Жеребкування півфіналу Кубку України відбудеться на Дніпро-Арені

Жеребкування розпочнеться о 14 годині

Днепр Арена
© Днепр Арена

Комітет по проведенню Кубку України призначив дату, місце і час початку жеребкування півфіналів турніру. Церемонія відбудеться 2 березня на «Дніпро-Арені» і розпочнеться о 14 годині. Нагадаємо, що саме домашній стадіон цей стадіон прийматиме фінал національного Кубку, який відбудеться 9 травня.

Нагадаємо, у півфінал Кубку України вийшли 4 команди: «Шахтар», «Динамо», «Маріуполь» та «Дніпро-1».

Як і на попередніх етапах, жеребкування відбуватиметься без урахування рейтингу команд. Проте вже сьогодні можна говорити, що «Дніпро-1» як команда, що грає у нижчій за рангом, ніж решта учасників, лізі, проведе свою гру на домашній арені.

Півфінальні матчі відбудуться 18 квітня.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Федерация футбола Украины

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Алекс Голдин
    Алекс Голдин, 21.02.2018 10:49
    +3
    Мариуполь-Днипро
    Шахтар-ДК
    Artem Usik
    online
      Artem Usik, 21.02.2018 11:24
    +3
    Алекс Голдин, 21.02.2018 10:49
    Мариуполь-Днипро
    Шахтар-ДК
    Было бы неплохо
    Тарас Гаврилюк
      Тарас Гаврилюк, 21.02.2018 11:31
    +5
    Маріуполь-Динамо
    Дніпро-Шахтар
    Алекс Голдин
    Алекс Голдин, 21.02.2018 11:33
    0
    Тарас Гаврилюк, 21.02.2018 11:31
    Маріуполь-Динамо
    Дніпро-Шахтар

    не-так не надо..... а то до финиша чемпионата не доживем..... расформируют федерацию......
    nick07
    online
      nick07, 21.02.2018 11:35
    +1
    вкотре "сліпий" жереб розведе ДК і ШД?

    і якщо жереб таки зведе їх в одну пару то переможець цього півфіналу і буде володарем Кубка
    nick07
    online
      nick07, 21.02.2018 11:36
    -1
    Хіба що ДК-Маріуполь і ДК знову злякається їхати в Дніпро, адже там "дуже близько" лінія фронту
    Serj
      Serj, 21.02.2018 11:42
    -1
    nick07, 21.02.2018 11:36
    Хіба що ДК-Маріуполь і ДК знову злякається їхати в Дніпро, адже там "дуже близько" лінія фронту
    Может хватит уже? Не надоело? Интересно, ты когда это писал, какая цель была? По дибильному улыбаться и руки потирать? "Вот я сейчас пердну и мне плюсов наставят."- твои мысли, дятел?
    Sasha3110
      Sasha3110, 21.02.2018 12:20
    0
    nick07, 21.02.2018 11:36
    Хіба що ДК-Маріуполь і ДК знову злякається їхати в Дніпро, адже там "дуже близько" лінія фронту
    А чому в Дніпро а не в Маріуполь???
    basiak00
    online
      basiak00, 21.02.2018 12:21
    +4
    Любая жеребьёвка будет интересна, лично мне первый раз не важно кто с кем будет играть. Разве что Мариуполь - Шахтер не очень хотелось бы.. по понятным причинам
    Serj
      Serj, 21.02.2018 12:29
    0
    Sasha3110, 21.02.2018 12:20
    nick07, 21.02.2018 11:36
    Хіба що ДК-Маріуполь і ДК знову злякається їхати в Дніпро, адже там "дуже близько" лінія фронту

    А чому в Дніпро а не в Маріуполь???
    Не обращай внимания, идиотам без разницы, что писать. Умного ничего не напишет, а для дурного ума не нужно.
    nick07
    online
      nick07, 21.02.2018 14:54
    0
    Serj, 21.02.2018 11:42 -1
    nick07, 21.02.2018 11:36

    та просто "смакуючи" цю справу Сурки мабуть мітять в президенти - обісрались і розмазують по обличчю.
    nick07
    online
      nick07, 21.02.2018 14:55
    0
    Sasha3110, 21.02.2018 12:20 0
    nick07, 21.02.2018 11:36
    Хіба що ДК-Маріуполь і ДК знову злякається їхати в Дніпро, адже там "дуже близько" лінія фронту
    А чому в Дніпро а не в Маріуполь???

    я мав на увазі фінальну пару,а не півфінал.
    vicfal
      vicfal, 02.03.2018 14:15
    0
    Все таки идеальный вариант Мариуполь - Шахтер
    а ДК - Днипро. ! Сводить сейчас Шахтер и Динамо не интересно. Да и другие варианты - подозрительные. Как и то, что нет трансляции в инете! Вроде собиралась транслировать ФФУ,
    но куда-то пропала. Вот и думайте - зачем?
    vicfal
      vicfal, 02.03.2018 14:18
    0
    Нашел трансляцию https://sector.depo.ua/ukr/ukraine/zherebkuvannya-pivfinalu-kubka-ukrayini-
    translyaciya-20180302736173
    vicfal