Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 11 мая 2012, 15:20
8281
45

Пятый в пяти?

Анонс предстоящего Гран При Испании Формулы 1 от Sport.ua

| Обновлено 11 мая 2012, 15:20
8281
45
Пятый в пяти?

Великий цирк приїхав додому – в Європу, де й буде гастролювати до вересня з перервою на виїзне засідання в Монреалі. Гран Прі Іспанії проводиться на Кільці Каталонії з 1991 року безперервно, але вже зовсім скоро ситуація може змінитися (в паддоку активно циркулює інформація про те, що незабаром в Іспанії Гран Прі почергово прийматиме Барселона і Валенсія).

Відносно м’який клімат взимку, порівняно з іншими країнами Європи, давно зробив барселонську трасу основним автодромом для передсезонних тестів команд, а отже всі пілоти без винятку приїжджаючи сюди прекрасно розуміють що тут і до чого, тобто ризик наробити помилки при пілотуванні мінімальний. Гонки на цій трасі вже давно стали традиційною «святковою процесією» порядок руху в якій здебільшого визначається в кваліфікації, змінюється протягом першого кола й інколи коригується під час піт-стопів. Але звісно в Барселоні є й позитивні моменти. Наприклад, через конфігурацію траси у більшості випадків стає зрозуміло боліди якої з команд будуть себе почувати добре на більшості інших трас в сезоні. А ще саме тут починається перший великий етап модернізації машин.

Взагалі, якщо подивитися на конфігурацію іспанського кільця то чудово побачимо чому успішна машина в Каталонії є потенційно успішною всюди – після головної прямої іде зв’язка правого-лівого поворотів, які проходяться на швидкості від 140 до 200 км/год., потім маємо затяжний швидкий третій поворот, короткий розгін і ще один середньошвидкісний поворот. Другий сектор траси практично повторює все це, але з різними варіаціями. А от третій є відносно нешвидким.  По-справжньому повільними поворотами в Барселоні є тільки 10-й і зв’язка 14-15-го, яка виводить пілотів на головну пряму.

Швидкісні повороти завжди подобаються гонщикам, бо для них це завжди виклик, який показує наскільки швидким, а інколи й мужнім є кожен з них, але такі повороти нецікаві для вболівальників, які хочуть бачити багато обгонів. Зрештою на цій трасі місць для обгону обмаль – це перший поворот і десятий. В інших місцях траси без помилки опонента обгони є майже неможливими. Як і минулого року зона дії DRS в гонці буде тільки одна на стартовій прямій, а лінія заміру відставання знаходитиметься між двома останніми поворотами кільця. Та згадуючи минулорічну гонку варто сказати, що сама по собі DRS може і не допомогти – скільки кіл Льюіс Хемілтон потратив на вивчення заднього крила RB7 Феттеля, а обігнати німця так і не зміг. Тому на дієвість системи сподіватися можна, але варто пам’ятати, що і вона аж ніяк не є панацеєю.

Річ, яка в цьому сезоні впливає на хід гонок набагато більше і дозволяє їх робити значно цікавішими ніж вони могли б бути, постачається компанією Pirelli. В Іспанію шинники привезли суміші Hard і Soft, обіцяючи, що різниця у темпі на них буде відчутною. Пол Хембрі перед стартом уїк-енду поділився своїми думками з цього приводу: «Ми вирішили зупинитися на шинах Soft і Hard для того, щоб підкреслити різницю їх характеристик, що поставить непрості задачі перед командами, але, в той самий час, дозволить продемонструвати високу швидкість і надійність нашої продукції. Вперше в сезоні ми використовуємо склад сумішей через крок, і це дасть командам можливість використати різні тактичні схеми, що може сильно вплинути на підсумкові результати. Разом із командами, більшість з яких присвятила тести в Мюджелло випробуванням шин та нових деталей, ми чекаємо дуже щільної конкуренції на Гран Прі Іспанії – і може навіть побачимо п’ятого переможця за п’ять гонок…»

Гонка в Барселоні не тільки відкриває європейську частину сезону, а й традиційно стає першим етапом серйозних оновлень болідів під час чемпіонату. Минулого тижня команди вперше за останні роки проводили тести під час сезону на яких випробовували свої новинки, хоча і не всі. Частину оновлень ми побачимо тільки сьогодні під час практик, але вже зараз можна сказати, що абсолютна більшість команд плідно попрацювала протягом останніх тижнів.

