Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 16 сентября 2016, 12:19
2014
0

Формула 1: ночная жара

Анонс Гран При Сингапура на Sport.ua

| Обновлено 16 сентября 2016, 12:19
2014
0
Формула 1: ночная жара
Отримавши нових співвласників в особі Liberty Media Формула 1 взяла курс на схід, де протягом найближчих чотирьох тижнів відбудеться 3 етапи. І починається ця частина азійського турне в Сінгапурі з його традиційною гонкою вночі.
 
Для гонщиків уїк-енд на Маріна Бей (як і пізніше в Сепангу) стає справжнім випробуванням їх фізичної форми, адже гонка тут триває практично завжди повні дві години під час яких спека з високою вологістю повітря ставить ними надзвичайні завдання щодо підготовки. Ну а дві години триває гонка через те, що тут за всі попередні Гран Прі ще жодного разу не обійшлося без виїзду автомобіля безпеки. При далеко не високій середній швидкості на колі це стає вагомим фактором, тож не було нічого дивного й у тому, що деякі з гонок завершувалися через двогодинний ліміт, а пілоти проїжджали на кілька кіл менше регламентованої дистанції.
 

 
Ще однією важливою особливістю етапу є те, що перша й третя практики мають не дуже важливе значення, адже відбуваються вдень тоді як кваліфікація з гонкою починаються ввечері. Таким чином головною сесією для підготовки команд стає друга практика.
 
Оскільки гоночна траса проходить вулицями Сінгапуру, то для неї цілком характерні звичні за таких умов особливості – чимала кількість нерівностей покриття та велика кількість повільних поворотів. Попри те що тут щороку оновлюють асфальт на окремих відрізках траси, вона все-одно залишається доволі нерівною, що дуже не подобається гонщикам. Таким чином командам доводиться налаштовувати машини на максимально можливу висоту підвіски.  Після етапів в Бельгії та Італії прийшов час кардинально переглянути й інші налаштування машин.



Досить високий рівень притискної сили для оптимального подолання численних поворотів необхідно поєднати з максимальною швидкістю на головній прямій та відрізку між 5-м і 7-м поворотами – саме тут найкращі місця для обгонів, а також знаходяться зони активації DRS. Якщо потужність силової установки вирішального значення тут не має, то надійна робота коробки передач і особливо гальм виходить на передній план, останнім тут не складно швидко перегрітися, адже довгих прямих відрізків обмаль.
 

 
На вулицях Сінгапуру працювати з шинами пілотам непросто, особливо з задніми, які швидко зношуються через чисельні розгони після повільних поворотів де вони мають забезпечувати надійне зчеплення з трасою. При цьому інших суттєвих проблем (звісно крім неминучої спеки) ґума не має, тож Піреллі привезла свою найбільш м’яку комбінацію шин, що складається з комплектів Soft, SuperSoft і UltraSoft. Найм’якіші комплекти традиційно для сезону стали найбільш затребуваними серед команд:

