Возвращение из каникул на бельгийскую гору
Sport.ua анонсирует очередной этап Гран При Формулы 1
                                                    .png)
| 
					 Пілот  | 
				
					 Команда  | 
				
					 Medium  | 
				
					 Soft  | 
				
					 SuperSoft  | 
			|
| 
					 44  | 
				
					 Л. Хемілтон  | 
				
					 Мерседес  | 
				
					 3  | 
				
					 6  | 
				
					 4  | 
			
| 
					 6  | 
				
					 Н. Росберг  | 
				
					 Мерседес  | 
				
					 4  | 
				
					 5  | 
				
					 4  | 
			
| 
					 5  | 
				
					 С. Феттель  | 
				
					 Феррарі  | 
				
					 1  | 
				
					 5  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 7  | 
				
					 К. Ряйкконен  | 
				
					 Феррарі  | 
				
					 1  | 
				
					 5  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 77  | 
				
					 В. Боттас  | 
				
					 Вільямс  | 
				
					 3  | 
				
					 3  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 19  | 
				
					 Ф. Масса  | 
				
					 Вільямс  | 
				
					 3  | 
				
					 3  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 3  | 
				
					 Д. Ріккардо  | 
				
					 Ред Булл  | 
				
					 4  | 
				
					 3  | 
				
					 6  | 
			
| 
					 33  | 
				
					 М. Ферстаппен  | 
				
					 Ред Булл  | 
				
					 4  | 
				
					 3  | 
				
					 6  | 
			
| 
					 20  | 
				
					 К. Магнуссен  | 
				
					 Рено  | 
				
					 3  | 
				
					 3  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 30  | 
				
					 Д. Палмер  | 
				
					 Рено  | 
				
					 3  | 
				
					 3  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 27  | 
				
					 Н. Хюлькенберг  | 
				
					 Форс Індія  | 
				
					 3  | 
				
					 4  | 
				
					 6  | 
			
| 
					 11  | 
				
					 С. Перес  | 
				
					 Форс Індія  | 
				
					 3  | 
				
					 4  | 
				
					 6  | 
			
| 
					 26  | 
				
					 Д. Квят  | 
				
					 Торо Россо  | 
				
					 2  | 
				
					 4  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 55  | 
				
					 К. Сайнс  | 
				
					 Торо Россо  | 
				
					 2  | 
				
					 4  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 14  | 
				
					 Ф. Алонсо  | 
				
					 Макларен  | 
				
					 3  | 
				
					 4  | 
				
					 6  | 
			
| 
					 22  | 
				
					 Д. Баттон  | 
				
					 Макларен  | 
				
					 3  | 
				
					 4  | 
				
					 6  | 
			
| 
					 9  | 
				
					 М. Ерікссон  | 
				
					 Заубер  | 
				
					 1  | 
				
					 5  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 12  | 
				
					 Ф. Наср  | 
				
					 Заубер  | 
				
					 1  | 
				
					 5  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 94  | 
				
					 П. Верляйн  | 
				
					 Мейнор  | 
				
					 4  | 
				
					 4  | 
				
					 5  | 
			
| 
					 31  | 
				
					 Е. Окон  | 
				
					 Мейнор  | 
				
					 4  | 
				
					 4  | 
				
					 5  | 
			
| 
					 8  | 
				
					 Р. Грожан  | 
				
					 Хаас  | 
				
					 2  | 
				
					 4  | 
				
					 7  | 
			
| 
					 21  | 
				
					 Е. Гутьєррес  | 
				
					 Хаас  | 
				
					 1  | 
				
					 5  | 
				
					 7  | 
			
Дивлячись на вибір команд стає зрозуміло, що шинний фактор може зіграти ключову роль, адже трійка фаворитів розставила абсолютно різні пріоритети та й всередині пелотону комплекти ґуми майже не повторюються. Тим цікавіше буде подивитися з яким набором комплектів команди підійдуть до кваліфікації. В очікуваннями від уїк-енду поділився керівник Піреллі Моторспорт Пол Хембрі: «Спа не потребує рекомендацій – це одна з найбільш легендарних трас в календарі. Навантаження на шини тут достатньо великі, що зробить гонку ще цікавішою. Знайти потрібні налаштування нелегко, адже коло дуже довге, є чимало місць для обгонів, тож можливі різні варіанти стратегії». Якщо орієнтуватися на минулі роки, то варто чекати на тактику двох піт-стопів або навіть трьох – в Бельгії потрапити в трафік можливо тільки в режимі машини безпеки коли обганяти суперників все-одно не можна. Спроби ж провести гонку з єдиним піт-стопом зазвичай завершуються невдало, зокрема у Феттеля минулого року не витримала шина на передостанньому колі, позбавивши німця місця на подіумі.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Гран Прі Бельгії, Спа-Франкоршан, 26 серпня – 28 серпня, п’ятниця – неділя
| 
					 Довжина кола  | 
				
					 Кіл в гонці  | 
				
					 Дистанція  | 
				
					 Найшвидше коло в сучасній конфігурації:  | 
			
| 
					 7,004 км  | 
				
					 44  | 
				
					 308,052 км  | 
				
					 кваліфікація: 1’45.778 (2010, Марк Веббер) гонка: 1’47.263 (2009, Себастіан Феттель)  | 
			
Перша практика 11:00 – п’ятниця 26 серпня
Друга практика 15:00 – п’ятниця 26 серпня
Третя практика 12:00 – субота 27 серпня
Кваліфікація 15:00 – субота 27 серпня
Гонка 15:00 – неділя 28 серпня
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
    ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
                
                    Киевляне проиграли Классическое «Шахтеру»
                
                    Комитет арбитров подтвердил, что неназначение пенальти было ошибкой
                
                    
                
                
                    
                    
                            
                            
                            
                            
                            
                            
занадто оборежною стала формула