Студенческая сборная Украины проиграла Бразилии

Наша команда выбыла из борьбы за медали на Универсиаде-2011

Студенческая сборная Украины проиграла Бразилии

Студентська збірна України, поступившись збірній Бразилії в останньому матчі групового раунду з рахунком 1:2, вибула з боротьби за нагороди Всесвітньої Універсіади-2011, що проходить у Китаї.

Ситуація в групі після двох турів склалася таким чином, що підопічних Володимира Лозинського у поєдинку з бразильцями влаштовувала тільки перемога. І після першого тайму синьо-жовті вели у рахунку. Однак, опинившись у меншості, втримати таку бажану перевагу не змогли. Таким чином, студентська збірна України − переможниця двох попередніх Універсіад, відтепер братиме участь у розподілі місць з 9 по 16-е.

Україна − Бразилія − 1:2
Голи:
1:0 Леонов (16), 1:1 Бергер (48), 1:2 Бергер (84).

Україна: Кисилиця, Гребинський (Чорний, 70), Лазорик, Блажко, Башлай, Леонов (Пердута, 57), Гунченко (Козак, 53), Проневич (Малий, 46), Омельченко, Крохмалюк, Микуляк.
На 44−й хвилині вилучений Блажко.

Група В. Становище команд: Росія − 7, Бразилія − 7, Україна − 3, Малайзія − 0.

www.ffu.org.ua

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Автор — Михаил Шаповалов, Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    qqqqq8891
    qqqqq8891, 17.08.2011 08:43
    0
    Пердута, 57 -
    Vladsheva
    Vladsheva, 17.08.2011 08:37
    0
    Ладно бразильцям, а москалям!!!!???????
    mastter77
    mastter77, 17.08.2011 00:43
    0
    пид...расы, д...билы, суркис виноват!!! Денисов вперёд!!!!!
    Donetsk81
    Donetsk81, 16.08.2011 23:53
    0
    студентська збірна України − переможниця двох попередніх Універсіад,
    Hazarec
    Hazarec, 16.08.2011 22:11
    0
    Та отож. Якась Пердута не запердюрила бразиляків. Зміню нік на це ім'я, а аватар йому відповідає ( на задньому фоні бажаючі можуть побачити бульбашки).
    al.yavtushenko
    al.yavtushenko, 16.08.2011 19:11
    0
    К сожалению, регресс - нынешняя тенденция украинского футбола......
    astek1992
    astek1992, 16.08.2011 19:03
    0
    о боже мій як так не змоги обіграти якусь жалюгідну збірну Бразилії.Ганьба їм. Якщо вони не обіграли бразильців то як вони будуть грати з філіпінцями.
    UPA1945
    UPA1945, 16.08.2011 19:00
    0
    В сильную группу попали (с Бразилией и Россией, надо было у россиян выигрывать - не получилось). Вообще на ЭТОЙ Универсиаде Украина пока не особенно хорошо выступает (кроме 1-го дня), посмотрим что дальше будет
    zhyr
    online
    zhyr, 16.08.2011 18:51
    0
    националка и молодёжка всех рвут, а тут студенты так опозорились
    zhyr
    online
    zhyr, 16.08.2011 18:50
    0
    я тоже в шоке....как так?
    vvvvv1984
    vvvvv1984, 16.08.2011 18:47
    0
    Не может быть!?
    qqqqq8891
    qqqqq8891, 17.08.2011 08:43
    0
    Пердута, 57 -
    Vladsheva
    Vladsheva, 17.08.2011 08:37
    0
    Ладно бразильцям, а москалям!!!!???????
    mastter77
    mastter77, 17.08.2011 00:43
    0
    пид...расы, д...билы, суркис виноват!!! Денисов вперёд!!!!!
    Donetsk81
    Donetsk81, 16.08.2011 23:53
    0
    студентська збірна України − переможниця двох попередніх Універсіад,
    Hazarec
    Hazarec, 16.08.2011 22:11
    0
    Та отож. Якась Пердута не запердюрила бразиляків. Зміню нік на це ім'я, а аватар йому відповідає ( на задньому фоні бажаючі можуть побачити бульбашки).
    al.yavtushenko
    al.yavtushenko, 16.08.2011 19:11
    0
    К сожалению, регресс - нынешняя тенденция украинского футбола......
    astek1992
    astek1992, 16.08.2011 19:03
    0
    о боже мій як так не змоги обіграти якусь жалюгідну збірну Бразилії.Ганьба їм. Якщо вони не обіграли бразильців то як вони будуть грати з філіпінцями.
    UPA1945
    UPA1945, 16.08.2011 19:00
    0
    В сильную группу попали (с Бразилией и Россией, надо было у россиян выигрывать - не получилось). Вообще на ЭТОЙ Универсиаде Украина пока не особенно хорошо выступает (кроме 1-го дня), посмотрим что дальше будет
    zhyr
    online
    zhyr, 16.08.2011 18:51
    0
    националка и молодёжка всех рвут, а тут студенты так опозорились
    zhyr
    online
    zhyr, 16.08.2011 18:50
    0
    я тоже в шоке....как так?
    vvvvv1984
    vvvvv1984, 16.08.2011 18:47
    0
    Не может быть!?