Формула 1: ночная жара
Анонс Гран При Сингапура на Sport.ua
Досить високий рівень притискної сили для оптимального подолання численних поворотів необхідно поєднати з максимальною швидкістю на головній прямій та відрізку між 5-м і 7-м поворотами – саме тут найкращі місця для обгонів, а також знаходяться зони активації DRS. Якщо потужність силової установки вирішального значення тут не має, то надійна робота коробки передач і особливо гальм виходить на передній план, останнім тут не складно швидко перегрітися, адже довгих прямих відрізків обмаль.
Пілот |
Команда |
Soft |
SuperSoft |
UltraSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
3 |
3 |
7 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
4 |
2 |
7 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
2 |
2 |
9 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
1 |
3 |
9 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
2 |
3 |
8 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
1 |
4 |
8 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
2 |
4 |
7 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
2 |
4 |
7 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
1 |
5 |
7 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
1 |
5 |
7 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
4 |
3 |
6 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
4 |
3 |
6 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
1 |
4 |
8 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
1 |
4 |
8 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
2 |
3 |
8 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
2 |
3 |
8 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
1 |
3 |
9 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
1 |
4 |
8 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
31 |
Е. Окон |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
2 |
2 |
9 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
1 |
3 |
9 |
Вибір шин у частини пілотів виглядає дещо дивним, особливо у світлі того, що гоночну дистанцію лише за допомогою найбільш м’яких комплектів нормально не проїхати (або робити зайвий піт-стоп, або їхати акуратно, а значить не швидко). Особливо цікаво буде подивитися на п’ятірку гонщиків, які замовили аж по 9 комплектів UltraSoft – їх шинний вибір виглядає найбільш екзотиним. Не без цікавості чекають на рішення команд щодо ґуми і в Піреллі: «Ми сподіваємось, що цього року гонка в Сінгапурі пройде ще цікавіше, адже буде використовуватися ґума UltraSoft, що забезпечує найвищу швидкість і максимальне зчеплення з трасою.
Нас чекає один з найбільш непередбачуваних Гран Прі сезону, бо Маріна Бей – єдина траса, де автомобіль безпеки з’являється в кожній гонці. Тут може бути дуже багато перемінних, тож команди зможуть проявити творчий підхід при плануванні та реалізації стратегії. Якщо ж говорити про спортивну складову, то зазвичай в Сінгапурі боротьба на трасі носить дуже гострий характер, а вміння працювати з ґумою може вплинути на підсумковий результат», - поділився своїми думками керівник шинників Пол Хембрі.
Інша справа, що «червоні» можуть спробувати за рахунок тактики переграти своїх головних конкурентів у Кубку конструкторів. Як би там не було, залишається досить висока ймовірність, що цього разу пілотам Мерседес справжню боротьбу зможуть нав’язати «енергетики», а особливо Даніель, який має прекрасний досвід боротьби на вулицях міста. З іншого боку було б дуже наївно розраховувати, що минулорічні проблеми «срібних стріл» повторяться бодай якимось схожим чином – підопічні Тото Вольффа вміють робити правильні висновки після гучних поразок, якою неодмінно був минулорічний етап в Сінгапурі.
Гран Прі Сінгапуру, Маріна Бей, 16-18 вересня, п’ятниця – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
5,065 км |
61 |
308,828 км |
кваліфікація: 1’42.841 (2013, Себастіан Феттель) гонка: 1’48.574 (2013, Себастіан Феттель) |
Перша практика 13:00 – п’ятниця 16 вересня
Друга практика 16:30 – п’ятниця 16 вересня
Третя практика 13:00 – субота 17 вересня
Кваліфікація 16:00 – субота 17 вересня
Гонка 15:00 – неділя 18 вересня
(час київський)
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Пабло Торре не устраивает нынешнее количество игровой практики в стане «блаугранас»
«Жирона» победила »Эспаньол»