Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 01 ноября 2013, 13:41
2921
4

Формула 1: когда результат уже не довлеет

Анонс Гран При Абу-Даби от Sport.ua + ФОТО + ВИДЕО

| Обновлено 01 ноября 2013, 13:41
2921
4
Формула 1: когда результат уже не довлеет

Волею цьогорічного календаря Red Bull і Себастіан Феттель не отримали достатньо часу для святкування своїх титулів, здобутих в Індії минулої неділі, і ось менше ніж тиждень потому Великий цирк з’їжджається до Абу-Дабі, щоб продовжити свою урочисту ходу. Хоча урочистою вона, схоже, уже давно залишається виключно для «енергетиків». Решта ж колективів і пілотів приїхали аби продовжити виконувати свою рутинну роботу, змагаючись заради себе, свого місця під сонцем та командних цілей. Особливо актуальними залишаються гоночні уїк-енди для гонщиків, які досі не мають на руках підписаних (або підтверджених) контрактів на наступний рік.

За влучним виразом Ентоні Девідсона – шикарна телевізійна картинка з планами прекрасного автодрому не гарантує нам такої само цікавої та напруженої гонки. А все через традиційне бажання придворного проектувальника сучасних трас поєднати в одній риси, що притаманні різним типам треків, але погано при цьому пасують один одному. От і маємо ситуацію. за якої гонка, що починається під сонячним промінням, а завершується в темряві під світлом потужних софітів, більшою мірою викликає асоціації саме з урочистою «трамвайною» процесією болідів по трасі.



Принаймні так було до запровадження DRS і тепер перегони мають дещо кращий вигляд. Наразі пілоти мають цілих дві зони для обгонів за допомогою використання рухомого крила, та значно цікавіше буде спостерігати за тим, як на практиці вони будуть все це втілювати. Суть справи полягає саме в тому, що дві прямі знаходяться поруч, а зони активації DRS – незалежні, отже, поступившись конкуренту місцем на першій прямій, можна буде одразу ж контратакувати на другій. Другий варіант передбачає максимальне наближення до опонента на першій прямій, але в жодному випадку не обгін, який припасається вже на другу пряму, після якої відіграти позицію стає практично нереально. Таку картину ми вже спостерігали минулого року і поки що немає жодних передумов для того, щоб пілоти змінювали свою обгінну тактику.

Як і минулого тижня в Індії, так і цього разу до Абу-Дабі Pirelli привезла свою середню пару сумішей Soft і Medium. Головна шинна інтрига гонки полягає традиційно в тому, що, на відміну від інших етапів, тут завжди температура як повітря, так й асфальту поступово охолоджується, тож існує чимала імовірність того, що ближче до кінця дистанції гоночні відрізки можна буде зробити довшими, а деякі команди для цього цілком можуть спробувати навіть використати м’яку гуму. Проте, разом із падінням температури одразу після піт-стопів у деяких команд можуть виникнути проблеми зі швидким прогрівом шин на асфальті, що поступово холоне, та їх виводом у робочий температурний діапазон. Тим цікавішою обіцяє бути стратегічна шинна боротьба конструкторів.



Що ж до самої погоди, то жодних сюрпризів ніхто не очікує та не прогнозує: повітря прогріватиметься в межах +36 С вдень та +23 С вночі, тож під час заходу сонця варто орієнтуватися на +28+30 С. Опадів традиційно не буде і сюрпризів від небесної канцелярії чекати не варто.

Тепер уже остаточно розслаблений чотириразовий чемпіон, спокійно розмірковуючи над прийдешнім Гран Прі, відверто говорить, що, як і протягом минулих гонок, варто очікувати на боротьбу з тими самими суперниками. І хоча сам Феттель говорить про Lotus, Ferrari та Mercedes, але ми прекрасно маємо розуміти, що насправді його головними суперниками можуть стати тільки Веббер та Грожан з Ряйкконеном. Та й то, якщо у першого нічого не зламається, а у випадку з пілотами Lotus потрібна сильна кваліфікація (щонайдалі – на третьому ряді), щоб не застрягнути за повільнішими болідами на початку гонки й не втратити шанси поборотися зі старим-новим чемпіоном, а також правильні та вчасні дії по прийняттю тактичних рішень під час гонки (якщо виникне потреба оперативно змінити розроблений заздалегідь план). Визначити ж, що саме виглядає більш реалістично – відсутність проблем на машині Веббера чи адекватні дії в боксах Lotus – завдання з розряду гадання на ромашці (але варіант з Марком все-одно має пріоритет).



Щодо букмекерських контор, то вони і досі продовжують приймати ставки на переможця Гран Прі, причому коефіцієнт Феттеля виглядає справжнім подарунком – 1,40. Позаду німця розташувалися: Веббер – 5,00; Грожан – 15,00; Хемілтон – 17,00; Ряйкконен – 21,00; Алонсо – 23,00.

Коли на головне питання сезону відповідь відома, то залишається вдовольнятися або самими перегонами, або уважно слідкувати за боротьбою за 2-3-ті місця. І схоже на те, що цьогорічна боротьба між Mercedes, Ferrari та Lotus буде значно цікавішою, ніж спроби цього тріо нав’язати боротьбу творінню Едріана Ньюї. Тож залишається сподіватися на те, що тепер, коли чемпіонські амбіції та результати зовсім не чинить тиску на команди, вони спробують нас здивувати і у них це обов’язково вийде!



В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ Sport.ua
 

Гран-прі Абу-Дабі, Яс Маріна, 1-3 листопада, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

5,554 км

55

305,355 км

кваліфікація: 1'38.481 (2011, Себастіан Феттель)

гонка: 1'40.948 (2009, Льюіс Хемілтон)

 

Перша практика 11:00 – п’ятниця 1 листопада

Друга практика 15:00 – п’ятниця 1 листопада

Третя практика 12:00 – субота 2 листопада

Кваліфікація 15:00 – субота 2 листопада

Гонка 15:00 – неділя 3 листопада (пряма трансляція на каналі МЕГА)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 4
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
K1C1
Ред Булл, будьте людьми - подарите победу Веберу!