В Киеве встретились специалисты спортивного маркетинга
В Доме футбола прошел конгресс «Спортивный маркетинг»
За підтримки ПРЕМ’ЄР-ЛІГИ у Будинку футболу пройшов міжнародний конгрес «Спортивний маркетинг 2.0. Як використовувати нові медіа та цифрові інструменти для просування спортивних клубів та брендів».
Організатором заходу виступила агенція цифрового спортивного маркетингу Result Sports.
Програма конференції складалася з виступів і презентацій футбольних фахівців у галузі спортивного маркетингу, спонсорства, цифрових медіа тощо. Зокрема, своїми знаннями ділилися співробітники таких клубів як стамбульський «Галатасарай», німецький «Штутгарт», віденська «Аустрія», нідерландський «Херенвен».
Було чим поділитися у колі колег та учасників й представнику української Прем’єр-ліги. Директор департаменту маркетингу і комунікацій ФК «Шахтар» Юрій Свиридов зробив презентацію на тему цифрового маркетингу на прикладі діяльності свого клубу.
У роботі конгресу не обійшлося без сесій запитань-відповідей і навіть ток-шоу за участю відомих спортсменів-представників інших видів спорту.
УПЛ
УПЛ
Сообщить об ошибке
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
Настройте свою личную ленту новостей
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Футбол
|
02 января 2025, 08:22
12
Лондонцам советуют сохранить украинца
Футбол
|
03 января 2025, 03:59
0
Лидер Ливерпуля заявил, что его идолом является Роналдо «Зубастик»
Чем?Бухлом поделились? Посмотрите на наши клубы,посещаемость,мероприятия и работой с болельщиками ! Полупустые стадионы !Не нада далеко ходить мой родной клуб ВОРСКЛА ! Офигительный маркетинг и работа с болельщиками которую видят вся страна.Нашего топ менеджеру максимум что можно доверить это туалет убирать и то он бы несправился ! Человек уникум вообще не слышит никого и слышать не хочет на своей волне.Зайдите на сайт Ворсклы и посмотрите что там твориться.
Лохи у нас,а не специалисты по маркетингу и менеджменту клубов ! И картина ужасная за исключением нескольких клубов которые идут в 4 е первыми в таблице