ЮЧМ-2018 по хоккею. Украина - Италия. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Прямая видео трансляция начнется в 20:00

ЮЧМ-2018 по хоккею. Украина - Италия. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Юниорская сборная Украины на чемпионате мира в Киеве проведет свой четвертый поединок — против команды Италии.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — YouTube

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 22:18
    0
    На наступний рік дуже важко буде, головне втриматись в новому дивізіоні ))) хоча ще матч з ромунами попереду
    VITASS
    online
      VITASS, 18.04.2018 22:17
    +2
    мужЫки!!! неужели через 3-5 лет я увижу сборную в топе? мы растем - и это факт!
    Andy Chak
      Andy Chak, 18.04.2018 22:17
    -1
    Stanislav Matusevych, 18.04.2018 22:13
    Молодцы пацаны, просто молодцы. Ни физики, ни эмоций не хватало после венгров, да еще травмы. На зубах вытащили, теперь уже на 99% идут на повышение.

    Тараписся не нада... Румыны хоть и аутсайдеры турнира, но забивать надо нам, поэтому настрой должен быть запредельный!!!
    blade2017
      blade2017, 18.04.2018 22:15
    +1
    Молодчики! С победой!
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 18.04.2018 22:13
    +3
    Молодцы пацаны, просто молодцы. Ни физики, ни эмоций не хватало после венгров, да еще травмы. На зубах вытащили, теперь уже на 99% идут на повышение.
    Ffd Dfg
      Ffd Dfg, 18.04.2018 22:12
    0
    Тренеру-звання заслуженого! Красень! Хлопці-молодчики!
    Yurenc
      Yurenc, 18.04.2018 22:12
    +1
    kotbaziliozp
      kotbaziliozp, 18.04.2018 21:34
    0
    vitaha33, 18.04.2018 21:31
    Sunrise, 18.04.2018 21:29 vitaha33, 18.04.2018 21:26 Пощастило що італійці отримали 5хв штрафу, бо моментів особливих і не було А с другой стороны - молодцы что хорошо реализовали! Раньше это была проблема. Нє, тут без сумніву, використали свій шанс. Але свіжості, яка була в попередніх матчах, нема, тому за 3 період страшно
    Тут не свежести нет а мандраж, по моему. Слишком реальный шанс получить повышение в классе когда на это не расчитывали особо.
    vitaha33
    online
      vitaha33, 18.04.2018 21:31
    +1
    Sunrise, 18.04.2018 21:29
    vitaha33, 18.04.2018 21:26 Пощастило що італійці отримали 5хв штрафу, бо моментів особливих і не було А с другой стороны - молодцы что хорошо реализовали! Раньше это была проблема.
    Нє, тут без сумніву, використали свій шанс. Але свіжості, яка була в попередніх матчах, нема, тому за 3 період страшно
    Sunrise
    online
      Sunrise, 18.04.2018 21:29
    +2
    vitaha33, 18.04.2018 21:26
    Пощастило що італійці отримали 5хв штрафу, бо моментів особливих і не було

    А с другой стороны - молодцы что хорошо реализовали! Раньше это была проблема.
    vitaha33
    online
      vitaha33, 18.04.2018 21:26
    -1
    Пощастило що італійці отримали 5хв штрафу, бо моментів особливих і не було
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 21:24
    0
    Готуємось до валідольного 3-го періоду
    VITASS
    online
      VITASS, 18.04.2018 21:14
    0
    нарешті, бл
    Andy Chak
      Andy Chak, 18.04.2018 21:13
    0
    Прорвало!!!
    Slunkoo
    Slunkoo, 18.04.2018 21:12
    +1
    1 2
    Чарли Чаплин
      Чарли Чаплин, 18.04.2018 21:12
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Парни, надоело про*бывать деньги в БК? Нашел норм сайт king-ball.ru работают с 2013 года, завтра у меня с ними очередная 7-мая ставочка, до этого без пролетов. В общем думайте сами, решайте сами!
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 21:11
    +1
    Переварились макарони
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 21:08
    +2
    Та ладно, не хороніть, ще пів гри попереду)
    Andy Chak
      Andy Chak, 18.04.2018 21:03
    -2
    ось і все..., на жаль повтор матчу з Японією, ех, пацани...
    OLEXANDER-RAES
      OLEXANDER-RAES, 18.04.2018 21:03
    -4
    В цент пас, італієць сам удар-гол, як пацанятам забили гол, то про що ми говоримо?Ці ю-18 здуються як шарики надувні.
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 18:33
    +11
    Оце угорці зачудили, на останніх секундах спаслись від поразки і нас спасли
    Tipsters God
      Tipsters God, 18.04.2018 18:33
    +7
    венгры подарочек сделали, ничью с японцами на последней минуте оформили! удачи им в овертайме)
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 18:10
    +7
    Прогнозую перемогу України з різницею в 2-ві шайби )) Успіху пацани )
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 18.04.2018 22:13
    +3
    Молодцы пацаны, просто молодцы. Ни физики, ни эмоций не хватало после венгров, да еще травмы. На зубах вытащили, теперь уже на 99% идут на повышение.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 18.04.2018 19:27
    +3
    Rostik Karpa, 18.04.2018 19:08
    Tipsters God, 18.04.2018 18:41 vitaha33, 18.04.2018 18:36 Tipsters God, 18.04.2018 18:33 венгры подарочек сделали, ничью с японцами на последней минуте оформили! удачи им в овертайме) Якщо наші виграють 2 матчі в основний час то нам байдуже результат овертайму. Але навсяк випадок краще щоб виграли угорці не байдуже, бо якщо і японці, і угорці виграли б двічі, то три команди мали б однакову кількість очок, а за кількістю шайб австрійці були б першими. Навіть, якщо так б сталось, незабувай, що в нас остання гра з ромунами а там можна і 8-0 зробити ) Але на щастя нам тепер всерівно за різницю, головне перемогти
    у разі набору однакової кількості очок 3-ма і більше командами, різницю шайб рахують лише в матчах між цими командами. Так що як би там не було, але рахунок в матчі з румунами не враховувався
    vitaha33
    online
      vitaha33, 18.04.2018 18:36
    +3
    Tipsters God, 18.04.2018 18:33
    венгры подарочек сделали, ничью с японцами на последней минуте оформили! удачи им в овертайме)
    Якщо наші виграють 2 матчі в основний час то нам байдуже результат овертайму. Але навсяк випадок краще щоб виграли угорці
    VITASS
    online
      VITASS, 18.04.2018 22:17
    +2
    мужЫки!!! неужели через 3-5 лет я увижу сборную в топе? мы растем - и это факт!
    Sunrise
    online
      Sunrise, 18.04.2018 21:29
    +2
    vitaha33, 18.04.2018 21:26
    Пощастило що італійці отримали 5хв штрафу, бо моментів особливих і не було

    А с другой стороны - молодцы что хорошо реализовали! Раньше это была проблема.
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 21:08
    +2
    Та ладно, не хороніть, ще пів гри попереду)
    vitaha33
    online
      vitaha33, 18.04.2018 19:24
    +2
    Rostik Karpa, 18.04.2018 19:08
    Tipsters God, 18.04.2018 18:41 vitaha33, 18.04.2018 18:36 Tipsters God, 18.04.2018 18:33 венгры подарочек сделали, ничью с японцами на последней минуте оформили! удачи им в овертайме) Якщо наші виграють 2 матчі в основний час то нам байдуже результат овертайму. Але навсяк випадок краще щоб виграли угорці не байдуже, бо якщо і японці, і угорці виграли б двічі, то три команди мали б однакову кількість очок, а за кількістю шайб австрійці були б першими. Навіть, якщо так б сталось, незабувай, що в нас остання гра з ромунами а там можна і 8-0 зробити ) Але на щастя нам тепер всерівно за різницю, головне перемогти
    Беруться очні, різниця з румунами при жодних розкладах не враховується. Тому треба вигравати в італійців обов'язково в основний час
    Rostik Karpa
    online
      Rostik Karpa, 18.04.2018 19:02
    +2
    Японці перемогли по булітам, нам залишилось будь-як виграти два останні матчі !
    vitaha33
    online
      vitaha33, 18.04.2018 18:44
    +2
    Tipsters God, 18.04.2018 18:41
    vitaha33, 18.04.2018 18:36 Tipsters God, 18.04.2018 18:33 венгры подарочек сделали, ничью с японцами на последней минуте оформили! удачи им в овертайме) Якщо наші виграють 2 матчі в основний час то нам байдуже результат овертайму. Але навсяк випадок краще щоб виграли угорці не байдуже, бо якщо і японці, і угорці виграли б двічі, то три команди мали б однакову кількість очок, а за кількістю шайб австрійці були б першими.
    Правильно, але так як там овертайм, то тепер це байдуже при умові 6 очок у нас
    blade2017
      blade2017, 18.04.2018 22:15
    +1
    Молодчики! С победой!
    Yurenc
    online
      Yurenc, 18.04.2018 22:12
    +1
    vitaha33
    online
      vitaha33, 18.04.2018 21:31
    +1
    Sunrise, 18.04.2018 21:29
    vitaha33, 18.04.2018 21:26 Пощастило що італійці отримали 5хв штрафу, бо моментів особливих і не було А с другой стороны - молодцы что хорошо реализовали! Раньше это была проблема.
    Нє, тут без сумніву, використали свій шанс. Але свіжості, яка була в попередніх матчах, нема, тому за 3 період страшно
    Slunkoo
    Slunkoo, 18.04.2018 21:12
    +1
    1 2
    Rostik Karpa
    online