Игорь СИМОНОВ: «В Айнтрахте говорят, что Ярмоленко — машина»

Администратор немецкого клуба рассказал о своей работе

Игорь СИМОНОВ: «В Айнтрахте говорят, что Ярмоленко — машина»
© zbirna.com. Игорь Симонов

Администратор «Айнтрахта» Игорь Симонов рассказал о своей работе в немецком клубе.

— Сейчас Айнтрахт возглавляет хорватский тренер Нико Ковач. С ним легко работать?
— Никаких проблем. Хотя специалист он, конечно, требовательный. Тренировки у него очень серьезные — бывает, по два с половиной часа. Физике уделяет большое внимание, ребятам не всегда это нравится, но они терпят — такой подход начал приносить результат.

— Вы с ним на тему выступления сборной Украины в отборочном турнире общались?
— А как же! Травили друг друга. Когда хорваты нас в Загребе обыграли, я сразу сказал: «Ничего, приедете вы еще в Киев».

— Что говорили после второго матча?
— Стыдно не было. Сам Ковач так и сказал: «Тяжелейшая победа хорватов». Там же все решило индивидуальное мастерство Луки Модрича и Ивана Ракитича. Парни в таких клубах играют!

— Сборная Украины могла выступить в отборочном турнире лучше?
— Выше головы не прыгнешь. В стране сейчас такая обстановка, чемпионат сам знаешь в каком состоянии. Я далеко не все матчи смотрел, но слышал, что в игре есть положительные изменения. За год работы Андрей Шевченко не мог создать хорошую команду, но ее хвалил, например, Лукаш Градецки — вратарь Айнтрахта, защищающий цвета сборной Финляндии. Будущее есть. С такими футболистами, как Андрей Ярмоленко и Евгений Коноплянка, иначе и быть не может. 

— Вам там за них не стыдно?
— Ты что — наоборот! Ярмоленко вообще начал очень уверенно. Футболисты Айнтрахта все время подходят ко мне и говорят: «Машина». У Коноплянки был сложный предыдущий сезон, возникли проблемы с тренером, но сейчас все немного наладилось. Я общался с ребятами, когда мы с ними играли. Хорошие парни, коммуникабельные и положительные во всех отношениях.

— За родным Шахтером следите?
— По возможности смотрю обзоры матчей. Молодцы — ничего не скажешь. Вышли в плей-офф Лиги чемпионов из такой группы. В этом турнире всегда непросто играть, а горняки без дома, без болельщиков, в таких обстоятельствах проявили все свое мастерство. Надо отдать им должное.

— Сейчас в бундеслиге такая ситуация, что и Айнтрахт может претендовать на Лигу чемпионов. Не так ли?
— Тяжелый вопрос. В прошлом сезоне мы тоже хорошо провели первый круг, но весной чуть не попали в зону вылета. Тут, в Германии, два поражения — и ты уже должен думать о выживании. И наоборот. Два раза выиграли — и нас пресса уже в Лигу Европы сватает. Чемпионат, конечно, очень сильный и непредсказуемый.

