Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
2445
1

Последний шанс Росберга и Феттеля

Анонс Гран При США Формулы 1, где Хэмилтон может досрочно добыть свой третий титул, на Sport.ua

Последний шанс Росберга и Феттеля
Невідворотний момент істини наближається – третя чемпіонська корона Льюіса Хемілтона фактично вже чекає на британця, але поки залишається мінімальний математичний шанс на те, що титул отримає німецьку прописку, то як мінімум в Техасі Росберг з Феттелем старатимуться відтермінувати коронацію лідера «срібних стріл».
 
Техаська траса, що відкрила свої двері для Формули 1 три роки тому, стала справжнім подарунком пілотам і глядачам, які з певною часткою скепсису очікували на результат співпраці американських промоутерів з німецьким придворним конструктором автодромів. На щастя, гірші побоювання абсолютно не виправдалися – кільце в Остіні хоч і схоже за своїми характеристиками на багато інших трас, проте має свою родзинку. Насамперед, це стартова пряма, що завершується різким підйомом і сліпим першим поворотом, який при цьому достатньо широкий і дозволяє обирати різні траекторії проходження. Пілотам безперечно найбільше подобається відрізок від 3-го до 9-го віражів, який нагадує аналогічні зв’язки Сільверстоуна та Сузуки – технічні повороти з постійною зміною напрямку руху. Ну а вболівальники не скаржаться на відсутність обгонів, бо перший та 12-й повороти – найкращі місця для боротьби із суперниками, тим паче, що на прямих діють дві зони DRS.
 

 
Для машини напрочуд важливу роль відіграватиме потужність силової установки, тож команди з агрегатами Мерседес почуватимуться добре, серйозний перепад висот на трасі вимагає приділити особливу увагу надійності й ефективності гідравлічних систем, а також постійно контролювати тиск мастила. А от з витратою пального, як і гальмами особливих проблем в Остіні немає. Що ж до аеродинаміки, то базові налаштування схожі з тими, які використовуються на низці інших трас, спроектованих Германом Тільке – середньо-високий рівень притискної сили, аби ідеально проходити 20 поворотів.
 
В Піреллі з вибором шин на етап вирішили нічого не вигадувати й привезли таку знайому комбінацію Medium і Soft. Пол Хембрі, керівник Піреллі Моторспорт: «На американській трасі є всі види навантажень на шини, тому ми знову обрали суміші Medium і Soft – вони достатньо універсальні, аби ефективно працювати в широкому діапазоні погодних умов і відповідати усім вимогам. Боротьба за чемпіонський титул виходить у вирішальну фазу, тож до майбутньої гонки приковано величезну увагу, а Остін – прекрасне місце для демонстрації усього кращого у Формулі 1. Конфігурація траси та вибір комплектів гуми дають різні можливості для обгону й різних варіантів стратегії, враховуючи відносно невелику втрату часу на піт-лейн, тож гонка може виявитися досить непередбачуваною – зрештою саме цього й чекають уболівальники». В принципі великою мірою шинна тактика буде залежати від погодних умов на трасі, проте, якщо гонка буде сухою, то варто чекати на два піт-стопи – таким буде вибір більшості пілотів.

 
Протягом трьох попередніх років в Остіні стояла незмінно сонячна суха погода, проте цього разу небесна канцелярія вирішила внести корективи: на сьогодні очікуються сильний дощ з грозами і температурою повітря +25С. В суботу ранок також обіцяє бути дощовим, проте до початку кваліфікації ситуація покращиться, а асфальт мав би підсохнути. І вже в неділю ймовірність опадів зменшується, хоча повністю виключати можливість їх появи не варто, а температура повітря понизиться до +22С. Тож уперше в Техасі гонка (як й інші сесії уїк-енду) може пройти на мокрому асфальті, що іще більше розпалить полум’я інтриги.
 
Очевидним фаворитом Гран Прі є Льюіс Хемілтон, який в Остіні за три попередні роки перемагав двічі, причому минулого року здолав Росберга в ситуації, коли німцеві відступати особливо вже не було куди. Букмекери також мало сумніваються у перевазі британця під час головних двох сесій уїк-енду. Лінія на переможця кваліфікації має такий вигляд: Хемілтон – 1,40; Росберг – 3,25; Феттель – 11,00; Боттас – 26,00; Масса і Ряйкконен – по 34,00. Шанси на недільну перемогу в гонці розцінюються в такому ж порядку, але з іншими коефіцієнтами: Хемілтон – 1,50; Росберг – 3,50; Феттель – 11,00; Боттас – 34,00; Масса і Ряйкконен – по 41,00.

 
Цікаво буде дивитися за розвитком подій у стані Ред Булл і Торо Россо, які поки що не можуть домовитися стосовно силових установок на наступний рік, але якщо «молодша» команда має шанс отримати цьогорічну специфікацію з Маранелло, то у випадку колективу Крістіана Хорнера все набагато більш заплутано, проте найближчі два гоночних уїк-енди можуть привідкрити завісу. Крім того, Рено підготувала оновлення установки, використавши 11 із 12 умовних балів, що ще були у розпорядженні французів. От тільки невідомо чи захочуть бодай в одній з двох команд випробувати нову версію, адже це автоматично означатиме штраф з втратою місць на старті. До речі, свою нову версію установки на обох машинах поставить Скудерія – це коштуватиме Кімі та Себастіану 10 місць на старті, проте «червоні» вважають, що новий мотор з легкістю компенсує втрати, крім того його команда планує використовувати вже до завершення сезону. І абсолютно впевнено можна стверджувати, що проблеми Макларен (точніше Хонди) в Остіні продовжаться – японські силові установки знову тягтимуть Дженсона з Фернандо донизу.

 
І на завершення про умови, необхідні Льюісу для оформлення титулу вже в Техасі: британцю треба випередити напарника на 2 очка, Феттеля – на 9, з огляду на форму Мерседес і штраф Феррарі, цілком прогнозованим і очевидним є варіант, за якого останнього шансу обоє німців вже не матимуть. Якщо Льюіс переможе, а Себастіан при цьому фінішує не вище третього місця (при гарантованому штрафі на старті) – Хемілтон вже в Остіні стане першим британським пілотом, що два роки поспіль перемагає в чемпіонаті. Жодному з його легендарних попередників відстояти титул не вдавалося.
 
Зрештою з упевненістю можна стверджувати, що недільного вечора у далекому Техасі буде спекотно як на трасі, так і за її межами, а конфігурація гоночного кільця тільки сприятиме видовищності гонки!
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі США, Остін, Автодром Америк, 23 жовтня – 25 жовтня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

5,513 км

56

308,405 км

кваліфікація: 1’35.657 (2012, Себастіан Феттель)

гонка: 1’39.347 (2012, Льюіс Хемілтон)

Перша практика 17:00 – п’ятниця 23 жовтня

Друга практика 22:00 – п’ятниця 23 жовтня

Третя практика 18:00 – субота 24 жовтня

Кваліфікація 21:00 – субота 24 жовтня

Гонка 22:00 – неділя 25 жовтня

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 1
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Chupakabra86
Гонка в 21,00, а не в 22,00.