Ярослав РАКИЦКИЙ: «Хочу поздравить всех с великим праздником»

Защитник «горняков» подвел итоги поединка с киевским «Динамо» в финале Кубка Украины (2:0)

ФК Шахтер Донецк. Ярослав Ракицкий
© ФК Шахтер Донецк. Ярослав Ракицкий

Защитник донецкого «Шахтера» Ярослав Ракицкий прокомментировал победу над «Динамо» (2:0) в финале Кубка Украины по футболу.

«Первый тайм был нервозным, команды привыкали друг к другу, боялись пропустить мяч. В таких играх все может решить один момент. Во втором тайме у нас уже получалось лучше: забили очень быстрый гол, соперник начал раскрываться, а мы отличились еще раз и довели матч до нашей победы. Что касается моего удара со штрафного, то главная задача была – попасть в ворота. Мне показалось, что рикошета не было, мяч пролетел мимо стенки и влетел в сетку. Но это и не принципиально, как был забит гол, важна победа. Самое главное, чтобы наши болельщики в Донецке и по всей Украине были рады и гордились нами. Я хочу поздравить всех с великим праздником – Днем Победы. У меня прабабушка – ветеран. Посвящаю нашу победу и ей тоже. Отмечу также отличную атмосферу на стадионе – в Днепре всегда хорошо болеют. Теперь наша цель – выиграть матч 13 числа», — отметил Ракицкий.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ФК Шахтер

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    morgot29
      morgot29, 11.05.2018 10:58
    0
    Footballboy, 11.05.2018 00:20
    У меня прабабушка – ветеран. Посвящаю нашу победу и ей тоже.
    ----------------------------------------------Прабабушка давно умерла поди, а это е@анутое ей победу посвящает.
    Если бы у тебя, допустим, отец умер при событиях на Майдане значит ли это что твой условный трехлетний сын не должен посвящать в дальнейшем его памяти свои успехи?Абсолютно тупой хейт только абы нагадить в очередной раз на Шахтер. Такие как ты если Шахтер пожертвует 100 миллионов на киевские больницы и 50 миллионов на дороги будут орать что это подкуп чтобы Киев голосовал за пророссийских политиков.
    Footballboy
      Footballboy, 11.05.2018 00:41
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Когда будут поздравления с победой над Наполеоном?
    Footballboy
      Footballboy, 11.05.2018 00:20
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    У меня прабабушка – ветеран. Посвящаю нашу победу и ей тоже.
    ----------------------------------------------

    Прабабушка давно умерла поди, а это е@анутое ей победу посвящает.
    Билявский Саша
      Билявский Саша, 10.05.2018 23:37
    -2
    Ярик красава! . Вчера и гол хлопнул и передачи через всё поле в ноги ложил!!!! С победой. ..Шахтёр чемпион!
    Оксана Малюк
      Оксана Малюк, 10.05.2018 21:21
    -1
    ukrop59, 10.05.2018 21:18
    Ракицкий, это даунбассовски вата. Этого гавнюка надо мордой об асфальт пару раз иили под зад ногой и в нашу к братьям колорадам
    Опять, болезный, укольчик пропустил?! Тише, тише, доктор сейчас поможет))
    ukrop59
      ukrop59, 10.05.2018 21:18
    -3
    Ракицкий, это даунбассовски вата. Этого гавнюка надо мордой об асфальт пару раз иили под зад ногой и в нашу к братьям колорадам
    an52
      an52, 10.05.2018 20:55
    +5
    Oleg Savchuk, 10.05.2018 20:13
    Ватніки перетворили це свято на клоунаду й лайно ,це вже не свято а ганьба,парад окупантів
    Повністю підтримую! Останніми роками це свято перетворилось на марші навіжених та шутів горохових - така собі суміш карнавала та мітінгу партії регіонів. Особливо смішно, коли про "подвіг дєда" починають кричати молоді люди, у яких діди народилися вже після війни. Давайте вже будемо чесними - більшості потрібно казати не про дєда, а про прадєда, як це чесно сказав Ракицький. А чи багато у нас людей можуть назвати, як його прадіда звали по-батькові? Де він народився, ким працював? Отака вона "вічна пам'ять"
    Oleg Savchuk
      Oleg Savchuk, 10.05.2018 20:13
    +2
    Ватніки перетворили це свято на клоунаду й лайно ,це вже не свято а ганьба,парад окупантів
    grifon
      grifon, 10.05.2018 19:53
    -2
    чувак, яке це свято?? що святкувати? що твоїх родичів вбили? чи що вони стали інвалідами?
    alex_kor
      alex_kor, 10.05.2018 19:50
    -3
    resident_ua, 10.05.2018 19:34
    Поки в Україні будуть святкувати Пабєду доти срач в країні буде. Бо тільки совкова пропаганда змогла перевернути найбільшу трагедію в історії людства в Пабєду.
    Пока будут такие д*уны думать так, то со страной ничего хорошего и не случится.
    resident_ua
      resident_ua, 10.05.2018 19:34
    +3
    Поки в Україні будуть святкувати Пабєду доти срач в країні буде. Бо тільки совкова пропаганда змогла перевернути найбільшу трагедію в історії людства в Пабєду.
    антиМордва
      антиМордва, 10.05.2018 19:18
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    Александр Осипов, 10.05.2018 19:03
    Александр Осипов, 10.05.2018 19:02 K_Sarioglo@i.ua, 10.05.2018 18:19 антиМордва, 10.05.2018 17:57 У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ? Дуже мало хто в Україні скаже, що СРСР був ідеальною державою. Більш того їх боротьба з нацистами була війною двох тоталітарних режимів. Але в тому, що людиноненависницький і расово-дискримінаційний режим нацистської Німеччини впав значна заслуга СРСР. І це одна з небагатьох дійсно заслуг СРСР, хто б там що не казав. Інша справа, що шкода, що саме СРСР проіснувало ще майже півстоліття. Одно слово - ДЕБИЛОИД !!!
    Мокша, тебе хтось про щось питав, що ти заходиш на чужий сайт і одним словом представляєшся ? Займи своє місце на Параші і не показуй себе більш дебільним, чим ти є
    Александр Осипов
      Александр Осипов, 10.05.2018 19:05
    0
    p2012u, 10.05.2018 18:56
    Победа Колымы над Бухенвальдом, урааааааа.
    Лечись, болезный !
    Александр Осипов
      Александр Осипов, 10.05.2018 19:03
    +1
    Александр Осипов, 10.05.2018 19:02
    K_Sarioglo@i.ua, 10.05.2018 18:19 антиМордва, 10.05.2018 17:57 У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ? Дуже мало хто в Україні скаже, що СРСР був ідеальною державою. Більш того їх боротьба з нацистами була війною двох тоталітарних режимів. Але в тому, що людиноненависницький і расово-дискримінаційний режим нацистської Німеччини впав значна заслуга СРСР. І це одна з небагатьох дійсно заслуг СРСР, хто б там що не казав. Інша справа, що шкода, що саме СРСР проіснувало ще майже півстоліття.
    Одно слово - ДЕБИЛОИД !!!
    Александр Осипов
      Александр Осипов, 10.05.2018 19:02
    -2
    K_Sarioglo@i.ua, 10.05.2018 18:19
    антиМордва, 10.05.2018 17:57 У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ? Дуже мало хто в Україні скаже, що СРСР був ідеальною державою. Більш того їх боротьба з нацистами була війною двох тоталітарних режимів. Але в тому, що людиноненависницький і расово-дискримінаційний режим нацистської Німеччини впав значна заслуга СРСР. І це одна з небагатьох дійсно заслуг СРСР, хто б там що не казав. Інша справа, що шкода, що саме СРСР проіснувало ще майже півстоліття.
    p2012u
    p2012u, 10.05.2018 18:56
    -3
    Победа Колымы над Бухенвальдом, урааааааа.
    keegan
      keegan, 10.05.2018 18:35
    +6
    антиМордва, 10.05.2018 17:57
    У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ?
    если не понял до сих пор то уже никогда не поймешь
    dimonlimonov
      dimonlimonov, 10.05.2018 18:31
    +8
    антиМордва, 10.05.2018 17:57
    У чому велич "пабєди" ?
    Да то, что евреям благодаря той Победе удалось выжить, правда за минусом 7 миллионов, и сейчас они руководят тобой, и ты им благодарен за руководство, а так бы гауляйтер тут управлял, а ты бы в Мордве лес валил, если бы живой конечно был, а не украинском спортивном форуме торчал. Вот и вся небольшая разница для тебя.
    А то тут некоторые кадры думают, что нацисты им бы сейчас украинский язык развивали.
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 10.05.2018 18:19
    +13
    антиМордва, 10.05.2018 17:57
    У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ?
    Дуже мало хто в Україні скаже, що СРСР був ідеальною державою. Більш того їх боротьба з нацистами була війною двох тоталітарних режимів. Але в тому, що людиноненависницький і расово-дискримінаційний режим нацистської Німеччини впав значна заслуга СРСР. І це одна з небагатьох дійсно заслуг СРСР, хто б там що не казав.
    Інша справа, що шкода, що саме СРСР проіснувало ще майже півстоліття.
    антиМордва
      антиМордва, 10.05.2018 17:57
    -4
    Комментарий свернут. Показать
    У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ?
    Bacardi
      Bacardi, 10.05.2018 16:44
    +17
    С победой!
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 10.05.2018 18:19
    +13
    антиМордва, 10.05.2018 17:57
    У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ?
    Дуже мало хто в Україні скаже, що СРСР був ідеальною державою. Більш того їх боротьба з нацистами була війною двох тоталітарних режимів. Але в тому, що людиноненависницький і расово-дискримінаційний режим нацистської Німеччини впав значна заслуга СРСР. І це одна з небагатьох дійсно заслуг СРСР, хто б там що не казав.
    Інша справа, що шкода, що саме СРСР проіснувало ще майже півстоліття.
    dimonlimonov
      dimonlimonov, 10.05.2018 18:31
    +8
    антиМордва, 10.05.2018 17:57
    У чому велич "пабєди" ?
    Да то, что евреям благодаря той Победе удалось выжить, правда за минусом 7 миллионов, и сейчас они руководят тобой, и ты им благодарен за руководство, а так бы гауляйтер тут управлял, а ты бы в Мордве лес валил, если бы живой конечно был, а не украинском спортивном форуме торчал. Вот и вся небольшая разница для тебя.
    А то тут некоторые кадры думают, что нацисты им бы сейчас украинский язык развивали.
    keegan
      keegan, 10.05.2018 18:35
    +6
    антиМордва, 10.05.2018 17:57
    У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ?
    если не понял до сих пор то уже никогда не поймешь
    an52
      an52, 10.05.2018 20:55
    +5
    Oleg Savchuk, 10.05.2018 20:13
    Ватніки перетворили це свято на клоунаду й лайно ,це вже не свято а ганьба,парад окупантів
    Повністю підтримую! Останніми роками це свято перетворилось на марші навіжених та шутів горохових - така собі суміш карнавала та мітінгу партії регіонів. Особливо смішно, коли про "подвіг дєда" починають кричати молоді люди, у яких діди народилися вже після війни. Давайте вже будемо чесними - більшості потрібно казати не про дєда, а про прадєда, як це чесно сказав Ракицький. А чи багато у нас людей можуть назвати, як його прадіда звали по-батькові? Де він народився, ким працював? Отака вона "вічна пам'ять"
    Alexey Hmil
      Alexey Hmil, 10.05.2018 16:59
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Героя Слава, Ярик!)))
    digital_summer
    online
      digital_summer, 10.05.2018 17:37
    +4
    Я-я-я-рииик!!!
    resident_ua
      resident_ua, 10.05.2018 19:34
    +3
    Поки в Україні будуть святкувати Пабєду доти срач в країні буде. Бо тільки совкова пропаганда змогла перевернути найбільшу трагедію в історії людства в Пабєду.
    Oleg Savchuk
      Oleg Savchuk, 10.05.2018 20:13
    +2
    Ватніки перетворили це свято на клоунаду й лайно ,це вже не свято а ганьба,парад окупантів
    Александр Осипов
      Александр Осипов, 10.05.2018 19:03
    +1
    Александр Осипов, 10.05.2018 19:02
    K_Sarioglo@i.ua, 10.05.2018 18:19 антиМордва, 10.05.2018 17:57 У чому велич "пабєди" ? У тому, що окуповані червоною чумою східноєвропейські країни 45 років сиділи у одній навозній ямі з Парашею і мінімум на 100 років відстали у розвитку від Німеччини та Японії ? Дуже мало хто в Україні скаже, що СРСР був ідеальною державою. Більш того їх боротьба з нацистами була війною двох тоталітарних режимів. Але в тому, що людиноненависницький і расово-дискримінаційний режим нацистської Німеччини впав значна заслуга СРСР. І це одна з небагатьох дійсно заслуг СРСР, хто б там що не казав. Інша справа, що шкода, що саме СРСР проіснувало ще майже півстоліття.
    Одно слово - ДЕБИЛОИД !!!
    morgot29
      morgot29, 11.05.2018 10:58
    0
    Footballboy, 11.05.2018 00:20
    У меня прабабушка – ветеран. Посвящаю нашу победу и ей тоже.
    ----------------------------------------------Прабабушка давно умерла поди, а это е@анутое ей победу посвящает.
    Если бы у тебя, допустим, отец умер при событиях на Майдане значит ли это что твой условный трехлетний сын не должен посвящать в дальнейшем его памяти свои успехи?Абсолютно тупой хейт только абы нагадить в очередной раз на Шахтер. Такие как ты если Шахтер пожертвует 100 миллионов на киевские больницы и 50 миллионов на дороги будут орать что это подкуп чтобы Киев голосовал за пророссийских политиков.
    Footballboy
      Footballboy, 11.05.2018 00:41
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Когда будут поздравления с победой над Наполеоном?
    Александр Осипов
      Александр Осипов, 10.05.2018 19:05
    0
    p2012u, 10.05.2018 18:56
    Победа Колымы над Бухенвальдом, урааааааа.
    Лечись, болезный !