Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 28 марта 2014, 12:09
2344
0

Трудности роста и детские болезни

Чего ждать от предстоящего уик-энда Формулы 1 в анонсе Гран При Малайзии на Sport.ua

| Обновлено 28 марта 2014, 12:09
2344
0
Трудности роста и детские болезни
Другий етап цьогорічного чемпіонату обіцяє стати не менш цікавим, ніж неоднозначний австралійський пролог. І передумов для цього насправді чимало, та все ж залишається і певний скепсис щодо того, чи зможе бодай хтось нав’язати реальну (а не внаслідок виїзду машини безпеки) боротьбу Mercedes.
 
Хоча і прийнято казати про глевкий перший млинець, але у Германа Тільке експеримент з побудовою нового сучасного автодрому, який би поєднував і довгі прямі, і різноманітні повороти, вийшов якнайкраще саме у Малайзії (та, напевно, Туреччині). Тож Сепанг являє собою саме таке еклектичне як для класичних європейських автодромів поєднання непоєднуваного, але зроблено все це настільки продумано, що дивлячись на конфігурацію траси або симуляцію проходження кільця одним із головних фаворитів майбутнього Гран Прі стає зрозуміло чому гонка в Малайзії завжди позитивно сприймається і вболівальниками, і пілотами, які в неділю втрачають 2-3 кг й знесиленими покидають кокпіти своїх машин.
 

 
Від уїк-енду в Малайзії не варто сподіватися на те, що всі проблеми, які постали перед командами два тижні тому зніме як рукою. Так, Ремі Таффен стверджує що в Renault розібралися з усіма проблемами власних двигунів, які спричинили сходи їх клієнтів у Мельбурні. Та насправді команди навіть не приховують того, що досі продовжують вчитися. Вчитися розуміти власну техніку, вчитися заздалегідь діагностувати проблеми й по можливості уникати дитячих хвороб своїх абсолютно нових машин. Виходячи із цього стає зрозуміло, що «двигунопад» в Малайзії має чималі шанси на своє продовження, особливо через те, що спекотний і вологий клімат Сепангу сильно вдарить по системах охолодження двигунів. В Австралії і температура була істотно нижчою, і проблеми виникали в інших апаратних частинах моторів. А як вам швидкість обертання турбіни на двох довгих прямих, яка досягатиме 100000 об/хв. протягом 10 секунд на кожному відрізку? Вражає.

 
Повертаючись до теми двигунів цікаво подивитися більшою мірою на мотористів Renault і Ferrari. Перші будуть продовжувати «шаманити» і виловлювати баги, в той час як другим варто протягом короткого часу знайти додатковий резерв потужності, а також придумати за рахунок чого і як саме змусити «схуднути» власний мотор на 13 кг – саме настільки агрегати з Маранелло виявляються тяжчими за своїх конкурентів.
 
Не менш цікавим обіцяє бути уїк-енд і з погляду використання шин на доволі абразивному асфальті Сепангу. Особливої уваги тут заслуговує передня ліва шина, яка піддається найбільшому навантаженню порівняно з іншими. Та попри всі можливі проблеми шинники продовжують перестраховуватися (і на даному етапі чемпіонату це виглядає логічно), тож в Малайзії ми побачимо найтвердішу пару гуми – Hard і Medium.
 

 
В той же час ні Пол Хембрі, ні будь-хто інший з представників Pirelli не може назвати точну кількість піт-стопів, необхідних для подолання всієї дистанції. Навіть якщо гонка пройде повністю в сухих умовах. В паддоку подейкують навіть про три планових візити в бокси, але такий розклад виглядає дещо фантастичним.
 
Звісно кількість піт-стопів великою мірою залежатиме і від того, в яких погодних умовах пройде гонка. А передбачити на 100% усі примхи малайзійського клімату, особливо з наближенням вечора, в принципі нереально. Достатньо лише пригадати гонку 2009-го коли в боксах Ferrari, очікуючи на неминучу зливу, взули машину Ряйкконена у дощовий комплект. Дощ тоді таки пішов, але ж не одразу, а після того як фін встиг на абсолютно сухому асфальті знищити і гуму, і власні шанси на пристойний фініш.
 
На ці вихідні синоптики прогнозують (сюрприз-сюрприз) перемінну погоду протягом усіх трьох днів з великою імовірністю дощу й традиційно високою температурою повітря в районі +32 +34 С. Небесна канцелярія приберегла зі свого боку не меншу інтригу, ніж самі команди. І, щиро кажучи, це не може не тішити.

 
Після австралійського уїк-енду букмекери практично не сумніваються в тому, хто тріумфуватиме в суботу-неділю. Так, на перемогу в кваліфікації коефіцієнти промовисто говорять самі за себе: Хемілтон – 2,00; Росберг – 3,00; а далі справжня прірва: Масса і Феттель – по 15,00; Боттас – 17,00; Баттон і Ріккардо – по 21,00; Магнуссен – 26,00. У кваліфікаційну швидкість машин Ferrari віри практично немає: Алонсо – 41,00; Ряйкконен, як і Хюлбкенберг – по 51,00.
 
Що ж стосується перемоги в гонці, то тут Росберг майже не програє своєму напарнику, а от за дуетом Mercedes знову провалля: Хемілтон – 2,75; Росберг – 3,00; Феттель – 13,00; Баттон – 15,00; Алонсо, Боттас, Магнуссен і Масса,  – по 17,00; Ріккардо – 19,00; Ряйкконен – 34,00. Тож якщо в гонці тріумфує хтось із пілотів не зі складу Mercedes, то це вже буде якщо не сенсація, то чимала несподіванка так точно. Крім того із вірогідністю у відсотків 80-85 можна вже зараз казати, що на машині майбутнього переможця гонки стоїть все той же двигун з трипроменевою зіркою. Особливу увагу варто звернути на Массу – бразилець в Мельбурні не проїхав і кола в гонці, тож в Сепангу буде більш ніж мотивований показати весь свій потенціал. Можливості Могнуссена, Баттона і Боттаса ми змогли попередньо оцінити ще два тижні тому.

 
Позираючи на стан чемпіонської команди дуже буде цікаво подивитися на поведінку Red Bull, якщо вона знову вважатиме, що покази датчика вимірювання пального не відповідають реальності. Австралійська справа Ріккардо досі не розглянута, тож «енергетики» знову можуть піти на принцип і отримати ще одну дискваліфікацію з подальшою апеляцією або ж Крістіан Хорнер вирішить таки дочекатися вердикту FIA і команда хоч і з неприхованим невдоволенням, але дослухатиметься до вказівок представників Федерації.
 
А ще на Гран Прі Малайзії в гонці багатьом кортить подивитися на протистояння між напарниками по Mercedes і Red Bull, особливо наприкінці гоночної дистанції. Повернення Феттеля на трасу, де він минулого року здобув одну зі своїх найбільш суперечливих перемог, очікується з великим інтересом. За великим рахунком не менш цікаво подивитися і на пару Ніко-Льюіс, яка вже зараз на початку сезону обіцяє бути однією з найбільш вибухонебезпечних в пелотоні.  Чи побачимо ми реальну боротьбу між ними, чи захочуть пілоти дослухатися до умовних команд “multi 31” з боксів й узагалі – чи побачимо ми реальну боротьбу за перемогу на трасі, яка дозволяє без проблем обганяти конкурентів, дізнаємося трохи згодом.
 


Гран-прі Малайзії, Сепанг, 28-30 березня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,543 км

56

310,408 км

кваліфікація: 1'32.582 (2005, Фернандо Алонсо)

гонка: 1'34.223 (2004, Хуан-Пабло Монтойя)

 

Перша практика 04:00 – п’ятниця 28 березня

Друга практика 08:00 – п’ятниця 28 березня

Третя практика 07:00 – субота 29 березня

Кваліфікація 10:00 – субота 29 березня

Гонка 11:00 – неділя 30 березня (пряма трансляція на каналі МЕГА)

(Час київський, але не забудьте про перехід на літній час в ніч на неділю)

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Турнирная таблица УПЛ. Шахтер гарантировал себе еврокубки
Футбол | 23 апреля 2024, 06:30 28
Турнирная таблица УПЛ. Шахтер гарантировал себе еврокубки

Горняки могут выйти напрямую в групповой раунд Лиги чемпионов 2024/25

WorldSBK. Спинелли сенсационно выиграл первую гонку Раунда Нидерландов
Авто/мото | 20 апреля 2024, 23:43 0
WorldSBK. Спинелли сенсационно выиграл первую гонку Раунда Нидерландов

Николас Спинелли проводил дебютную гонку в премьерном классе

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.