Авария на ралли Дакар унесла жизни двух человек

Семеро пострадавших доставлены в больницу с травмами различной степени тяжести

Авария на ралли Дакар унесла жизни двух человек

В столкновении участвовали машина сопровождения и два такси, сообщает АФП со ссылкой на организаторов турнира.

- Один из автомобилей такси совершил лобовое столкновение с машиной сопровождения. Вторая машина такси попыталась увернуться от еще одного столкновения, но в результате водитель утратил управление, и автомобиль совершил несколько переворотов, - сообщают организаторы.
 
Помимо этого семь участников аварии с различными травмами были доставлены в местный госпиталь города Такна.

Советский спорт
 
 
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Nosovik
      Nosovik, 15.01.2013 13:35
    0
    А обычный выезд на дорогу может быть ценой жизни? Посмотрите сколько аварий на дорогах? Так что аварии на гонках - это страшно и ужасно, но на обычных дорогах...
    Nosovik
      Nosovik, 15.01.2013 13:32
    0
    Соболезнования родственникам.
    Olezha74
      Olezha74, 10.01.2013 18:37
    0
    У всі часи знаходилося чимало людей, які понад усе ставили досягнення певної мети або доведення своєї спроможності зробити щось унікальне, навіть ціною власного життя. Участь у цьому раллі - це найбільший виклик, який можуть самому собі кинути сучасні водії-спортсмени. І вони чудово знають, на який ризик ідуть, особливо мотоциклісти.
    А через величезну дистанцію цього раллі ще й організаторам неможливо уникнути прикрих подій, коли страждають не тільки учасники, але й глядачі.
    flatron82
      flatron82, 10.01.2013 15:47
    0
    До чого тут сама гонка? два таксиста не туди заїхали... чого вони взагалі там їхали? Це спорт, і в футболі на полі гинуть, і автоспорті, і в інших видах, але це не привід все відмінити, всіх закрити в кімнатах, щоб часом чого не сталося... Прямо фільм "Сурогати" (Клони) з Брюсом Віллісом
    andriy m7
      andriy m7, 10.01.2013 13:50
    0
    Під словом простий, я маю на увазі не складність гонки,а те що ніяка гонка не може бути цінною в життя!
    omelgerrard
      omelgerrard, 10.01.2013 13:07
    0
    Комментарий свернут. Показать
    и это уже не Париж - Дакар, потому что проводится она в Юж.Америке
    omelgerrard
      omelgerrard, 10.01.2013 13:06
    0
    Комментарий свернут. Показать
    зачем тогда вообще проводить такие гонки? Для урегулирования населения на Земле? Типа людей много сильно?
    Olezha74
      Olezha74, 10.01.2013 12:56
    0
    Що мається на увазі - "проста гонка"? - це ж найскладніша і найбільша за довжиною гонка сучасності, щороку на ній гинуть люди, на жаль.
    andriy m7
      andriy m7, 10.01.2013 12:32
    0
    Жаль, що проста гонка забирає життя людей
    Nosovik
      Nosovik, 15.01.2013 13:35
    0
    А обычный выезд на дорогу может быть ценой жизни? Посмотрите сколько аварий на дорогах? Так что аварии на гонках - это страшно и ужасно, но на обычных дорогах...
    Nosovik
      Nosovik, 15.01.2013 13:32
    0
    Соболезнования родственникам.
    Olezha74
      Olezha74, 10.01.2013 18:37
    0
    У всі часи знаходилося чимало людей, які понад усе ставили досягнення певної мети або доведення своєї спроможності зробити щось унікальне, навіть ціною власного життя. Участь у цьому раллі - це найбільший виклик, який можуть самому собі кинути сучасні водії-спортсмени. І вони чудово знають, на який ризик ідуть, особливо мотоциклісти.
    А через величезну дистанцію цього раллі ще й організаторам неможливо уникнути прикрих подій, коли страждають не тільки учасники, але й глядачі.
    flatron82
      flatron82, 10.01.2013 15:47
    0
    До чого тут сама гонка? два таксиста не туди заїхали... чого вони взагалі там їхали? Це спорт, і в футболі на полі гинуть, і автоспорті, і в інших видах, але це не привід все відмінити, всіх закрити в кімнатах, щоб часом чого не сталося... Прямо фільм "Сурогати" (Клони) з Брюсом Віллісом
    andriy m7
      andriy m7, 10.01.2013 13:50
    0
    Під словом простий, я маю на увазі не складність гонки,а те що ніяка гонка не може бути цінною в життя!
    omelgerrard
      omelgerrard, 10.01.2013 13:07
    0
    Комментарий свернут. Показать
    и это уже не Париж - Дакар, потому что проводится она в Юж.Америке
    omelgerrard
      omelgerrard, 10.01.2013 13:06
    0
    Комментарий свернут. Показать
    зачем тогда вообще проводить такие гонки? Для урегулирования населения на Земле? Типа людей много сильно?
    Olezha74
      Olezha74, 10.01.2013 12:56
    0
    Що мається на увазі - "проста гонка"? - це ж найскладніша і найбільша за довжиною гонка сучасності, щороку на ній гинуть люди, на жаль.
    andriy m7
      andriy m7, 10.01.2013 12:32
    0
    Жаль, що проста гонка забирає життя людей