Виктор ХЛУС: «В Динамо очень много лишних людей»

Избавиться от них - задача Алексея Михайличенко, считает специалист

Виктор ХЛУС: «В Динамо очень много лишних людей»
© Виктор Хлус

Ветерани столичного клубу припускають, що саме Михайличенко на правах одного з топ-менеджерiв покликаний очистити динамiвську сiм'ю вiд зайвих людей 

Президент «Динамо» Iгор Суркiс кілька тижнів тому офiцiйно призначив на пост спортивного директора Олексiя Михайличенка. Екс-тренер збiрної України тепер вiдповiдатиме за органiзацiю тренувальних зборiв, а також за селекцiйну роботу. Кажуть, що він має очистити команду. Чи справдi «Динамо» потребує такого очищення? Про це «Експрес» говорить iз Вiктором Хлусом, екс-футболiстом столичного клубу. 

- Якою буде мiсiя Олексiя Михайличенка?
- Цей фахiвець має позбавити «Динамо» вiд зайвих людей. Добре, що керiвництво до цього дозрiло. Михайличенко має великий досвiд роботи, бо очолював i «Динамо», i збiрну України. 

- Але ж в одному з iнтерв'ю ви критикували Суркiса за те, що вiн пригрiває екс-футболiстiв лише за їхнi минулi заслуги...
- А я i тепер не вiдмовляюся вiд своїх слiв. У «Динамо» дуже багато людей, котрих називають «жирними котами». Чому так? Бо вони заробляють величезнi грошi, мають нагрiтi мiсця в теплих динамiвських кабiнетах i примудряються нiчого не робити. Iгор Суркiс розробив соцiальну програму, платить грошi людям, котрi практично не працюють! 

Я ж був у Швецiї, знаю, як Європа рахує кожну копiйку. А в Українi розкидаються грошима направо i налiво. У структурi шведських клубiв працює удесятеро менше, анiж у «Динамо». Удесятеро! Це ж багато! А кияни дозволяють собi тримати в клубi зайвих людей. Очевидно, бюджет дає можливiсть провадити таку полiтику. 

- За бюджетом «Динамо» входить у топ-20 Європи...
- Так. Але от «Барселона» має бюджет 300 мiльйонiв доларiв. Це уп'ятеро бiльше, нiж у «Динамо». Та чомусь у «Барсi» не працює у п'ять разiв бiльше менеджерiв. Там умiють рахувати грошi. Уявiть: у них навiть вiд кольорових принтерiв вiдмовилися, аби економити. А у нас? 

Це, мабуть, хвороба нашої країни. Коли можна тримати на роботi одну секретарку, працевлаштовують трьох. У «Динамо» так само: на посадах є люди, без яких можна обiйтися. 

- Ви кажете про структуру клубу. А в командi є зайвi люди?
- Є i дуже багато! «Динамо» б'є всi рекорди за кiлькiстю провальних трансферiв. От, наприклад, Андреа. Було двоє колумбiйцiв, з яких смiялися усi! Уругваєць. Дiйшло до того, що у «Динамо» потрапляли футболiсти, котрi не вмiли зiгнутись у колiнах, бiгали, наче дерев'янi. Якось вони сюди все ж потрапили. Нiхто за це не вiдповiв, бо вiдповiдальнiсть лежала на сiмох людях. Крайнього не знайдеш. Можна лише уявити, з яким шумом полетiли б голови менеджерiв європейських команд, якби клуб допустив стiльки провальних придбань! 

Тепер селекцiонери їздитимуть по свiтах, а остаточне слово буде за Михайличенком. I вiн вiдповiдатиме за невдалi трансфери. Робота невдячна, бо в кожнiй командi є провальнi придбання. Вiд них нiкуди не втечеш. 

Олег Зубарук, expres.ua

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Автор — Михаил Шаповалов, Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    kkk-73
      kkk-73, 22.11.2011 21:09
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Тверезий погляд. Молодець.
    heavysergey
      heavysergey, 22.11.2011 20:44
    0
    Цікаво чи ІМС читає спорт.юа?)))) Йому не завадило б..
    kostyan.reddevil
      kostyan.reddevil, 22.11.2011 17:05
    0
    про трансфери харашо сказано!
    olgorl
      olgorl, 22.11.2011 16:50
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Там один Олежка Лужный нужен, остальных разогнать....
    ABCD4321
      ABCD4321, 22.11.2011 15:37
    0
    "вiдповiдальнiсть лежала на сiмох людях"..."селекцiонери їздитимуть по свiтах" ... И добавили Михайличенко.
    ...избавтесь от несеСЮКОВ и гармашей с арунами.
    JimmyS
      JimmyS, 22.11.2011 15:22
    0
    хахах, чтобы очистить ряды нанимают еще одного ненужного, а потом еще троих наймут чтоб только его выгнать. Так и будет, инфа 100%!
    yura_kharkovskiy_1
      yura_kharkovskiy_1, 22.11.2011 14:52
    0
    а Алиночка секретарша Суркиса деваха огонь
    Nord-West
      Nord-West, 22.11.2011 14:44
    0
    Комментарий свернут. Показать
    А ГМС не лишний...
    aicraft1965
      aicraft1965, 22.11.2011 14:32
    0
    Комментарий свернут. Показать
    А Резо Чумахашвили и Санчу Пиколини уже убрали?
    ukraina-usa
      ukraina-usa, 22.11.2011 14:32
    0
    Комментарий свернут. Показать
    kakoeto protivorechivoe intervyu...4 neudachnyh transfera-gan'd'ba!... i v tozhe vremya zaevlyaet ,chto eto neizbezhno! A to ,chto u Barsy printer chernobelyy-voobshche nasmeshil-raznica v cene 20Evro,chto takoe 10 000 evro dlya Barsy????? ha-ha-ha!!!
    babanapadnik_zKieva
      babanapadnik_zKieva, 22.11.2011 13:53
    0
    Комментарий свернут. Показать
    лошара, просто строится новая каманда
    zapor75
      zapor75, 22.11.2011 13:33
    0
    А че,три секретарьки нормалек для разнообразияА так все правильно сказал.
    sanja_305
      sanja_305, 22.11.2011 13:31
    0
    Нинковича нафиг, Аруну туда же
    qclam
      qclam, 22.11.2011 13:00
    0
    Комментарий свернут. Показать
    В Динамо лишний только один человек. С инициалами ИМС.
    az83
      az83, 22.11.2011 12:58
    0
    У меня вопрос:если бы вы могли оставить трех игроков из нынешнего состава на будущее,кого бы вы оставили?
    Мой вариант:Гусев,Ярмоленко,Гармаш
    kkk-73
      kkk-73, 22.11.2011 21:09
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Тверезий погляд. Молодець.
    heavysergey
      heavysergey, 22.11.2011 20:44
    0
    Цікаво чи ІМС читає спорт.юа?)))) Йому не завадило б..
    kostyan.reddevil
      kostyan.reddevil, 22.11.2011 17:05
    0
    про трансфери харашо сказано!
    olgorl
      olgorl, 22.11.2011 16:50
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Там один Олежка Лужный нужен, остальных разогнать....
    ABCD4321
      ABCD4321, 22.11.2011 15:37
    0
    "вiдповiдальнiсть лежала на сiмох людях"..."селекцiонери їздитимуть по свiтах" ... И добавили Михайличенко.
    ...избавтесь от несеСЮКОВ и гармашей с арунами.
    JimmyS
      JimmyS, 22.11.2011 15:22
    0
    хахах, чтобы очистить ряды нанимают еще одного ненужного, а потом еще троих наймут чтоб только его выгнать. Так и будет, инфа 100%!
    yura_kharkovskiy_1
      yura_kharkovskiy_1, 22.11.2011 14:52
    0
    а Алиночка секретарша Суркиса деваха огонь
    Nord-West
      Nord-West, 22.11.2011 14:44
    0
    Комментарий свернут. Показать
    А ГМС не лишний...
    aicraft1965
      aicraft1965, 22.11.2011 14:32
    0
    Комментарий свернут. Показать
    А Резо Чумахашвили и Санчу Пиколини уже убрали?
    ukraina-usa
      ukraina-usa, 22.11.2011 14:32
    0
    Комментарий свернут. Показать
    kakoeto protivorechivoe intervyu...4 neudachnyh transfera-gan'd'ba!... i v tozhe vremya zaevlyaet ,chto eto neizbezhno! A to ,chto u Barsy printer chernobelyy-voobshche nasmeshil-raznica v cene 20Evro,chto takoe 10 000 evro dlya Barsy????? ha-ha-ha!!!
    babanapadnik_zKieva
      babanapadnik_zKieva, 22.11.2011 13:53
    0
    Комментарий свернут. Показать
    лошара, просто строится новая каманда
    zapor75
      zapor75, 22.11.2011 13:33
    0
    А че,три секретарьки нормалек для разнообразияА так все правильно сказал.
    sanja_305
      sanja_305, 22.11.2011 13:31
    0
    Нинковича нафиг, Аруну туда же
    qclam
      qclam, 22.11.2011 13:00
    0
    Комментарий свернут. Показать
    В Динамо лишний только один человек. С инициалами ИМС.
    az83
      az83, 22.11.2011 12:58
    0
    У меня вопрос:если бы вы могли оставить трех игроков из нынешнего состава на будущее,кого бы вы оставили?
    Мой вариант:Гусев,Ярмоленко,Гармаш