Евгений ГРЕСЬ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — zbirna.com

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    SamojlovS
      SamojlovS, 30.12.2017 10:26
    0
    Elblanko, 29.12.2017 10:23
    Про чемпіонат слабкий також не згоден. Хорваті, ісландія... Там чемпіонати сильні??? Ніфіга. Якшо тебе викликають до збірної, то не потрібно дивитися на то в якому чемпіонаті ти граєш і якого рівня твоя команда. Бо вже якшо тебе викликали, потрібно витиснути максимум. Якшо десь не добігаєш, потрібно працювати більше над собою. Не був би зараз ярмо в борусіі на провідних ролях, аби в 20 років(будучи абсолютно деревянним) він не працював над собою.
    Здається, Ви не зовсім вірно його розумієте. По-моему, він має на увазі, що 3-4 роки тому чемпіонат України був явно сильніший, аніж став потім (хоча - гра збірної була "не дуже"...), а тепер - в грі збірної - він відмітив деякі покращення.
    А наведені Вами приклади - вони теж підтверджують тезу (не мою, та я з нею повністю згоден) про певну відсутність кореляції між успіхами збірної і силою чемпіонату. Це більше стосується команд не дуже сильних, яким доводиться докладати дуже великих зусиль для потрапляння на Чемпіонат Світу. В цю "корорту" потрапляють і ті, хто з визнаних лідерів світових змагань (типу хорватів) дав собі слабини, але - з іншого боку - і ті (ісландці) - хто значно нижчий рейтингом (хоча б клубним).
    SamojlovS
      SamojlovS, 30.12.2017 10:12
    -1
    Elblanko, 29.12.2017 10:16
    Такий брєд, коли все списують на "такую ж сітацию в странє".
    Так якшо ситуація, нах ти в футбол граєш, нах на поле виходиш...??? Виходиш, то грай... Люди до вбиральні ходять не для того шоб просто посидіти, а посрать вони туди ходять.
    Ви в такій ситуації не були - то ж не кажіть, що не знаєте... Вони й грають, але це ВЕЛИКА різниця, якщо зважити, що сила команд (якщо казати про Динамо і Шахтар) не настільки різниться...
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 11:59
    +3
    Приклад Рак. Коли він собі хворобу придумав, шоб не грати за збірну, бо попереду був "важливий" матч у шахти.
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 11:56
    +1
    Miro Run, 29.12.2017 11:14
    Хорвати,Ісландці і інші збірні ,можуть по різному грати,тому що це спорт і кожен хоче перемогти,але віддача у них завжди повна,тому що це честь грати і представляти націю ,країну,вони володіють мовою,знають культуру і т д,тепер подивимось що у нас ,а у нас не має основного,любові до країни та до її народу,я розумію людей які виросли в російськомовному середовищі і їхня мова російська,але як може захищати честь країни людина яка виросла в україномовному середовищі і відмовляється розмовляти українською мовою,це чому так,хіба росмова чимось вища нашої?тобто така людина не любить Країни і їй боротись за її честь -ганебно,ось і грають за бабло або для того щоб їх замітили тренери з інших країн
    Правильно. А у нас це відбування номеру. А потім ниють, шо не пройшли далі.
    Miro Run
      Miro Run, 29.12.2017 11:14
    +5
    Хорвати,Ісландці і інші збірні ,можуть по різному грати,тому що це спорт і кожен хоче перемогти,але віддача у них завжди повна,тому що це честь грати і представляти націю ,країну,вони володіють мовою,знають культуру і т д,тепер подивимось що у нас ,а у нас не має основного,любові до країни та до її народу,я розумію людей які виросли в російськомовному середовищі і їхня мова російська,але як може захищати честь країни людина яка виросла в україномовному середовищі і відмовляється розмовляти українською мовою,це чому так,хіба росмова чимось вища нашої?тобто така людина не любить Країни і їй боротись за її честь -ганебно,ось і грають за бабло або для того щоб їх замітили тренери з інших країн
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 10:23
    +8
    Про чемпіонат слабкий також не згоден. Хорваті, ісландія... Там чемпіонати сильні??? Ніфіга. Якшо тебе викликають до збірної, то не потрібно дивитися на то в якому чемпіонаті ти граєш і якого рівня твоя команда. Бо вже якшо тебе викликали, потрібно витиснути максимум. Якшо десь не добігаєш, потрібно працювати більше над собою. Не був би зараз ярмо в борусіі на провідних ролях, аби в 20 років(будучи абсолютно деревянним) він не працював над собою.
