Тарас КАЧАРАБА: «Відмовив Динамо. Мріяв грати за Шахтар»

Sport.ua розповідає про майбутнє українського футболу, гравця донецького «Шахтаря» і збірної України

Тарас КАЧАРАБА: «Відмовив Динамо. Мріяв грати за Шахтар»

Йому лише вісімнадцять років, а Тарас Качараба уже встиг дебютувати в Лізі чемпіонів, скандально перейти з «Карпат» в «Шахтар» і стати одним із найбільш перспективних захисників України. Вісімнадцятирічний футболіст розповів Sport.ua про своє інтенсивне життя та про плани на майбутнє.

- У «Шахтаря» прекрасна академія, але до першої команди потрапляють одиниці. Ти продовжиш пробиватись до команди Луческу чи плануєш пограти в оренді?
- Я не боюсь оренд. Якщо молодого футболіста беруть в оренду або купують його контракт то інколи це йде на користь. Для мене яскравим прикладом є Гречишкін. Він був в академії «Шахтаря», потім відправився в оренду до «Іллічівця» і зараз постійно грає за «гірників» і навіть дебютував за національну збірну України.

- Це правда що Ракицький твій кумир?
- Так. Мені дуже подобається як Ракицький грає у відборі. Та й перший пас у нього класний. Персональних уроків від нього я ще не отримував, але поступово хочу наблизитись за рівнем гри до Ракицького. До речі, Ярослав  теж є прикладом того, як з юнаків стати футболістом основи «Шахтаря».

- На кого ще рівняєшся з основи «Шахтаря»?
- Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради. Але під час кожної зустрічі повторює: « Працюй і ніколи не зупиняйся».



- Івіца Піріч в одному з інтерв’ю казав, що за два роки ти гратимеш в основному складі «Шахтаря». Наскільки ти віриш у ці слова?
- Думаю, це мені під силу. Все залежить лише від власних зусиль. Я розумію що вам хочеться почути конкретну дату мого дебюту, але якщо я працюватиму в кілька разів інтенсивніше ніж інші, то незабаром матиму шанс потрапити до першої команди. Із Містером Луческу я ще не говорив про свої перспективи, але мені дуже подобається грати в Донецьку. Тут все на найвищому рівні: умови, тренери, навіть психологи. Все доступно і зрозуміло. З академії «Шахтаря» потрібно брати приклад не лише клубам в Україні. Тому я хочу і далі продовжувати саме тут свою кар’єру. У мене залишився рік контракту з «Шахтарем» і клуб пропонує продовжити угоду ще на три роки. Зараз із агентом вирішуватимемо це питання.

- Твій перехід із «Карпат» до «Шахтаря» викликав багато суперечок і скандалів. Перші звинувачували других у переманюванні одного із найкращих футболістів академії без нормальної компенсації. Як все насправді трапилось?
- Зараз уже все добре. Я думаю, скандал вичерпано. Я не знаю деталей конфлікту, але зрозуміло що «Карпати» хотіли грошової компенсації за мій перехід. Я підписував із «Карпатами» непрофесійний контракт, так званий «договір про спортивну підготовку». Там було зазначено, що я міг покинути «Карпати» за певну грошову компенсацію.

- 30 тисяч доларів?
- Не знаю. Це не мої справи. Це вже було питання клубів. Але я міг опинитися в «Шахтарі» значно раніше і безкоштовно. Вперше я приїхав до Донецька у 12-річному віці. Тоді намагався вступити в академію «Шахтаря». Але мене не взяли і я пообіцяв собі і батькам, що колись таки гратиму за «Шахтар». Я поступив до Львівського училища фізкультури без іспитів. За рік вже викликався у збірну України. В матчах за юніорську збірну мене і помітили селекціонери «Шахтаря» та запросили в команду.

- Як проходили перемовини?
- Підійшли до мене після одного з матчів фінальної частина дитячо-юнацької футбольної ліги. «Карпати» тоді дійшли до фіналу, де програли київському «Динамо». Тоді мене визнали найкращим захисником змагань і покликали в «Шахтар». Мене довго вмовляти не потрібно було. Згодом і до батьків зателефонували.



- І ти одразу переїхав до Донецька?
- «Карпати» ще півроку мене не відпускали. А взимку я в складі збірної України 1995-го року народження поїхав у Хорватію на відбірковий етап до юнацького Євро. Там якраз і познайомився з Пірічем. Після закінчення відбору він прилетів до Львова, поговорив із батьками, усім сподобався, насамперед, як людина, і ми підписали контракт. Одразу обговорили варіант із «Шахтарем» і Пірич організував мій перехід.

- Були інші варіанти продовження кар’єри?
- Одночасно із «Шахтар» з батьками зв’язувалися і скаути київського «Динамо». Але я хотів грати за «гірників».

- Ти не шкодуєш, що не залишився у «Карпатах»? Зараз там грає багато молоді, власних вихованців, міг би грати в основному складі команди Прем’єр Ліги.  
- Хто його знає, чи грав би? Нинішня українізація «Карпат» дає можливість навіть вісімнадцятирічним футболістам грати в основному складі, але в «Шахтарі» у мене більше можливостей для розвитку. Я ніколи ні про що не шкодую в своєму житті. Якщо перейшов у «Шахтар», значить, так і повинно було трапитись. Звичайно, йти з «Карпат» було важко. У команді було багато друзів, тренери допомагали розвиватись, я доріс до рівня збірної України саме у Львові, це була вагома частина мого життя. Потім я дуже важко звикав до нової команди, нового міста, життя без батьків, але такі зміни роблять людину тільки сильнішою.

- Твоїм тренером у «Карпатах» був Іван Павлюх, один з наймолодших дебютантів в історії «Карпат». Які напутні слова він тобі сказав?
- Підтримав у виборі. Зі свого досвіду казав, що головне не зупинятися на досягнутому і далі розвиватися. Дуже хотів, щоб в подальшому я став гравцем основи донецького «Шахтаря

- Тренер юнацької збірної України, Олександр Петраков, не надто схвально говорив  про твій трансфер в «Шахтар». Боявся, щоб перші зароблені гроші тебе не зіпсували?
- Можливо. Але я не з тих пафосних футболістів які раз влучивши по м’ячу ловлять зіркову хворобу. Олександр Васильович Петраков зі мною мав тривалу розмову. Він говорив, щоб я не дивився на цифру в контракті, щоб надалі працював і залишався тим, ким він мене знає. Він наводив приклади гравців, його вихованців, яких перші серйозні гроші розслабили і вони так і не реалізували себе. Я вдячний йому за ту розмову і не планую повторювати подібних помилок.

- Але ти погоджуєшся, що солідний контакт може негативно вплинути на такого юного футболіста як ти?
- Це залежить від людини та її виховання. Від тих хто тебе оточує. На мене подібні речі негативно не впливають.



- У нинішньому сезоні була заснована Ліга чемпіонів для юнаків. Які емоції від турніру?
- Це перший серйозний європейський досвід на клубному рівні. У юнацькій Лізі Чемпіонів грають футболісти не старше 1995 року народження. Тому кожен в таких змаганнях може себе показати або першій команді або скаутам зі всього світу.

- Як так сталося, що ти, будучи гравцем дублю, залучаєшся до матчів U-19?
- У юнацькій ЛЧ грають футболісти і з дублю, і з першої команди: Едуард Соболь, Богдан Сарнавський, В’ячеслав Танковський, Віктор Коваленко. Тренери хочуть випробувати нас на більш серйозному, ніж чемпіонат України, рівні.

- Яка атмосфера на матчах юнацької ЛЧ?
- Не суттєво відрізняється від дорослих змагань. Єдине, що відразу помітили - перед початком матчу не лунає гімн Ліги чемпіонів. Але відсутність цієї вже легендарної пісні, повірте, суттєво не впливає на настрій футболістів. Звичайно, матч знімає не так багато телекамер, значно менше вболівальників, на дебютний матч «Шахтаря» у Сан-Себастьяні прийшло близько двох тисяч глядачів.

- Наступний матч із МЮ. Це буде старт євротурніру в Донецьку. Хвилюєшся?
- Останніми днями ми тільки про цей матч і думаємо. «Манчестер Юнайтед» - це команда-легенда. Не важливо, чи це основа, чи дублери, чи юніори. Але ми граємо в Донецьку, нас прийдуть підтримувати рідні вболівальники. Думаю, що тисячі 2-3 має бути на трибунах. Тому я вважаю, що «Шахтар» - фаворит і повинен перемогти.  

