Украинскую Премьер-лигу ждет ребрендинг
В Киеве состоялась встреча рабочей группы УПЛ
Чергова робоча зустріч зібрала 5 травня в Києві у Будинку футболу представників шістнадцяти футбольних клубів України, включаючи потенційних учасників топ-дивізіону з Першої ліги, та керівництво обох вітчизняних професіональних ліг.
На презентації була представлена та обговорена стратегія розвитку і ребредингу Прем’єр-ліги, шляхів комерціалізації та підвищення ефективності реалізації телевізійних й інших прав клубів. Концепція базується на застосуванні міжнародного досвіду, аналізі ринку вітчизняного маркетингу і реклами, використанні провідних методик та створенні єдиного телевізійного та комерційного пулу, який би працював на розвиток кожного клубу і ліги, українського футболу загалом. На відміну від загальноприйнятої моделі, що ефективно реалізується в інших європейських лігах, українська Прем’єр-ліга ще досі залишається з нецентралізованим маркетингом, через що активи клубів лишаються недооціненими, а негативні фінансові показники діяльності клубів останніми роками все частіше призводили до кризових ситуацій серед команд топ-дивізіону. Клубам були надані приклади та порівняльні аналізи, запропоновані на розгляд нові джерела доходів від спільної реалізації прав.
Президент ПЛ Володимир Генінсон у своєму звернені до клубів зазначив:
«Українська Прем’єр-ліга була створена клубами у 2008 році для забезпечення комерційної ефективності та розвитку активів клубів. Всупереч статуту організації на сьогоднішній день ПЛ так і не отримала від своїх засновників активи у вигляді телевізійних, рекламних та суміжних прав. Наслідки відсутності скоординованої комерційної стратегії говорять самі за себе – цифри та показники комерційної ефективності українських клубів наразі найнижчі в Європі. Але при цьому в цих фінансових цифрах, у сукупності з іншими показниками ліги та українського футболу, є і гарні новини – потенціал для росту змагань елітних клубів України колосальний. Цей розвиток можливий лише при наявності волі та об’єднанні зусиль клубів, спільній діяльності у розвитку всіх аспектів функціонування ліги: централізованій реалізації телевізійних та комерційних прав, програм по залученню вболівальників на стадіони, стандартизації організаційних процесів і ТВ картинки з кожного стадіону, стратегії розвитку та покращення іміджу ліги на національному та міжнародному ринках».
За результатами засідання учасники дійшли згоди про створення спільної Робочої групи з розвитку Прем’єр-ліги, про ініціювання створення постійно діючих робочих органів з комерційних та інфраструктурних питань, до складу яких на громадських засадах увійдуть фахівці, запропоновані клубами. Також учасники робочої зустрічі домовилися про співпрацю над розробкою стратегії бренду Прем’єр-ліги та спільній координації дій у галузі роботи з медіа. Нова зустріч у такому ж форматі запланована на 17 травня.
Довідка:
На початку цього року за телевізійні права клуби ПЛ від двох головних телетрансляторів України отримали спільну пропозицію у сумі 102 млн. грн. (близько 3,6 млн. євро) за сезон 2016/2017 з поступовим збільшенням у наступні три сезони. При цьому суми за телевізійні права в інших європейських лігах відрізняються у рази (суми у млн. євро) : Румунія – 27,3; Росія – 32; Польща – 35,7; Греція – 42,1; Шотландія – 20).
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Жена защитника киевского Динамо Алиана Вивчаренко рассказала о своём счастливом дне
Киевляне не захотят терять очки с явно более слабой командой, как это было в прошлом сезоне