Евгений ДИКИЙ: «Повышение посещаемости – стратегическое задание УПЛ»
Исполнительный директор Премьер-лиги - о зрительском интересе
На вихідних пройшов 7 тур Ліги Парі-Матч. Матчі потішили глядачів результативністю і несподіваними результатами. Однак, ми звернули увагу на ще один важливий факт – підвищилась відвідуваність матчів. Це ексклюзивно для прес-служби УПЛ прокоментував Виконавчий Директор Української Прем'єр-Ліги Євген Дикий.
- 7 тур Ліги Парі-Матч показав підвищення відвідуваності. Звичайно, окрасою цього туру став матч між «Шахтарем» та «Динамо», який пройшов у Харкові. Окрім чудового футболу, варто відзначити, що цей матч став певною мірою рекордним,. Справа в тому, що він встановив рекорд відвідуваності матчів Ліги Парі-Матч за останні два сезони, враховуючи поточний. За матчем на стадіоні спостерігали 39 667 вболівальників. Всі ми хочемо, щоб відвідуваність матчів зростала. Зараз ми побачили, нехай і невелику, але позитивну тенденцію. Зі свого боку, УПЛ проводить роботу з клубами аби вибудувати спільну стратегію для залучення вболівальників на стадіони. Зокрема минулого тижня відбулось засідання Комітету УПЛ з маркетингу та розвитку, під час якого дане питання було одне із головних. Підвищення відвідуваності матчів Ліги Парі-Матч - це одне із стратегічних завдань УПЛ.
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Известный эксперт убежден, что Тайсон выйдет сильнее на реванш
Федерико Вальверде, вероятно, покинет мадридский клуб