Василь ПЕХНЬО, спеціально для Sport.ua

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    masterimmortal1
    masterimmortal1, 27.09.2013 12:05
    0
    В 18 лет уже должен играть в первой команде, может и не в основе на близко к ней, жаль что у нас не доверяют молодым игрокам, всех интересует только результат.
    berlinec
    berlinec, 27.09.2013 10:51
    0
    Так бы играл в основе Карпат,а так будет греть лавку в Шахтере года два.Потом по уже протоптанной другими дорожке поедет в Мариуполь и не факт,что вернется в Донецк.
    kokan2008
    kokan2008, 27.09.2013 07:10
    0
    не знаю какой он будет футболист, а задолиз превосходный, всей команде вылизал, особенно Срне.
    Sandro_Dybinio_FCSD
    Sandro_Dybinio_FCSD, 26.09.2013 21:03
    0
    dimando—26.09.2013 16:27
    Интересно, а в какой это лиге чемпионов ему удалось дебютировать?
    Ты вообще читал статью? написано же что для игроков 95-го года Лигу Чемпионов между клубами сделали.
    viav
    viav, 26.09.2013 17:37
    0
    Комментарий свернут. Показать
    сейчас только полный ох не видмовыть дынами
    anarhisstt
    anarhisstt, 26.09.2013 16:47
    0
    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 15:57
    Sandro_Dybinio_FCSD—26.09.2013 15:30

    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 14:32 - На кого ще рівня...єшся з основи «Шахтаря»?...- Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради.Все ясно Через несколько лет, получим еще одного симулянта и невоспитаного хамла которое кривляется, орет, и толкает тренеров. Походу в Шахтере это диагноз, выращивать вот таких недоношеных как СРНА и ему подобные. Я могу с тобой согласиться что Срна симулирует и все такое,но по игре он лучший на своей позиции в Украине я считаю...Он этому обучет Тараса,а не своим человеческим качествам.
    Я и говорю, что как игрок, Срна хороший футболист! Но как человек - полное Г-но!
    По моему Срна и как человек вполне нормальный) А по поводу Симулянтов..
    Шахтер - Срна (хотя и по ногам ему тоже достается прилично)
    Металл - Девич (Вот где профи в данном вопросе)
    Днепр - Зозуля
    Динамо - ... как это ни удивительно, после Али с Милей никого достойного внимания в плане симуляций и не наблюдаю))
    PS Но до сих пор вспоминаю "Оторваную ногу" Алиева в матче с Арсеналом Лондонским)))) http://www.youtube.com/watch?v=ZXFq-8vqR8c
    UkrGame777
    UkrGame777, 26.09.2013 16:39
    0
    Lorss—26.09.2013 16:16
    Шахтер заплатил больше - "мечтал играть за шахтёр" ...

    ну если б тебе предложили сменить профессию с дворника на IT дизайнера ты б побежал аж пятки сверкали бы,
    UkrGame777
    UkrGame777, 26.09.2013 16:38
    0
    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 15:57
    Sandro_Dybinio_FCSD—26.09.2013 15:30

    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 14:32 - На кого ще рівня...єшся з основи «Шахтаря»?...- Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради.Все ясно Через несколько лет, получим еще одного симулянта и невоспитаного хамла которое кривляется, орет, и толкает тренеров. Походу в Шахтере это диагноз, выращивать вот таких недоношеных как СРНА и ему подобные. Я могу с тобой согласиться что Срна симулирует и все такое,но по игре он лучший на своей позиции в Украине я считаю...Он этому обучет Тараса,а не своим человеческим качествам.
    Я и говорю, что как игрок, Срна хороший футболист! Но как человек - полное Г-но!

    слышь ты, днепр херо*в, ты с ним лично общался что так говоришь? ты помогаешь детским приютам или строишь новые? ты помогаешь больным детями ли может быть закупаешь новое кардио о окно оборудование которое спасает детишкам жизнь.. нет? не покупаешь? вот и сиди и мычи в тряпочку. говн*о тут не Дарио а ты.
    dimando
    dimando, 26.09.2013 16:29
    0
    А все увидел!
    dimando
    dimando, 26.09.2013 16:27
    0
    Интересно, а в какой это лиге чемпионов ему удалось дебютировать?
    Lorss
    Lorss, 26.09.2013 16:16
    0
    Шахтер заплатил больше - "мечтал играть за шахтёр" ...
    DNIPRO-LIVERPOOL
    DNIPRO-LIVERPOOL, 26.09.2013 15:57
    0
    Sandro_Dybinio_FCSD—26.09.2013 15:30
    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 14:32

    - На кого ще рівняєшся з основи «Шахтаря»?...- Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради.Все ясно Через несколько лет, получим еще одного симулянта и невоспитаного хамла которое кривляется, орет, и толкает тренеров. Походу в Шахтере это диагноз, выращивать вот таких недоношеных как СРНА и ему подобные.
    Я могу с тобой согласиться что Срна симулирует и все такое,но по игре он лучший на своей позиции в Украине я считаю...Он этому обучет Тараса,а не своим человеческим качествам.
    Я и говорю, что как игрок, Срна хороший футболист! Но как человек - полное Г-но!
    fcdk2012
    fcdk2012, 26.09.2013 15:55
    0
    Sandro_Dybinio_FCSD—26.09.2013 15:30
    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 14:32

    - На кого ще рівняєшся з основи «Шахтаря»?...- Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради.Все ясно Через несколько лет, получим еще одного симулянта и невоспитаного хамла которое кривляется, орет, и толкает тренеров. Походу в Шахтере это диагноз, выращивать вот таких недоношеных как СРНА и ему подобные.
    Я могу с тобой согласиться что Срна симулирует и все такое,но по игре он лучший на своей позиции в Украине я считаю...Он этому обучет Тараса,а не своим человеческим качествам.
    Срна - это лучший правый бэк, я тут даже не спорю. И "хороший человек" - это не профессия, также. Тем более вне футбола о нём говорят только хорошее. Но такова традиция, ты же сам понимаешь Миля, Аля, Хач и Гармаш с одной стороны, а Сырник, Рак и Рыбка с другой
    Darinka
    Darinka, 26.09.2013 15:52
    0
    Успехов в самоусовершенствовании тебе,Тарасик, в достижении новых вершин, а не забывать о тех,кто дал тебе "толчок" в большой футбол,это вери гуд!
    Djedau2yrovn9
    Djedau2yrovn9, 26.09.2013 15:34
    0
    Новость дня?
    Sandro_Dybinio_FCSD
    Sandro_Dybinio_FCSD, 26.09.2013 15:30
    0
    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 14:32
    - На кого ще рівняєшся з основи «Шахтаря»?
    - Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради.
    Все ясно Через несколько лет, получим еще одного симулянта и невоспитаного хамла которое кривляется, орет, и толкает тренеров. Походу в Шахтере это диагноз, выращивать вот таких недоношеных как СРНА и ему подобные.
    Я могу с тобой согласиться что Срна симулирует и все такое,но по игре он лучший на своей позиции в Украине я считаю...Он этому обучет Тараса,а не своим человеческим качествам.
    Sandro_Dybinio_FCSD
    Sandro_Dybinio_FCSD, 26.09.2013 15:28
    0
    Cortazar—26.09.2013 15:26
    Це правда що Ракицький твій кумир?
    Так. Мені дуже подобається як Ракицький грає у відборі.
    _______________________________________________________
    М-да, мир явно сошел с ума! Ракицкий в отборе - полный ноль, один из худших в Украине в этом компоненте...
    А вообще кумиры какие-то пошли пластмассовые, жаль нынешнюю молодежь...
    Наверное в ДК лучше защитники....
    Sandro_Dybinio_FCSD
    Sandro_Dybinio_FCSD, 26.09.2013 15:26
    0
    kimirs—26.09.2013 14:28
    Мечта у пацанчика сбылась!!! Купил себе фифу 14 на комп, икс бокс или плейстейшен и сыграл за Шахтар.
    Слышь,а чего добился ты в своей жизни? на икс бокс заработал в 18 лет хоть?
    Cortazar
    Cortazar, 26.09.2013 15:26
    0
    Це правда що Ракицький твій кумир?
    Так. Мені дуже подобається як Ракицький грає у відборі.
    _______________________________________________________

    М-да, мир явно сошел с ума! Ракицкий в отборе - полный ноль, один из худших в Украине в этом компоненте...
    А вообще кумиры какие-то пошли пластмассовые, жаль нынешнюю молодежь...
    DNIPRO-LIVERPOOL
    DNIPRO-LIVERPOOL, 26.09.2013 15:08
    0
    Devil1991zp—26.09.2013 14:54
    DNIPRO-LIVERPOOL—26.09.2013 14:32

    - На кого ще рівняєшся з основи «Шахтаря»?...- Близько спілкуюся з Даріо Срною. Мій агент, Івіца Піріч, вже багато років із ним дружить. Коли я переходив у «Шахтар», то Івіца пообіцяв що познайомить з Даріо. Спершу я в це не вірив, не міг і мріяти про таке. Але зараз ми з ним товаришуємо, я рівняюсь у багатьох аспектах на капітана «Шахтаря». Я частенько розповідаю Даріо про те, що в мене не виходить на футбольному полі, а він допомагає покращити якісь елементи і дає різні поради.Все ясно Через несколько лет, получим еще одного симулянта и невоспитаного хамла которое кривляется, орет, и толкает тренеров. Походу в Шахтере это диагноз, выращивать вот таких недоношеных как СРНА и ему подобные.
    Знаешь,я бы хотел,чтобы в каждой команде был такой украинскй Срна(по игре)
    Я тоже не против, чтобы в каждой Украинской команде был СРНА (По игре) но уж по человеческим нормам, увольте! Такую гниду еще поискать нужно!
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности