«Дело Майкона»: вымыслы и правда +ФОТО

Кому же принадлежит бразильский форвард?

«Дело Майкона»: вымыслы и правда +ФОТО

У футбольному господарстві України тривають зміни – обирають нового керівника Федерації футболу, перебудовують організаційну структуру, ліквідовують старе, утворюють нове… З того, що чує і бачить вболівальник, можна зробити висновок – усі зацікавлені у сильному українському футболі люди домовилися про кардинальні реформи у ньому. І треба ж такому статися, що саме в ці дні, а конкретно – 4 вересня, в спортивному інформаційному просторі відбувають дивні парадокси. Уявімо собі – генеральний директор одного клубу розповідає в Інтернеті про те, що він відправив гравця іншого клубу у …третій клуб. У наступні дні офіційні сайти Прем`єр-ліги та того самого «третього» клубу прилаштовують гравця в офіційну заявку. Краса та й годі!

Як можна здогадатися, йдеться про гравця луцької «Волині» Майкона. Бразильський нападник взагалі у цьому році – чи не найвідоміший і цитований легіонер українського чемпіонату. Його навіть почали плутати із однофамільцем-співвітчизником, який прославився виступами за італійський «Інтер» та збірну Бразилії. Щоправда, якщо на початку сезону «наш» Майкон збурював Інтернет своєю грою, то після закінчення сезону - справжньою «санта-барбарою» стосовно того, де, як і з ким він хоче надалі грати у футбол. Головний тренер «Волині» Анатолій Демяненко втомився щоразу на післяматчевих прес-конференціях відповідати на питання журналістів: «А де Майкон?». Прес-служба клубу ще у травні заявила: «Майкон у «Волині» до 2014 року».

Ми умисно більше не розповсюджувалися на цю тему, вважаючи, що футбол – це гра, за нею треба спостерігати на стадіонах чи по ТБ, а не розмінюватися на дешеві сенсації стосовно тієї чи іншої забаганки футболіста або виправдовуватися на його брехню. Так, усе літо конфлікт навколо гравця тривав і «Волинь» відстоювала у ньому власну правоту, маючи, як нам вважалося, усі підстави для цього. Правда – найкраща зброя чи не так? Ми також так думали, щоразу готуючись до розгляду справи у дисциплінарному комітеті Прем’єр-ліги та контрольно-дисциплінарному комітеті Федерації футболу України…

Власне, хочемо коротко розповісти про те, з чим ми їхали на всі ці засідання і чому одночасно інформували про «справу Майкона» у FIFA, спостерігаючи за тим як в Україні «відфутболюють» «Волинь» від справедливості.

Отож, розпочати слід із листопада 2011 року, коли Майкон де Олівейра підписав угоду із новим агентом Трояном Гершизяном. Не кидаючи ні в кого списи, скажемо, що гравець на той момент був не вельми задоволений тренувальним процесом у «Волині» та деякими умовами свого контракту, тому попросив Трояна підшукати йому новий клуб. У грудні минулого року у «Волині» вже знали про можливі організаційні зміни в клубі, а тому поінформували Майкона про них, запропонувавши залишитися в команді, а також переглянути деякі умови контракту. Чого там критися: в тому числі – фінансові. Цю принципову домовленість зафіксували у Додатковій угоді до контракту від 1 вересня 2009 року, яку підписали 12 грудня 2011 року. Саме цей (на фото) документ засвідчив бажання Майкона залишитися у Луцьку до 31.08.2014 р.

Через кілька днів Майкон відлетів додому у Бразилію, а 10 січня «Волинь» розпочала перший збір у Туреччині із новим тренерським складом. У Туреччині гравець ще раз підтвердив бажання грати за «Волинь» за контрактом і додатковою угодою, але раптом попросив, щоб незначні зміни до умов контракту обговорювалися його агентами. «Гаразд!» – сказали у клубі і почали терпляче очікувати агентів. Дві таких зустрічі зірвалися в останній момент у Туреччині, одна – в Києві та в Луцьку вже по закінченню зборів. Майкон запевняв, що буде дотримуватися усього, про що домовлялися раніше і врешті в кінці лютого усі спірні моменти було погоджено без присутності агентів – клубом та футболістом.

