Кривбасс подписал новичков

Криворожский клуб заключил контракты с несколькими новыми исполнителями

Кривбасс подписал новичков
© Павел Пашаев

Футбольний клуб «Кривбас» уклав трудові контракти з кількома новими виконавцями.

У новому сезоні честь «Кривбасу» захищатимуть:

воротар – Ігор Іваненко (29.08.1991, останній клуб – «Динамо» Хмельницький).

захисники - Богдан Шершун (14.05.1981, останній клуб – «Арсенал» Київ), Артем Бобух (04.12.1988, останній клуб – «Оболонь» Київ);

півзахисник – Денис Дедечко (02.07.1987, останній клуб – «Луч-Енергія» Владивосток).

Не є новачком криворізької команди Павло Пашаєв, який у 2008 році вже захищав честь криворізького клубу, й саме в матчах в складі «Кривбасу» дебютував в елітному дивізіоні.

Також досягнуто домовленості щодо виступів в складі «Кривбасу» на правах оренди Младена Бартуловіча, Джаби Канкава, Дмитра Льопи, Учі Лобжанідзе та Кирила Петрова.

Закінчились трудові контракти в деяких гравців «Кривбасу», й в цьому сезоні ми вже не побачимо їх в складі криворізької команди. У інших командах випробовуватимуть свої сили Валерій Куценко, Олександр Жданов, Юрій Габовда, Андрій Федоренко.

Закінчились строки орендних угод в Дениса Бойка, Володимира Лисенка, Валерія Федорчука. Перші двоє повернулись до своїх команд, а ось на Валерія Федорчука в «Кривбасі» ще розраховують. Й, можливо, коли він залікує травму ми його побачимо на футбольному полі в складі «Кривбасу».

Прес-служба ФК Кривбас

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Михаил Шаповалов, Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    krivbas.ua
      krivbas.ua, 13.07.2012 17:18
    0
    Посмотрим как ваши дИНАМЫ и дНЕПРЫ в Европе играть будут.П*здели бы меньше раньше времени.
    krivbas1
      krivbas1, 13.07.2012 16:11
    0
    обидно что Федорчук и Бойко ушли.. в прошлом сезоне они хорошо нам помогли.
    sasha_d99
      sasha_d99, 13.07.2012 13:09
    0
    Опа, а где же Антонов? Писали же что отдан в аренду Кривбассу!!! Может все-таки Одесса?
    SvLutsk
      SvLutsk, 13.07.2012 13:02
    0
    Нормальне підсилення, але гравці в оренді ніколи не битимуться за клуб як свої власні, чому б Дніпру не подарувати декілька гравців так Кривбасу, а як треба буде назад заберуть на халяву, як Шахтар Віценця і Гая у свій час дарували...
    serghinho
      serghinho, 13.07.2012 11:48
    0
    Важкі часи настали для Кривбаса!
    SmaginuS
      SmaginuS, 13.07.2012 11:42
    0
    Ворскла, берите Куценко!
    ChMP
      ChMP, 13.07.2012 11:32
    0
    Комментарий свернут. Показать
    хороший стёб,в точку
    sauntgempton
      sauntgempton, 13.07.2012 11:26
    0
    Днепр с Кривбассом договорняки никогда не катал и не будет катать . . .
    ChMP
      ChMP, 13.07.2012 11:19
    0
    Комментарий свернут. Показать
    +6 очков Днепру,и +6 очков Динамо...
    babanapadnik_zKieva
      babanapadnik_zKieva, 13.07.2012 10:47
    0
    Комментарий свернут. Показать
    на вылет, 1000%
    борьба за выживание в етом чемпе будет крепенькая. стока гавна тонуть начнет
    lllloundrat
      lllloundrat, 13.07.2012 10:46
    0
    Юрій Габовда? Он вроде как в Таврии и все там им были довольны.
    krivbas.ua
      krivbas.ua, 13.07.2012 17:18
    0
    Посмотрим как ваши дИНАМЫ и дНЕПРЫ в Европе играть будут.П*здели бы меньше раньше времени.
    krivbas1
      krivbas1, 13.07.2012 16:11
    0
    обидно что Федорчук и Бойко ушли.. в прошлом сезоне они хорошо нам помогли.
    sasha_d99
      sasha_d99, 13.07.2012 13:09
    0
    Опа, а где же Антонов? Писали же что отдан в аренду Кривбассу!!! Может все-таки Одесса?
    SvLutsk
      SvLutsk, 13.07.2012 13:02
    0
    Нормальне підсилення, але гравці в оренді ніколи не битимуться за клуб як свої власні, чому б Дніпру не подарувати декілька гравців так Кривбасу, а як треба буде назад заберуть на халяву, як Шахтар Віценця і Гая у свій час дарували...
    serghinho
      serghinho, 13.07.2012 11:48
    0
    Важкі часи настали для Кривбаса!
    SmaginuS
      SmaginuS, 13.07.2012 11:42
    0
    Ворскла, берите Куценко!
    ChMP
      ChMP, 13.07.2012 11:32
    0
    Комментарий свернут. Показать
    хороший стёб,в точку
    sauntgempton
      sauntgempton, 13.07.2012 11:26
    0
    Днепр с Кривбассом договорняки никогда не катал и не будет катать . . .
    ChMP
      ChMP, 13.07.2012 11:19
    0
    Комментарий свернут. Показать
    +6 очков Днепру,и +6 очков Динамо...
    babanapadnik_zKieva
      babanapadnik_zKieva, 13.07.2012 10:47
    0
    Комментарий свернут. Показать
    на вылет, 1000%
    борьба за выживание в етом чемпе будет крепенькая. стока гавна тонуть начнет
    lllloundrat
      lllloundrat, 13.07.2012 10:46
    0
    Юрій Габовда? Он вроде как в Таврии и все там им были довольны.