Аренда Арены Львов обойдется Карпатам в 200 тысяч гривен

Львовский клуб остаток сезона доиграет на новой арене

«Карпати» наважилися на переїзд на «Арену», навіть попри збільшення витрат, пов’язаних із проведенням матчів. «Лише оренда «Арени» коштуватиме 200 тисяч гривень. Окрім того, є ще витрати з медицини, охорони, на стюардів, прибирання до матчу й після гри. Це недешеве задоволення. На стадіоні «Україна» це все обходилося значно дешевше. Утім, думаю, «Карпати» завершуватимуть сезон на «Арені». Залишилися лише технічні питання», – заявило наше джерело в клубі.

Схоже, «Карпати» розраховують покрити витрати на оренду завдяки великому напливу вболівальників. Тим паче, що «зелено-білі» вдома гратимуть проти сильних команд, на які завжди приходить чимало людей. Так, серед суперників «Карпат» є «Динамо», «Дніпро» та «Шахтар»

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Вголос

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Alexandr Pugachev
      Alexandr Pugachev, 12.02.2016 10:04
    -2
    asamsonov10, 12.02.2016 08:20
    грубо : 50грн. квиток Х 20 000 вболівальників = 1 000 000грн.
    хто там ниє?
    а посчитай сколько стоит электричество. и это считать если будет 20к ходить на стадио. а врятли на карпаты и александрию условную придут хотя бы 5. на некоторые матчи это конечно плюс.
    Bandera.Lviv
      Bandera.Lviv, 12.02.2016 08:34
    +1
    люди ходять на видовищний футбол, а не на Арену...
    буде гра, будуть результати. будуть люди, а ні то ні...
    asamsonov10
      asamsonov10, 12.02.2016 08:20
    0
    грубо : 50грн. квиток Х 20 000 вболівальників = 1 000 000грн.
    хто там ниє?
    schopengauer
      schopengauer, 12.02.2016 06:44
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    Да уж, это не шахту типа обогреть приютить за ахметовское бабло, слезы, а не гроши.
    Нестор Іванко
      Нестор Іванко, 11.02.2016 23:52
    +7
    Карпатам давно пора навчитися поважати своїх уболівальників! Гидотні туалети на стадіоні "Україна" це неповага.. продовжувати ряд не дуже хочеться! Але тепер знову ходитиму!
    sergbarsa
      sergbarsa, 11.02.2016 23:34
    0
    з нашим курсом це майже копійки для клуба-6600 євро
    Нестор Іванко
      Нестор Іванко, 11.02.2016 23:52
    +7
    Карпатам давно пора навчитися поважати своїх уболівальників! Гидотні туалети на стадіоні "Україна" це неповага.. продовжувати ряд не дуже хочеться! Але тепер знову ходитиму!
    Bandera.Lviv
      Bandera.Lviv, 12.02.2016 08:34
    +1
    люди ходять на видовищний футбол, а не на Арену...
    буде гра, будуть результати. будуть люди, а ні то ні...
    asamsonov10
      asamsonov10, 12.02.2016 08:20
    0
    грубо : 50грн. квиток Х 20 000 вболівальників = 1 000 000грн.
    хто там ниє?
    sergbarsa
      sergbarsa, 11.02.2016 23:34
    0
    з нашим курсом це майже копійки для клуба-6600 євро