Самая короткая, медленная и безумная
Анонс Гран При Монако Формулы 1 на Sport.ua
Пілот |
Команда |
Soft |
SuperSoft |
UltraSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
1 |
2 |
10 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
1 |
2 |
10 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
2 |
2 |
9 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
2 |
2 |
9 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
1 |
2 |
10 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
1 |
2 |
10 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
1 |
2 |
10 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
1 |
3 |
9 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
3 |
3 |
7 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
3 |
3 |
7 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
3 |
3 |
7 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
3 |
3 |
7 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
1 |
5 |
7 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
1 |
5 |
7 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
1 |
4 |
8 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
1 |
4 |
8 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
2 |
5 |
6 |
88 |
Р. Хар’янто |
Мейнор |
2 |
5 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
1 |
3 |
9 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
1 |
3 |
9 |
Як бачимо, знову консервативний вибір шин зробили в Мейнор, в той час як пілоти Мерседес, Ред Булл і Магнуссен отримають аж по 10 ультра м’яких комплектів, схоже, що під час практик з іншими шинами вони навіть не працюватимуть, аби ті могли залишитися для гонки. Італійські шинники з цікавістю очікують на дебют нової ґуми, ось що сказав керівник Піреллі Моторспорт Пол Хембрі: «В Монте-Карло уперше з’являться нові шини UltraSoft, найбільш ефективний і технологічний тип. Команди обрали велику кількість цих покришок на уїк-енд, що доводить, що це не тільки «кваліфікаційна» ґума, а й серйозний комплект, який підходить для гонки. Враховуючи унікальні умови в Монако, зокрема й незвичний розклад уїк-енду, команди спробують якомога більше дізнатися про UltraSoft під час практики.
Тільки потому ми отримаємо коректні уявлення стосовно гоночної стратегії, щоправда, враховуючи складнощі з обгонами на цій трасі, пілоти прагнутимуть мінімізувати кількість піт-стопів». В принципі протягом минулих років, коли Піреллі привозила пару Soft – SuperSoft гонщикам вдавалося проїжджати гонку з одним піт-стопом, тепер ситуація для учасників фінальної кваліфікації (а сумнівів у тому, що всі вони у другій частині покажуть свої найкращі результати на UltraSoft немає) може змінитися, тоді на нас чекатиме дуже захоплююча зі стратегічного погляду боротьба. Якщо ж їм вдасться обмежитися лише однією зупинкою в боксах все-одно буде цікаво, бо наприкінці дистанції їх шини будуть дуже зношеними. От тільки проблему обгонів це жодним чином не вирішить. В будь-якому випадку шинний фактор цього року в Монако буде дуже важливим.
Гран Прі Монако, 26-29 травня, четвер – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
3,337 км |
78 |
260,286 км |
кваліфікація: 1’15.098 (2015, Льюіс Хемілтон) гонка: 1’18.063 (2015, Даніель Ріккардо) |
Перша практика 11:00* – четвер 26 травня
Друга практика 15:00 – четвер 26 травня
Третя практика 12:00 – субота 28 травня
Кваліфікація 15:00 – субота 28 травня
Гонка 15:00 – неділя 29 травня
(* - Час київський)
P.S. Формула 1 в цифрах – Монако:
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Команда Компани переиграла мощного оппонента на своем поле
Хавьер Маскерано будет коучем команды клуба Дэвиса Бекхэма, за которую выступает Кривцов