А 6 березня ФК «Волинь» повідомив Прем`єр-лігу про зміну строку угоди із Майконом відповідно до додаткової угоди – так, як мусив зробити відповідно до Регламентних документів. Запитаєте, чому так довго це робили, адже Додаткову угоду підписано у грудні 2011-го? Передусім вірили у порядність гравця і в те, що підпишемо з ним новий повноцінний контракт. У Прем`єр-лізі, як бачимо із того ж сканованого документу, 6 березня цей документ належним чином зареєстрували.

І лише після провалених з агентами переговорів (вони просто на них не прибули!) на адресу клубу прийшов лист за їхнім підписом про те, що Майкон не хоче з «Волинню» співпрацювати! Хоч сам гравець навіть у квітні і на початку травні запевняв, що виступатиме за «Волинь» і надалі. А всі дивувалися, чому Анатолій Васильович так часто згадує про агентів, які окупували «бідного Майкона»?..

Сезон тривав, «Волинь» перебудовувалася, виходила у півфінал Кубка України, Майкон забивав голи.

Дванадцятого травня, після закінчення сезону, команду розпустили на канікули, аби 4 червня футболісти повернулися до Луцька. Прикметно, що саме у цей період видання та Інтернет-сайти почали «відправляти» кращого бомбардира минулого чемпіонату України у різні клуби в Україні та за кордон. Можливо, через те, що, за даними клубу, Майкон з 14 по 17 травня перебував у Донецьку, пройшов медогляд і обумовив умови свого майбутнього «договору» із «Шахтарем»?

Наче за помахом чарівної палички, 22 травня з`являється клопотання нового представника-юриста Майкона (звісно, уродженця Донецька) до Дисциплінарного комітету про визнання Додаткової угоди між «Волинню» та футболістом недійсною. Комітет спрямував угоду на експертизу, яка мала б вирішити чи справжній підпис Майкона на ній і чи є сам цей документ не змонтованим. Причому ДК вимагав у клубу надати для цього оригінали угоди. «Волинь» же, вважаючи, що може залишитися без важливого доказу своєї правоти і, відчуваючи ймовірну упередженість дій ДК, звернулася до КДК ФФУ, аби вона скасувала рішення ДК ПЛ та призначила експертизу за участі незалежних міжнародних експертів. У КДК залишили рішення колег із Прем`єр-ліги без змін.

Жодних проблем! Ми подали Додаткову угоду на експертизу спеціалістам Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ). Інколи буває, що вони вагаються у своїх рішеннях, залишають кілька відсотків сумніву… Можуть сформулювати експертизу на кшталт: «на 90%», «з високою долею вірогідності можемо стверджувати…» А у випадку із підписом Майкона і взагалі правдивістю Додаткової угоди експерти не сумнівалися: усе справжнє на 100 відсотків!

Восьмого серпня «Волинь» надала цей висновок у дисциплінарний комітет Прем`єр-ліги. «Це недостатній доказ», - сказали у ДК. Мовляв, клуб сам все спрямував на експертизу, без участі комітету. Одночасно стає відомо про те, що Премєр-ліга під час розгляду «справи Майкона» в ДК і КДК ухвалює рішення про скасування реєстрації Додаткової угоди і таким чином заперечила факт інформування клубом про продовження терміну дії контракту. Як кажуть, юридично усі «кінці підчищено» і перепон для підписання іншого контракту Майконом уже немає… А скарги «Волині» стосовно таких дій взагалі не розглядалися.

А Майкон тим часом ой як змінився… Хлопець спізнився на збори на 22 дні. Згодом його юрист розпинався у ЗМІ про «декілька днів через поважну причину»… Після того як опівдні 25 червня таки прибув до Луцька з Борисполя на таксі, в клуб з`явився тільки наступного дня по обіді. «Майконе, а ми тебе вже вчора чекали», - сказали в клубі. «Ти што, я устал после дорогі. Как я мог?..» - відповіла «зірка». «Зірка» не починала будь-якої розмови без застосування диктофону – футболіст записував присутніх навіть не ховаючись. «Зірка» відмовилася тренуватися із молодіжним складом, заявивши, що він гравець «основи».

Тим часом, як компроміс, дисциплінарний комітет ПЛ вирішив провести ще одну експертизу, яка мала б відповісти на питання про справжність підпису Майкона на Додатковій угоді. ДК зобов’язав надати примірники угоди від Клубу та підпису для порівняння від футболіста. Майкон проігнорував це рішення, очевидно за порадою своїх «лялькарів», які добре знали що незабаром 2 вересня – день великих організаційних змін у нашому футболі, отих про які ми писали на початку. Зараз головне – дотягнути до змін, а згодом справа «замнеться» чи забудеться.

«Лялькарі» розіграли цікаву виставу: у той час, коли справа все ще розглядається в органах футбольного правосуддя, ПЛ та ФФУ реєструється контракт Майкона із «Шахтарем», утім «гірники», відчуваючи «смалене», здихуються Майкона в оренду у менш претензійну «Зорю», яка 4 вересня заявляє гравця. Як же хочеться нагадати донеччанам, які також обпеклися на вибриках своїх «зірок», про їхні «справи Матузалема, Ілсіньйо», а з новенького – сагу про Вілліана та «Челсі»… Адже у ситуації із Майконом «Шахтар» повівся аналогічно до дій своїх візаві у правових колізіях.

«Волинь» наразі не може звернутися до Міжнародного спортивного арбітражного суду в Лозанні, адже поки їй фізично не дають можливості пройти усі інстанції захисту в Україні – нашу справу затягують або умисно не розглядають. Про таку ситуацію інформована Премєр-ліга та Федерація футболу України, в тому числі нове керівництво ФФУ. Позиція клубу стосовно усіх цих розбірок, які не прикрашають футбол, проста: «Волинь» прагне здобувати перемоги на футбольному полі, у чесній та відкритій боротьбі, а перемовини стосовно трансферів вести не під час підкилимних ігор. Відтак іншого способу залагодження конфлікту, як перевести його у правове поле, ми не розглядаємо і закликаємо усі клуби Прем`єр-ліги дотримуватися чесних правил гри, адже будь-хто з нас може також отримати свою «справу Майкона».

P.S. У найближчі дні ФК «Волинь» спрямує також нові заяви та клопотання керівництву Федерації футболу України та Прем`єр-ліги, у яких ще раз поінформуємо про офіційну позицію та вимоги нашого клубу.

Офіційний сайт ФК «Волинь»

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    illich_50
    illich_50, 08.09.2012 18:48
    0
    Все правильно говоришь. Поэтому и отдали до зимы в Зарю на практику
    Kritik_Kiev
    Kritik_Kiev, 08.09.2012 18:43
    0
    Я бы его вообще из украины убрал! У игрока нет уже 3 месяца игровой практики ! И он из себя строит Роналдо. Деньги в голову ударили ! Кому он уже нужен ?
    illich_50
    illich_50, 08.09.2012 18:25
    0
    Собираются сплавлять Адриано, а Майкон забивной форвард. С такой полузащитой как у ШД, Майкон должен клепать и клепать.
    А там время покажет.
    Tmaaticho1703
    Tmaaticho1703, 08.09.2012 17:40
    0
    Не знаю зачем он Шахте...пот. пополнение для Илича...
    Dr.Livsi09
    Dr.Livsi09, 08.09.2012 15:04
    0
    Задрали эти обезьянки в укр футбольных командах. Неужели нет среди воспитанников в тех многочисленных школах ДК, МХ, ШД талантливых пацанов?
    aicraft1965
    aicraft1965, 08.09.2012 09:27
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ну, Пеленгасы совсем стыд потеряли!
    illich-50
    illich-50, 08.09.2012 09:06
    0
    Ты меня извини, но ты какой-то неадекватный. Дай мне ссылку, где написано, что Зоря купила Майкона.
    Если нет ссылки молчи в тряпочку, если предоставишь, я принесу тебе мои извинения.
    И запомни, пожалуйста. Шахтер не Днепр, а Зоря не Арсенал
    nikolaevich47
    nikolaevich47, 07.09.2012 21:43
    0
    договорняки ICQ 624-308-620
    гарантия 100%
    pavlel7
    pavlel7, 07.09.2012 20:13
    0
    а на контракты юристы шахтера в туалет с ними ходят
    pavlel7
    pavlel7, 07.09.2012 20:12
    0
    да что тут неясного Шахтер захотел и получил любого футболиста кто хочет в лозану того в шахту ( пости как динамо при ссср
    pinboll
    pinboll, 07.09.2012 16:31
    0
    На сайте Зори по поводу Майкона ничего не сказано: в аренде он или нет. Просто он под №88 нападающий. И все
    Oll_kuzn
    Oll_kuzn, 07.09.2012 16:06
    0
    На сайте Зори
    conquistador
    conquistador, 07.09.2012 15:59
    0
    я пишу, що не претендували "САМОТУЖКИ" продавати яле отримати гроші, за нього, при "спільній" продажі - були не проти
    pinboll
    pinboll, 07.09.2012 15:47
    0
    Ну и где тут сказано, что Майкон не в аренде.
    pinboll
    pinboll, 07.09.2012 15:47
    0
    Ну и где тут сказано, что Майкон не в аренде.
    vipfishman
    vipfishman, 07.09.2012 15:44
    0
    Увы,согласен...А жаль...
    LeonidZhitomir
    LeonidZhitomir, 07.09.2012 15:37
    0
    Чтобы идти в Лозанну - Волыни надо пройти судебные инстанции Украины. А их туда не допустят. Запугают, в лучшем случае - кинут отступную "кость"...
    Oll_kuzn
    Oll_kuzn, 07.09.2012 14:51
    0
    http://shakhtar.com/ru/news/23309
    Майкон присоединится к «Шахтеру» зимой
    3 сентября Майкон прибыл в Донецк, мы обстоятельно побеседовали и приняли решение, которое удовлетворило и футболиста, и клуб. Дело в том, что ранее я общался с Мирчей Луческу, и тот выразил сожаление, что Майкон не имел возможности пройти с «Шахтером» полноценные сборы. А это значит, что сейчас ему будет крайне сложно претендовать на место в основном составе.
    В то же время, как только общественности стало известно об обстоятельствах перехода Майкона в «Шахтер», к нам обратился президент луганской «Зари» Евгений Геллер. Он сказал, что его клуб заинтересован в услугах такого исполнителя, как Майкон. Теперь, учитывая сложившуюся ситуацию, мы вернулись к этой теме и пришли к договоренности, что в течение полугода, до зимы, Майкон будет выступать в луганской команде. Затем вернется в «Шахтер», пройдет сборы и станет полноправным членом нашего коллектива.
    Почему Майкон не в аренде?
    vipfishman
    vipfishman, 07.09.2012 14:46
    0
    Давайте будем откровенны - если бы в этом деле все было бы чисто,а не как обычно "по-донецки",то ШД смело бы брал игрока к себе.Шахта просто страхуется - ведь если Волинь все таки права,то скандал может быть не хилым.Теперь одно из двух : или при помощи футбольного и властного админресурсов Волынь все таки заставят пойти на попятную,или будем ждать решения Лозанны...Я так понимаю,что как только хоть какое решение будет официально принято ФФУ,то Волынь тут же будет,в случае несогласия с ним,подавать протест в Арбитражный суд...просто интересно,чем все закончится...
    Oll_kuzn
    Oll_kuzn, 07.09.2012 14:41
    0
    Мені що ссилку кинути про те як Палкін це розказував.
    illich_50
    illich_50, 08.09.2012 18:48