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 10:16
    -6
    Такий брєд, коли все списують на "такую ж сітацию в странє".
    Так якшо ситуація, нах ти в футбол граєш, нах на поле виходиш...??? Виходиш, то грай... Люди до вбиральні ходять не для того шоб просто посидіти, а посрать вони туди ходять.
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 10:23
    +8
    Про чемпіонат слабкий також не згоден. Хорваті, ісландія... Там чемпіонати сильні??? Ніфіга. Якшо тебе викликають до збірної, то не потрібно дивитися на то в якому чемпіонаті ти граєш і якого рівня твоя команда. Бо вже якшо тебе викликали, потрібно витиснути максимум. Якшо десь не добігаєш, потрібно працювати більше над собою. Не був би зараз ярмо в борусіі на провідних ролях, аби в 20 років(будучи абсолютно деревянним) він не працював над собою.
    Miro Run
      Miro Run, 29.12.2017 11:14
    +5
    Хорвати,Ісландці і інші збірні ,можуть по різному грати,тому що це спорт і кожен хоче перемогти,але віддача у них завжди повна,тому що це честь грати і представляти націю ,країну,вони володіють мовою,знають культуру і т д,тепер подивимось що у нас ,а у нас не має основного,любові до країни та до її народу,я розумію людей які виросли в російськомовному середовищі і їхня мова російська,але як може захищати честь країни людина яка виросла в україномовному середовищі і відмовляється розмовляти українською мовою,це чому так,хіба росмова чимось вища нашої?тобто така людина не любить Країни і їй боротись за її честь -ганебно,ось і грають за бабло або для того щоб їх замітили тренери з інших країн
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 11:59
    +3
    Приклад Рак. Коли він собі хворобу придумав, шоб не грати за збірну, бо попереду був "важливий" матч у шахти.
    Elblanko
      Elblanko, 29.12.2017 11:56
    +1
    Miro Run, 29.12.2017 11:14
    Хорвати,Ісландці і інші збірні ,можуть по різному грати,тому що це спорт і кожен хоче перемогти,але віддача у них завжди повна,тому що це честь грати і представляти націю ,країну,вони володіють мовою,знають культуру і т д,тепер подивимось що у нас ,а у нас не має основного,любові до країни та до її народу,я розумію людей які виросли в російськомовному середовищі і їхня мова російська,але як може захищати честь країни людина яка виросла в україномовному середовищі і відмовляється розмовляти українською мовою,це чому так,хіба росмова чимось вища нашої?тобто така людина не любить Країни і їй боротись за її честь -ганебно,ось і грають за бабло або для того щоб їх замітили тренери з інших країн
    Правильно. А у нас це відбування номеру. А потім ниють, шо не пройшли далі.
    SamojlovS
      SamojlovS, 30.12.2017 10:26
    0
    Elblanko, 29.12.2017 10:23
    Про чемпіонат слабкий також не згоден. Хорваті, ісландія... Там чемпіонати сильні??? Ніфіга. Якшо тебе викликають до збірної, то не потрібно дивитися на то в якому чемпіонаті ти граєш і якого рівня твоя команда. Бо вже якшо тебе викликали, потрібно витиснути максимум. Якшо десь не добігаєш, потрібно працювати більше над собою. Не був би зараз ярмо в борусіі на провідних ролях, аби в 20 років(будучи абсолютно деревянним) він не працював над собою.
    Здається, Ви не зовсім вірно його розумієте. По-моему, він має на увазі, що 3-4 роки тому чемпіонат України був явно сильніший, аніж став потім (хоча - гра збірної була "не дуже"...), а тепер - в грі збірної - він відмітив деякі покращення.
    А наведені Вами приклади - вони теж підтверджують тезу (не мою, та я з нею повністю згоден) про певну відсутність кореляції між успіхами збірної і силою чемпіонату. Це більше стосується команд не дуже сильних, яким доводиться докладати дуже великих зусиль для потрапляння на Чемпіонат Світу. В цю "корорту" потрапляють і ті, хто з визнаних лідерів світових змагань (типу хорватів) дав собі слабини, але - з іншого боку - і ті (ісландці) - хто значно нижчий рейтингом (хоча б клубним).
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности