієтесь на тому, що відбувається за лаштунками великого боксу, беручи за основу тільки те, що вам дозволяють побачити.
    Не може бути другого!!!! Бо не було першого.
    Да ти шо?! Ось такі «паварот» у справі! Дюдино, дай спокуй, я весь час кажу таким, як ви, що кленбутерол не допомагає спортсменом рівня Альвареса. Скоріше школить. Почитайте мої дописи і самі зрозумієте, що ляпнули дурніцю.
    Мені все рівно, який у вас зріст та вага, а також , що вам хтось казав. Це не стосується теми жодним чином.
    Кленбутерол розгортає легені, тому іноді він використовується у біатлоні та бігу на далекі дистанції. Для підсушки недолугими качками. Та тими особами, яким хтось чогось і десь порадив.
    І коли ви читаєте вікіпедію, робите дурість. Сходіть до лікаря, краще того, хто розуміється на тому, які перепрати як саме впливають на організм спортсмена.
    Я про це дуже багато писав.
    Цього навіть коментувати не буду.
    Всього найкращого. Бережіть нерви і не дійте на емоціях. Якщо ви займалися боксом, повинні були цьому навчитися. І кидайте паству Головкіна. Він шукає великого заробітку. Але він мусить розуміти – ти або співпрацюєш, або йдеш собі якнайдалі.
    І контрольний!
    Суперниками Альвареса були чемпіони світу:
    - Карлос Мануель Балдомір;
    - Ловмур Нду;
    - Керміт Цинтрон;
    - Шейн Мозлі;
    - Остін Троут;
    - Флойд Мейвезер;
    - Ерісланді Лара;
    - Мігель Котто;
    - Амір Хан;
    - Ліам Сміт;
    Суперниками Головкіна були чемпіони світу:
    - Касім Оума;
    - Девід Лемьє;
    - Кел Брук;
    - Деніель Джейкобс.
    Оппс… якось невдобна полючається
    bokser2 Что он тебе сделал??? Особисто мені?! Нічого! Фанам боксу?! Багато чого злого! Тобто, ви або не розумієте цього, або не маєте бажання поглиблено розібратися у існуючий проблемі, або є адептом церкви Головкіна. І перше, і друге не робить вас особистістю, що може адекватно оцінювати ситуацію. Третє, робить вас небезпечною особою. bokser2 Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Не пам‘ятаю коли саме ми перейшли на «ти», але таке панібратство можу пояснити тим, що ви намагаєтесь зробити так, щоб я став обок вас рачки. Не можу цього зробити, то ж залишуся на ногах, а ви піднімайтесь самі, та своїм рівнем культури, до моїх висот. bokser2 … но и есть такой бред. Бачите, ви вважаєте, що в основному я правий. bokser2 …Головкин перегорел Перепрошую, але я не писав такого. Що Головкін обісрався – писав. Зрозумів факт того, що краше вже не стане – так. Що сцить Альвареса – було таке. Але, що він перегорів – не пісав. То ж, не вводьте людей в оману. Не було такого. bokser2 …Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? «Голвокин», номінально, абсолютний чемпіон. Такий самий, як чемпіон Свен Откке чи Даріуш Міхалчевські, а ще купа боксерів, що являли собою особу, що номінально володіє однім, двома чи трьома поясами чемпіонів світу.За звичай чемпіон, як людина гонорова, є еталоном і прикладом. Тобто виконує обов‘язки із захисту своїх титулів та не бляскає язиком, розтринькуючи безсенсовні звинувачення, що не підтверджені жодним фактом. Свого часу Бернард Хопкінс, виконуючи обов‘язки перед IBF, перебуваючи в статусі абсолютного чемпіона світу у середній вазі, мусив виконати свої обов‘язки перед Морадом Хаккаром в березні 2003 року, відмовившись від більш фінансово вигідного двобою проти Вілляма Джоппі. Він навіть зробив вільний вхід для своїх фанів у Філадельфіі на арену, поступившись гонораром та амбіціями заради честі.А також був чемпіон Марко Антоніо Баррера, що заради того, щоб замкнути рот Насіму Хамеду, відмовився від титулу чемпіона світу за версією WBО у першій напівлегкій вазі. А коли Джонні Тапіа потребував допомоги, Марко Антоніо провів із ним двобій, поступившись гонораром. А коли керівництво IBF відібрало у Тапія пояс чемпіона, Баррера відмовився від поясу чемпіона за версією WBC. Ось вона солідарність гонорових бійців!ОСЬ ТАК ДІЮТЬ ЧЕМПІОНИ!Вони ніколи не висувають брехливих звинувачень!Вони не втікають від зустрічі із суперником у ринзі, ховаючись за спиною свого тренера та промоутера!Вони не просять про те, щоб відкласти захист титулу, а потім, вельми нахабно, кидають претендента. bokser2 …Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов. Ремінці, бачите як ви охарактеризували пояси Головкіна. РЕМІНЦІ. Курдемоль, підсвідомість, на емоціях, знову грає злі жарти. Тепер дивіться. Альварес залишає титули чемпіонів світу у першій середній вази та проводить бій у середній проти Хуліо Сесара Чавеса-молодшого, у якого на той часне було авторитету, а лише саме ім‘я батька. На Сінько де Майо «T-Mobile Arena» аарена була переповнена, трансляція була на USA HBO PPV та 118 країн світу. Альварес заробив за цей бій 5 000 000 доларів.Щановний bokser2, який бій Головкіна може наблизитись до подібного показчика? Жоден!!!!Бій Головкіна проти Мартиросяна – ось показник реальної популярності та реальної вартості Генадія. І тому, що напівпорожня арена була надана для бою Головкіна проти Мартіросяна, Генадій повинен дякувати Оскару де Ла Хойє та Тому Лоеффлеру. Дивно, що люди, які за словами Головкіна навмисно шкодять йому – отакої, вазяли та допомогли.Шановний, ви не розумієтесь на тому, що відбувається за лаштунками великого боксу, беручи за основу тільки те, що вам дозволяють побачити. bokser2 … Второе, Не може бути другого!!!! Бо не було першого. bokser2 …кленбутерол скорее вредит Альваресу. Да ти шо?! Ось такі «паварот» у справі! Дюдино, дай спокуй, я весь час кажу таким, як ви, що кленбутерол не допомагає спортсменом рівня Альвареса. Скоріше школить. Почитайте мої дописи і самі зрозумієте, що ляпнули дурніцю. bokser2 …Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил. Мені все рівно, який у вас зріст та вага, а також , що вам хтось казав. Це не стосується теми жодним чином.Кленбутерол розгортає легені, тому іноді він використовується у біатлоні та бігу на далекі дистанції. Для підсушки недолугими качками. Та тими особами, яким хтось чогось і десь порадив.І коли ви читаєте вікіпедію, робите дурість. Сходіть до лікаря, краще того, хто розуміється на тому, які перепрати як саме впливають на організм спортсмена.Я про це дуже багато писав. bokser2 …По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся. Цього навіть коментувати не буду.Всього найкращого. Бережіть нерви і не дійте на емоціях. Якщо ви займалися боксом, повинні були цьому навчитися. І кидайте паству Головкіна. Він шукає великого заробітку. Але він мусить розуміти – ти або співпрацюєш, або йдеш собі якнайдалі.І контрольний! Суперниками Альвареса були чемпіони світу:- Карлос Мануель Балдомір;- Ловмур Нду;- Керміт Цинтрон;- Шейн Мозлі;- Остін Троут;- Флойд Мейвезер;- Ерісланді Лара;- Мігель Котто;- Амір Хан;- Ліам Сміт;Суперниками Головкіна були чемпіони світу:- Касім Оума;- Девід Лемьє;- Кел Брук;- Деніель Джейкобс.Оппс… якось невдобна полючається[/quote]
    Ну взагалі-то Гіл та Рубіо теж були чемпіонами світу, а Мюррей та Ішида були "тимчасовими" чемпіонами.Інша справа, що це не спростовує того, що загалом опозиція в Альвареса явно сильніша, але все ж таки 8(чи навіть 6)-це не 4.
    Головкін з Бруком заробив 3 мільйони. Ну хай не 5 та все ж.
    Головкін ніколи не боявся Альвареса. Перший раз їх бій скасували бо Альварес відмовився проводити обов'язковий захист проти ГГГ, нещодавно- бо Альварес попався на допінгу.
    Те як ви описали "чемпіона"- це не "зазвичай". Це яким має бути зразковий чемпіон. Таких все ж таки меншість. Більшість чемпіонів- звичайні спортсмени, що насамперед думають про свій гаманець і як зберегти титули якнайдовше.
    В іншому можна більш-менш погодитися.
    Юрій Нестеренко
      Юрій Нестеренко, 09.06.2018 00:26
    0
    bokser2, 08.06.2018 17:55
    Автор Юрий Нестеренко. Та достал ты уже головкина серить. Что он тебе сделал???
    Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Головкин перегорел, Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов.
    Второе, кленбутерол скорее вредит Альваресу. Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил.
    По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся.
    bokser2, ви знаєте, що наша підсвідомість, що за Юнгом, що за Фрейдом, грає із нами злі жарти. Ось подивіться – моє ім‘я та прізвище ви написали згідно правил граматики, а ось прізвище Головкіна - із малої літери.
    Це напряму говорить, що ви, із моєю думкою, в цілому, погоджуєтесь, але молодий дух бунту, з огляду на ваш віковий максималізм, підсвідомо вимагає вас протирічити, тобто виказувати протест. Протес – емоції. Емоції – помилки.
    Я таким себе пам‘ятаю, коли у середині сімдесятих минулого століття, теж бунтував, виключно заради бунту. [/quote]
    Особисто мені?! Нічого! Фанам боксу?! Багато чого злого! Тобто, ви або не розумієте цього, або не маєте бажання поглиблено розібратися у існуючий проблемі, або є адептом церкви Головкіна. І перше, і друге не робить вас особистістю, що може адекватно оцінювати ситуацію. Третє, робить вас небезпечною особою.
    Не пам‘ятаю коли саме ми перейшли на «ти», але таке панібратство можу пояснити тим, що ви намагаєтесь зробити так, щоб я став обок вас рачки. Не можу цього зробити, то ж залишуся на ногах, а ви піднімайтесь самі, та своїм рівнем культури, до моїх висот.

    Бачите, ви вважаєте, що в основному я правий.
    Перепрошую, але я не писав такого. Що Головкін обісрався – писав. Зрозумів факт того, що краше вже не стане – так. Що сцить Альвареса – було таке.
    Але, що він перегорів – не пісав. То ж, не вводьте людей в оману. Не було такого.
    «Голвокин», номінально, абсолютний чемпіон. Такий самий, як чемпіон Свен Откке чи Даріуш Міхалчевські, а ще купа боксерів, що являли собою особу, що номінально володіє однім, двома чи трьома поясами чемпіонів світу.
    За звичай чемпіон, як людина гонорова, є еталоном і прикладом. Тобто виконує обов‘язки із захисту своїх титулів та не бляскає язиком, розтринькуючи безсенсовні звинувачення, що не підтверджені жодним фактом.
    Свого часу Бернард Хопкінс, виконуючи обов‘язки перед IBF, перебуваючи в статусі абсолютного чемпіона світу у середній вазі, мусив виконати свої обов‘язки перед Морадом Хаккаром в березні 2003 року, відмовившись від більш фінансово вигідного двобою проти Вілляма Джоппі. Він навіть зробив вільний вхід для своїх фанів у Філадельфіі на арену, поступившись гонораром та амбіціями заради честі.
    А також був чемпіон Марко Антоніо Баррера, що заради того, щоб замкнути рот Насіму Хамеду, відмовився від титулу чемпіона світу за версією WBО у першій напівлегкій вазі. А коли Джонні Тапіа потребував допомоги, Марко Антоніо провів із ним двобій, поступившись гонораром. А коли керівництво IBF відібрало у Тапія пояс чемпіона, Баррера відмовився від поясу чемпіона за версією WBC. Ось вона солідарність гонорових бійців!
    ОСЬ ТАК ДІЮТЬ ЧЕМПІОНИ!
    Вони ніколи не висувають брехливих звинувачень!
    Вони не втікають від зустрічі із суперником у ринзі, ховаючись за спиною свого тренера та промоутера!
    Вони не просять про те, щоб відкласти захист титулу, а потім, вельми нахабно, кидають претендента.
    Ремінці, бачите як ви охарактеризували пояси Головкіна. РЕМІНЦІ. Курдемоль, підсвідомість, на емоціях, знову грає злі жарти.
    Тепер дивіться. Альварес залишає титули чемпіонів світу у першій середній вази та проводить бій у середній проти Хуліо Сесара Чавеса-молодшого, у якого на той часне було авторитету, а лише саме ім‘я батька. На Сінько де Майо «T-Mobile Arena» аарена була переповнена, трансляція була на USA HBO PPV та 118 країн світу. Альварес заробив за цей бій 5 000 000 доларів.
    Щановний bokser2, який бій Головкіна може наблизитись до подібного показчика? Жоден!!!!
    Бій Головкіна проти Мартиросяна – ось показник реальної популярності та реальної вартості Генадія. І тому, що напівпорожня арена була надана для бою Головкіна проти Мартіросяна, Генадій повинен дякувати Оскару де Ла Хойє та Тому Лоеффлеру. Дивно, що люди, які за словами Головкіна навмисно шкодять йому – отакої, вазяли та допомогли.
    Шановний, ви не розумієтесь на тому, що відбувається за лаштунками великого боксу, беручи за основу тільки те, що вам дозволяють побачити.
    Не може бути другого!!!! Бо не було першого.
    Да ти шо?! Ось такі «паварот» у справі! Дюдино, дай спокуй, я весь час кажу таким, як ви, що кленбутерол не допомагає спортсменом рівня Альвареса. Скоріше школить. Почитайте мої дописи і самі зрозумієте, що ляпнули дурніцю.
    Мені все рівно, який у вас зріст та вага, а також , що вам хтось казав. Це не стосується теми жодним чином.
    Кленбутерол розгортає легені, тому іноді він використовується у біатлоні та бігу на далекі дистанції. Для підсушки недолугими качками. Та тими особами, яким хтось чогось і десь порадив.
    І коли ви читаєте вікіпедію, робите дурість. Сходіть до лікаря, краще того, хто розуміється на тому, які перепрати як саме впливають на організм спортсмена.
    Я про це дуже багато писав.
    Цього навіть коментувати не буду.
    Всього найкращого. Бережіть нерви і не дійте на емоціях. Якщо ви займалися боксом, повинні були цьому навчитися. І кидайте паству Головкіна. Він шукає великого заробітку. Але він мусить розуміти – ти або співпрацюєш, або йдеш собі якнайдалі.
    І контрольний!
    Суперниками Альвареса були чемпіони світу:
    - Карлос Мануель Балдомір;
    - Ловмур Нду;
    - Керміт Цинтрон;
    - Шейн Мозлі;
    - Остін Троут;
    - Флойд Мейвезер;
    - Ерісланді Лара;
    - Мігель Котто;
    - Амір Хан;
    - Ліам Сміт;
    Суперниками Головкіна були чемпіони світу:
    - Касім Оума;
    - Девід Лемьє;
    - Кел Брук;
    - Деніель Джейкобс.
    Оппс… якось невдобна полючається
    Юрій Нестеренко
      Юрій Нестеренко, 08.06.2018 21:47
    +4
    Боксеру нумер 2. Уважно перечитайте все те, що ви написали. Пепер закрийте очі і спробуйте пригадати, що і як ви виклали у статті.
    Да-да, повна емоційна нісенітниця. Дочекайтеся, зараз прийму душ після пробіжки і все вам розкладу.
    bokser2
      bokser2, 08.06.2018 17:55
    +1
    Автор Юрий Нестеренко. Та достал ты уже головкина серить. Что он тебе сделал???
    Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Головкин перегорел, Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов.
    Второе, кленбутерол скорее вредит Альваресу. Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил.
    По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся.
    Сергей Нагиев
      Сергей Нагиев, 08.06.2018 15:32
    +3
    Хорошая аналитическая статья. Головкин сам виноват. Кто ему доктор?
    Юрій Нестеренко
      Юрій Нестеренко, 08.06.2018 21:47
    +4
    Боксеру нумер 2. Уважно перечитайте все те, що ви написали. Пепер закрийте очі і спробуйте пригадати, що і як ви виклали у статті.
    Да-да, повна емоційна нісенітниця. Дочекайтеся, зараз прийму душ після пробіжки і все вам розкладу.
    Сергей Нагиев
      Сергей Нагиев, 08.06.2018 15:32
    +3
    Хорошая аналитическая статья. Головкин сам виноват. Кто ему доктор?
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 09.06.2018 01:18
    +1
    Юрій Нестеренко, 09.06.2018 00:26
    bokser2, ви знаєте, що наша підсвідомість, що за Юнгом, що за Фрейдом, грає із нами злі жарти. Ось подивіться – моє ім‘я та прізвище ви написали згідно правил граматики, а ось прізвище Головкіна - із малої літери.
    Це напряму говорить, що ви, із моєю думкою, в цілому, погоджуєтесь, але молодий дух бунту, з огляду на ваш віковий максималізм, підсвідомо вимагає вас протирічити, тобто виказувати протест. Протес – емоції. Емоції – помилки.
    Я таким себе пам‘ятаю, коли у середині сімдесятих минулого століття, теж бунтував, виключно заради бунту. [/quote]
    Особисто мені?! Нічого! Фанам боксу?! Багато чого злого! Тобто, ви або не розумієте цього, або не маєте бажання поглиблено розібратися у існуючий проблемі, або є адептом церкви Головкіна. І перше, і друге не робить вас особистістю, що може адекватно оцінювати ситуацію. Третє, робить вас небезпечною особою.
    Не пам‘ятаю коли саме ми перейшли на «ти», але таке панібратство можу пояснити тим, що ви намагаєтесь зробити так, щоб я став обок вас рачки. Не можу цього зробити, то ж залишуся на ногах, а ви піднімайтесь самі, та своїм рівнем культури, до моїх висот.

    Бачите, ви вважаєте, що в основному я правий.
    Перепрошую, але я не писав такого. Що Головкін обісрався – писав. Зрозумів факт того, що краше вже не стане – так. Що сцить Альвареса – було таке.
    Але, що він перегорів – не пісав. То ж, не вводьте людей в оману. Не було такого.
    «Голвокин», номінально, абсолютний чемпіон. Такий самий, як чемпіон Свен Откке чи Даріуш Міхалчевські, а ще купа боксерів, що являли собою особу, що номінально володіє однім, двома чи трьома поясами чемпіонів світу.
    За звичай чемпіон, як людина гонорова, є еталоном і прикладом. Тобто виконує обов‘язки із захисту своїх титулів та не бляскає язиком, розтринькуючи безсенсовні звинувачення, що не підтверджені жодним фактом.
    Свого часу Бернард Хопкінс, виконуючи обов‘язки перед IBF, перебуваючи в статусі абсолютного чемпіона світу у середній вазі, мусив виконати свої обов‘язки перед Морадом Хаккаром в березні 2003 року, відмовившись від більш фінансово вигідного двобою проти Вілляма Джоппі. Він навіть зробив вільний вхід для своїх фанів у Філадельфіі на арену, поступившись гонораром та амбіціями заради честі.
    А також був чемпіон Марко Антоніо Баррера, що заради того, щоб замкнути рот Насіму Хамеду, відмовився від титулу чемпіона світу за версією WBО у першій напівлегкій вазі. А коли Джонні Тапіа потребував допомоги, Марко Антоніо провів із ним двобій, поступившись гонораром. А коли керівництво IBF відібрало у Тапія пояс чемпіона, Баррера відмовився від поясу чемпіона за версією WBC. Ось вона солідарність гонорових бійців!
    ОСЬ ТАК ДІЮТЬ ЧЕМПІОНИ!
    Вони ніколи не висувають брехливих звинувачень!
    Вони не втікають від зустрічі із суперником у ринзі, ховаючись за спиною свого тренера та промоутера!
    Вони не просять про те, щоб відкласти захист титулу, а потім, вельми нахабно, кидають претендента.
    Ремінці, бачите як ви охарактеризували пояси Головкіна. РЕМІНЦІ. Курдемоль, підсвідомість, на емоціях, знову грає злі жарти.
    Тепер дивіться. Альварес залишає титули чемпіонів світу у першій середній вази та проводить бій у середній проти Хуліо Сесара Чавеса-молодшого, у якого на той часне було авторитету, а лише саме ім‘я батька. На Сінько де Майо «T-Mobile Arena» аарена була переповнена, трансляція була на USA HBO PPV та 118 країн світу. Альварес заробив за цей бій 5 000 000 доларів.
    Щановний bokser2, який бій Головкіна може наблизитись до подібного показчика? Жоден!!!!
    Бій Головкіна проти Мартиросяна – ось показник реальної популярності та реальної вартості Генадія. І тому, що напівпорожня арена була надана для бою Головкіна проти Мартіросяна, Генадій повинен дякувати Оскару де Ла Хойє та Тому Лоеффлеру. Дивно, що люди, які за словами Головкіна навмисно шкодять йому – отакої, вазяли та допомогли.
    Шановний, ви не розумієтесь на тому, що відбувається за лаштунками великого боксу, беручи за основу тільки те, що вам дозволяють побачити.
    Не може бути другого!!!! Бо не було першого.
    Да ти шо?! Ось такі «паварот» у справі! Дюдино, дай спокуй, я весь час кажу таким, як ви, що кленбутерол не допомагає спортсменом рівня Альвареса. Скоріше школить. Почитайте мої дописи і самі зрозумієте, що ляпнули дурніцю.
    Мені все рівно, який у вас зріст та вага, а також , що вам хтось казав. Це не стосується теми жодним чином.
    Кленбутерол розгортає легені, тому іноді він використовується у біатлоні та бігу на далекі дистанції. Для підсушки недолугими качками. Та тими особами, яким хтось чогось і десь порадив.
    І коли ви читаєте вікіпедію, робите дурість. Сходіть до лікаря, краще того, хто розуміється на тому, які перепрати як саме впливають на організм спортсмена.
    Я про це дуже багато писав.
    Цього навіть коментувати не буду.
    Всього найкращого. Бережіть нерви і не дійте на емоціях. Якщо ви займалися боксом, повинні були цьому навчитися. І кидайте паству Головкіна. Він шукає великого заробітку. Але він мусить розуміти – ти або співпрацюєш, або йдеш собі якнайдалі.
    І контрольний!
    Суперниками Альвареса були чемпіони світу:
    - Карлос Мануель Балдомір;
    - Ловмур Нду;
    - Керміт Цинтрон;
    - Шейн Мозлі;
    - Остін Троут;
    - Флойд Мейвезер;
    - Ерісланді Лара;
    - Мігель Котто;
    - Амір Хан;
    - Ліам Сміт;
    Суперниками Головкіна були чемпіони світу:
    - Касім Оума;
    - Девід Лемьє;
    - Кел Брук;
    - Деніель Джейкобс.
    Оппс… якось невдобна полючається
    bokser2 Что он тебе сделал??? Особисто мені?! Нічого! Фанам боксу?! Багато чого злого! Тобто, ви або не розумієте цього, або не маєте бажання поглиблено розібратися у існуючий проблемі, або є адептом церкви Головкіна. І перше, і друге не робить вас особистістю, що може адекватно оцінювати ситуацію. Третє, робить вас небезпечною особою. bokser2 Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Не пам‘ятаю коли саме ми перейшли на «ти», але таке панібратство можу пояснити тим, що ви намагаєтесь зробити так, щоб я став обок вас рачки. Не можу цього зробити, то ж залишуся на ногах, а ви піднімайтесь самі, та своїм рівнем культури, до моїх висот. bokser2 … но и есть такой бред. Бачите, ви вважаєте, що в основному я правий. bokser2 …Головкин перегорел Перепрошую, але я не писав такого. Що Головкін обісрався – писав. Зрозумів факт того, що краше вже не стане – так. Що сцить Альвареса – було таке. Але, що він перегорів – не пісав. То ж, не вводьте людей в оману. Не було такого. bokser2 …Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? «Голвокин», номінально, абсолютний чемпіон. Такий самий, як чемпіон Свен Откке чи Даріуш Міхалчевські, а ще купа боксерів, що являли собою особу, що номінально володіє однім, двома чи трьома поясами чемпіонів світу.За звичай чемпіон, як людина гонорова, є еталоном і прикладом. Тобто виконує обов‘язки із захисту своїх титулів та не бляскає язиком, розтринькуючи безсенсовні звинувачення, що не підтверджені жодним фактом. Свого часу Бернард Хопкінс, виконуючи обов‘язки перед IBF, перебуваючи в статусі абсолютного чемпіона світу у середній вазі, мусив виконати свої обов‘язки перед Морадом Хаккаром в березні 2003 року, відмовившись від більш фінансово вигідного двобою проти Вілляма Джоппі. Він навіть зробив вільний вхід для своїх фанів у Філадельфіі на арену, поступившись гонораром та амбіціями заради честі.А також був чемпіон Марко Антоніо Баррера, що заради того, щоб замкнути рот Насіму Хамеду, відмовився від титулу чемпіона світу за версією WBО у першій напівлегкій вазі. А коли Джонні Тапіа потребував допомоги, Марко Антоніо провів із ним двобій, поступившись гонораром. А коли керівництво IBF відібрало у Тапія пояс чемпіона, Баррера відмовився від поясу чемпіона за версією WBC. Ось вона солідарність гонорових бійців!ОСЬ ТАК ДІЮТЬ ЧЕМПІОНИ!Вони ніколи не висувають брехливих звинувачень!Вони не втікають від зустрічі із суперником у ринзі, ховаючись за спиною свого тренера та промоутера!Вони не просять про те, щоб відкласти захист титулу, а потім, вельми нахабно, кидають претендента. bokser2 …Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов. Ремінці, бачите як ви охарактеризували пояси Головкіна. РЕМІНЦІ. Курдемоль, підсвідомість, на емоціях, знову грає злі жарти. Тепер дивіться. Альварес залишає титули чемпіонів світу у першій середній вази та проводить бій у середній проти Хуліо Сесара Чавеса-молодшого, у якого на той часне було авторитету, а лише саме ім‘я батька. На Сінько де Майо «T-Mobile Arena» аарена була переповнена, трансляція була на USA HBO PPV та 118 країн світу. Альварес заробив за цей бій 5 000 000 доларів.Щановний bokser2, який бій Головкіна може наблизитись до подібного показчика? Жоден!!!!Бій Головкіна проти Мартиросяна – ось показник реальної популярності та реальної вартості Генадія. І тому, що напівпорожня арена була надана для бою Головкіна проти Мартіросяна, Генадій повинен дякувати Оскару де Ла Хойє та Тому Лоеффлеру. Дивно, що люди, які за словами Головкіна навмисно шкодять йому – отакої, вазяли та допомогли.Шановний, ви не розумієтесь на тому, що відбувається за лаштунками великого боксу, беручи за основу тільки те, що вам дозволяють побачити. bokser2 … Второе, Не може бути другого!!!! Бо не було першого. bokser2 …кленбутерол скорее вредит Альваресу. Да ти шо?! Ось такі «паварот» у справі! Дюдино, дай спокуй, я весь час кажу таким, як ви, що кленбутерол не допомагає спортсменом рівня Альвареса. Скоріше школить. Почитайте мої дописи і самі зрозумієте, що ляпнули дурніцю. bokser2 …Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил. Мені все рівно, який у вас зріст та вага, а також , що вам хтось казав. Це не стосується теми жодним чином.Кленбутерол розгортає легені, тому іноді він використовується у біатлоні та бігу на далекі дистанції. Для підсушки недолугими качками. Та тими особами, яким хтось чогось і десь порадив.І коли ви читаєте вікіпедію, робите дурість. Сходіть до лікаря, краще того, хто розуміється на тому, які перепрати як саме впливають на організм спортсмена.Я про це дуже багато писав. bokser2 …По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся. Цього навіть коментувати не буду.Всього найкращого. Бережіть нерви і не дійте на емоціях. Якщо ви займалися боксом, повинні були цьому навчитися. І кидайте паству Головкіна. Він шукає великого заробітку. Але він мусить розуміти – ти або співпрацюєш, або йдеш собі якнайдалі.І контрольний! Суперниками Альвареса були чемпіони світу:- Карлос Мануель Балдомір;- Ловмур Нду;- Керміт Цинтрон;- Шейн Мозлі;- Остін Троут;- Флойд Мейвезер;- Ерісланді Лара;- Мігель Котто;- Амір Хан;- Ліам Сміт;Суперниками Головкіна були чемпіони світу:- Касім Оума;- Девід Лемьє;- Кел Брук;- Деніель Джейкобс.Оппс… якось невдобна полючається[/quote]
    Ну взагалі-то Гіл та Рубіо теж були чемпіонами світу, а Мюррей та Ішида були "тимчасовими" чемпіонами.Інша справа, що це не спростовує того, що загалом опозиція в Альвареса явно сильніша, але все ж таки 8(чи навіть 6)-це не 4.
    Головкін з Бруком заробив 3 мільйони. Ну хай не 5 та все ж.
    Головкін ніколи не боявся Альвареса. Перший раз їх бій скасували бо Альварес відмовився проводити обов'язковий захист проти ГГГ, нещодавно- бо Альварес попався на допінгу.
    Те як ви описали "чемпіона"- це не "зазвичай". Це яким має бути зразковий чемпіон. Таких все ж таки меншість. Більшість чемпіонів- звичайні спортсмени, що насамперед думають про свій гаманець і як зберегти титули якнайдовше.
    В іншому можна більш-менш погодитися.
    bokser2
      bokser2, 08.06.2018 17:55
    +1
    Автор Юрий Нестеренко. Та достал ты уже головкина серить. Что он тебе сделал???
    Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Головкин перегорел, Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов.
    Второе, кленбутерол скорее вредит Альваресу. Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил.
    По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся.
    Ajvar
      Ajvar, 09.06.2018 16:54
    0
    Авторы тематики бокса на спортюа "неподражаемы". Канело забанили на пол года. "приостановление лицензии" - это временный инструмент перед окончанием слушаний.
    А итог слушаний - это уже по факту дисквалификация (на пол года или год), хоть и называется suspension.
    "И дисквалификации Альвареса тоже не было. Дисквалификация предусматривает наложение штрафных санкций, а этого и близко не случилось. Все, что произошло с лицензией Альвареса - она была приостановлена по медицинским причинам, и он ее легко вернет."
    Andriy Tarasenko
    Andriy Tarasenko, 09.06.2018 11:32
    0
    bokser2, 08.06.2018 17:55
    Автор Юрий Нестеренко. Та достал ты уже головкина серить. Что он тебе сделал???
    Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Головкин перегорел, Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов.
    Второе, кленбутерол скорее вредит Альваресу. Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил.
    По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся.
    Альварес и без этих ремешков собирает по 20-30 лямов за бой. Если захочет денежный бой, то Головкин ему особо не нужен.
    Юрій Нестеренко
      Юрій Нестеренко, 09.06.2018 00:26
    0
    bokser2, 08.06.2018 17:55
    Автор Юрий Нестеренко. Та достал ты уже головкина серить. Что он тебе сделал???
    Умные вещи пишешь конечно, но и есть такой бред. Головкин перегорел, Голвокин абсолютный чемпион, так какого он должен делить гонорар с претендентом не в свою пользу??? Альваресу нужны эти ремешки не меньше, ведь его популярность может в один прекрасный момент начинать гаснуть, если боксировать без поясов.
    Второе, кленбутерол скорее вредит Альваресу. Это как это препарат который вижигает жир, делая сухую качесственную мышцу может вредить?? Что за бред, у Альвареса как раз атлетика такого чуть химаря, я сам клен употреблял. класнная вещь я был 83 кг при своих 190 роста, но если у кого спрашивал как они думают сколько я вешу, меньше 90-92 никто не говорил.
    По поводу Деревянченка, реально вышло неплохо, я думаю с Головкиным была бы высока реальность проиграша, всё таки у деревянченко 12 боёв только, опыта мало. А так сейчас возьмёт пояс, защитит 2-3 раза против топов, тогда и можно с триплдж обьединятся.
    bokser2, ви знаєте, що наша підсвідомість, що за Юнгом, що за Фрейдом, грає із нами злі жарти. Ось подивіться – моє ім‘я та прізвище ви написали згідно правил граматики, а ось прізвище Головкіна - із малої літери.
    Це напряму говорить, що ви, із моєю думкою, в цілому, погоджуєтесь, але молодий дух бунту, з огляду на ваш віковий максималізм, підсвідомо вимагає вас протирічити, тобто виказувати протест. Протес – емоції. Емоції – помилки.
    Я таким себе пам‘ятаю, коли у середині сімдесятих минулого століття, теж бунтував, виключно заради бунту. [/quote]
    Особисто мені?! Нічого! Фанам боксу?! Багато чого злого! Тобто, ви або не розумієте цього, або не маєте бажання поглиблено розібратися у існуючий проблемі, або є адептом церкви Головкіна. І перше, і друге не робить вас особистістю, що може адекватно оцінювати ситуацію. Третє, робить вас небезпечною особою.
    Не пам‘ятаю коли саме ми перейшли на «ти», але таке панібратство можу пояснити тим, що ви намагаєтесь зробити так, щоб я став обок вас рачки. Не можу цього зробити, то ж залишуся на ногах, а ви піднімайтесь самі, та своїм рівнем культури, до моїх висот.

    Бачите, ви вважаєте, що в основному я правий.
    Перепрошую, але я не писав такого. Що Головкін обісрався – писав. Зрозумів факт того, що краше вже не стане – так. Що сцить Альвареса – було таке.
    Але, що він перегорів – не пісав. То ж, не вводьте людей в оману. Не було такого.
    «Голвокин», номінально, абсолютний чемпіон. Такий самий, як чемпіон Свен Откке чи Даріуш Міхалчевські, а ще купа боксерів, що являли собою особу, що номінально володіє однім, двома чи трьома поясами чемпіонів світу.
    За звичай чемпіон, як людина гонорова, є еталоном і прикладом. Тобто виконує обов‘язки із захисту своїх титулів та не бляскає язиком, розтринькуючи безсенсовні звинувачення, що не підтверджені жодним фактом.
    Свого часу Бернард Хопкінс, виконуючи обов‘язки перед IBF, перебуваючи в статусі абсолютного чемпіона світу у середній вазі, мусив виконати свої обов‘язки перед Морадом Хаккаром в березні 2003 року, відмовившись від більш фінансово вигідного двобою проти Вілляма Джоппі. Він навіть зробив вільний вхід для своїх фанів у Філадельфіі на арену, поступившись гонораром та амбіціями заради честі.
    А також був чемпіон Марко Антоніо Баррера, що заради того, щоб замкнути рот Насіму Хамеду, відмовився від титулу чемпіона світу за версією WBО у першій напівлегкій вазі. А коли Джонні Тапіа потребував допомоги, Марко Антоніо провів із ним двобій, поступившись гонораром. А коли керівництво IBF відібрало у Тапія пояс чемпіона, Баррера відмовився від поясу чемпіона за версією WBC. Ось вона солідарність гонорових бійців!
    ОСЬ ТАК ДІЮТЬ ЧЕМПІОНИ!
    Вони ніколи не висувають брехливих звинувачень!
    Вони не втікають від зустрічі із суперником у ринзі, ховаючись за спиною свого тренера та промоутера!
    Вони не просять про те, щоб відкласти захист титулу, а потім, вельми нахабно, кидають претендента.
    Ремінці, бачите як ви охарактеризували пояси Головкіна. РЕМІНЦІ. Курдемоль, підсвідомість, на емоціях, знову грає злі жарти.
    Тепер дивіться. Альварес залишає титули чемпіонів світу у першій середній вази та проводить бій у середній проти Хуліо Сесара Чавеса-молодшого, у якого на той часне було авторитету, а лише саме ім‘я батька. На Сінько де Майо «T-Mobile Arena» аарена була переповнена, трансляція була на USA HBO PPV та 118 країн світу. Альварес заробив за цей бій 5 000 000 доларів.
    Щановний bokser2, який бій Головкіна може наблизитись до подібного показчика? Жоден!!!!
    Бій Головкіна проти Мартиросяна – ось показник реальної популярності та реальної вартості Генадія. І тому, що напівпорожня арена була надана для бою Головкіна проти Мартіросяна, Генадій повинен дякувати Оскару де Ла Хойє та Тому Лоеффлеру. Дивно, що люди, які за словами Головкіна навмисно шкодять йому – отакої, вазяли та допомогли.
    Шановний, ви не розумієтесь на тому, що відбувається за лаштунками великого боксу, беручи за основу тільки те, що вам дозволяють побачити.
    Не може бути другого!!!! Бо не було першого.
    Да ти шо?! Ось такі «паварот» у справі! Дюдино, дай спокуй, я весь час кажу таким, як ви, що кленбутерол не допомагає спортсменом рівня Альвареса. Скоріше школить. Почитайте мої дописи і самі зрозумієте, що ляпнули дурніцю.
    Мені все рівно, який у вас зріст та вага, а також , що вам хтось казав. Це не стосується теми жодним чином.
    Кленбутерол розгортає легені, тому іноді він використовується у біатлоні та бігу на далекі дистанції. Для підсушки недолугими качками. Та тими особами, яким хтось чогось і десь порадив.
    І коли ви читаєте вікіпедію, робите дурість. Сходіть до лікаря, краще того, хто розуміється на тому, які перепрати як саме впливають на організм спортсмена.
    Я про це дуже багато писав.
    Цього навіть коментувати не буду.
    Всього найкращого. Бережіть нерви і не дійте на емоціях. Якщо ви займалися боксом, повинні були цьому навчитися. І кидайте паству Головкіна. Він шукає великого заробітку. Але він мусить розуміти – ти або співпрацюєш, або йдеш собі якнайдалі.
    І контрольний!
    Суперниками Альвареса були чемпіони світу:
    - Карлос Мануель Балдомір;
    - Ловмур Нду;
    - Керміт Цинтрон;
    - Шейн Мозлі;
    - Остін Троут;
    - Флойд Мейвезер;
    - Ерісланді Лара;
    - Мігель Котто;
    - Амір Хан;
    - Ліам Сміт;
    Суперниками Головкіна були чемпіони світу:
    - Касім Оума;
    - Девід Лемьє;
    - Кел Брук;
    - Деніель Джейкобс.
    Оппс… якось невдобна полючається
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности