Формула 1: немецкое возвращение
Анонс Гран При Германии на Sport.ua
Пілот |
Команда |
Medium |
Soft |
SuperSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
1 |
4 |
8 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
1 |
4 |
8 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
1 |
3 |
9 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
1 |
3 |
9 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
1 |
5 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
1 |
5 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
1 |
4 |
8 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
1 |
4 |
8 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
1 |
5 |
7 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
1 |
5 |
7 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
3 |
4 |
6 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
3 |
4 |
6 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
1 |
4 |
8 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
1 |
4 |
8 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
1 |
3 |
9 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
1 |
3 |
9 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
1 |
3 |
9 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
1 |
3 |
9 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
1 |
4 |
8 |
88 |
Р. Хар’янто |
Мейнор |
1 |
4 |
8 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
1 |
5 |
7 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
1 |
5 |
7 |
Особливу увагу привертає вибір Форс Індії – команда замовила аж три комплекти Medium при тому що всі інші обмежилися лише одним. З огляду на те, що в Угорщині більш жорсткі шини майже ніхто не використовував, зосередивши зусилля на Soft і SuperSoft, то варто чекати, що і цього разу все буде так само. Очікування ж шинників від етапу залишається дещо туманним, про що і свідчать слова Пола Хембрі: «У певному сенсі Хоккенхайм є невідомою територією. Два роки пройшло з того часу, як ми були на цій трасі. Крім того, раніше цей етап чергувався з гонкою на Нюрбургринзі, тож у нас не так багато інформації про Хеккенхаймринг порівняно з іншими автодромами. Зараз машини значно швидші, ніж у 2014-му, тому ми привезли шини на ступінь жорсткіше, ніж минулого разу. Найбільш примітною особливістю уїк-енду у 2014-му була погода – у день гонки температура асфальту виявилась на 20 градусів нижче, ніж під час спекотної кваліфікації. Оскільки цього разу Гран Прі відбувається у той же час, є вірогідність повторення даної ситуації».
Гран Прі Німеччини, Хоккенхайм, 29-31 липня, п’ятниця – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло: |
4,574 км |
67 |
306,458 км |
кваліфікація: 1'13.306 (2004, Міхаель Шумахер) гонка: 1'13.780 (2004, Кімі Ряйкконен) |
Перша практика 11:00 – п’ятниця 29 липня
Друга практика 15:00 – п’ятниця 29 липня
Третя практика 12:00 – субота 30 липня
Кваліфікація 15:00 – субота 30 липня
Гонка 15:00 – неділя 31 липня
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
«Сельта» совершила мощный камбек, проигрывая 0:2
Британский боксер отметил Мартина Баколе