Пілот

Команда

Soft

SuperSoft

UltraSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

3

3

7

6

Н. Росберг

Мерседес

4

2

7

5

С. Феттель

Феррарі

2

2

9

7

К. Ряйкконен

Феррарі

1

3

9

77

В. Боттас

Вільямс

2

3

8

19

Ф. Масса

Вільямс

1

4

8

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

2

4

7

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

2

4

7

20

К. Магнуссен

Рено

1

5

7

30

Д. Палмер

Рено

1

5

7

27

Н. Хюлькенберг

Форс Індія

4

3

6

11

С. Перес

Форс Індія

4

3

6

26

Д. Квят

Торо Россо

1

4

8

55

К. Сайнс

Торо Россо

1

4

8

14

Ф. Алонсо

Макларен

2

3

8

22

Д. Баттон

Макларен

2

3

8

9

М. Ерікссон

Заубер

1

3

9

12

Ф. Наср

Заубер

1

4

8

94

П. Верляйн

Мейнор

3

4

6

31

Е. Окон

Мейнор

3

4

6

8

Р. Грожан

Хаас

2

2

9

21

Е. Гутьєррес

Хаас

1

3

9


Вибір шин у частини пілотів виглядає дещо дивним, особливо у світлі того, що гоночну дистанцію лише за допомогою найбільш м’яких комплектів нормально не проїхати (або робити зайвий піт-стоп, або їхати акуратно, а значить не швидко). Особливо цікаво буде подивитися на п’ятірку гонщиків, які замовили аж по 9 комплектів UltraSoft – їх шинний вибір виглядає найбільш екзотиним. Не без цікавості чекають на рішення команд щодо ґуми і в Піреллі: «Ми сподіваємось, що цього року гонка в Сінгапурі пройде ще цікавіше, адже буде використовуватися ґума UltraSoft, що забезпечує найвищу швидкість і максимальне зчеплення з трасою.

Нас чекає один з найбільш непередбачуваних Гран Прі сезону, бо Маріна Бей – єдина траса, де автомобіль безпеки з’являється в кожній гонці. Тут може бути дуже багато перемінних, тож команди зможуть проявити творчий підхід при плануванні та реалізації стратегії. Якщо ж говорити про спортивну складову, то зазвичай в Сінгапурі боротьба на трасі носить дуже гострий характер, а вміння працювати з ґумою може вплинути на підсумковий результат», - поділився своїми думками керівник шинників Пол Хембрі.

 
Прогноз погоди обіцяє вже звичні для пілотів умови – повітря прогріватиметься до +32С, а найбільш вірогідний час для опадів – ранок і день, тож асфальт може залишатися вологим на початку першої та третьої сесій. Таким чином нам навряд чи варто очікувати на серйозне втручання погодного фактору на хід Гран Прі, хоча і виключати його зовсім також не слід.
 
Попри те, що минулого року уїк-енд в Сінгапурі став справжнім фіаско для «срібних стріл», які тоді десь «загубили» секунду на колі, цього разу букмекери все-одно вірять у швидкість, талант і досвід чинного чемпіона. На перемогу в кваліфікації лінія має такий вигляд: Хемілтон – 2,62; Ріккардо – 3,75; Росберг – 4,33; Ферстаппен – 6,50; Феттель – 7,50 і Ряйкконен – 34,00. Головний тріумф у Гран Прі також очікується від британця: Хемілтон – 2,75; Ріккардо – 3,50; Росберг – 5,00; Ферстаппен – 6,50; Феттель – 10,00 і Ряйкконен – 21,00. В принципі такі цифри від букмекерів не виглядають дивними – особливо що стосується співвідношення між Ред Булл і Феррарі. Маріна Бей не настільки вимоглива до моторів, як до аеродинаміки, а це гра на полі команди з Мілтон Кінс.



Інша справа, що «червоні» можуть спробувати за рахунок тактики переграти своїх головних конкурентів у Кубку конструкторів. Як би там не було, залишається досить висока ймовірність, що цього разу пілотам Мерседес справжню боротьбу зможуть нав’язати «енергетики», а особливо Даніель, який має прекрасний досвід боротьби на вулицях міста. З іншого боку було б дуже наївно розраховувати, що минулорічні проблеми «срібних стріл» повторяться бодай якимось схожим чином – підопічні Тото Вольффа вміють робити правильні висновки після гучних поразок, якою неодмінно був минулорічний етап в Сінгапурі.
 
Як показує досвід попередніх років, на  цьому етапі гонка може бути не надто цікавою до пори до часу, але тут обов’язково трапляється щось, що або перевертає все з ніг на голову, або просто приносить новий виток інтриги в боротьбі за перемогу. Тож попри загальні очікування чергового тріумфу Мерседес є сильне відчуття, що в неділю на трасі буде дуже спекотно і цікаво. Залишається тільки дочекатися!
 
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Сінгапуру, Маріна Бей, 16-18 вересня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,065 км

61

308,828 км

кваліфікація: 1’42.841  (2013, Себастіан Феттель)

гонка: 1’48.574 (2013, Себастіан Феттель)

Перша практика 13:00 – п’ятниця 16 вересня

Друга практика 16:30 – п’ятниця 16 вересня

Третя практика 13:00 – субота 17 вересня

Кваліфікація 16:00 – субота 17 вересня

Гонка 15:00 – неділя 18 вересня

(час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.