Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Автоспорт
|
2101
0

Ривок уперед напередодні відпусток

Анонс Гран Прі Угорщини на Sport.ua

Ривок уперед напередодні відпусток
Getty Images

Знову два тижні між етапами минули швидко і принесли чимало цікавих та важливих новин, які вже активно обговорюють в паддоку. Це і обов’язкове запровадження дуги безпеки Halo з наступного року, і розірвання угоди між Заубер та Хонда, укладеної два місяці тому, і повідомлення Піреллі про причини проколів шин на обох Феррарі наприкінці гонки в Сільверстоуні, і майбутні тести Роберта Кубіци за кермом Рено наступного тижня. Та наразі найактуальнішим є питання про те, хто ж опиниться на чолі особистого заліку напередодні літніх канікул, що для більшості пілотів розпочнуться вже по завершенню гонки.

Головною особливістю угорської траси є її конфігурація унікальна для стаціонарних автодромів, яка змушує налаштовувати машини на високий рівень притискної сили, наявність лише однієї довгої прямої, проблемами з обгонами та напрочуд важливим значенням стартової позиції. В цьому угорський етап багато чим нагадує Іспанію та Монако. Крім того, повільна й технічна траса ставить високі вимоги до фізичних кондицій пілотів, які постійно завантажені як не розгонами, так гальмуванням і проходженням віражів траси, а перепочинок на головній прямій тут мінімальний. По суті, пілоти всю гонку проїжджають в режимі повної концентрації уваги на всьому. Ефективність охолодження гальм є чималою проблемою в Угорщині, адже тут часто доводиться гальмувати, в той час як на коротеньких прямих система просто не встигає нормально охолонути.

До Будапешту Піреллі привезла свою «середню» трійку комплектів: Medium, Soft, SuperSoft, яку через відмову від використання Hard у чемпіонаті можна вже сміливо називати «жорсткою». Традиційно для сезону гонщики під час вибору вирішили обмежитися одним  обов’язковим комплектом Medium, віддавши перевагу більш м’якій ґумі:

Пілот

Команда

Medium

Soft

SuperSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

1

3

9

77

В. Боттас

Мерседес

1

3

9

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

1

3

9

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

1

2

10

5

С. Феттель

Феррарі

1

3

9

7

К. Райкконен

Феррарі

1

3

9

11

С. Перес

Форс Індія

1

2

10

31

Е. Окон

Форс Індія

1

2

10

18

Л. Стролл

Вільямс

1

2

10

19

Ф. Масса

Вільямс

1

2

10

2

C. Вандорн

Макларен

1

2

10

14

Ф. Алонсо

Макларен

1

2

10

26

Д. Квят

Торо Россо

1

3

9

55

К. Сайнс

Торо Россо

1

3

9

8

Р. Грожан

Хаас

1

4

8

20

К. Магнуссен

Хаас

1

4

8

27

Н. Хюлькенберг

Рено

1

2

10

30

Д. Палмер

Рено

1

2

10

9

М. Ерікссон

Заубер

1

3

9

94

П. Верляйн

Заубер

1

3

9

В Піреллі й самим цікаво подивитися наскільки змінилися характеристики асфальту і як команди підійдуть до шинної тактики: «У 2016-му на Хунгарорингу поклали новий асфальт – цікаво з’ясувати, як за рік змінилися його характеристики. Минулого року він був більш гладким та швидким, ніж попереднє покриття. Обираючи кількість комплектів на уїк-енд команди зробили ставку на Soft і SuperSoft, виходячи з обраних варіантів гоночної стратегії. В Угорщині стратегія – один з ключових факторів, враховуючи як непросто тут обганяти. Тому процес збору інформації під час практик у п’ятницю та суботу на сучасних машинах стане ще важливішим, ніж у попередні роки».

Прогноз погоди обіцяє традиційну для кінця липня спеку та відсутність опадів, які гонку на Хунгароринзі завжди перетворювали на неймовірне видовище. Температура повітря поступово збільшуватиметься від +27С у п’ятницю до +29С в суботу та +30С в неділю і все це за сонячного та майже безхмарного неба.

Успіх на домашньому етапі не просто дав можливість Льюісу практично наздогнати Себастьяна в особистому заліку, а й спонукав букмекерів переглянути котирування у боротьбі за титул. Наразі шанси розцінюються як 1,57 на британця і 3,00 на німця. Що ж до угорського етапу, то  і тут все досить традиційно, а «срібні стріли» в фаворі, на перемогу в кваліфікації лінія має такий вигляд: Хемілтон – 1,80; Боттас – 4,50; Феттель – 5,00; Ферстаппен – 13,00; Райкконен і Ріккардо – по 15,00. На тріумф в гонці цифри дещо відрізняються не на користь обох фінів: Хемілтон – 1,83; Феттель – 4,50; Боттас – 5,50; Ріккардо і Ферстаппен – по 13,00; Райкконен – 21,00. Найуспішнішим гонщиком в Угорщині  є Льюіс, на рахунку якого тут вже 5 перемог, а найбільше подіумів – по сім – у Сенни, Шумахера та Райкконена.

Хемілтон чи Феттель – хтось із них на літні канікули піде лідером чемпіонату і ситуація розвивається таким чином, що швидше за все в чемпіонаті цього року вперше зміниться лідер – це однозначно найбільш очікуваний сценарій. Інша справа, що на осінню частину залишиться ще 8 етапів і вся боротьба за корону ще попереду. Боротьба, в яку втрутитися все ще збирається Боттас, тож і від фіна варто чекати сильного виступу. Так само як і від його співвітчизника з Феррарі, який досі перебуває у стані невизначеності стосовно свого майбутнього на наступний сезон.

Гонка в Угорщині водночас є найкращим шансом для Палмера, Макларен і Заубер набрати очки, такі необхідні їм усім. Для Джоліона, виходячи з інформації про тести Роберта Кубіци наступного тижня за кермом цьогорічної машини, етап набуває ледь не вирішального значення, адже є певна вірогідність, що в разі успішних результатів на тестах поляк повернеться в Формулу 1 вже у Бельгії, замінивши саме Палмера. Для команд з Уокінга та Хінвіла – етап є однією з небагатьох можливостей розжитися додатковими очками у боротьбі одна з одною. Тим паче, що їх слабкі мотори не матимуть на Хунгарорингу вирішального значення.

Попри те, що зазвичай перегони в Угорщині навіюють нудьгу, та цього разу є шанси побачити більш цікаве видовище. Залишається дочекатися неділі.

Гран-прі Угорщини, Хунгароринг, 28-30 липня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,381 км

70

306,630  км

кваліфікація: 1:18.773  (2010, Себастьян Феттель)

гонка: 1:19.071 (2004, Міхаель Шумахер)

Розклад сесій за київським часом:

Перша практика 11:00 – п’ятниця 28 липня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 28 липня

Третя практика 12:00 – субота 29 липня

Кваліфікація 15:00 – субота 29 липня

Гонка 15:00 – неділя 30 липня

В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.