Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
3173
0

Формула 1: загадки Интерлагоса

Анонс Гран При Бразилии на Sport.ua

Формула 1: загадки Интерлагоса
Остання цього року американська зупинка Формули 1 обіцяє подарувати боротьбу та інтригу там, де вона ще залишається у чемпіонаті. На уїк-енд в Бразилії очевидно найбільше чекає Феліпе Масса, який виступатиме вдома та ще й перед найбільш відданими вболівальниками. Проте місцева траса подобається багатьом пілотам, тож всі не без задоволення приїжджають до Сан-Паулу.
 
Після продовження контракту на проведення Гран Прі у 2012-му на Інтерлагосі триває модернізація автодрому і якщо минулого року тут повністю переклали асфальт, то цього разу команди приїхали й побачили розширений паддок та новий офісний центр, в якому їм та їх гостям буде більш комфортно працювати. По закінченню цьогорічної гонки масштабні роботи продовжаться і на трасі оновлять бокси команд, але результати можна буде оцінити вже за рік.
 

 
Оскільки Інтерлагос присутній в календарі незмінно з 1990-го, то не можна казати про те, що на трасі є щось невідоме для пілотів та їх команд, адже і про перепад висоти на трасі у 43 метри, і про певні проблеми через саму висоту траси (800 метрів над рівнем моря), і про проблеми з шиєю на перших колах закрученої проти годинникової стрілки траси знають усі. По-справжньому загадками траси є два фактори – це стан асфальту й рівень зношуваності гуми, що минулого року став не дуже приємним сюрпризом, і традиційно непередбачувана погода Сан-Паулу, яка може внести суттєві корективи в роботу команд на трасі.
 
Більшості вболівальників траса подобається бо дозволяє без особливих проблем вести боротьбу за позиції, а крім того саме тут відбулося чимало гонок, які увійшли до золотого фонду Формули 1, особливо ті, під час яких вирішувалася доля чемпіонського титулу. Про свої найкращі спогади про Інтерлагос можуть розказати Ряйкконен, Хемілтон, Баттон і Феттель – всі вони здобували свої титули (або один з них) саме тут в Сан-Паулу.

 
Піреллі як і минулого року привезла до Бразилії комплекти Medium і Soft, тож з огляду на минулорічний досвід можна очікувати досить рідкісної за мірками цього сезону тактики трьох піт-стопів. Що ж до самих шинників, то Пол Хембрі традиційно поділився очікуваннями: «Інтерлагос – одна з легендарних трас, де писалася історія Формули 1. Нам приємно щороку приїжджаючи сюди відчувати пристрасть місцевих уболівальників. Південна Америка, особливо Бразилія – один з найбільших ринків для нас. Крім того, цього року ми вперше працюємо на трьох американських трасах поспіль: в Остіні, Мехіко та Сан-Паулу. Минулого року тут поміняли асфальт, що вплинуло на роботу шин – цікаво буде зрозуміти наскільки зміниться ситуація цього разу. Зазвичай на Інтерлагосі навантаження на гуму досить значне, тож ми чекаємо на два-три піт-стопи, проте більш точний прогноз зможемо зробити після п’ятничних практик».
 
Прогноз погоди нічого доброго командам не обіцяє, адже очікуються дощі з грозами протягом п’ятниці та суботи з температурою повітря близько +32С, а от в неділю буде хмарно, сухо, але при цьому холодніше +23С. Тож командам доведеться добряче поламати голову і під час «мокрих» практик, готуючись до сухої гонки, і в самій гонці, якщо звісно прогнози синоптиків справдяться.
 
Виграні Росбергом кваліфікації на чотирьох попередніх етапах вплинули на букмекерські котирування – різниця між Льюісом та Ніко тепер мінімальна, хоча фаворитом все-одно вважається триразовий чемпіон: Хемілтон – 1,91; Росберг – 2,10; Феттель – 15,00; Боттас і Масса – по 34,00. А от на перемогу в гонці шанси британця оцінюються вище: Хемілтон – 1,67; Росберг – 3,25; Феттель – 9,00; Боттас – 34,00; Масса і Ряйкконен – по 41,00. Головний фаворит усіх гонок цього сезону, Льюіс Хемілтон, досі в Бразилії не перемагав, тож очевидно прагнутиме заповнити цей пробіл власної кар’єри, розв’язавши всі загадки траси. Щоправда і Росберг постарається, аби все залишилося як є. З-поміж гонщиків, які приїхали до Інтерлагоса, смак тріумфу знають Ряйкконен, Масса, Баттон, Феттель і Росберг.
 
В Сан-Паулу цього року ми побачимо певні новинки від різних команд, очевидно, що привезені вони сюди з прицілом протестувати перспективні рішення для наступного року. Зокрема, Мерседес привезла новий повітровід в носовій частині машини – аналогічне рішення вже використовується в Заубер, Ред Булл і Форс Індії. В ситуації коли всі основні питання «срібні стріли» для себе вирішили, немає нічого дивного й у тому аби почати тестувати новинки. Зрештою, не тільки Мерседес привезла до Бразилії новинки.

 
Гонка в Бразилії дасть ще одну можливість Торо Россо наблизитися до Лотус в Кубку конструкторів – команда з Фаенци дуже сподівається обійти «чорно-золотих», що дасть можливість отримати додаткові призові гроші, яких у молодшої команди Матешіца ніколи багато не було. Щоправда у випадку Ред Булл з Торо Россо і досі немає ясності стосовно того чи виступатимуть вони наступного року, адже контракту на силові установки жодна з них і досі немає. Чи дізнаємося ми щось нове під час бразильського уїк-енду – покаже час.
 
Якщо в гонці поруч опиняться машини №7 і №77 – ще одну інтригу майже гарантовано. Звісно Кімі з Валттері не збираються зумисно влаштовувати чергову аварію, проте з їх протилежними поглядами на події в Сочі та Мехіко можна чекати на ще одну порцію цікавої та безкомпромісної боротьби на трасі. Головне аби фіни опинилися поруч і при цьому все минулося без зламаних носів і підвісок.
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран-прі Бразилії, Сан-Паулу, Автодром ім. Хосе Карлуша Пасе (Інтерлагос), 13-15 листопада, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

4,309 км

71

305,909 км

кваліфікація: 1’10.023 (2014, Ніко Росберг)

гонка: 1’11.473 (2004, Хуан-Пабло Монтойя)

Перша практика 14:00 – п’ятниця 13 листопада

Друга практика 18:00 – п’ятниця 13 листопада

Третя практика 15:00 – субота 14 листопада

Кваліфікація 18:00 – субота 14 листопада

Гонка 18:00 – неділя 15 листопада

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.