Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
3539
0

Парад новинок і боротьба за лідерство

Анонс Гран Прі Іспанії, що відкриває європейську частину сезону в Формулі 1

Парад новинок і боротьба за лідерство
Getty Images

Після чотирьох дивовижних етапів на старті сезону Формула 1 нарешті дісталася Європи, де протягом наступних кількох місяців – за винятком гастролей до Канади – відбуватиметься усе найцікавіше та найважливіше.

Вже традиційно саме на каталонській трасі з’являються перші великі пакети оновлень техніки за допомогою яких команди сподіваються покращити власні результати. Не стане винятком і цьогорічний етап в околицях Барселони – найближчими днями ми побачимо чимало новинок практично від усіх команд чемпіонату.

Іспанське кільце насправді не таке просте як може здаватися при першому погляді на його конфігурацію, бо машина тут мусить бути ефективною в усіх областях: і аеродинаміка, і мотор, і гальма – все має працювати на всі сто. Зрештою недаремно саме цей трек найчастіше використовується під час передсезонних тестів і про нього існує відоме твердження, що якщо ваша машина є швидкою в Барселоні – швидкою буде й на всіх інших трасах. Єдина цьогорічна проблема, що турбуватиме всі команди, пов’язана із тим, що на трасі поклали новий асфальт, характеристики якого наразі нікому не відомі, а досвід тестів, які проводилися два з половиною місяці тому, також не матиме жодного значення.

В той же час ні на мить не варто сумніватися, що ставка на кваліфікацію буде робитися майже усіма під час налаштування машини. І пояснюється це дуже просто: навіть у минулі роки на цій трасі обганяти було вкрай непросто, навіть DRS не завжди допомагає, а тому стартова позиція як ніколи важлива.

З огляду на новий асфальт в Піреллі переглянули вибір шин, що пропонується в Барселоні. Якщо раніше шинники традиційно привозили найбільш жорсткі комплекти, то цього разу на вибір запропонували ґуму Medium, Soft і SuperSoft. В свою чергу більшість пілотів вирішили не обмежуватися одним-двома обов’язковими комплектами більш жорстких шин, хоча перевагу все-одно отримали SuperSoft:

Пілот

Команда

Medium

Soft

SuperSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

3

5

5

77

В. Боттас

Мерседес

3

5

5

5

С. Феттель

Феррарі

2

4

7

7

К. Райкконен

Феррарі

2

4

7

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

3

4

6

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

3

4

6

11

С. Перес

Форс Індія

4

3

6

31

Е. Окон

Форс Індія

4

3

6

18

Л. Стролл

Вільямс

3

1

9

35

C. Сироткін

Вільямс

2

1

10

27

Н. Хюлькенберг

Рено

3

2

8

55

К. Сайнс

Рено

3

2

8

10

П. Гаслі

Торо Россо

3

3

7

28

Б. Хартлі

Торо Россо

3

3

7

8

Р. Грожан

Хаас

3

3

7

20

К. Магнуссен

Хаас

2

4

7

2

C. Вандорн

Макларен

3

4

6

14

Ф. Алонсо

Макларен

3

4

6

9

М. Ерікссон

Заубер

2

4

7

16

Ш. Леклер

Заубер

3

3

7

 «Неможна сказати, що в Барселоні на команди очікує зустріч з новою трасою, проте заміна асфальту серйозно вплинула на деякі базові характеристики каталонського кільця. І ми також внесли певні зміни, зменшивши товщину робочого шару бігової доріжки сліків, щоб знизити ризик перегріву ґуми.

Те саме ми зробимо для етапів у Франції та Британії, але ці зміни не настільки суттєві, щоб пілоти відчули різницю в ефективності шин, та й на довжині гоночних відрізків це все не так сильно відобразиться.

Під час передсезонних тестів команди вже отримали певне уявлення про новий асфальт, проте нині набагато тепліше, а машини стали помітно швидшими, крім того покриття вже не настільки свіже.

Цього року ми привезли до Іспанії шини SuperSoft, що на два ступені м’якіші, ніж найбільш м’які покришки використані минулоріч. Відтак, усім напрочуд важливо ефективно попрацювати під час тренувань», - так Маріо Ізола поділився очікуваннями від іспанського етапу.

Варто додати, що шинна тактика в Іспанії може виявитися вирішальною, адже на цій трасі покришки зазнають чималих навантажень, відтак в неділю на трасі може виникнути доволі цікава картина, коли між собою боротимуться пілоти, що обрали різні варіанти шинної стратегії.

Прогноз погоди обіцяє досить непростий для команд уїк-енд з поривчастим вітром та можливістю дощу в день гонки. Температура повітря при цьому буде доволі стабільною +20С у п’ятницю та +19С в суботу-неділю.

Результати попередніх Гран Прі врешті почали впливати і на котирування букмекерів – чинний чемпіон уже не одноосібно є головним претендентом на перемогу в перегонах, а у кваліфікації з’явився новий фаворит. Лінія на виграш поула: Феттель – 2,37; Хемілтон – 3,00; Райкконен – 6,50; Боттас – 9,00; Ріккардо – 13,00 і Ферстаппен – 15,00. На тріумф в гонці цифри набагато цікавіші: Феттель і Хемілтон – по 2,50; Боттас і Ріккардо – по 10,00; Райкконен і Ферстаппен – по 11,00. Порівняно з минулими етапами зросли котирування на Кімі, що й не дивно з огляду на стабільність фіна на старті сезону.

«Макларен» до Іспанії привезла так багато оновлень, що помаранчеву машину багато хто називає «Б-версією», відкрито говорячи про те, що вона якісно відрізнятиметься від тої техніки з якою команда працювала протягом березня-квітня. В свою чергу зовнішність машин може зазнати певних змін, зокрема це стосується дозволу FIA встановлювати дзеркала на Halo. Це пов’язано зі скаргами пілотів на те, що через Halo у них суттєво погіршився огляд у дзеркалах. Зокрема «Феррарі» вже скористалася дозволом FIA і встановила дзеркала на дугу безпеки, щоправда невідомо чи Скудерія постійно використовуватиме дане рішення.

Враховуючи багату на події гонку в Баку та її наслідки вкотре особливий інтерес буде прикутий до Ферстаппена, якому більш ніж прозоро Хельмут Марко натякнув, що інколи на трасі варто поступатися. «Феррарі» і Феттель будуть робити все, щоб повернутися на перше місце особистого заліку. Зрештою боротьба триватиме не тільки між трійкою команд-лідерів, а й за інші місця під сонцем, зокрема між «Макларен», «Рено» та «Хаас».

Гран Прі Іспанії, Барселона, 11-13 травня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,655 км

66

307,104 км

кваліфікація: 1:19.149 (2017, Льюіс Хемілтон)

гонка: 1:21.670 (2008, Кімі Ряйкконен)

 

Прямі трансляції на «Першому Автомобільному», розклад сесій за київським часом:

Перша практика 12:00 – п’ятниця 11 травня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 11 травня

Третя практика 13:00 – субота 12 травня

Кваліфікація 16:00 – субота 12 травня

Гонка 16:10 – неділя 13 травня

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.