Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 09 мая 2015, 13:23
4143
5

Формула 1: гонка на обновленной технике

Чего ожидать от Гран При Испании на трассе, празднующей серебряный юбилей - в анонсе Sport.ua

| Обновлено 09 мая 2015, 13:23
4143
5
Формула 1: гонка на обновленной технике
Три тижні перерви між етапом у Бахрейні й Іспанії команди провели у постійній роботі над вдосконаленням своїх машин та їх агрегатів. Тож уїк-енд в Барселоні стане першим, коли баланс сил у пелотоні може відчутно змінитися порівняно з тим, що ми бачили на перших чотирьох Гран Прі, щоправда це стосується середини та хвоста, лідери залишаться на своїх місцях.
 
У Вірі-Шатійон, наприклад, паузу в чемпіонаті використали для роботи над силовою установкою. Операційний директор Рено Спорт Ф1 Ремі Таффен розповів, що мотористи ретельно розібралися з усіма проблемами й в Барселоні представлять оновлену версію силової установки, більш надійну та кращу в управлінні. В Рено не приховують того, що з іспанський уїк-енд нетерпляче очікують аби оцінити всі зміни та вдосконалення власного мотору.

В той же час фахівці Хонди над збільшенням потужності двигуна ще не працювали, зосередившись на питаннях надійності установки, проте в Макларен попрацювали над машиною як з технічного боку, так і візуально, обновивши ліврею. Мауріціо Аррівабене повідомив, що SF15-T у п’ятницю під час практики на 70% буде відрізнятися від машини, яка проїхала чотири перших етапи – в Феррарі розраховують, що оновлена машина дозволить ще більше наблизитися до Мерседес. В свою чергу «срібні стріли» так само не сиділи без діла, але в стані Мерседес не стали хвалитися власними здобутками з модернізації W06, хоча й не приховують, що машину, як і конкуренти, оновили.
 
Цього року Каталунья-Монтмело прийматиме Гран Прі 25-й раз, тож срібний ювілей гонок на трасі – прекрасна нагода пригадати найкращі моменти гонок за попередні роки:
 

 
Перевага і водночас проблема траси в Барселоні полягає в тому, що будучи добре знайомою всім командам завдяки зимовим тестам, тут інженери та пілоти досконало знають всі нюанси кільця і жодних сюрпризів з налаштуванням машини бути не повинно, водночас по справжньому здивувати конкурентів можна буде тільки якщо суттєво додасть машина, по іншому на цій трасі ніяк. Крім того, вже не один десяток років вважається, що каталонське кільце є мірилом ефективності й швидкості машини, адже тут є і досить довга пряма, що вимагає від силової установки максимальної віддачі, є як швидкісні повороти (особливої уваги заслуговує звісно ж третій віраж), так і повільні.
 
Асфальт на каталонському кільці досить абразивний, тож шинники вирішили не ризикувати і традиційно для таких випадків привезли свою найжорсткішу пару комплектів шин – Hard і Medium. Пол Хембрі звертає увагу, що зношування передніх покришок знову може стати ключовим фактором у гонці: «Минулого року, коли збільшився крутний момент, в цій гонці стратегію вперше визначало зношування задніх шин, проте цього року ми доопрацювали конструкцію задніх покришок і у гонці знову все вирішуватиме робота з передньою гумою. При цьому ми не очікуємо на велику кількість піт-стопів – вірогідно їх буде два».

 
Синоптики у прогнозах на уїк-енд передбачають спокійну та сприятливу для пілотів погоду: безхмарне небо у п’ятницю з повітрям, що прогріється до +27 С, а вже у дні кваліфікації та гонки з’являться хмари, температура трохи спаде до +25 +24 С, проте ймовірність опадів розцінюється не більше, ніж 10%. Іншими словами, розраховувати на сюрпризи небесної канцелярії не варто.
 
Для букмекерів іспанський етап жодних несподіванок не становить, а лінії залишаються звичними. У те, що поул здобуде не чемпіон, практично не віриться, а коефіцієнти виглядають таким чином: Хемілтон – 1,40; Росберг – 3,25; Феттель – 9,00; Ряйкконен – 19,00 для інших поул виглядає як ненаукова фантастика, адже далі йдуть Боттас з Массою – по 101,00. Показники на переможця Гран Прі цілком очікувано мають досить схожий вигляд: Хемілтон – 1,50; Росберг – 4,00; Феттель – 8,00; Ряйкконен – 10,00; Боттас – 67,00 і Масса – 81,00.

 
В принципі попри весь масив робіт, виконаних командами й мотористами, фаворити насправді не змінилися, та й не могли – занадто вже велику перевагу над іншими мають «срібні стріли» та «червоні». Тож якщо не виникне технічних несправностей або самі пілоти не помилятимуться, то подіум повинен мати звичний цього року вигляд з пілотами Мерседес і Феррарі, а єдине питання стосуватиметься того, на яких сходинках вони розташуються і хто саме з пари Себастіан – Кімі опиниться серед призерів.
 
Набагато цікавішою має стати боротьба за спиною Вільямс – в Макларен сподіваються нав’язати конкурентам боротьбу за фінал кваліфікації та очки в гонці, в Ред Булл і Торо Россо покладають надії на якісне оновлення силової установки, в Лотус великої кількості оновлень не буде, але команда їх ще раніше планувала привезти на наступні два етапи. Деякий туман нависає над Заубер і Форс Індією – в обох колективах не стали розкривати ніяких жодних деталей про власну роботу з машинами, але сподіваються і надалі заробляти очки в гонках. Ну а в Менор-Марусі хоч і працювали протягом паузи, але всі прекрасно розуміють, що зі своїх аутсайдерських позицій команда ні на крок не зсунеться поки працюватиме з минулорічним шасі.

 
Як би там цікаво не виглядали попередні розклади та розмірковування, проте тільки робота пілотів на трасі достовірно покаже хто чого зумів досягти під час паузи в чемпіонаті. Чи повториться історія попередніх чотирьох Гран Прі і на подіумі ми побачимо знайомі обличчя – дізнаємося лише у неділю, але й до цього часу в Барселоні буде цікаво.
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ

Гран-прі Іспанії, Барселона, 8-10 травня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,655 км

66

307,104 км

кваліфікація: 1'19.995 (2010, Марк Веббер)

гонка: 1'21.670 (2008, Кімі Ряйкконен)

Перша практика 11:00 – п’ятниця 8 травня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 8 травня

Третя практика 12:00 – субота 9 травня

Кваліфікація 15:00 – субота 9 травня

Гонка 15:00 – неділя 10 травня

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 5
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
VLADLeoN
Кому интересно гляньте в каких странах показывают F1:
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/01/27/fans-worldwide-reveal-cost-watching-f
1-2015/
solova63
не одному тебе... К сожалению, канал Мега не смог продлить лицензию... Терь только в инете.
OSD13
Мне стыдно, что в Украине не показывают Ф-1!!!
Даже в самых отсталых странах до такого не докатились.
Какой может быть прогресс? Только полный распад страны.