Не менш цікавим є й погодні умови, в яких відбуватимуться події Гран Прі. Якщо сьогодні в Барселоні тепло й сонячно, а температура повітря вже становить +25С, то на суботу і неділю синоптики прогнозують більш хмарну суху погоду з температурою +21С в неділю вдень.

Пол Хембрі згадував про можливого п’ятого переможця і дійсно, якщо уважно подивитися на результати попередніх гонок, то спрогнозувати хто ж саме питиме переможне шампанське на подіумі дуже і дуже непросто. Загалом тенденція в сезоні така, що хто знайде найкращий підхід до використання шин, той і буде «в дамках». Проблема з продукцією Pirelli полягає в тому, що гума має дуже вузький і нетривалий робочий діапазон, потрапити в який гоночним інженерам дуже і дуже непросто. Зрештою саме це спричинило критику на адресу Pirelli збоку Міхаеля Шумахера, але решта пілотів або відмовчується, або не погоджується семиразовим чемпіоном. Найхитрішим став Алонсо, який вчора на перс-конференції дану проблему прокоментував дуже лаконічно: «Себастіан [Феттель] німець, нехай він і відповідає».

Фаворитами Гран Прі у букмекерів є лідери сезону Феттель і Хемілтон, коефіцієнти на перемогу перед стартом практик були на рівні 4.0, далі йдуть Баттон – 5.0, Ряйкконен – 11.0, Алонсо та Веббер – по 13.0, Росберг – 15.0, Грожан – 17.0 і останніми серед команд-лідерів є ставки на Шумахера – 21.0 і Массу – 51.0.

З погляду статистики найуспішнішим пілотом в Барселоні є Міхаель, який вигравав тут 6 разів, дві перемоги у Кімі й по одному разу першими фінішну лінію перетинали Фернандо, Феліпе, Дженсон і Марк.

Отже, нам залишається дочекатися неділі й на власні очі подивитися чи справдяться очікування більшості вболівальників і чи вікторію на каталонській землі здобуде той, кого на верхівці подіуму ми ще не бачили в цьому році.

P.S. Вперше за багато років в паддоку не буде Росса Брона, якому, через проблеми зі здоров’ям, лікарі порадили не їхати до Іспанії. Тимчасово керувати командою буде Боб Белл, а Росс має повернутися вже в Монако.

Гран-прі Іспанії, Барселона, 11-13 травня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4 655 м

66

307,104 км

кваліфікація: 1'19.995 (2010, Марк Веббер)

гонка: 1'21.670 (2008, Кімі Ряйкконен)

Перша практика 11:00* - 12:30 – п’ятниця 11 травня

Друга практика 15:00 - 16:30 – п’ятниця 11 травня

Третя практика 12:00 - 13:00 – субота 12 травня

Кваліфікація 15:00 – субота 12 травня

Гонка 15:00 – 13 травня

(* - Час київський)

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 45
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
CubiQ
K сожелению ещё не во всех точках нашей страны эти скорости доступны.
Вот я например ездил на Пасху к родителям в село и пропустил Китай, а во время Гран-при Бахрейна сопка постоянно глючила и тормозила(пробывал разные ссылки), хотя скорость хорошая.
Та й Попова слушать как-то напряжно.[/quote]
Вряд ли в сёлах много поклонников Ф1.
А если скорость хорошая, то дело не в сопке. На моих 5 мегабитах (а это не так уж и много) сопка летала. И даже если сопки не работают, есть "лясурс", есть http://mclarenf-1.com/. Кто ищет, тот найдёт.
jmen-jmen
Спасибо за анонс!
Я поражаюсь как не транслировать такое шоу?!((
Chupakabra86
С теми интернет скоростями, что есть сейчас телевизор вообще не нужен[/quote]
K сожелению ещё не во всех точках нашей страны эти скорости доступны.
Вот я например ездил на Пасху к родителям в село и пропустил Китай, а во время Гран-при Бахрейна сопка постоянно глючила и тормозила(пробывал разные ссылки), хотя скорость хорошая.
Та й Попова слушать как-то напряжно.
dimon_t
allsport-live.ru
Я этим сайтом пользуюсь, если что-нибудь по инету смотрю.
CubiQ
С теми интернет скоростями, что есть сейчас телевизор вообще не нужен
CubiQ
Подзигун сейчас вживую комментирует в Киеве в каком-то баре (точно не знаю в каком).
Hassassin
ось список каналів: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters
до нього варто додати російські Спорт 1 и Россия 2
Дьявол
блин, не прикалывайся
pitelyak
Какой канал покажет формулу-1 ?
hustle92
Ну естественно,баб в Украине намного больше чем мужиков,это факт )))
Дьявол
Ах да, что еще хотел сказать, когда услышал, что сериалы тянут больший рейтинг, чем Ф-1... Кстати, это касается даже нашего футбольного чемпионата - он уступает всякому сериальному шлаку... И здесь всему виной бабы - они и здесь отравляют нашу жизнь! Шутка это или истина? Склоняюсь ко второму варианту...
hustle92
Я не в Киеве живу.
Дьявол
Так на выходные рули в гендель "Биг-Бен" на Минской (Киев) - там Макс будет живой коммент давать
Hassassin
Тоді зустрічне питання - якби гроші були сплачені за всі три роки, хіба б Перший не показував би Ф1?! Відповідь очевидна навіть для КО.
hustle92
А мне очень нравился наш укр комантатор - Максим Подзигун.Я настолько к нему привык,что смотря новую гонку без него,чувствуеться что чего-то не хватает для меня,кажеться что гонка не полноценная.Кстатии этот коментатор,в прошлом сезоне,когда была трансляция гран-при Венгрии,говорил что первый Национальный 100% будет показывать ещё 2 сезона и вроде говорилось что они заплатили за 3 сезона,типа у них контракт был подписан на 3 сезона...
Hassassin
БЕ для кожної країни окремий прайс має. Якщо вірити неофіційній інфі прайс для України за пакет "квала+гонка" взимку 2011 становив близько 10 млн. євро-монет. А от скільки заплатили навесні починаючи з Туреччини - я не в курсі.
Британський ВВС минулого року платив за більший пакет набагато більше. Принцив БЕ дуже простий - витиснути з кожного транслятора максимум, який він зможе сплатити.
Дивитися по можливості варто ті канали, мову коментаторів яких розумієш. Минулого року поки не було трансляцій дивився ВВС, зараз стараюся по Sky Sports дивитися Формулу - найкраще покриття подій як на трассі, так і за лаштунками. Плюс коментатори там колишні пілоти Ф1, які, принаймні розуміють що таке управління болідом і знають особливості багатьох трас.
CubiQ
Наоборот. Спорт 1 и Россия 2
Да не только русских можно смотреть. У кого есть тарелка можно свободно смотреть немецкий РТЛ, можно найти в интернете тот Скай Спортс. Можно поляков или румын смотреть...
CubiQ
Был бы у нас свой Петров, скорей всего показывали бы. А так...
Дьявол
А если говорить о конкретике, кто знает, сколько приблизительно стоит сезон Ф-1 на ТВ?..
ManUtd
выручает только сопка и российские каналы спорт 2 и россия 1