Кубок Президента: Динамо Киев с треском вылетает

В Крыму продолжается юношеский турнир «Кубок Президента Украины»

Кубок Президента: Динамо Киев с треском вылетает

У вівторок, 1 жовтня, відбулися матчі останнього туру групового турніру і визначилися пари півфіналістів та учасників стикових матчів.

Група «А»

В групі «А» перед останнім туром вже визначився один півфіналіст − їм став донецький «Шахтар», який гарантував собі перше місце в групі. Статус фаворитів групи «гірники» підтвердили і в наступному матчі, де з рахунком 9:0 переграли ФК «Погонь». Доля ж другого місця вирішувалась в очному протистоянні ФК «Мінськ» та ФК «Карпати». Український клуб виявився сильнішим у цьому протистоянні, тож він і побереться за головний трофей турніру.

«Шахтар» (Донецьк, Україна) - «Погонь» (Польща) - 9:0
«Карпати» (Львів, Україна) - «Мінськ» (Білорусь) - 2:0

 

Команда

Матчі

Перемоги

Нічиї

Поразки

Мячі

Очки

1

ФК  «Шахтар»

3

3

0

0

17-1

9

2

ФК «Карпати»

3

2

0

1

4-5

6

3

ФК «Мінськ»

3

1

0

2

5-5

3

4.

ФК «Погонь»

3

0

0

3

1-15

0

 

Група «В»

До останнього туру в групі «В» на вихід до півфіналу претендували відразу всі чотири команди і навіть лідер групи «Чорноморець не гарантував собі путівку до наступного раунду. Проте вже після першого матчу, в якому було зафіксовано нічию між одеським та молдовським клубами,  стало зрозуміло, що до наступного раунду проходить ФК «Чорноморець» та поза півфіналом залишається ФК «Динамо».

Тож, в наступному матчі, в якому зустрічались азербайджанська та українська команда, мав визначитись наступний півфіналіст − і їм стала ФК «Габала», яка перегравши динамівців, посіла перше місце в групі «В».

«Чорноморець» (Одеса, Україна) - «Реал Сукчес» (Кишинів, Молдова) - 1:1
«Габала» (Азербайджан) - «Динамо» (Київ, Україна) - 2:1

 

Команда

Матчі

Перемоги

Нічиї

Поразки

Мячі

Очки

1

ФК «Габала»

3

2

2

0

9-6

6

2

ФК «Чорноморець»

3

1

2

0

7-5

5

3

ФК «Реал Сукчес»

3

1

1

1

3:3

4

4

ФК «Динамо»

3

0

1

2

3:4

1



Таким чином сформовані пари, що зустрінуться в стикових матчах:

Півфінали:

«Шахтар» (Донецьк, Україна) - «Чорноморець» (Одеса, Україна)
«Карпати» (Львів, Україна) - «Габала» (Азербайджан)

Стикові матчі:

«Динамо» (Київ, Україна) - «Мінськ» (Білорусь)
«Погонь» (Польща) - «Реал Сукчес» (Молдова)

ФФУ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    slavun20091
    slavun20091, 03.10.2013 07:55
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Так что если Динамо летит на всех уровнях,надо писать что это великий клуб?
    yuriy_kent
    online
    yuriy_kent, 03.10.2013 00:18
    0
    Ну политику ещё не отменяли. Так что всегда успеют...
    stopudoff2
    stopudoff2, 03.10.2013 00:08
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Что-то дети Фирташа, Левочкина и других мажоров мягко говоря не очень талантливы в футболе.
    Niko_Dim
    Niko_Dim, 03.10.2013 00:05
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ну и Габала сыграла 3 матча: 2 победы и 2 ничьи.... Че курим, ребята????
    Вы хоть смотрите, что печатаете? Или совсем пох за что бабло получать?
    Niko_Dim
    Niko_Dim, 03.10.2013 00:01
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Кубок Президента: Динамо Киев с треском вылетает///
    У вас каждый укус Динамо оплачтвается спонсорами?
    dimonklasdd
    dimonklasdd, 02.10.2013 22:49
    0
    пацаны, это Украина, расслабтесь!
    stupka91
    stupka91, 02.10.2013 21:42
    0
    У групі В команди в сумі забили 22 голи а пропустили 18. Як це можливо?
    Лёвкин папа (Донецк)
    Лёвкин папа (Донецк), 02.10.2013 21:03
    0
    да там вообще таблица странная по разнице мячей Габала +3, Черноморец +2 Диамо -1, хотя в сумме должно быть ноль, если я все правильно понимаю
    Taker.ua
    Taker.ua, 02.10.2013 20:54
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Зато Шахтер,три игры и три победы,разница 17-1,не плохо
    alyoshenka7
    alyoshenka7, 02.10.2013 20:54
    0
    кацапов не пригласили, не достойны они побывать в Артеке
    Anthony18
    Anthony18, 02.10.2013 20:49
    0
    Да-с. Достойная смена растет
    nivavn
    nivavn, 02.10.2013 20:48
    0
    А как это дынамо проиграла два матча, а разница мячей 3-4 ?
    slavun20091
    slavun20091, 03.10.2013 07:55
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Так что если Динамо летит на всех уровнях,надо писать что это великий клуб?
    yuriy_kent
    online
    yuriy_kent, 03.10.2013 00:18
    0
    Ну политику ещё не отменяли. Так что всегда успеют...
    stopudoff2
    stopudoff2, 03.10.2013 00:08
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Что-то дети Фирташа, Левочкина и других мажоров мягко говоря не очень талантливы в футболе.
    Niko_Dim
    Niko_Dim, 03.10.2013 00:05
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ну и Габала сыграла 3 матча: 2 победы и 2 ничьи.... Че курим, ребята????
    Вы хоть смотрите, что печатаете? Или совсем пох за что бабло получать?
    Niko_Dim
    Niko_Dim, 03.10.2013 00:01
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Кубок Президента: Динамо Киев с треском вылетает///
    У вас каждый укус Динамо оплачтвается спонсорами?
    dimonklasdd
    dimonklasdd, 02.10.2013 22:49
    0
    пацаны, это Украина, расслабтесь!
    stupka91
    stupka91, 02.10.2013 21:42
    0
    У групі В команди в сумі забили 22 голи а пропустили 18. Як це можливо?
    Лёвкин папа (Донецк)
    Лёвкин папа (Донецк), 02.10.2013 21:03
    0
    да там вообще таблица странная по разнице мячей Габала +3, Черноморец +2 Диамо -1, хотя в сумме должно быть ноль, если я все правильно понимаю
    Taker.ua
    Taker.ua, 02.10.2013 20:54
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Зато Шахтер,три игры и три победы,разница 17-1,не плохо
    alyoshenka7
    alyoshenka7, 02.10.2013 20:54
    0
    кацапов не пригласили, не достойны они побывать в Артеке
    Anthony18
    Anthony18, 02.10.2013 20:49
    0
    Да-с. Достойная смена растет
    nivavn
    nivavn, 02.10.2013 20:48
    0
    А как это дынамо проиграла два матча, а разница мячей 3-4 ?