Формула 1: возвращение в знакомые места
Анонс Гран При Испании на Sport.ua
Пілот |
Команда |
Hard |
Medium |
Soft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
1 |
5 |
7 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
1 |
5 |
7 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
1 |
4 |
8 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
1 |
4 |
8 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
1 |
5 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
1 |
5 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
2 |
4 |
7 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
2 |
4 |
7 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
2 |
4 |
7 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
1 |
5 |
7 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
2 |
5 |
6 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
2 |
5 |
6 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
1 |
6 |
6 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
2 |
5 |
6 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
1 |
5 |
7 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
1 |
5 |
7 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
2 |
6 |
5 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
2 |
6 |
5 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
2 |
5 |
6 |
88 |
Р. Хар’янто |
Мейнор |
2 |
5 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
2 |
3 |
8 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
1 |
4 |
8 |
Варто сказати, що на відміну від сочинської гонки, тут шинних тактик однозначно буде набагато більше. Все просто: перша десятка стартуватиме на прикатаних комплектах Soft (на іншій ґумі вони навряд чи пройдуть до фіналу кваліфікації), тож досить рано змушені будуть їхати на свій перший піт-стоп в той же час як інші пілоти будуть продовжувати свій рух трасою, що тільки перемішає пелотон і додасть боротьби на трасі. Якщо минулого року тут проводили до два-три піт-стопи, то цього разу можна не сумніватися, що варіант з трьома зупинками стане основним, от тільки хто, коли, скільки кіл і на якій ґумі проїде гонку – залишається загадкою. Не без інтересу до Гран Прі готуються і в Піреллі: «Уїк-енд в Іспанії – завжди випробовування для шин, які на цій трасі працюють з великим навантаженням. Тепер ця особливість стане особливо актуальною, адже більшість команд надали перевагу більш м’яким комплектам. Звісно, вони можуть орієнтуватися на дані, зібрані на передсезонних тестах, та тепер тут очікується більш тепла погода.
Гран Прі Іспанії, Барселона, 13-15 травня, п’ятниця – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
4,655 км |
66 |
307,104 км |
кваліфікація: 1’19.995 (2010, Марк Веббер) гонка: 1’21.670 (2008, Кімі Ряйкконен) |
Перша практика 11:00 – п’ятниця 13 травня
Друга практика 15:00 – п’ятниця 13 травня
Третя практика 12:00 – субота 14 травня
Кваліфікація 15:00 – субота 14 травня
Гонка 15:00 – неділя 15 травня
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Ответы футболиста в несколько раз превысили среднюю норму доверия
Клуб предоставил Михаилу место для тренировок для поддержания формы