Динамо купит Вербича за 4 миллиона евро

Хавбек сборной Словении будет получать около €1 млн в год с бонусами, подписав контракт на 4 года

Динамо купит Вербича за 4 миллиона евро
© Getty Images. Бенджамин Вербич
Хавбек датского «Копенгагена» и сборной Словении Бенджамин Вербич перейдет в киевское «Динамо».
 
Украинский клуб заплатит за 24-летнего словенца 4 миллиона евро. Вербич будет получать около 1 миллиона евро в год с бонусами, подписав контракт на 4 года.
 
 
В этом сезоне словенский игрок провел 27 матчей в составе «Копенгагена», в которых забил 11 мячей и сделал 2 ассиста.
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Ekipa24

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Andrii_MKh
      Andrii_MKh, 20.12.2017 18:20
    +1
    Очередное полено в топку
    dimalena
      dimalena, 20.12.2017 16:46
    +1
    Пару раз не попадёт по воротам из далека и гопники типа Гармаша и т.д. его загонят. Больше бить не будет. А гопники из тренерского штаба добавят.
    cikolo
      cikolo, 20.12.2017 16:34
    -1
    http://Bets2k.com - Бесплатные прогнозы на футбол, ставка дня и многое другое. Составляй свои прогнозы и выигрывай призы. Видео трансляции
    uandr
      uandr, 20.12.2017 16:25
    -1
    очередное дерево ???
    Rustam OldBoy
      Rustam OldBoy, 20.12.2017 13:54
    +2
    я дивився обидва матчі Копенгагена з Локомотивом, і Вербіч там дуже виділявся. Я тоді подумав, що цей хлопець скоро поїде в топ чемпіонат. Для ДК удача за невеликі гроші взяти такого гравця.
    Prikolnuyman
      Prikolnuyman, 20.12.2017 13:43
    -2
    Чувака рассматривают как замену Ярмоле. Тот кто может либо сам что то сообразить, если зона свободная будет. Либо, стянуть на себя защитников и отдать пас на форварда. Я очень сомневаюсь что он потянет комбинацыонною игру сначала на первых порах.
    Nguen_philip
      Nguen_philip, 20.12.2017 13:26
    +2
    Как по мне, если подпишут, то для Динамо это хорошее приобретение...
    Вот кстати ссылка на эту статью в Словении
    http://ekipa.svet24.si/clanek/nogomet/slovenci-v-tujini/5a39385e10eb8/benja
    min-verbic-se-taksnemu-zasluzku-ni-zelel-odreci-zato-je-zavrnil-premier-ligo
    -in-serie-a
    kvlad200760
    online
      kvlad200760, 20.12.2017 13:17
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    Vitalik Shevchenko, 20.12.2017 10:21
    В Шахтарі Українець може грати тільки на позиції воротар, захисник (переважно центральний) і опорнаЗона, а всі атакувальні позиції не їх рівень, тому тебе чекає потенційна оренда, або глухий запас.
    А ти назви українця в нашому чемпі,який буб би принаймі не гірше того ж Тайсона,Фреда,Марлоса! Або назви нападника з молодих українців який би забивав стільки ж скільки забиває Ферейра.І згадай Шеву,який як тільки прийшов у великий футбол одразу почав забивати.Тому його Мілан і купив,бо молодий,перспективний і вже результативний.Якби наша молодь працювала би з м*ячем до сьомого поту та рівнялася на тих же бразильців у техніці володіння м*ячем,а не воліла би отримувати великі гроші та інші блага вже і одразу,то можливо би картина була би дещо інша!
    belio-badta
      belio-badta, 20.12.2017 13:08
    -2
    ass36, 20.12.2017 09:30
    Очередной шлак а украинцы что такие тупые. Суркисы с мозгом школоты. Для прохождения мастер лиги.