    0
    Все правильно говоришь. Поэтому и отдали до зимы в Зарю на практику
    Kritik_Kiev
    Kritik_Kiev, 08.09.2012 18:43
    0
    Я бы его вообще из украины убрал! У игрока нет уже 3 месяца игровой практики ! И он из себя строит Роналдо. Деньги в голову ударили ! Кому он уже нужен ?
    illich_50
    illich_50, 08.09.2012 18:25
    0
    Собираются сплавлять Адриано, а Майкон забивной форвард. С такой полузащитой как у ШД, Майкон должен клепать и клепать.
    А там время покажет.
    Tmaaticho1703
    Tmaaticho1703, 08.09.2012 17:40
    0
    Не знаю зачем он Шахте...пот. пополнение для Илича...
    Dr.Livsi09
    Dr.Livsi09, 08.09.2012 15:04
    0
    Задрали эти обезьянки в укр футбольных командах. Неужели нет среди воспитанников в тех многочисленных школах ДК, МХ, ШД талантливых пацанов?
    aicraft1965
    aicraft1965, 08.09.2012 09:27
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ну, Пеленгасы совсем стыд потеряли!
    illich-50
    illich-50, 08.09.2012 09:06
    0
    Ты меня извини, но ты какой-то неадекватный. Дай мне ссылку, где написано, что Зоря купила Майкона.
    Если нет ссылки молчи в тряпочку, если предоставишь, я принесу тебе мои извинения.
    И запомни, пожалуйста. Шахтер не Днепр, а Зоря не Арсенал
    nikolaevich47
    nikolaevich47, 07.09.2012 21:43
    0
    договорняки ICQ 624-308-620
    гарантия 100%
    pavlel7
    pavlel7, 07.09.2012 20:13
    0
    а на контракты юристы шахтера в туалет с ними ходят
    pavlel7
    pavlel7, 07.09.2012 20:12
    0
    да что тут неясного Шахтер захотел и получил любого футболиста кто хочет в лозану того в шахту ( пости как динамо при ссср
    pinboll
    pinboll, 07.09.2012 16:31
    0
    На сайте Зори по поводу Майкона ничего не сказано: в аренде он или нет. Просто он под №88 нападающий. И все
    Oll_kuzn
    Oll_kuzn, 07.09.2012 16:06
    0
    На сайте Зори
    conquistador
    conquistador, 07.09.2012 15:59
    0
    я пишу, що не претендували "САМОТУЖКИ" продавати яле отримати гроші, за нього, при "спільній" продажі - були не проти
    pinboll
    pinboll, 07.09.2012 15:47
    0
    Ну и где тут сказано, что Майкон не в аренде.
    pinboll
    pinboll, 07.09.2012 15:47
    0
    Ну и где тут сказано, что Майкон не в аренде.
    vipfishman
    vipfishman, 07.09.2012 15:44
    0
    Увы,согласен...А жаль...
    LeonidZhitomir
    LeonidZhitomir, 07.09.2012 15:37
    0
    Чтобы идти в Лозанну - Волыни надо пройти судебные инстанции Украины. А их туда не допустят. Запугают, в лучшем случае - кинут отступную "кость"...
    Oll_kuzn
    Oll_kuzn, 07.09.2012 14:51
    0
    http://shakhtar.com/ru/news/23309
    Майкон присоединится к «Шахтеру» зимой
    3 сентября Майкон прибыл в Донецк, мы обстоятельно побеседовали и приняли решение, которое удовлетворило и футболиста, и клуб. Дело в том, что ранее я общался с Мирчей Луческу, и тот выразил сожаление, что Майкон не имел возможности пройти с «Шахтером» полноценные сборы. А это значит, что сейчас ему будет крайне сложно претендовать на место в основном составе.
    В то же время, как только общественности стало известно об обстоятельствах перехода Майкона в «Шахтер», к нам обратился президент луганской «Зари» Евгений Геллер. Он сказал, что его клуб заинтересован в услугах такого исполнителя, как Майкон. Теперь, учитывая сложившуюся ситуацию, мы вернулись к этой теме и пришли к договоренности, что в течение полугода, до зимы, Майкон будет выступать в луганской команде. Затем вернется в «Шахтер», пройдет сборы и станет полноправным членом нашего коллектива.
    Почему Майкон не в аренде?
    vipfishman
    vipfishman, 07.09.2012 14:46
    0
    Давайте будем откровенны - если бы в этом деле все было бы чисто,а не как обычно "по-донецки",то ШД смело бы брал игрока к себе.Шахта просто страхуется - ведь если Волинь все таки права,то скандал может быть не хилым.Теперь одно из двух : или при помощи футбольного и властного админресурсов Волынь все таки заставят пойти на попятную,или будем ждать решения Лозанны...Я так понимаю,что как только хоть какое решение будет официально принято ФФУ,то Волынь тут же будет,в случае несогласия с ним,подавать протест в Арбитражный суд...просто интересно,чем все закончится...
    Oll_kuzn
    Oll_kuzn, 07.09.2012 14:41
    0
    Мені що ссилку кинути про те як Палкін це розказував.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2019 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности