СТОЛЯРЧУК: «Назначить россиянина тренером сборной Украины – аморально»

Известный спортивный телекомментатор – о действиях биатлонной федерации

Sport.ua. Андрей Столярчук
© Sport.ua. Андрей Столярчук
Известный спортивный телекомментатор Андрей Столярчук прокомментировал назначение главным тренером женской сборной Украины россиянина Андрея Прокунина.
 
- Прекращение сотрудничества с Урошем Велепцем и назначение, откровенно говоря, не очень опытного Андрея Прокунина – правильный ход от Федерации? И не кажется ли вам, что он был сделан от некой безысходности в плане выбора нового старшего тренера для женской сборной?
- Назначение Андрея Прокунина для меня сводится к тому, что на пятый год российско-украинской войны ставить старшим тренером сборной Украины российского специалиста – просто аморально. Я даже не хочу как-то анализировать его спортивное прошлое и то, чего он достиг, будучи тренером команды Южной Кореи. Знаете, большое количество болельщиков мне писали, что теперь даже не будут смотреть биатлон, потому что расценивают данное назначение, как плевок в сторону Украины и украинских болельщиков. И, в какой-то мере, я солидарен с их точкой зрения, ведь у меня были схожие чувства, когда я узнал, что с Прокуниным ведутся переговоры и его планируют назначить на пост старшего тренера женской сборной.
 
- Брынзак – красавчик?
- Честно говоря, у меня к Владимиру Михайловичу неоднозначное отношение. Безусловно, отдам должное президенту федерации биатлона Украины, за то что он никогда не лез в мою работу и не говорил, как мне комментировать. В свою очередь, и я никогда не влезал в дела руководства федерации или тренерского штаба. Если говорить о вкладе Брынзака в отечественный биатлон – то он бесценен. Если бы не он, то мы бы не имели того биатлона, который у нас есть сейчас. Многие воспринимают подобные мои слова, как некую заангажированность, но я всегда стараюсь быть объективным в этом вопросе. Да, я считаю, что были просчеты Брынзака. И он сам о них знает, именно они привели к неудачному выступлению нашей команды на Олимпиаде. К тому же, я совсем несогласен с его решением назначить Прокунина. Но я придерживаюсь того принципа, что невосприятие точки зрения твоего собеседника – вопрос мировоззрения, а вот уважение к собеседнику – это вопрос твоего воспитания. Я всегда могу высказать свою точку зрения, но считать себя истиной последней инстанции и говорить, что кто-то неправ я не могу.

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Xsport

(8 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    vinnetou
      vinnetou, 30.05.2018 15:58
    +3
    Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!!
    Dmitriy Savelyev
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 19:40
    -4
    Комментарий свернут. Показать
    Западенці як завжди в свому репертуарі.
    iravvik1983
      iravvik1983, 30.05.2018 19:51
    -3
    типичный олень !!а может этот тренер любит Украину всей душой но это ведь аморально!!!
    yasher
    online
      yasher, 30.05.2018 20:10
    +8
    iravvik1983, 30.05.2018 19:51
    типичный олень !!а может этот тренер любит Украину всей душой но это ведь аморально!!!
    Тогда пусть на камеру скажет чей Крым.
    Губернатор Боронео
      Губернатор Боронео, 30.05.2018 20:22
    +3
    Неужели надо 40 лет водить ослов по пустыне, шо б вместо ваты мозги появились?
    Dmitriy Savelyev
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:24
    -7
    Комментарий свернут. Показать
    vinnetou, 30.05.2018 15:58
    Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!!
    Не знав що вершина мудрості і патріотизму, це лягти повністю під амеро-єврейську світову верхушку, і ворогувати з своїм сусідом і близьким народом. Доречі, українська земля вже амер-єврейс. компаніям, особливо компанії Монсато, яка відома в світі великими скандалами, через свої шкідливі хімікати які нищать грунт, і їх ГМО-продукти (з залишками цих хімікатів), але таким як "пісатєль" зверху, в всьому винен Путін і "моцкалі", бо їм так телебачення і ЗМІ сказали. Хотя чого тут дивуватися, в нас народ настільки зазомбований, що при курсу 8 гривень за долар - робив переворот, а зараз при курсі 25 за долар - всі довольні і з гордістю надіваютть вишиванки (слідуючи мейнстріму, так сказати стадний інстинкт, шо толпа то і я).
    P.s. Столярчук, якщо в нас війна і ти такий обурений, то може автомат в руки і гов воювати, чи ти просто займаєшся заказною проплаченою пропагандою ? Не дурно говорять що працівники ЗМІ, це представники "найдавнішої професії".
    Dmitriy Savelyev
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:27
    -4
    Комментарий свернут. Показать
    *вже передана (земля)
    ChMP
      ChMP, 30.05.2018 20:36
    -1
    yasher, 30.05.2018 20:10
    iravvik1983, 30.05.2018 19:51 типичный олень !!а может этот тренер любит Украину всей душой но это ведь аморально!!! Тогда пусть на камеру скажет чей Крым.
    пидийды тоди з тэлэфоном та запытай зи усёго рёву:Чый Крым,падлюко!!!
    ChMP
      ChMP, 30.05.2018 20:38
    -1
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:24
    vinnetou, 30.05.2018 15:58 Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!! Не знав що вершина мудрості і патріотизму, це лягти повністю під амеро-єврейську світову верхушку, і ворогувати з своїм сусідом і близьким народом. Доречі, українська земля вже амер-єврейс. компаніям, особливо компанії Монсато, яка відома в світі великими скандалами, через свої шкідливі хімікати які нищать грунт, і їх ГМО-продукти (з залишками цих хімікатів), але таким як "пісатєль" зверху, в всьому винен Путін і "моцкалі", бо їм так телебачення і ЗМІ сказали. Хотя чого тут дивуватися, в нас народ настільки зазомбований, що при курсу 8 гривень за долар - робив переворот, а зараз при курсі 25 за долар - всі довольні і з гордістю надіваютть вишиванки (слідуючи мейнстріму, так сказати стадний інстинкт, шо толпа то і я).P.s. Столярчук, якщо в нас війна і ти такий обурений, то може автомат в руки і гов воювати, чи ти просто займаєшся заказною проплаченою пропагандою ? Не дурно говорять що працівники ЗМІ, це представники "найдавнішої професії".
    да ты агэнт КРэмля,падлюко,ловить ёго!!!
    ChMP
      ChMP, 30.05.2018 20:38
    -2
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:24
    vinnetou, 30.05.2018 15:58 Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!! Не знав що вершина мудрості і патріотизму, це лягти повністю під амеро-єврейську світову верхушку, і ворогувати з своїм сусідом і близьким народом. Доречі, українська земля вже амер-єврейс. компаніям, особливо компанії Монсато, яка відома в світі великими скандалами, через свої шкідливі хімікати які нищать грунт, і їх ГМО-продукти (з залишками цих хімікатів), але таким як "пісатєль" зверху, в всьому винен Путін і "моцкалі", бо їм так телебачення і ЗМІ сказали. Хотя чого тут дивуватися, в нас народ настільки зазомбований, що при курсу 8 гривень за долар - робив переворот, а зараз при курсі 25 за долар - всі довольні і з гордістю надіваютть вишиванки (слідуючи мейнстріму, так сказати стадний інстинкт, шо толпа то і я).P.s. Столярчук, якщо в нас війна і ти такий обурений, то може автомат в руки і гов воювати, чи ти просто займаєшся заказною проплаченою пропагандою ? Не дурно говорять що працівники ЗМІ, це представники "найдавнішої професії".
    да ты агэнт КРэмля,падлюко,ловить ёго!!!
    ChMP
      ChMP, 30.05.2018 20:38
    -1
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:24
    vinnetou, 30.05.2018 15:58 Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!! Не знав що вершина мудрості і патріотизму, це лягти повністю під амеро-єврейську світову верхушку, і ворогувати з своїм сусідом і близьким народом. Доречі, українська земля вже амер-єврейс. компаніям, особливо компанії Монсато, яка відома в світі великими скандалами, через свої шкідливі хімікати які нищать грунт, і їх ГМО-продукти (з залишками цих хімікатів), але таким як "пісатєль" зверху, в всьому винен Путін і "моцкалі", бо їм так телебачення і ЗМІ сказали. Хотя чого тут дивуватися, в нас народ настільки зазомбований, що при курсу 8 гривень за долар - робив переворот, а зараз при курсі 25 за долар - всі довольні і з гордістю надіваютть вишиванки (слідуючи мейнстріму, так сказати стадний інстинкт, шо толпа то і я).P.s. Столярчук, якщо в нас війна і ти такий обурений, то може автомат в руки і гов воювати, чи ти просто займаєшся заказною проплаченою пропагандою ? Не дурно говорять що працівники ЗМІ, це представники "найдавнішої професії".
    да ты агэнт КРэмля,падлюко,ловить ёго!!!
    антиМордва
      антиМордва, 30.05.2018 21:26
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    Це 1-й дзвіночок про те, що Столярчук скоріше за все більше коментувати біатлон на УТ-1 не буде, а отже і дивитись там буде нічого. Німецькі канали з показом допоможуть, до того ж там точно не покажуть наших ватних "мижеспарсмєнкіміра" Це ж треба було Бринзаку від старечого маразму запросити мокшу-ноунейма-допінгіста
    Ruslan0927
      Ruslan0927, 30.05.2018 21:34
    +3
    Віднедавна помічаю, що люди (чи боти) без прапорця з відвертою антиукраїнською позицією настільки безпомилково пишуть українською, що аж дивуюся
    yaarik
      yaarik, 30.05.2018 21:47
    +2
    Вообще-то - мораль - это такая непостоянная и переменчивая штука! То что еще совсем недавно считалось в мире аморальным, сегодня - благопристойная норма, и даже - образец для подражания, а в чем-то - и обязательное условие. Вот такая она - эта самая "мораль"
    Ruslan Firman
      Ruslan Firman, 30.05.2018 22:03
    +6
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:24
    vinnetou, 30.05.2018 15:58 Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!! Не знав що вершина мудрості і патріотизму, це лягти повністю під амеро-єврейську світову верхушку, і ворогувати з своїм сусідом і близьким народом. Доречі, українська земля вже амер-єврейс. компаніям, особливо компанії Монсато, яка відома в світі великими скандалами, через свої шкідливі хімікати які нищать грунт, і їх ГМО-продукти (з залишками цих хімікатів), але таким як "пісатєль" зверху, в всьому винен Путін і "моцкалі", бо їм так телебачення і ЗМІ сказали. Хотя чого тут дивуватися, в нас народ настільки зазомбований, що при курсу 8 гривень за долар - робив переворот, а зараз при курсі 25 за долар - всі довольні і з гордістю надіваютть вишиванки (слідуючи мейнстріму, так сказати стадний інстинкт, шо толпа то і я).P.s. Столярчук, якщо в нас війна і ти такий обурений, то може автомат в руки і гов воювати, чи ти просто займаєшся заказною проплаченою пропагандою ? Не дурно говорять що працівники ЗМІ, це представники "найдавнішої професії".
    Що ти несеш? Та я на одному місці вертів твого сусіда! Ти мудрегелик візьми той автомат і посиди в таких місцях де твій брат кровний по братськи кидає з своєї території біля Гуково, по-сусідськи. Я впевнений що ти б поміняв свою думку. Амеро-єврейска? Бл...! Та хоч камеруно-монгольська! Тільки не ка цап ська! Що за маразм ти несеш про хімікати? 65% хімікатів в нас валить з раші, і коли підписали санкції від України, та тормознули їх то гниди заворушились. 32% українських, остається 3%. І мені наср ати звідки звідки ці три! Я просто почитав і зробив висновок який ти обізнаний. Але твою куйню почитають і подумають що так і є. Тому і відписую.
    ЗАГУГЛИ ДЛЯ СЕБЕ: Окружний Адміністративний суд Києва розгляне позов українських сільгоспвиробників до уряду України щодо заборони імпорту окремих мінеральних добрив у рамках антиросійських санкцій.
    І до цього списку так званих українських сільгоспвиробників відносяться фірмочки Фірташа та БПП.
    Ruslan Firman
      Ruslan Firman, 30.05.2018 22:18
    +6
    Dmitriy Savelyev І так все! Мобільна мережа повністю під Росією. Власники Київстара та МТС з Росії. Куда не плюнь - всюда ка цапня залізла. Наведи приклад де амеро-жи до-масоно-куйоновський слід ти побачив? І тепер брати російського тренера в збірну? після того як відмовились їхати в парашу? Там такі самі му даки в федерації сидять! І одне мене гріє що Бог на світі є і те що вони здирають зараз при владі, з ближнього свого, з народу приймаючи такі рішення - наступні відкатають назад і вернуть з процентами.
    Dmitriy Savelyev
    Dmitriy Savelyev, 31.05.2018 07:58
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    Ruslan Firman, 30.05.2018 22:03
    Dmitriy Savelyev, 30.05.2018 20:24 vinnetou, 30.05.2018 15:58 Ну так, це ж вершина мудрості і патріотизму... На змагання в Росію їхати не будемо - бо вороги, але нехай ці ж москалі "помучаються" , бігаючи за нас і тренуючи нас!!! Ось їм. А ми такі!!! Не знав що вершина мудрості і патріотизму, це лягти повністю під амеро-єврейську світову верхушку, і ворогувати з своїм сусідом і близьким народом. Доречі, українська земля вже амер-єврейс. компаніям, особливо компанії Монсато, яка відома в світі великими скандалами, через свої шкідливі хімікати які нищать грунт, і їх ГМО-продукти (з залишками цих хімікатів), але таким як "пісатєль" зверху, в всьому винен Путін і "моцкалі", бо їм так телебачення і ЗМІ сказали. Хотя чого тут дивуватися, в нас народ настільки зазомбований, що при курсу 8 гривень за долар - робив переворот, а зараз при курсі 25 за долар - всі довольні і з гордістю надіваютть вишиванки (слідуючи мейнстріму, так сказати стадний інстинкт, шо толпа то і я).P.s. Столярчук, якщо в нас війна і ти такий обурений, то може автомат в руки і гов воювати, чи ти просто займаєшся заказною проплаченою пропагандою ? Не дурно говорять що працівники ЗМІ, це представники "найдавнішої професії". Що ти несеш? Та я на одному місці вертів твого сусіда! Ти мудрегелик візьми той автомат і посиди в таких місцях де твій брат кровний по братськи кидає з своєї території біля Гуково, по-сусідськи. Я впевнений що ти б поміняв свою думку. Амеро-єврейска? Бл...! Та хоч камеруно-монгольська! Тільки не ка цап ська! Що за маразм ти несеш про хімікати? 65% хімікатів в нас валить з раші, і коли підписали санкції від України, та тормознули їх то гниди заворушились. 32% українських, остається 3%. І мені наср ати звідки звідки ці три! Я просто почитав і зробив висновок який ти обізнаний. Але твою куйню почитають і подумають що так і є. Тому і відписую. ЗАГУГЛИ ДЛЯ СЕБЕ: Окружний Адміністративний суд Києва розгляне позов українських сільгоспвиробників до уряду України щодо заборони імпорту окремих мінеральних добрив у рамках антиросійських санкцій.І до цього списку так званих українських сільгоспвиробників відносяться фірмочки Фірташа та БПП.
    Я тобі кажу не про прості хімікати, а про дуже шкідливі хімікати компанії Monsanto, яка використовує їх на своїх плантаціях, і про їх ГМО продукти, хімікати які портять землю, роблячи її потім не придатною для вирощування чого не будь, перетворюючи поля в пустирники, і через які в людей виникають різні хвороби, і родяться діти з аномаліями, загугли про їх хімікат Раундап (цей хімікат залишається в продуктах, він вбиває всьо, тілльки ГМО продукти можуть видержати його), і взагалі ти такий "РОЗУМНИК" що навіть не знаєш що "мінеральних добрива" і "хімікати пестициди", це зовсім різні речі !!!, так що гуглити як раз тобі потрібно. Ти питаєш де амеро-єврейський слід ? Українські родючі поля чорнозему вже передані амеро-єврейським компаніям агро-гігантам (Монсанто та інші). Тобі нагадати хто добуває собі сланцевий газ в Україні (з всіма шкідливими наслідками на екологію) ??? Нагадати як ми тепер закуповуєм американське атомне паливо ?, через яке на наших АЕС відбуваються поломки, так як воно не підходить до радянських реакторів. Нагадати як ми закуповували газ для закачки в газосховища (для підтримки транзиту російського газу в ЄС) за гроші з предоплати Росією за транзит, а потім розірвали цю схему-договір, і тепер щоб закачати цей потрібний для транзиту газ, позичаєм гроші в амеро-єврейської фін.установи, тільки щоб дати заокеанським спекулянтам заробити на процентах, на нас. Ти забув скільки іноземців було в уряді після Майдану ? (в міністерствах економіки, транспорту, внутрінніх справ, здоров'я і.т.д). Чи може по твоєму за Майданом Росія стояла ? Нагадати в кого після Майдану ми позичили грошей, і тепер віддаємо з процентами, а вони нам командують які закони приймати, які тарифи піднімати і.т.д. Може показати тобі відео, де генерал США, нагороджує покалічених солдатів АТО, медалькою "Сухопутних військ США в Європі" ? І вирубаний в Карпатах ліс, теж доречі не до Росії вивозять.
    Нагадати кому Порох передав свій бізнес "Рошен", компанії Rothschild Trust, а тепер загугль хто такі Ротшильди (амер-євр.). А ще нагадаю що Порошенко нагородив орденом "Свободи", відомого затівника всіх світових революцій-переворотів Джорджа Сороса (амер-євр), того самого якого прем'єр Угорщини відкрито звинуватив в втручання в справи країни, і проти якого випустили білборди з написом "Сорос, геть руки від Угорщини !!!". Путін і Росія взагалі ніхто і ніщо в порівнянні з цими амеро-єврейськими кланами, вони вже віками мутять всьо в світі. Так що давай розкажи мені ще який я не обізнаний.
    А нарахунок твоїх слів про "посиди в таких місцях", тобто окопах Донбасу, то ти краще розкажи якого милого взагалі туда було когось посилати воювати, якщо там люди самі хочуть дружити і бути з Росією, а не з ЄС, Америкою і НАТО.
    Dmitriy Savelyev
    Dmitriy Savelyev, 31.05.2018 08:20
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Ruslan0927, 30.05.2018 21:34
    Віднедавна помічаю, що люди (чи боти) без прапорця з відвертою антиукраїнською позицією настільки безпомилково пишуть українською, що аж дивуюся
    Ні, ти помиляєшся, там були дві помилки : толпа/натовп, і стадний/зграйний. Але в мене не антиукраїнська позиція, а навпаки патріотична, не безглуздо нац. ура-патріотична, а нормально патріотична, суть якої - щоб людям добре жилося, я сто раз більше патріот чим всякі амеро-єврейські підстилки, які роблять і просовують свої погані справи (справи своїх амеро-єврейськи начальників), прикриваючись своїм псевдопатріотизмом.
    tolmak08
      tolmak08, 31.05.2018 21:34
    +1
    Столярчук-дебил. Слушать его комментарии противно.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.