    Суркис гений трансфера ))) с коломойским вспоминаю разговор, ну шо....... покупаем кого-то зимой, а зачем !? Ну и пошел мат перемат , дискуссия ))
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 20.12.2017 13:03
    -1
    Vitaly Zhalybin, 20.12.2017 12:59
    копенгаген повыгодней динамо в плане игры,сыграть с атлетико это лучше чем вылететь от аека зачем ему дк непонято,загубит карьеру на ровном месте ппц
    Да тебе многое не понятно, потому ты и болела Шахты!
    Vitaly Zhalybin
      Vitaly Zhalybin, 20.12.2017 12:59
    -4
    копенгаген повыгодней динамо в плане игры,сыграть с атлетико это лучше чем вылететь от аека зачем ему дк непонято,загубит карьеру на ровном месте ппц
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 20.12.2017 12:29
    0
    Vitaly Zhalybin, 20.12.2017 11:24
    судя по нарезке то это он еще откажетса,зачем ему такое болто как дк
    Болото у тебя в башке! И научись грамотно писать и адекватно думать, прежде чем что-то говорить!
    Vitaly Zhalybin
      Vitaly Zhalybin, 20.12.2017 11:24
    -9
    судя по нарезке то это он еще откажетса,зачем ему такое болто как дк
    Elblanko
      Elblanko, 20.12.2017 10:25
    +3
    Andryshk, 20.12.2017 09:37
    Ти забувся добавити пятова, степаненка, ракіцкого, ордеца, кривцова, малишев і це все основа. А тепер переглянь хто грає в чемпіонаті украіни у динамо!!! Шо украінців в складі динамо на чемпіонат украіни менше ніж украінців в шахтарі в лізі чемпіонів!!! От маемореаліі де украіна а де сепари які за межі киева не виіжають...
    І хто з них молодь, а хто вихованець академії шд???
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 20.12.2017 10:21
    +5
    Andryshk, 20.12.2017 09:37
    Ти забувся добавити пятова, степаненка, ракіцкого, ордеца, кривцова, малишев і це все основа. А тепер переглянь хто грає в чемпіонаті украіни у динамо!!! Шо украінців в складі динамо на чемпіонат украіни менше ніж украінців в шахтарі в лізі чемпіонів!!! От маемореаліі де украіна а де сепари які за межі киева не виіжають...
    В Шахтарі Українець може грати тільки на позиції воротар, захисник (переважно центральний) і опорнаЗона, а всі атакувальні позиції не їх рівень, тому тебе чекає потенційна оренда, або глухий запас.
    Elblanko
      Elblanko, 20.12.2017 10:20
    +4
    WADO-1976, 20.12.2017 07:01
    Очередной из "лучшей академии в мире"
    Дібіл. До чого тут академія, він легіонер. Всі купують легіонерів. Хай тебе бог милує, яке ти недоумок.
    Шоб у тебе все було добре.
    Elblanko
      Elblanko, 20.12.2017 10:15
    0
    ... не набагато гірше, за оте шо приїжджає.
    Elblanko
      Elblanko, 20.12.2017 10:14
    +2
    Viktor Kovtun, 20.12.2017 02:05
    Судя по всем вам вы все не футбольные люди, вербич дно, а молодёжь наша сильней )
    Молодь може і не "сільнєй", та ти уявляєш шо з тією молоддю буде(або стане) якшо їх посадити на лавку. Або давай я тобі інший приклад лупану, представ ким би зараз був шева, аби за нього молодого в основу ставили якогось румина з пушечним ударом.
    Звичайно без легіонерів зараз ні куди дітися, та хєрити свою ПЕРСПЕКТИВНУ МОЛОДЬ, це не правильно. Тим більше, ні хто з хороших футбольорів не бажає їхати в україну. То мабуть, все таки варто спробувати своє розвивати...
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 20.12.2017 10:13
    +3
    Andryshk, 20.12.2017 09:37
    Ти забувся добавити пятова, степаненка, ракіцкого, ордеца, кривцова, малишев і це все основа. А тепер переглянь хто грає в чемпіонаті украіни у динамо!!! Шо украінців в складі динамо на чемпіонат украіни менше ніж украінців в шахтарі в лізі чемпіонів!!! От маемореаліі де украіна а де сепари які за межі киева не виіжають...
    Чому забув? Ти бач що мова іде про молодих гравців і вихованців академії а Бутка я назвав тому що молодших (за віком) для порівняння не знайшлось.
    olgorl
      olgorl, 20.12.2017 10:09
    -5
    Комментарий свернут. Показать
    Avaxi, 20.12.2017 08:46
    Хотя бы заголовок новости прочитал. Данное тело не защитник. А защитников ДК тянет, потому что это самая проблемная зона здесь и сейчас
    О то инша справа! Беру свои почебеньки зворотич. Призвище прочитав, аж тошно стало, знову балканця з руського миру беруть и не став дали кумекать.
    Dynamo_s_Dnepra
      Dynamo_s_Dnepra, 19.12.2017 22:32
    +14
    Про его возможный переход в Динамо известно довольно давно. Но Спорт ЮА не перестает смешить, указав источником "ИСТОЧНИК"
    footboooool
      footboooool, 19.12.2017 22:18
    +13
    iravvik1983, 19.12.2017 21:54
    стоит брать судя по нарезке !!по нашим нынешним реалиям это супер игрок!!!
    По нарезке точно судить не стоит!
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 20.12.2017 08:25
    +12
    WADO-1976, 20.12.2017 07:01
    Очередной из "лучшей академии в мире"
    Ну Динамо купляє гравця щоб змінювати час від часу Циганкова,випускаючи в матчі 3-4 гравців академії, а у вас там все навпаки,Бутко і Коваленко на підхваті, а Додо і Діду 100%основа, тому: Чия би корова мичала, а твоя мовчала.
    Ak228
      Ak228, 19.12.2017 22:10
    +11
    Судя по видео неплохой игрок, и 4 млн. в нынешнее время вообще ниочем
    iravvik1983
      iravvik1983, 19.12.2017 21:54
    +11
    стоит брать судя по нарезке !!по нашим нынешним реалиям это супер игрок!!!
    SamojlovS
    online
      SamojlovS, 19.12.2017 23:03
    +9
    Похоже, любит бить правой из-за пределов штрафной по "девяткам". Все голы - чем-то похожи (или обводящие, или перебросы под перекладину...). Хотя - с мячом работает качественно и быстро, а это сегодня могут не многие. Пожалуй да, игрок хороший, лишь бы пришелся "ко двору" в клубе (Теодорчик ведь - не смог...).
    Avaxi
      Avaxi, 20.12.2017 08:44
    +8
    becod1301, 20.12.2017 08:32
    Дивно читати такі безапеляційні коментарі. На мій непрофесійний погляд у гравців збірних своїх країн (Кадар, Кендзьора тим більше Піварич) є потенціал і не малий. А от "зірка" Хачеріді вже заходить, першого пасу не має, помилки при відборі та виборі позиції.
    По Кондзьоре согласен, ему 23, Пиваричу уже 28 он не плох, но расти дальше уже вряд ли будет. Кадар - дерево. Всем да Жени ещё как до небес, и если поляк ещё может дотянеться то остальные - не верю
    ding01
      ding01, 19.12.2017 23:59
    +8
    во всяком случаи есть удар хорошо поставленный чего нет у Дерлиза!
    zport
      zport, 20.12.2017 08:09
    +7
    WADO-1976, 20.12.2017 07:01
    Очередной из "лучшей академии в мире"
    Ты лучше расскажи про вашего нового козака по кличке Дододо
    Elblanko
    Elblanko, 19.12.2017 23:27
    +7
    Як я зрозумів, він лівий хав. Тобто на заміну гонсалесу. Тобто... Панове, це реальне підсилення. Тим більше, не цураєтся сам бити, а в дк це актуально, враховуючи той факт шо наші мєга-нападачі не можуть замкнути передачу.
    Будєм-пасматрєть.
    igor_986
      igor_986, 19.12.2017 23:07
    +7
    "А на фига нам распасовка если ноги кривые" - подумал Хацкевич и подискали чувака который с делека может лупить, будем надеяться что качественно. Еще Сидорчук поправится, у него тоже пушка дай боже каждому, и можно будет играть.
    Invulnerable
      Invulnerable, 19.12.2017 22:27
    +6
    ого у него пушка как у антунеша и велозу, хороший игрок)))
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 20.12.2017 10:21
    +5
    Andryshk, 20.12.2017 09:37
    Ти забувся добавити пятова, степаненка, ракіцкого, ордеца, кривцова, малишев і це все основа. А тепер переглянь хто грає в чемпіонаті украіни у динамо!!! Шо украінців в складі динамо на чемпіонат украіни менше ніж украінців в шахтарі в лізі чемпіонів!!! От маемореаліі де украіна а де сепари які за межі киева не виіжають...
    В Шахтарі Українець може грати тільки на позиції воротар, захисник (переважно центральний) і опорнаЗона, а всі атакувальні позиції не їх рівень, тому тебе чекає потенційна оренда, або глухий запас.
    zhyr
    online
      zhyr, 19.12.2017 22:45
    +5
    Dynamo_s_Dnepra, 19.12.2017 22:32
    Про его возможный переход в Динамо известно довольно давно. Но Спорт ЮА не перестает смешить, указав источником "ИСТОЧНИК"
    якщо натиснути на "источник", то йде посилання на сайт з новиною...в даному випадку це ekipa.svet24.si
    Elblanko
      Elblanko, 20.12.2017 10:20
    +4
    WADO-1976, 20.12.2017 07:01
    Очередной из "лучшей академии в мире"
    Дібіл. До чого тут академія, він легіонер. Всі купують легіонерів. Хай тебе бог милує, яке ти недоумок.
    Шоб у тебе все було добре.
    Avaxi
      Avaxi, 20.12.2017 08:46
    +4
    olgorl, 20.12.2017 08:40
    Навищо оци дундуки селекцийни захисникив тащать? Щоб розбалансувати оборону ризномовним непотребом? Берить нападникив та хавив креативних, яки самотужки можуть зачебучить круглого до шквалт ворога нашего непримиримого. Ось поцуканють наши чорнобриви казаченьки Мбакани та Мореэнтес вид нас и з ким ми залишимось на призволяще? З отими неробами та кгвалтами калечними?
    Хотя бы заголовок новости прочитал. Данное тело не защитник. А защитников ДК тянет, потому что это самая проблемная зона здесь и сейчас
    tolik.61fut
      tolik.61fut, 19.12.2017 22:54
    +4
    Інфа не офіційна, а тому не варта базару про нього.
    Elblanko
      Elblanko, 20.12.2017 10:25
    +3
    Andryshk, 20.12.2017 09:37
    Ти забувся добавити пятова, степаненка, ракіцкого, ордеца, кривцова, малишев і це все основа. А тепер переглянь хто грає в чемпіонаті украіни у динамо!!! Шо украінців в складі динамо на чемпіонат украіни менше ніж украінців в шахтарі в лізі чемпіонів!!! От маемореаліі де украіна а де сепари які за межі киева не виіжають...
    І хто з них молодь, а хто вихованець академії шд???
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 20.12.2017 10:13
    +3
    Andryshk, 20.12.2017 09:37
    Ти забувся добавити пятова, степаненка, ракіцкого, ордеца, кривцова, малишев і це все основа. А тепер переглянь хто грає в чемпіонаті украіни у динамо!!! Шо украінців в складі динамо на чемпіонат украіни менше ніж украінців в шахтарі в лізі чемпіонів!!! От маемореаліі де украіна а де сепари які за межі киева не виіжають...
    Чому забув? Ти бач що мова іде про молодих гравців і вихованців академії а Бутка я назвав тому що молодших (за віком) для порівняння не знайшлось.
    Rustam OldBoy
      Rustam OldBoy, 20.12.2017 13:54
    +2
    я дивився обидва матчі Копенгагена з Локомотивом, і Вербіч там дуже виділявся. Я тоді подумав, що цей хлопець скоро поїде в топ чемпіонат. Для ДК удача за невеликі гроші взяти такого гравця.