Свитолина – Суарес Наварро. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию поединка второго круга на турнире серии Premier Mandatory в Мадриде

Свитолина – Суарес Наварро. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© Jimmie48 Photography. Элина Свитолина

Сегодня, 8 мая, на грунтовом турнире серии Premier Mandatory в Мадриде первая ракетка Украины Элина Свитолина проведет поединок второго круга против представительницы Испании Карлы Суарес Наварро.

Матч будет сыгран третьим запуском на корте им. А. Санчес-Викарио. Ориентировочное время начала встречи – не ранее 17:00 по Киеву.

Букмекеры отдают предпочтение Элине  – 1,5, победа Карлы оценена коэффициентом 2,85. В текущем сезоне Свитолина и Суарес Наварро пересекались дважды: в Брисбене выиграла украинка, в Индиан-Уэллсе – испанка. Общий счет личных встреч – 3:3.

Напомним, в первом круге Свитолина легко одолела француженку Ализе Корне.

РАСПИСАНИЕ ДНЯ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Vasyl Kotsyuba
      Vasyl Kotsyuba, 08.05.2018 21:18
    +2
    Після 4-4 в другому сеті перестав дивитись. Вибачте, але мені мої нерви дорогше.
    ya_3
      ya_3, 08.05.2018 21:16
    0
    Вадім Рубік, 08.05.2018 21:01
    Якшо ти далекий від теніса іди далі підтримуй того,хто розвалив Донбас із його збірною бразильців,патріотик...очевидних навколотенісних речей не розумієш,спасибі жителям Донбаса за призедента пі....са
    Мальчик, я понимаю, что у тебя сейчас эмоции разыгрались, но когда адреналин угомонится, задумайся над своими словами... Да, я не поклонник тенниса, но когда кто-то из спортсменов становится медийной личностью и с него начинают лепить кумира нации, очень часто испытание медными трубами заканчивается плачевно и за деньги продаётся всё, в том числе и родина...
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 21:07
    +3
    Kostya Volkov, 08.05.2018 20:59
    лацио хватит ее оправдывать у нее психологическая подготовка низкая давай тебя погоняем по углам по корту ты потом 2 дня будет на деревянных ногах ходить как робот Эле просто надо думать на корте а не носиться как малолетке за мячиком!!!
    Не зрозумів?? Де я її оправдую....і хулі мене ганяти на корті...я роблю свою роботу правилтно і відповідально і мене ніхто не ганяє....вона свою - хреново...от і отримала то що є....кожен має робити свою роботу відповідно...а порівняння мене на корті????
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 21:04
    +1
    Stanislav Matusevych, 08.05.2018 20:59
    Только вот не надо херни писать по поводу сборной. Ни одна топ-теннисистка не поехала бы играть ни в Австралию, ни в Канаду на покрытие, которое не по сезону. КФ, как и КД - это типа футбольного турнира на Олимпиаде, имеющие ценность значительно ниже одиночных турниров. Потому, кстати, КД со следующего сезона будет кардинально реформирован.
    А в нас це одиниці розуміють,а критикувати,як завжди
    Василий Лавренюк
      Василий Лавренюк, 08.05.2018 21:02
    +1
    Вадима,не позорся)Тебе смішно читати)
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 21:01
    +1
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:56
    В таких випадках пар потрібно в інших речах випускати,сам пожалієш про свої слова,ну випаде вона після Франції з топ10,може висновки і зробить(хоча не здивуюсь хорошому виступу у Франції(щей не матиму як слідкувати за матчами...)психологія Бондаренко в дії,як тільки на брейкпоінті два рази Суарес повезло,поступово матч відходив від Еліни,реалізація брейкпоінтів і бекхенд були сьодні нікудишніми
    Можеш не сумніватися - бабоси на квитки на турнір в Римі уже приготував!!! Завтра мені перейде....але як казав Озєров " нам такой хоккей ненужен"....
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 21:01
    -3
    ya_3, 08.05.2018 20:55
    Поддерживают тех, кто ценит эту поддержку, а не выбирает $$, отказываясь играть за свою страну...
    Якшо ти далекий від теніса іди далі підтримуй того,хто розвалив Донбас із його збірною бразильців,патріотик...очевидних навколотенісних речей не розумієш,спасибі жителям Донбаса за призедента пі....са
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 21:00
    +1
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:56
    В таких випадках пар потрібно в інших речах випускати,сам пожалієш про свої слова,ну випаде вона після Франції з топ10,може висновки і зробить(хоча не здивуюсь хорошому виступу у Франції(щей не матиму як слідкувати за матчами...)психологія Бондаренко в дії,як тільки на брейкпоінті два рази Суарес повезло,поступово матч відходив від Еліни,реалізація брейкпоінтів і бекхенд були сьодні нікудишніми
    Можеш не сумніватися - бабоси на квитки на турнір в Римі уже приготував!!! Завтра мені перейде....але як казав Озєров " нам такой хоккей ненужен"....
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.05.2018 20:59
    +1
    Только вот не надо херни писать по поводу сборной. Ни одна топ-теннисистка не поехала бы играть ни в Австралию, ни в Канаду на покрытие, которое не по сезону. КФ, как и КД - это типа футбольного турнира на Олимпиаде, имеющие ценность значительно ниже одиночных турниров. Потому, кстати, КД со следующего сезона будет кардинально реформирован.
    Kostya Volkov
      Kostya Volkov, 08.05.2018 20:59
    +1
    лацио хватит ее оправдывать у нее психологическая подготовка низкая давай тебя погоняем по углам по корту ты потом 2 дня будет на деревянных ногах ходить как робот Эле просто надо думать на корте а не носиться как малолетке за мячиком!!!
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 20:59
    +2
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:56
    В таких випадках пар потрібно в інших речах випускати,сам пожалієш про свої слова,ну випаде вона після Франції з топ10,може висновки і зробить(хоча не здивуюсь хорошому виступу у Франції(щей не матиму як слідкувати за матчами...)психологія Бондаренко в дії,як тільки на брейкпоінті два рази Суарес повезло,поступово матч відходив від Еліни,реалізація брейкпоінтів і бекхенд були сьодні нікудишніми
    Можеш не сумніватися - бабоси на квитки на турнір в Римі уже приготував!!! Завтра мені перейде....але як казав Озєров " нам такой хоккей ненужен"....
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 20:57
    -3
    LAZIO, 08.05.2018 20:48
    Заставляє!!! Патріотизм...любов до тенісу...до наших спортсменів...дядьку...я був на матчі минулого року в Римі...ти далекий від того що таке, коли твій спортсмен не просто виграє, а виграє показуючи супер гру...в том
    у матчі мене розпирало від гордості за неї...я з прапором ходив по Римському стадіоні як павлін...тепер що сталося з нею...вже не першу і не другу а кілька ось так тупо провалює...хіба так грає 4-та ракетка???? Якщо ти подумав що я просто вирішив її обісрати - то ти помиляєшся....мені обідно..дуже обідно...нема слів виразити...це у неї уже не спорт...до речі...варто пригадати її бажання виступити за національну збірну...
    В таких випадках пар потрібно в інших речах випускати,сам пожалієш про свої слова,ну випаде вона після Франції з топ10,може висновки і зробить(хоча не здивуюсь хорошому виступу у Франції(щей не матиму як слідкувати за матчами...)психологія Бондаренко в дії,як тільки на брейкпоінті два рази Суарес повезло,поступово матч відходив від Еліни,реалізація брейкпоінтів і бекхенд були сьодні нікудишніми
    Дурнику,Бетлз не головний її тренер
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 20:56
    -3
    LAZIO, 08.05.2018 20:48
    Заставляє!!! Патріотизм...любов до тенісу...до наших спортсменів...дядьку...я був на матчі минулого року в Римі...ти далекий від того що таке, коли твій спортсмен не просто виграє, а виграє показуючи супер гру...в том
    у матчі мене розпирало від гордості за неї...я з прапором ходив по Римському стадіоні як павлін...тепер що сталося з нею...вже не першу і не другу а кілька ось так тупо провалює...хіба так грає 4-та ракетка???? Якщо ти подумав що я просто вирішив її обісрати - то ти помиляєшся....мені обідно..дуже обідно...нема слів виразити...це у неї уже не спорт...до речі...варто пригадати її бажання виступити за національну збірну...
    В таких випадках пар потрібно в інших речах випускати,сам пожалієш про свої слова,ну випаде вона після Франції з топ10,може висновки і зробить(хоча не здивуюсь хорошому виступу у Франції(щей не матиму як слідкувати за матчами...)психологія Бондаренко в дії,як тільки на брейкпоінті два рази Суарес повезло,поступово матч відходив від Еліни,реалізація брейкпоінтів і бекхенд були сьодні нікудишніми
    ya_3
      ya_3, 08.05.2018 20:55
    0
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:49
    В нас люди невміють після поразок підтримувати,який би хороший спортсмен не був,як тільки в нього щось невиходить г...ном поливають,тому і спорт в нас розвалюється,ми не цінимо що маємо
    Поддерживают тех, кто ценит эту поддержку, а не выбирает $$, отказываясь играть за свою страну...
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 20:54
    +3
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:49
    В нас люди невміють після поразок підтримувати,який би хороший спортсмен не був,як тільки в нього щось невиходить г...ном поливають,тому і спорт в нас розвалюється,ми не цінимо що маємо
    Вадім!! Хто гімном поливає..заспокійся уже!!! Ти знаєш що таке гімном поливати??? Гімном полив сьогодні " "ІНТЕР" наших патріоті борців за Україну...а тут люди адекватно висловлюють своє обурення...обурення яке цілком справедливе....люди розбираються в тенісі і все чудово бачили і розуміють..і висновок зробили не лиш по сьогоднішній грі...
    Олександр Радченко
      Олександр Радченко, 08.05.2018 20:53
    +3
    Кого поддджерживать ту которая не хочет за зборную играть]?
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 20:49
    -4
    mafiozi250, 08.05.2018 20:43
    А я шо.Я не виноват , что Свитолина психологически очень слаба)))
    В нас люди невміють після поразок підтримувати,який би хороший спортсмен не був,як тільки в нього щось невиходить г...ном поливають,тому і спорт в нас розвалюється,ми не цінимо що маємо
    Олександр Радченко
      Олександр Радченко, 08.05.2018 20:48
    +2
    У неё тренер тоже трусливый просмотрите на его глаза
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 20:48
    +5
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:42
    тебе хтось дивитись заставляє чи що???
    Заставляє!!! Патріотизм...любов до тенісу...до наших спортсменів...дядьку...я був на матчі минулого року в Римі...ти далекий від того що таке, коли твій спортсмен не просто виграє, а виграє показуючи супер гру...в том
    у матчі мене розпирало від гордості за неї...я з прапором ходив по Римському стадіоні як павлін...тепер що сталося з нею...вже не першу і не другу а кілька ось так тупо провалює...хіба так грає 4-та ракетка???? Якщо ти подумав що я просто вирішив її обісрати - то ти помиляєшся....мені обідно..дуже обідно...нема слів виразити...це у неї уже не спорт...до речі...варто пригадати її бажання виступити за національну збірну...
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 20:46
    -2
    Василий Лавренюк, 08.05.2018 20:37
    Ну для мене добре грала це коли перемогла,як можна добре грати і програти7
    Ди що в житті добивсь,хочу соту частину від того що Еліна заробила маєш???терпіти неможу таких долб..бів,таких
    Jeck
      Jeck, 08.05.2018 20:38
    +11
    Прошу пробачення, але це п.здець а не гра Еліни, невже так психологічно можна зламатися ?
    Які шлеми б.лять, які нахер Шлеми ?
    pa110385
    pa110385, 08.05.2018 20:41
    +6
    Тепер можна на фотосесію, Еля чекаю нових фото на інсті, втомилась можна тепер позагаряти
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 20:48
    +5
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:42
    тебе хтось дивитись заставляє чи що???
    Заставляє!!! Патріотизм...любов до тенісу...до наших спортсменів...дядьку...я був на матчі минулого року в Римі...ти далекий від того що таке, коли твій спортсмен не просто виграє, а виграє показуючи супер гру...в том
    у матчі мене розпирало від гордості за неї...я з прапором ходив по Римському стадіоні як павлін...тепер що сталося з нею...вже не першу і не другу а кілька ось так тупо провалює...хіба так грає 4-та ракетка???? Якщо ти подумав що я просто вирішив її обісрати - то ти помиляєшся....мені обідно..дуже обідно...нема слів виразити...це у неї уже не спорт...до речі...варто пригадати її бажання виступити за національну збірну...
    Владимир Владимирович
      Владимир Владимирович, 08.05.2018 20:41
    +5
    Апофеоз всей игры, ошибка Элины на матчболе. Соперница упала, а она послала мяч в глубокий аут.
    mafiozi250
      mafiozi250, 08.05.2018 20:40
    +5
    Andrian Harandzha, 08.05.2018 20:40
    Народ, зараз підтримайте, не пишіть погано! Психологію можна легко зламати!
    Ага , она прям уже с корта побежала читать комментарии на спорт юа
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.05.2018 18:52
    +5
    Это точно не Марта на корте?
    dudigo78
      dudigo78, 08.05.2018 13:57
    +5
    Василий Лавренюк, 08.05.2018 13:40
    Якщо в трьох сетах чудом переможе буде сенсація..
    сенсація буде якщо Еліна виграє Уімблдон, а виграти на грунті вона може у будь-якої суперниці
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.05.2018 19:58
    +4
    И теперь бабушка надвое сказала, что будет в третьем сете.
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 08.05.2018 18:43
    +4
    Stanislav Matusevych, 08.05.2018 18:43
    На кого поменяли Элину? Она включилась и атакует все вторые подачи.
    Гарсия укусила)
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.05.2018 18:43
    +4
    На кого поменяли Элину? Она включилась и атакует все вторые подачи.
    Василий Лавренюк
      Василий Лавренюк, 08.05.2018 17:34
    +4
    Ти ту гру дивився?В останній час більше негативу чим позитиву в грі Світоліної.І це тільки моя думка,яку я нікому не нав'язую.
    sunichkin
      sunichkin, 08.05.2018 14:38
    +4
    Удачі тобі і вдалої першої подачі !!!
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 21:07
    +3
    Kostya Volkov, 08.05.2018 20:59
    лацио хватит ее оправдывать у нее психологическая подготовка низкая давай тебя погоняем по углам по корту ты потом 2 дня будет на деревянных ногах ходить как робот Эле просто надо думать на корте а не носиться как малолетке за мячиком!!!
    Не зрозумів?? Де я її оправдую....і хулі мене ганяти на корті...я роблю свою роботу правилтно і відповідально і мене ніхто не ганяє....вона свою - хреново...от і отримала то що є....кожен має робити свою роботу відповідно...а порівняння мене на корті????
    LAZIO
    LAZIO, 08.05.2018 20:54
    +3
    Вадім Рубік, 08.05.2018 20:49
    В нас люди невміють після поразок підтримувати,який би хороший спортсмен не був,як тільки в нього щось невиходить г...ном поливають,тому і спорт в нас розвалюється,ми не цінимо що маємо
    Вадім!! Хто гімном поливає..заспокійся уже!!! Ти знаєш що таке гімном поливати??? Гімном полив сьогодні " "ІНТЕР" наших патріоті борців за Україну...а тут люди адекватно висловлюють своє обурення...обурення яке цілком справедливе....люди розбираються в тенісі і все чудово бачили і розуміють..і висновок зробили не лиш по сьогоднішній грі...
    Олександр Радченко
      Олександр Радченко, 08.05.2018 20:53
    +3
    Кого поддджерживать ту которая не хочет за зборную играть]?
    SandroKing
      SandroKing, 08.05.2018 20:45
    +3
    vit-2, 08.05.2018 20:42
    Так, поразка, але перший сет показав що Еліна може грати в атакуючий теніс, залишилося тільки вигравати матчі в такому стилі, а не вертатися до своєї захисної манери....
    В том то и дело, что не может Элина играть так весь матч. Из нее выжали максимум. В первом сете удары по углам проходили, дальше малейшая усталость и все в аут. А других ударов в арсенале нету. Я уже писал про укороченные. Такие укороченные от топовой теннисистки это позор. Давайте называть вещи своими именами.
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.05.2018 20:42
    +3
    LAZIO, 08.05.2018 20:40
    Ця безмозгла курка..сука скільки нервів...пора на пенсію....ніякої агресивності, тактики і взагалі нульова в 2-3 сетах....по ходу на букмекерів грає...вибачте я розумію вашу прихильність до неї..але так грати - це просто кидалово....
    тебе хтось дивитись заставляє чи що???
    Влад Московенко
      Влад Московенко, 08.05.2018 20:40
    +3
    походу слишком много внимания со стороны прессы и различный фотосессий
    Jeck
      Jeck, 08.05.2018 20:28
    +3
    Ми перехвалили в першому сейті Світоліну ? Що вона робить ?
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 08.05.2018 19:06
    +3
    Сегодняшняя Эллины это конечно одно удовольствие. Но я бы глобальных выводов пока не делал. Эля сейчас на том уровне ( топ-5 ), что таких соперниц как Наварро она просто обязана проходить. Следующая по курсу Гарсия, если не будет неожиданностей, вот там и можно будет смотреть насколько она хорошо набрала форму.